Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2.0,100kw TDI ei lähe käima!!, palun head nõu! (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 9592)
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.12 18:37 Tsiteeri
2.0,100kw TDI ei lähe käima!!, palun head nõu!



Tere!
Kaevasin vanu teemasid, aga millegi pärast polegi sarnast probleemi lahatud.
Niisiis pealkirjas mainitud mootor.....vahest, täna kuidagitihemini, kohapealt minnes pole jõudu ja taga must suits, siis lased pedaali lahti ja vajutada uuesti, siis läheb kenasti. See mure on aint esimese teise käiguga ja rohkem tundub, kui olen rohkem sõitnud "jöristades" ja siis pedaali vajutanud. Ma usun, et seda viga saab põhjustada mingi konkreete asi ja kindlasti on kellelgi sama asi olnud, sellepärast ka see küsimine siin....äkki keegi saab näpunäiteid jagada.

Ettetänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ever
huviline

Avatar


Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI

postitati 17.04.12 18:46 Tsiteeri


Ma arvan, et esimese asjana võiksid EGR klapi üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 17.04.12 18:47 Tsiteeri


Eks peale töristamist tahabki korra torude puhtaks köhimist, niiet esimene boost ei olegi midagi erilist. Diagnosti oled teinud? Kui pole, siis tee.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.12 18:53 Tsiteeri


See jöristamine on olnud üsna lühike ja ma seda torude puhtaks köhimist siinkohal ei pea vajalikuks. Ja see ei ole alati peale seda ja on suht juhuslik. Kui kohe talda anda, siis pole probleeme, aga rahulikult sõidul pigem.
Diagnostikat pole veel teinud, järgmise nädala alguses läheb hooldusesse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pika9
huviline



Registreerunud 16.06.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.12 14:40 Tsiteeri


Lase kellelgi süüdet kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 25.05.12 14:58 Tsiteeri


Diislil pole süüdet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.12 19:49 Tsiteeri


Kuna teema tundub olema siin aktiivne, siis ajapuudusel ja praegu väga palju ei kasuta autot, siis asi veninud....niipalju, et diagnostika ei näidanud midagi, EGR oli puhas olnud, aga selle liikumises pidi olema jõnks, et ÃKKI jääb kinni, mine tea.....kuna ma ei ole väga selle ala meister, siis uuel nädalal Audisse, äkki ikka jõuan veale jälile...ei tohiks ju nii keeruline olla. Aga viga endiselt, et esimese kahe käiguga ei ole kohapealt minnes jõudu, kui lasen nt. Teise käiguga gaasi lahti ja siis vajutan uuesti, siis nagu oleks OK, kuigi tossab veits ikka, aga see vôib olla ka diisli puhul normaalne. Igatahes midagi oleks nagu kinni...õhk ei käi läbi, gaasi uuesti vajutamisel on turbo häält kuulda, ennem nagu ei rakenduks. Kas tõesti siis pole see viga nii levinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.12 12:19 Tsiteeri


Sellega nüüd nii, et EGR oli suht puhas, torud polnud umbes, vaakumit tundus kah pidavat..... Imelik. Aga, panin plekitüki ette ja vaakumi kinni, tundus, et probleem kadus, aga peale mõningast sõitu hakkas põlema mootori tuli, kas see on siis seotud suurema tahama sisaldusega heitgaasides? Tõenäoliselt.....tundub, et EGR katki. Aga mis veel huvitav, siis ülemise tihendi vahelt lekkis, äär oli lahti, panin selle ka kinni, äkki oli üldse selles....nüüd muidugi saaks diagnostikas teada, mis viga on. Vaatan, äkki homme jõuan. Alt sissetulev toru oli veits õline, aga see vist on normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 31.05.12 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Holari
Sellega nüüd nii, et EGR oli suht puhas, torud polnud umbes, vaakumit tundus kah pidavat..... Imelik. Aga, panin plekitüki ette ja vaakumi kinni, tundus, et probleem kadus, aga peale mõningast sõitu hakkas põlema mootori tuli, kas see on siis seotud suurema tahama sisaldusega heitgaasides? Tõenäoliselt.....tundub, et EGR katki. Aga mis veel huvitav, siis ülemise tihendi vahelt lekkis, äär oli lahti, panin selle ka kinni, äkki oli üldse selles....nüüd muidugi saaks diagnostikas teada, mis viga on. Vaatan, äkki homme jõuan. Alt sissetulev toru oli veits õline, aga see vist on normaalne.

