Tsitaat: | Algselt postitas: silver88
Sai soetatud siis selline nn õkoliikur,kuigi esimesed päevad sõitnud ei saa õelda et oleks väga õkonoomne.Milles või olla tingitud suur kütusekulu ca.
9,10 100 peale,autol all muidugi automaatkast ja esimesed pidurid veidi peal,kast vahetab käike esimeselt teisele mitte väga sujuvalt,arvan et õlid
valed?Eelmise omaniku poolt paigaldatud aju chip ja koonusfilter,viimase viskaks minema,liiga lärmakas.Mis muidu arvate sellest autost,head ja
vead?Kuidas peaks hooldama et diisel muretult kestaks?Mida tuleks kontrollida mootoripoole pealt? |
Esiteks pane oma teema õigesse kohta! Näiteks siia: http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=34
Teiseks, ei taha nagu norida, aga kas sa nende küsimustega hiljaks pole jäänud? Enne ostu oleks pidanud ikka uurima, kui sa mitte midagi ei tea
sellest masinast. Aga mida teha, et diisel kestab? Midagi erilist- vaheta õli iga 10 000km tagant, käigukastis samuti vähemalt kord aastas vaheta
kvaliteetse õli vastu (arvestades, et sul kast vahetab suht kehvasti, teeks selle juba kähku ära, enne, kui kasti tuksi keerab), tangi kvaliteetset
kütust (või vähemalt suurtest tanklatest) ja muud nagu polegi soovitada. Sõitsin ise 3a sama mootoriga A6-ga, vahetasin regulaarselt mootoriõli
(manuaalkast oli), tankisin Statoilis enamus ajast ja probleeme mootoriga polnud. Kindlasti jälgi rihmavahetust, sest rihma katkemist see mootor ei
talu. Üldiselt, kui on anomaaliad autoga, siis esmane soovitus oleks diagnostika. Ehk on seal chipiga miski käkk keeratud autole? Samas, kui pidurid
peal, siis ei imesta ka suure kütusekulu üle. Alusta käigukastiõli vahetusest ja pidurite remondist. Kui need korras ja sama pull edasi, mine
diagnostikasse. Korras TDI A4 on väga mõnus masin, mugav ja ökonoomne. Automaat teeb linnas sõidu ka väga mõnusaks, trassil vahet pole, mis kast all
on.
|
|