Lehekülgi: 1 2 |
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.04.12 05:13
|
|
|
Quattro ja ülevaatuse piduristend
Painab veidi see küsimus, siiani käidud tehtud, kuid kas on päris õige ilma lisarullideta. Tekitaks väikese arutelu sel teemal, kuidas kastile ja
torsenile mõjub näit. tagarataste paigalolek, kui esimesi kontrollitakse ja vastupidi. Erinevatel autodel ju lisaks ka erinevad lahendused.
(B4,C4,C5,C6, autom., manuaal).
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 10.04.12 05:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Painab veidi see küsimus, siiani käidud tehtud, kuid kas on päris õige ilma lisarullideta. Tekitaks väikese arutelu sel teemal, kuidas kastile ja
torsenile mõjub näit. tagarataste paigalolek, kui esimesi kontrollitakse ja vastupidi. Erinevatel autodel ju lisaks ka erinevad lahendused.
(B4,C4,C5,C6, autom., manuaal). |
Ma võibolla olen veel sutike hommikust uimane ja mõistus ei tööta, aga kas mitte sidurit all ei hoita pidurite testimise puhul ja kas sellest ei
piisa?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.04.12 05:53
|
|
|
Olen ise sama mõelnud ja vahel ülevaatajale ka maininud. Mõni on ise selle stendi vahele jätnud, kui on aru saanud, et quattro.
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ma võibolla olen veel sutike hommikust uimane ja mõistus ei tööta, aga kas mitte sidurit all ei hoita pidurite testimise puhul ja kas sellest ei
piisa? |
Torsen on süsteemis sees olenemata siduri asendist.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.12 06:04
|
|
|
Pannakse üks ratas ühes suunas ja teine teises suunas pöörlema, ongi mure lahendatud. Sedasi on muidugi oht, et pidurite pidurdusjõud pole piisav enam
seoses klotside-ketaste kulumisega.
|
|
|
|
romka777
huviline
Registreerunud 13.08.07
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal
Auto: 2x a6 c4 tdi Q 103 kw & 100 c4 2.6
|
postitati 10.04.12 06:10
|
|
|
Nüüd ehmatasite mind ära oli täna plaan minna, just tagumisi pidureid kontrollima.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 10.04.12 06:13
|
|
|
Torsen on lihtsalt iselukustuv diferentsiaal(mitte LSD), keera sa seda taga- või esitelge eraldi niipalju kui tahad. TÜV stendis ei juhtu küll midagi
selles plaanis traagilist(liikumised aeglased). Midagi huvitavat võib hakata juhtuma kui quattrot pukseerima hakata üks sild õhus, teine maas(kiire
liikumine). Aga eriti ei panustaks isegi sellele mitte.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 10.04.12 06:22
|
|
|
Mina pole ülevaatusel küll mingeid lisameetmeid märganud, testitakse pidureid nagu ikka. Pidurite testist mööda viilimine on muidugi üks mõistlikemaid
plaane üldse
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 10.04.12 06:26
|
|
|
Torsen EI sõida piduristendist minema, kui stendi poolt rattaid pööratakse. Torsen libiseb kenasti läbi. Maha sõidab sealt AINULT 100% lukus
keskdiferentsiaaliga masin(a'la jeebik, mis on keskdiffri lukku keeranud).
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 10.04.12 08:13
|
|
|
Torsen ei sõida kuhugi stendi pöörlemiskiiruse juures. Samuti pole probleeme sellega kui tehakse teste haldex süsteemidele või teistliiki õlijõul
lukustuvatele kesklukkudele. Kui elektrisüsteem takistab siis jäetakse auto lihtsalt seisma ja sõtkutakse vähe tugevamalt piduripedaali - esimene
vajutus ja pomm töötab täiesti piisavalt.
Täiesti pseudoprobleem. Pigem mõelge kui huvitav on hübriidautodel CO'd mõõta, kui see iga pisema kiirendupedaali mitte puutumise peale ennast välja
suretab .