See vaakumi jutt on huvitav. 16V mootoril on EGR elektriliselt juhitav. Vaakumsüsteem on tõenäoliselt 8V mootoril. Või puhastasid mõnda valet asja :)
Kui EGR lihtsalt pimedaks teha, siis mootorituli on normaalne nähtus. Mootoritarkvara saab MAF-i abiga aru, kas klapp on lahti või mitte.

Ei tahaks uskuda, et õlised torud selle masina kapotiall normaalsed on.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.06.12 04:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: Holari
Sellega nüüd nii, et EGR oli suht puhas, torud polnud umbes, vaakumit tundus kah pidavat..... Imelik. Aga, panin plekitüki ette ja vaakumi kinni, tundus, et probleem kadus, aga peale mõningast sõitu hakkas põlema mootori tuli, kas see on siis seotud suurema tahama sisaldusega heitgaasides? Tõenäoliselt.....tundub, et EGR katki. Aga mis veel huvitav, siis ülemise tihendi vahelt lekkis, äär oli lahti, panin selle ka kinni, äkki oli üldse selles....nüüd muidugi saaks diagnostikas teada, mis viga on. Vaatan, äkki homme jõuan. Alt sissetulev toru oli veits õline, aga see vist on normaalne.

See vaakumi jutt on huvitav. 16V mootoril on EGR elektriliselt juhitav. Vaakumsüsteem on tõenäoliselt 8V mootoril. Või puhastasid mõnda valet asja :)
Kui EGR lihtsalt pimedaks teha, siis mootorituli on normaalne nähtus. Mootoritarkvara saab MAF-i abiga aru, kas klapp on lahti või mitte.

Ei tahaks uskuda, et õlised torud selle masina kapotiall normaalsed on.


EGR on siiski vaakumiga töötav, elektriline on Intake manifold flap, mis on kohe egr-i ees. 96kw mootoritel on jah mõlemad vaakumiga ja ühes tükis.
Kuskil siin oli ka õpetus, kuidas EGR-i õigesti pimedaks teha, eeldab VCDS-i olemasolu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.12 06:43 Tsiteeri


Jah, see alumine klapp liikus elektriga, ülemine EGR vaakumiga. Kas keegi suudab täpsustada seda õigesti tegemist, ma proovisin otsida, aga ei leidnud midagi, mis võiks aidata...äkki keegi? Eile tegin pikema tiiru töötab igati kenasti ja mulle tundub, et läheb paremini edasi ja kütte kulu on väiksem, kui see tuli kah nüüd kustuks ja midagi muud pekki ei keera. sest ma ausalt ei tahaks uut klappi osta...umbes 300eur......


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.06.12 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Holari
Jah, see alumine klapp liikus elektriga, ülemine EGR vaakumiga. Kas keegi suudab täpsustada seda õigesti tegemist, ma proovisin otsida, aga ei leidnud midagi, mis võiks aidata...äkki keegi? Eile tegin pikema tiiru töötab igati kenasti ja mulle tundub, et läheb paremini edasi ja kütte kulu on väiksem, kui see tuli kah nüüd kustuks ja midagi muud pekki ei keera. sest ma ausalt ei tahaks uut klappi osta...umbes 300eur......


