kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
postitati 23.04.12 13:58
|
|
|
See keskmine pilt.... kui klemm kokku vajutada hakkavad ventilaatorid aeglaselt tööle. Oskate äkki öelda kus selle äramurdunud klemmi koht on?
Eelmine nädal sai siis kliima täidetud. Aga oh häda kliima tööle ei hakka. Lekkeid pole. Surve on korras ja kaks andurit; üks mis kojameeste all..
kontrollib vististi rõhku, teine kliimaradika küljes; töötavad. Kaitsmed korras ja relee ka klõpsib, ent kui vajutada kliima sisse ja helbekesele,
võtab vaid hetkeks kompressori töösse ning seejärel releesse voolu enam ei tule. Otse kompressorile särtsu andes võtab kenasti järgi. Oskate aidata,
mis blokib voolu ja miks????
Quattro saves lives.
|
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 23.04.12 14:09
|
|
|
Kas mootori klõbinast oled lahti saanud? Kui ei, soovitaks ära vahetada õli ülerõhuklapid. Lihtsalt tõukuritele ei jõua õli nii palju kui vaja, kui
antud jubinad kulunud on. Foorumis sellest pikemalt ka teemad olemas.
|
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
postitati 21.05.12 16:43
|
|
|
Mootori klõbin pea olematu. Aegajalt ikka pisut kuulda. Täna käisin siis Ain Orava juures diagnostis. Mure oli, et 4000 pöörde pealt võtab hinge
kinni ja jõudu vähe. Küttekulu ka ikka suur. Ühtki veateadet polnud ning isegi heitgaasid ok. Õhuvõtu andur oli must ning see peksis segast. see sai
puhtaks ning hetkel minek palju erksam. Küttekulu ei oska veel öelda.
Leidsin netist ka selle julla, mis mul auto ees tühjalt rippus. Tegemist siis IMC - Engine Cooling Fan Switch nimelise jubinaga Part # 802 54057 087
. Aga kuhu see jupp minema peaks.. ei tea ikka.
Quattro saves lives.
|
|
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
postitati 13.08.12 15:19
|
|
|
Tänasest siis salongivent ametlikult õhtal. Kuna kurvides käitus vent juba enne kummaliselt-st ühele poole kallutades puhus tugevalt, teisele poole
kurvi võttes jäi vabsee vait, oli õnneks rakis juba valmis sebitud. Nüüd ootan valget laeva, mis selle kuu palganumbrit niipalju kaasa lükkaks, et
saaks uue vendi forsist ära võtta. Peab vist selle nokitsemise ette võtma nüüd.
Quattro saves lives.
|
|
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 14.08.12 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kasutajanimi
Kopsiku kättesaamine oli paras kepp. |
Lohutuseks, diisliga on suurem ke**.
|
|
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
|
pint
huviline
Registreerunud 18.05.08
Asukoht: tallinn ja ka järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.12 20:43
|
|
|
Palju vent maksis?Ja kui kui hull selle vahetamine on?Endal vaja ka vahetada.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 03.09.12 18:26
|
|
|
Ai kurja, ei teadnudki et sul siin teema on. Eks hoian silma peal, jäävad telefoni arved väiksemaks
Salongivendi, või siis radika vahetus on iseenesest lihtne, kuid jube tüütu ja närve sööv tegevus.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.09.12 18:45
|
|
|
Kas töesti ei saa harju eraldi vahetada, et peab kogu uue kupatuse ostma?
Kui rootori osa korras, siis teoreetiliselt peaks kannatama ju harju vahetada, kasvöi trelli omade vastu, kui möödud klapivad.
Eks see vöib mönele tunduda "kummi lappimisena", kuid kui reaalselt teostatav tegevus, siis hinnavahe üüratu ju.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 03.09.12 18:50
|
|
|
Reaalselt olen proovinud harjade vahetust. Teoreetiliselt sain korda, kuid praktiliselt panin uue vendi. Nii kurb kui see ka rahakotile polnud. Samas
vb mõnel õnnestub ja hakkab tööle.
|
|
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
postitati 23.10.12 20:49
|
|
|
Ma vaatasin ka, et põhimõtteliselt oleks saanud ka harju vahetada kui pisike tinutamine ei hirmuta. Aga kuna oli juba ostetud siis sai seekord nii
Aga nagu vanade autodega ikka... nii kui üks mure läbi..teine algab. Algas asi sellest, et auto aku täiesti tühja koha pealt voolu kaotas. Kuna aku
ostetud eelmine aasta, akus viga pole. Eraldi seistes püsib ilusti täis. Seoses ülevaatuse eeslse tulede näppimisega jäi hinge kripeldama kahtluseuss,
et äkki lekib udutuli,mis viimati sai pirnivahetust. Mõeldud,tehtud-kaitse välja, ent järgmine hommik......aku täiesti kottis. Võtsin siis täna
testeri ja mõõtsin voolu tarbimist.0,28A. Kui signaga jebada tõuseb ajuti 1.04 ja siis tagasi 0,28/0,29. Näppisin kaitsmed läbi ja voila-nii kui
kapotialuse alt 12 A kaitsme välja võtsin,langes tarve 0.04 A peale. Lisan siinkohal illustreeriva pildi kaitsmest. Vasakul real keskmine. Üks,
mis kaitsme eemaldamise peale tegevuse lõpetas oli kesklukk.Signa ja immo läheb endiselt peale...kuna on öö siis elektri aknaid ei proovinud. Aga muud
tuled,viled tundusid töötavat.Nüüd siis küsimus tarkade klubile: MIs ja kust lekib või peabki kesklukk nii palju tarbima? Äkki mingeid suunised, mida
lahti katkuda, et elektrit raiskava lekkeni jõuda. Ei jõua iga päev ka taksoga tööl käia.
Quattro saves lives.
|
|
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
postitati 03.03.13 20:41
|
|
|
Keset sõitu lõi kogu armatuurivalgustuse kotti. Kaasa arvatud kliima. Compu minichek töötab. Kui tuled maha keerata, lööb kliimal displei põlema. Õhtu
otsa foorumis otsimist ja abi ei kedagi. Kaitsmed tiptop, Pagassiluugi juhtmed korras. Ja siis kui juba kelladeblokki maha hakkasin kruttima, läksin
kogemata kella reguleerimisnupu vastu- seesama julla millega displei heledust saab keerata. Pühadeime- Kogu armatuur läks korraks põlema, siis vilkus
ja siis vaikus. Kruttisin jullat edasitagasi mitu korda ja hakkas tööle.Ainukese veana on armatuuris põlema jäänud ka minichecki pirntuled- need ei
kustu . Peab vist hakkama uut kelladeblokki otsima?
Quattro saves lives.
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 03.03.13 21:20
|
|
|
Sellejaoks pole küll vaja uut kelladeplokki, see lulla on vahetatav.
|
|
|
kasutajanimi
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2.8 quattro
|
postitati 03.03.13 22:21
|
|
|
Põhimõtteliselt katkun miskiõhtu selle näidikutebloki lahti ja uurin tinutused üle. See kompu reseti tegemine ajab ammu närvi. Paraku pole siiani
aega olnud.
Quattro saves lives.
|
|
|
|