Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.8 V6 Quattro - 1993 - kasutajanimi (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3482)
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 16.04.12 21:45 Tsiteeri
Audi 100 2.8 V6 Quattro - 1993 - kasutajanimi



Kuna on ka saanud juba pea 2 aastat olla selle truu valge hobuse seljas, otsustasin üles panna. Auto on ostust saati olnud miski mootori klõbinaga, mida olen üritanud kpsi ja muude foorumlaste nõuannetel parandada. Hetkel tehtud käsipiduri trosside,klotside ja sadulate vahetus. Mootoril tehtud plokikaane lihvimine, tihendid,klapisääre tihendid simmerid ja kogu rihmade vahetus veepumba ja rullikute ning pingutitega. 2 korda vahetatud mõlemad Lambda andurid, halliandur andis vahepeal saba ning kompu peksab segast. Hetkel vahetasin ventilaatorid ning homme kui esipamperi lahti saan, ka kliima radika. Tagaluugi amordid selle 2 aasta jooksul juba teine paar, ent ei kahetse.Rooste hiilib usteäärtes ning tagaluugis ligi, ent värvimisse ei saa enne kui tehniliselt kapotialune täitsa ok. Eks lisan vaikselt ka pildimaterjali.:D
http://img819.imageshack.us/img819/703/dsc07528ye.jpg:P

Täna venti juhtmeid ühendades jäi silma üks lahti murdunud juhe. Oskab keegi selle kohta midagi öelda?

http://img69.imageshack.us/img69/5729/16042012487.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/229/16042012488.jpg


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 23.04.12 13:58 Tsiteeri


See keskmine pilt.... kui klemm kokku vajutada hakkavad ventilaatorid aeglaselt tööle. Oskate äkki öelda kus selle äramurdunud klemmi koht on?
Eelmine nädal sai siis kliima täidetud. Aga oh häda kliima tööle ei hakka. Lekkeid pole. Surve on korras ja kaks andurit; üks mis kojameeste all.. kontrollib vististi rõhku, teine kliimaradika küljes; töötavad. Kaitsmed korras ja relee ka klõpsib, ent kui vajutada kliima sisse ja helbekesele, võtab vaid hetkeks kompressori töösse ning seejärel releesse voolu enam ei tule. Otse kompressorile särtsu andes võtab kenasti järgi. Oskate aidata, mis blokib voolu ja miks????:(


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 23.04.12 14:09 Tsiteeri


Kas mootori klõbinast oled lahti saanud? Kui ei, soovitaks ära vahetada õli ülerõhuklapid. Lihtsalt tõukuritele ei jõua õli nii palju kui vaja, kui antud jubinad kulunud on. Foorumis sellest pikemalt ka teemad olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 21.05.12 16:43 Tsiteeri


Mootori klõbin pea olematu. Aegajalt ikka pisut kuulda. Täna käisin siis Ain Orava juures diagnostis. Mure oli, et 4000 pöörde pealt võtab hinge kinni ja jõudu vähe. Küttekulu ka ikka suur. Ühtki veateadet polnud ning isegi heitgaasid ok. Õhuvõtu andur oli must ning see peksis segast. see sai puhtaks ning hetkel minek palju erksam. Küttekulu ei oska veel öelda. :D

Leidsin netist ka selle julla, mis mul auto ees tühjalt rippus. Tegemist siis IMC - Engine Cooling Fan Switch nimelise jubinaga Part # 802 54057 087 . Aga kuhu see jupp minema peaks.. ei tea ikka.


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 13.08.12 15:19 Tsiteeri


Tänasest siis salongivent ametlikult õhtal. Kuna kurvides käitus vent juba enne kummaliselt-st ühele poole kallutades puhus tugevalt, teisele poole kurvi võttes jäi vabsee vait, oli õnneks rakis juba valmis sebitud. Nüüd ootan valget laeva, mis selle kuu palganumbrit niipalju kaasa lükkaks, et saaks uue vendi forsist ära võtta. Peab vist selle nokitsemise ette võtma nüüd.


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 14.08.12 18:51 Tsiteeri


Nii 3 õlu ja hea muusika saatel sai siis Ventilaator laiali lammutatud. Seda ikka selleks, et homme veenduda õige varuosa kättesaamises.Kopsiku kättesaamine oli paras kepp. Nagu arvata, on ventika jamade põhjuseks kulunud harjad....
http://img854.imageshack.us/img854/7539/dscn2687jl.jpg:mad:


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 14.08.12 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kasutajanimi
Kopsiku kättesaamine oli paras kepp.


Lohutuseks, diisliga on suurem ke**. :D


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 14.08.12 20:49 Tsiteeri


IRW :P See lohutab tõesti. Eriti teadmine, et homme tõenäoliselt Tartus sajab ja mul pole kojamehi:D Huvitav, et vent täiega sitane oli

http://img855.imageshack.us/img855/6683/dscn2676b.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/2461/dscn2677u.jpg


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pint
huviline



Registreerunud 18.05.08
Asukoht: tallinn ja ka järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.12 20:43 Tsiteeri


Palju vent maksis?Ja kui kui hull selle vahetamine on?Endal vaja ka vahetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 03.09.12 18:26 Tsiteeri


Ai kurja, ei teadnudki et sul siin teema on. Eks hoian silma peal, jäävad telefoni arved väiksemaks :D