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.04.12 08:50
|
|
|
Asi selge, las rullivad rahus. Kuna sellist teemat enne polnud, siis abiks ikka.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 21.04.12 15:07
|
|
|
Täna sai siis 3h automaatkastide remondikohas istutud ja juhuslikult hakati mulle sellest teemast rääkima. Nimelt omab siin üks vanem mees 2000 aasta
Audi S8`sat. Käis siis teine just hiljuti ülvaatusel ja ütles seal, et tal on quattro ja te ei tohi piduritesti talle teha. Ülevaatuse omadele see ei
meeldinud ja helistati ülemusele, kes uuris asja ja ütles,et pole häda midagi. Niisiis testiti pidureid, mille tulemused imestasid ülevaatuse omasi
kah. Mingil skaalal oli ta 5 saanud, tavaliselt autodel pidi 1.5-2 olema. Piduritesti käikus oli ka diferentsiaalist 1 dl õli välja visanud. Kuna siin
audi esindust pole siis helistati VW esindusse, kus keegi ei osanud sellel teemal rääkida aga edaspidi keelati quattrotel piduritesti teha. S8 omanik
vaatas ka autos olevaid vanu pabereid ja nägi,et kunagi varem pole selle autoga piduri testi tehtud. Remondimees arvas siin, et ju pidi auto
diferentsiaaliga kah pidurdama,et nii hea tulemus saada.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 21.04.12 16:00
|
|
|
Sellisel juhul jättis see ülevaatuse kodanik teadmatusest käigu sisse kui stendis oli ja veojõukontroll (ESP) ja keskmine õlijõul "kinni surutav"
kesklukk hakkas oma tööd tegema. See on nüüd küll puhas teadmatus, kuna sellel kerel pole torsen keskel. Kindel laks, et piduritesti tuleb automaadi
puhul neutraalse käiguga teha . See, et ei tohi või midagi juhtub õigetel
töövõtetel - BS! Tartus pidin küll korra oma samalaadse isendiga juhendama, et samat olukorda ei tekiks. Vaadati kah, et a8 ja quattro ja kuna
teadjamat kodanikku kohapeal polnud, siis hakati kukalt kratsima. Väikse juhendamise peale sai asi tehtud ja probleemideta. See oli muidugi aastaid
tagasi . See, mis tulemuse stendis saab ei sõltu pigem piduritest vaid
masina raskusest ja rehvide pidamisest stendi rullikutel .
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 21.04.12 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Sellisel juhul jättis see ülevaatuse kodanik teadmatusest käigu sisse kui stendis oli ja veojõukontroll (ESP) ja keskmine õlijõul "kinni surutav"
kesklukk hakkas oma tööd tegema. See on nüüd küll puhas teadmatus, kuna sellel kerel pole torsen keskel. Kindel laks, et piduritesti tuleb automaadi
puhul neutraalse käiguga teha . See, et ei tohi või midagi juhtub õigetel
töövõtetel - BS! Tartus pidin küll korra oma samalaadse isendiga juhendama, et samat olukorda ei tekiks. Vaadati kah, et a8 ja quattro ja kuna
teadjamat kodanikku kohapeal polnud, siis hakati kukalt kratsima. Väikse juhendamise peale sai asi tehtud ja probleemideta. See oli muidugi aastaid
tagasi . See, mis tulemuse stendis saab ei sõltu pigem piduritest vaid
masina raskusest ja rehvide pidamisest stendi rullikutel .
|
Eks vaatan äkki õnnestub teada saada kas käik oli sees või mitte. Samas jälle on imelik ,et audi omanik oskas sellise jutuga sinna minna ja miks tal
varem piduritesti pole tehtud.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 21.04.12 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Eks vaatan äkki õnnestub teada saada kas käik oli sees või mitte. Samas jälle on imelik ,et audi omanik oskas sellise jutuga sinna minna ja miks tal
varem piduritesti pole tehtud. |
Pole see D2 kere mingi tuumafüüsika, olgu siis A või S mudeli eesotsas .