Teema on SIIN, kuid see on siiski 1,9 TDi PD mootori kohta. Sind see ei aita vist. Kisu see EGR maha, löö läikima, vaata, et klapp korralikult sulguks ja kõvasti imedes avaneks. See pole mingi kosmoseteadus, lihtlabane junn hoopis. Puhudes või imedes saad ka membraani korrasolekut kontrollida. Samuti vaata üle vaakumvoolikud, veel parem, vaheta välja, sest tihti on need pragunend või kuhugi vastu hõõrdunud ning auk sees. Edu ja osta 300 eest midagi ilusat, mitte 300g alumiiniumi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.12 11:09 Tsiteeri


Kusjuures, ma võtsin selle maha ja puhastasin.....imesin ja liigutasin, kõik tundus nagu töötavat ja ka vaakumi voolikud on kenad ja värsked. Prooviks panin kinni....ja viga kadus. Võin muidui avada kah, see päris lihtne, äkki tõesti piisas korralikust puhastusest. Sest vaakuit hoidis ja liikus kenasti...vähemalt minarust:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 01.06.12 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
EGR on siiski vaakumiga töötav, elektriline on Intake manifold flap, mis on kohe egr-i ees. 96kw mootoritel on jah mõlemad vaakumiga ja ühes tükis.
Kuskil siin oli ka õpetus, kuidas EGR-i õigesti pimedaks teha, eeldab VCDS-i olemasolu.

16V mootori EGR ja täiesti elektriline. Selle kõrval olev IMF samuti.

http://www.darksidedevelopments.co.uk/product_images/e/255/408_275_002_001Z_1__77186_zoom.JPG

http://www.darksidedevelopments.co.uk/product_images/t/425/408_275_002_001Z_2__93431_zoom.JPG

Üks 16V pimedaks tehtud:

http://i300.photobucket.com/albums/nn31/struikie/B7%20avant/motor/IMAG0331.jpg

Mõned 2.0TDi-d on üllatuseks tõesti vaakumiga

http://www.egrvalve.co.uk/uploads/images/AudiA3Underhill.%20011.jpg


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.12 06:49 Tsiteeri


Aga millest võib madalalt olla tekkiv silmaga nähtav must suits? Madalalt gaasi vajutades....egr töötab tugevasti, ei usu, et see liga vara avaneb ja siis juba läbipôlenud gaasi liiga vara silindrisse suunab ja siis nagu hing kinni, äkki probleem juhtimises? Millest muust must suits?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.06.12 11:39 Tsiteeri


Rõhulekkest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.12 17:38 Tsiteeri


Rõhu lekkeset? Ja tundub kuidagi uimane ka.....kus võiks see lehe olla? Mõni lõdvik on paguline?
Vabandage mu imelikke küsimusi, aga kuna elan Pärnus ja on olnud juhuseid, kus on tehtud ja mis tehti ilma asjata, nii, et ma pean endale selgeks tegema, et tagumikust ei saa ja kuna ma ise olen nats teiselt alalt...ehk mõistate.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.12 10:51 Tsiteeri


Rõhu leke turbo rõhu torudes. Vaata üle alates turbo külmast kojast, läbi vahejahuti kuni sisselaskeni. Kusagil võib olla pragu sees ja sealt so boost atmosfääri lendab. Aju laksab aga ikkagi kütet peale, küte aga vähenenud õhu kogusega täielikult ära ei põle ja ongi lont taga. Ideaalne oleks muidugi rõhu pool ära survestada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.12 20:56 Tsiteeri


Tänud kaasamõtlejatele. Aga uued jamad aina tulevad.