Salongivendi, või siis radika vahetus on iseenesest lihtne, kuid jube tüütu ja närve sööv tegevus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 03.09.12 18:45 Tsiteeri


Kas töesti ei saa harju eraldi vahetada, et peab kogu uue kupatuse ostma?
Kui rootori osa korras, siis teoreetiliselt peaks kannatama ju harju vahetada, kasvöi trelli omade vastu, kui möödud klapivad.
Eks see vöib mönele tunduda "kummi lappimisena", kuid kui reaalselt teostatav tegevus, siis hinnavahe üüratu ju.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 03.09.12 18:50 Tsiteeri


Reaalselt olen proovinud harjade vahetust. Teoreetiliselt sain korda, kuid praktiliselt panin uue vendi. Nii kurb kui see ka rahakotile polnud. Samas vb mõnel õnnestub ja hakkab tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 23.10.12 20:49 Tsiteeri


Ma vaatasin ka, et põhimõtteliselt oleks saanud ka harju vahetada kui pisike tinutamine ei hirmuta. Aga kuna oli juba ostetud siis sai seekord nii:D
Aga nagu vanade autodega ikka... nii kui üks mure läbi..teine algab. Algas asi sellest, et auto aku täiesti tühja koha pealt voolu kaotas. Kuna aku ostetud eelmine aasta, akus viga pole. Eraldi seistes püsib ilusti täis. Seoses ülevaatuse eeslse tulede näppimisega jäi hinge kripeldama kahtluseuss, et äkki lekib udutuli,mis viimati sai pirnivahetust. Mõeldud,tehtud-kaitse välja, ent järgmine hommik......aku täiesti kottis. Võtsin siis täna testeri ja mõõtsin voolu tarbimist.0,28A. Kui signaga jebada tõuseb ajuti 1.04 ja siis tagasi 0,28/0,29. Näppisin kaitsmed läbi ja voila-nii kui kapotialuse alt 12 A kaitsme välja võtsin,langes tarve 0.04 A peale. Lisan siinkohal illustreeriva pildi kaitsmest. Vasakul real keskmine.http://imageshack.us/a/img255/9022/wp0000882.jpg Üks, mis kaitsme eemaldamise peale tegevuse lõpetas oli kesklukk.Signa ja immo läheb endiselt peale...kuna on öö siis elektri aknaid ei proovinud. Aga muud tuled,viled tundusid töötavat.Nüüd siis küsimus tarkade klubile: MIs ja kust lekib või peabki kesklukk nii palju tarbima? Äkki mingeid suunised, mida lahti katkuda, et elektrit raiskava lekkeni jõuda. Ei jõua iga päev ka taksoga tööl käia.


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 18.12.12 19:41 Tsiteeri


Nii. See kuu sai investeeritud plokisoendusse. Maksma läks see lõbu 101 Euri calixi spiraali ja juhtmete eest ning 45 Euri töö.Peab tunnistama, et keppi oli järjekordselt töömehel rohkem kui rubla eest. Ise vaatasin korra selle külmapunni üle ja loobusin kui sain teada, et on vaja 4mm mootori käpast maha freesida. :cool: Lisaks ostsin Automaailmast miski 1400W autopuhuri. Pole hetkel nii suurt rahalaeva, et originaalsoojendit salongi panna. Plokk muidugi on vaid leige hommikul. Aga ehk on see sellest, et õues sigakülm ja tuul on täpselt radikapoole. Salongipuhur töötab laitmatult ja hommikul on auto mõnus jäävaba. Panin elektrimõõturi ka vahele programmikellale ja ühe ööga neelab kompott suts üle 3 kw . Seda siis 3 tunnise tsükliga.

Kütteelemendi paigalduse ajal jalutasin ka auto all ja tundsin korraga tummist kütuse lõhna. Originaal kütusetorud olid nii mädad, et lekkisid juba. Seega sai kogu komplekt lastud samas töökojas ära tehtud:D hinnaks kujunes 60 Euri. Jumal teab, ons see palju või vähe. Panen pildi ka uutest torudest:D


http://img28.imageshack.us/img28/3576/wp000239u.jpg

http://img600.imageshack.us/img600/1940/wp000238l.jpg


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 03.03.13 20:41 Tsiteeri


Keset sõitu lõi kogu armatuurivalgustuse kotti. Kaasa arvatud kliima. Compu minichek töötab. Kui tuled maha keerata, lööb kliimal displei põlema. Õhtu otsa foorumis otsimist ja abi ei kedagi. Kaitsmed tiptop, Pagassiluugi juhtmed korras. Ja siis kui juba kelladeblokki maha hakkasin kruttima, läksin kogemata kella reguleerimisnupu vastu- seesama julla millega displei heledust saab keerata. Pühadeime- Kogu armatuur läks korraks põlema, siis vilkus ja siis vaikus. Kruttisin jullat edasitagasi mitu korda ja hakkas tööle.Ainukese veana on armatuuris põlema jäänud ka minichecki pirntuled- need ei kustu . Peab vist hakkama uut kelladeblokki otsima?:P


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 03.03.13 21:20 Tsiteeri


Sellejaoks pole küll vaja uut kelladeplokki, see lulla on vahetatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kasutajanimi
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro

postitati 03.03.13 22:21 Tsiteeri


Põhimõtteliselt katkun miskiõhtu selle näidikutebloki lahti ja uurin tinutused üle. See kompu reseti tegemine ajab ammu närvi. Paraku pole siiani aega olnud.


Quattro saves lives.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]