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 21.04.12 18:45
|
|
|
Lugesin just ka saksa foorumeid. Kuna rullikud liiguvad väga aeglaselt siis jah probleemi ei tohiks tulla. Muidu osad rääkisid kuni 4km/h võivad
rullikud liikuda, osad aga rääkisid max 7km/h.
Enamus teemades aga ei räägitud kiirusest midagi. Niiet ülevaatusel quattroga probleeme ei tohiks tekkida. Ju soomlastel oli käik sees
|
|
|
silver689
huviline
Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal
|
postitati 27.11.12 11:51
|
|
|
Mitte ühelgi Audil pole piduristendis probleeme kui auto on korras. vw 4motion ei lase teha piduritesti aga kui auto seisma jätta ei tööta Haldexi
pump ja testi saab teha. Jeep grand cherokee ei lase testi teha. Mõnel Subaruga on probleeme aga kui kavalust kasutada saab hakkama. Kui piduristend
aeglasema kiirusega tööle panna või mootor seisma jätta ja vahekastist neutraal asendisse panna. Vot nii !
|
|
|
no1
huviline
Registreerunud 22.02.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.12 11:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: silver689
Mitte ühelgi Audil pole piduristendis probleeme kui auto on korras. vw 4motion ei lase teha piduritesti aga kui auto seisma jätta ei tööta Haldexi
pump ja testi saab teha. Jeep grand cherokee ei lase testi teha. Mõnel Subaruga on probleeme aga kui kavalust kasutada saab hakkama. Kui piduristend
aeglasema kiirusega tööle panna või mootor seisma jätta ja vahekastist neutraal asendisse panna. Vot nii ! |
Kui mootor seisab, kas pidurivõim töötab?
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.12 17:51
|
|
|
Oli juttu pukseerimisest. Meenub kaugest minevikust seik, kus teisaldati ühte quattrot (äkki oli kiireaudi valge 200, mis kiirendustel ilma tegi?).
Tol korral sai küll teisaldusfirma korraliku nahatäie ehk siis selle pulli kinni taguda. Kui mälu ei peta.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.12 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: silver689
Mitte ühelgi Audil pole piduristendis probleeme kui auto on korras. vw 4motion ei lase teha piduritesti aga kui auto seisma jätta ei tööta Haldexi
pump ja testi saab teha. Jeep grand cherokee ei lase testi teha. Mõnel Subaruga on probleeme aga kui kavalust kasutada saab hakkama. Kui piduristend
aeglasema kiirusega tööle panna või mootor seisma jätta ja vahekastist neutraal asendisse panna. Vot nii ! |
Tegelikult ei tasuks kavalusega üritada teha seda, mida auto muidu ei lase.
|
|
|
|
silver689
huviline
Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal
|
postitati 28.11.12 06:12
|
|
|
Autod ongi selleks et neid üle kavaldada. Tegelikult on piduristendis see kiirus nii väike et sellega ei juhtu midagi. Audil on mehhaaniline nelik aga
need 4motionid ei lase sellepärast et bs saab info et toimub rataste läbilibisemine ja hakkab tagumisi kaasa vedama. Loomulikult pukseerida ei tohi
sellest peaks iga loll aru saama.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 28.11.12 06:41
|
|
|
Aga tegelikult pole vaja lolli juttu ajada stiilis naised saunas rääkisid...
Torseniga 4wd tehakse piduritest tavameetodil. Mingit õli välja ei jookse, auto jääb rullikutele. Kui miski katki läheb on see auto ja omaniku
probleem.
Haldexiga on asi veidi keerulisem.