Sellele uimasuse põhjusele sain vist jälile, viga oli vist õhukulu mõõtjas. Võtsin kaabli ära ja hakkas paremini tööle, polnud küll väga ergas, aga töö oli sujuvam. Aga nüüd palju hullem mure. Nimelt sõitsin, ùhesthetkes kadus jõud ja suri välja, paar korda läks käima, aga paari sekundiga suri välja ja pärast enam üldse ei läinud. OK, puksiir tassis koju ja hakkasin lahkama, mida teadsin ja arvasin. Esiteks paagipump, töötas, Filter vahetasin.....vaatasin kütet ka vaakumpumba juurest, sinna jõudis ka, võtsin tagasivoolu toru lahti, sealt ei tulnud. kas ei peagi, kui mootor ei tööta? Aga auto isegi ei luba. Üks variant, et paagipump liialt väikse survega, ja ei hakka käima. MIS VEEL???
Teine asi, mis mind ehmatas, oli tahtma kiht paagis, pumba korpus oli must, paagi küljed mustad, tundus olema tahm. Küte oli puhas. Kuidas saab tahm paaki? Kas on mingi võimalus, et tagasivooluga tuleb põlemisjääke?
Kunagi olen ühe teise auto sarnase juhtumiga jännanud, aga sellel oli paak puhas ja paistis läbi. Õli ei võta ja sinist ei aja, musta veits küll.
Palun jagame kogemusi. Sai küll pikk jutt, aga võimalike vead saan äkki teada. Ja mis veel,siis arvuti ei näidanud mingit viga.

Ettetänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 22.06.12 16:55 Tsiteeri


Siis kaku kaas maha ja kontrolli pihusteid. Hiljuti kustus ka 2.0TDI ära sõidu pealt ja ei mingit elumärki. Kui vigaselt pihustilt juhtme maha saad siis masin läheb käima. Samas see aretamine ja katsetamine, lihtsam oleks viia masin remonti.
Edu aretamisel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 23.06.12 10:44 Tsiteeri


Aga kas tahm saab paaki kuidagi läbi tagasivoolu? Ja kuidas on lood etteande pumbaga? Kas käib ilma või mitte? Ja kas pihusti riket näitab arvuti? Minul ei näidanud midagi.
Kurat kõige jamam on, et nädala lõpus hakkab puhkus ja pidime autoga Euroopasse minema, nüüd muidugi hea, et seal ära ei koolnud, aga eelarvesse lòöb kenakese põntsu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.06.12 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Holari
Aga kas tahm saab paaki kuidagi läbi tagasivoolu? Ja kuidas on lood etteande pumbaga? Kas käib ilma või mitte? Ja kas pihusti riket näitab arvuti? Minul ei näidanud midagi.
Kurat kõige jamam on, et nädala lõpus hakkab puhkus ja pidime autoga Euroopasse minema, nüüd muidugi hea, et seal ära ei koolnud, aga eelarvesse lòöb kenakese põntsu.

Mis aasta auto sul on? Pihustitel on 7 aastat garantiid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 23.06.12 20:07 Tsiteeri


Pihusti vea näitab arvuti ära, võib ka mingit muud viga näidata. Passati puhul on pihustite garantii piiratud 250 000km. 7a garantiid tundub suht ulme, samas korralikult täidetud hooldusraamat nagunii vajalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 23.06.12 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Holari
Aga kas tahm saab paaki kuidagi läbi tagasivoolu? Ja kuidas on lood etteande pumbaga? Kas käib ilma või mitte? Ja kas pihusti riket näitab arvuti? Minul ei näidanud midagi.

PD mootorite kütusekanalid on plokikaanes. Teoreetiliselt võib tahma sattumine kütusesse olla võimalik.
Pihusti riket näitab arvuti. Kütuse pumpasid on kaks - paagis ja tandem kapotiall.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.12 08:28 Tsiteeri


Tãnud kaasamõtlejatele. Homme proovin veel korra paagisisese pumba asendust, aga selle kõige põhjal arvan, et jama on ikka pihustites. Aga usun, et siin aitab ainult esindus.
Tegelt on autoks Mitsubishi Grandis, aga antud margimfoorumis infot eriti ei ole. Palun ärge siis kõvasti lööge ja palun mõistvat suhtumist.

H.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]