Me ju teame, et see on pooleveosüsteem, mis pannakse tööle haldexi pumba abil. Seega, esiratastega stendis olles arvab auto, et oioi, asi jama, teeme
ennast quattroks
Ehk siis piduristendis mõõdetakse rattad üle ükshaaval. Kusjuures mäletan kunagi juttu, et rattad pannakse erinevas suunas pöörlema, kuid pole meeles
olnud seda kontrollida.
Mittetöötava mootoriga ei toimi pidurivõim, seega, palun ärge nii püüdke pidureid kontrollida.
Tahaks ka näha kõige paremat tuttavat TÜV töötajat, kes kirjutab asja välja piduristendi läbimata...
Loodan, et edaspidi ei teki ka küsimusi, kas võib pukseerida või mitte
Edit: Targemad võiksid siiski lisada, kas haldexi puhul esirattad õhus võib autot vedada või mitte. Kusjuures ise olen arvamusel, et võib.
Edit2:
Ise küsin-ise vastan
Haldex toimib ainult töötava mootoriga, kui nüüd veidi mõelda - seega, andke aga takka
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 28.11.12 07:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Haldexiga on asi veidi keerulisem.
Me ju teame, et see on pooleveosüsteem, mis pannakse tööle haldexi pumba abil. Seega, esiratastega stendis olles arvab auto, et oioi, asi jama, teeme
ennast quattroks
Ehk siis piduristendis mõõdetakse rattad üle ükshaaval. Kusjuures mäletan kunagi juttu, et rattad pannakse erinevas suunas pöörlema, kuid pole meeles
olnud seda kontrollida.
Mittetöötava mootoriga ei toimi pidurivõim, seega, palun ärge nii püüdke pidureid kontrollida.
Edit2:
Ise küsin-ise vastan
Haldex toimib ainult töötava mootoriga, kui nüüd veidi mõelda - seega, andke aga takka |
Mul esimest korda A3-mega ülevaatusel tahtis auto stendist minema sõita küll, ülevaataja ei uskunud, et on neliveoline enne kui ise proovis.
Testitakse ikka töötava mootoriga vabakäigul, aga kas rullikud käivad erinevat pidi ei ole märganud uudistada.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.11.12 14:16
|
|
|
Täna käisin enda omaga ülevaatusel ja õli kuskilt välja ei ajanud. Ülevaataja oli ennast asjaga kurssi viinud s.t. enamike masinaid saab väikesel
kiirusel tavaliselt testida. Mõnede autodega peab aga ühe ratta kaupa tegema. Minema sõidab auto siis, kui pöördemomenti anda torsenile mootori
poolelt. Tõenäoliselt sellel S8 mehel oli ehk automaatkast ja käik D peal.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
silver689
huviline
Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal
|
postitati 29.11.12 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Konrad
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Haldexiga on asi veidi keerulisem.
Me ju teame, et see on pooleveosüsteem, mis pannakse tööle haldexi pumba abil. Seega, esiratastega stendis olles arvab auto, et oioi, asi jama, teeme
ennast quattroks
Ehk siis piduristendis mõõdetakse rattad üle ükshaaval. Kusjuures mäletan kunagi juttu, et rattad pannakse erinevas suunas pöörlema, kuid pole meeles
olnud seda kontrollida.
Mittetöötava mootoriga ei toimi pidurivõim, seega, palun ärge nii püüdke pidureid kontrollida.
Edit2:
Ise küsin-ise vastan
Haldex toimib ainult töötava mootoriga, kui nüüd veidi mõelda - seega, andke aga takka |
Mul esimest korda A3-mega ülevaatusel tahtis auto stendist minema sõita küll, ülevaataja ei uskunud, et on neliveoline enne kui ise proovis.
Testitakse ikka töötava mootoriga vabakäigul, aga kas rullikud käivad erinevat pidi ei ole märganud uudistada. |
Kahjuks polegi a3 õige nelikveoline. Olen omanud golf 4motioni ja nüüd on quattro. Nüüd saan ise kah aru milles vahe on.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |