Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Quattro ja ülevaatuse piduristend (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 9471)
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.04.12 05:13 Tsiteeri
Quattro ja ülevaatuse piduristend



Painab veidi see küsimus, siiani käidud tehtud, kuid kas on päris õige ilma lisarullideta. Tekitaks väikese arutelu sel teemal, kuidas kastile ja torsenile mõjub näit. tagarataste paigalolek, kui esimesi kontrollitakse ja vastupidi. Erinevatel autodel ju lisaks ka erinevad lahendused. (B4,C4,C5,C6, autom., manuaal).


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.04.12 05:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Painab veidi see küsimus, siiani käidud tehtud, kuid kas on päris õige ilma lisarullideta. Tekitaks väikese arutelu sel teemal, kuidas kastile ja torsenile mõjub näit. tagarataste paigalolek, kui esimesi kontrollitakse ja vastupidi. Erinevatel autodel ju lisaks ka erinevad lahendused. (B4,C4,C5,C6, autom., manuaal).

Ma võibolla olen veel sutike hommikust uimane ja mõistus ei tööta, aga kas mitte sidurit all ei hoita pidurite testimise puhul ja kas sellest ei piisa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.04.12 05:53 Tsiteeri


Olen ise sama mõelnud ja vahel ülevaatajale ka maininud. Mõni on ise selle stendi vahele jätnud, kui on aru saanud, et quattro.

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Ma võibolla olen veel sutike hommikust uimane ja mõistus ei tööta, aga kas mitte sidurit all ei hoita pidurite testimise puhul ja kas sellest ei piisa?

Torsen on süsteemis sees olenemata siduri asendist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.12 06:04 Tsiteeri


Pannakse üks ratas ühes suunas ja teine teises suunas pöörlema, ongi mure lahendatud. Sedasi on muidugi oht, et pidurite pidurdusjõud pole piisav enam seoses klotside-ketaste kulumisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
romka777
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.07
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal

Auto: 2x a6 c4 tdi Q 103 kw & 100 c4 2.6

postitati 10.04.12 06:10 Tsiteeri


Nüüd ehmatasite mind ära oli täna plaan minna, just tagumisi pidureid kontrollima.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 10.04.12 06:13 Tsiteeri


Torsen on lihtsalt iselukustuv diferentsiaal(mitte LSD), keera sa seda taga- või esitelge eraldi niipalju kui tahad. TÜV stendis ei juhtu küll midagi selles plaanis traagilist(liikumised aeglased). Midagi huvitavat võib hakata juhtuma kui quattrot pukseerima hakata üks sild õhus, teine maas(kiire liikumine). Aga eriti ei panustaks isegi sellele mitte.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 10.04.12 06:21 Tsiteeri


Vahekast tuleb neutraalasendisse panna :D. Tõenäoliselt võib mõne ülevaataja ära hirmutada selle nelja rulli jutuga, niiet pidurid jäävad proovimata :)

Aga reaalselt ei tohiks midagi juhtuda. EDL-ga masinatel EDL ei toimeta kuna mootor on tühikäigul. Self-Locking torsenid teoorias sõidavad piduristendist minema. Praktikas vist mitte, kuna veojõudu antakse rataste, mitte mootori poolt.
Haldex masinatega pole üldse probleemi.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 10.04.12 06:22 Tsiteeri


Mina pole ülevaatusel küll mingeid lisameetmeid märganud, testitakse pidureid nagu ikka. Pidurite testist mööda viilimine on muidugi üks mõistlikemaid plaane üldse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 10.04.12 06:26 Tsiteeri


Torsen EI sõida piduristendist minema, kui stendi poolt rattaid pööratakse. Torsen libiseb kenasti läbi. Maha sõidab sealt AINULT 100% lukus keskdiferentsiaaliga masin(a'la jeebik, mis on keskdiffri lukku keeranud).


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 10.04.12 08:13 Tsiteeri


Torsen ei sõida kuhugi stendi pöörlemiskiiruse juures. Samuti pole probleeme sellega kui tehakse teste haldex süsteemidele või teistliiki õlijõul lukustuvatele kesklukkudele. Kui elektrisüsteem takistab siis jäetakse auto lihtsalt seisma ja sõtkutakse vähe tugevamalt piduripedaali - esimene vajutus ja pomm töötab täiesti piisavalt.
Täiesti pseudoprobleem. Pigem mõelge kui huvitav on hübriidautodel CO'd mõõta, kui see iga pisema kiirendupedaali mitte puutumise peale ennast välja suretab :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.04.12 08:50 Tsiteeri


Asi selge, las rullivad rahus. Kuna sellist teemat enne polnud, siis abiks ikka.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 21.04.12 15:07 Tsiteeri


Täna sai siis 3h automaatkastide remondikohas istutud ja juhuslikult hakati mulle sellest teemast rääkima. Nimelt omab siin üks vanem mees 2000 aasta Audi S8`sat. Käis siis teine just hiljuti ülvaatusel ja ütles seal, et tal on quattro ja te ei tohi piduritesti talle teha. Ülevaatuse omadele see ei meeldinud ja helistati ülemusele, kes uuris asja ja ütles,et pole häda midagi. Niisiis testiti pidureid, mille tulemused imestasid ülevaatuse omasi kah. Mingil skaalal oli ta 5 saanud, tavaliselt autodel pidi 1.5-2 olema. Piduritesti käikus oli ka diferentsiaalist 1 dl õli välja visanud. Kuna siin audi esindust pole siis helistati VW esindusse, kus keegi ei osanud sellel teemal rääkida aga edaspidi keelati quattrotel piduritesti teha. S8 omanik vaatas ka autos olevaid vanu pabereid ja nägi,et kunagi varem pole selle autoga piduri testi tehtud. Remondimees arvas siin, et ju pidi auto diferentsiaaliga kah pidurdama,et nii hea tulemus saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.04.12 16:00 Tsiteeri


Sellisel juhul jättis see ülevaatuse kodanik teadmatusest käigu sisse kui stendis oli ja veojõukontroll (ESP) ja keskmine õlijõul "kinni surutav" kesklukk hakkas oma tööd tegema. See on nüüd küll puhas teadmatus, kuna sellel kerel pole torsen keskel. Kindel laks, et piduritesti tuleb automaadi puhul neutraalse käiguga teha ;). See, et ei tohi või midagi juhtub õigetel töövõtetel - BS! Tartus pidin küll korra oma samalaadse isendiga juhendama, et samat olukorda ei tekiks. Vaadati kah, et a8 ja quattro ja kuna teadjamat kodanikku kohapeal polnud, siis hakati kukalt kratsima. Väikse juhendamise peale sai asi tehtud ja probleemideta. See oli muidugi aastaid tagasi :). See, mis tulemuse stendis saab ei sõltu pigem piduritest vaid masina raskusest ja rehvide pidamisest stendi rullikutel :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 21.04.12 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Sellisel juhul jättis see ülevaatuse kodanik teadmatusest käigu sisse kui stendis oli ja veojõukontroll (ESP) ja keskmine õlijõul "kinni surutav" kesklukk hakkas oma tööd tegema. See on nüüd küll puhas teadmatus, kuna sellel kerel pole torsen keskel. Kindel laks, et piduritesti tuleb automaadi puhul neutraalse käiguga teha ;). See, et ei tohi või midagi juhtub õigetel töövõtetel - BS! Tartus pidin küll korra oma samalaadse isendiga juhendama, et samat olukorda ei tekiks. Vaadati kah, et a8 ja quattro ja kuna teadjamat kodanikku kohapeal polnud, siis hakati kukalt kratsima. Väikse juhendamise peale sai asi tehtud ja probleemideta. See oli muidugi aastaid tagasi :). See, mis tulemuse stendis saab ei sõltu pigem piduritest vaid masina raskusest ja rehvide pidamisest stendi rullikutel :P.


Eks vaatan äkki õnnestub teada saada kas käik oli sees või mitte. Samas jälle on imelik ,et audi omanik oskas sellise jutuga sinna minna ja miks tal varem piduritesti pole tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.04.12 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EigoP
Eks vaatan äkki õnnestub teada saada kas käik oli sees või mitte. Samas jälle on imelik ,et audi omanik oskas sellise jutuga sinna minna ja miks tal varem piduritesti pole tehtud.

Pole see D2 kere mingi tuumafüüsika, olgu siis A või S mudeli eesotsas :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 21.04.12 18:45 Tsiteeri


Lugesin just ka saksa foorumeid. Kuna rullikud liiguvad väga aeglaselt siis jah probleemi ei tohiks tulla. Muidu osad rääkisid kuni 4km/h võivad rullikud liikuda, osad aga rääkisid max 7km/h.
Enamus teemades aga ei räägitud kiirusest midagi. Niiet ülevaatusel quattroga probleeme ei tohiks tekkida. Ju soomlastel oli käik sees :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 27.11.12 11:51 Tsiteeri


Mitte ühelgi Audil pole piduristendis probleeme kui auto on korras. vw 4motion ei lase teha piduritesti aga kui auto seisma jätta ei tööta Haldexi pump ja testi saab teha. Jeep grand cherokee ei lase testi teha. Mõnel Subaruga on probleeme aga kui kavalust kasutada saab hakkama. Kui piduristend aeglasema kiirusega tööle panna või mootor seisma jätta ja vahekastist neutraal asendisse panna. Vot nii !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
no1
huviline



Registreerunud 22.02.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.12 11:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Mitte ühelgi Audil pole piduristendis probleeme kui auto on korras. vw 4motion ei lase teha piduritesti aga kui auto seisma jätta ei tööta Haldexi pump ja testi saab teha. Jeep grand cherokee ei lase testi teha. Mõnel Subaruga on probleeme aga kui kavalust kasutada saab hakkama. Kui piduristend aeglasema kiirusega tööle panna või mootor seisma jätta ja vahekastist neutraal asendisse panna. Vot nii !

Kui mootor seisab, kas pidurivõim töötab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.12 17:51 Tsiteeri


Oli juttu pukseerimisest. Meenub kaugest minevikust seik, kus teisaldati ühte quattrot (äkki oli kiireaudi valge 200, mis kiirendustel ilma tegi?). Tol korral sai küll teisaldusfirma korraliku nahatäie ehk siis selle pulli kinni taguda. Kui mälu ei peta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.11.12 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Mitte ühelgi Audil pole piduristendis probleeme kui auto on korras. vw 4motion ei lase teha piduritesti aga kui auto seisma jätta ei tööta Haldexi pump ja testi saab teha. Jeep grand cherokee ei lase testi teha. Mõnel Subaruga on probleeme aga kui kavalust kasutada saab hakkama. Kui piduristend aeglasema kiirusega tööle panna või mootor seisma jätta ja vahekastist neutraal asendisse panna. Vot nii !

Tegelikult ei tasuks kavalusega üritada teha seda, mida auto muidu ei lase.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 28.11.12 06:12 Tsiteeri


Autod ongi selleks et neid üle kavaldada. Tegelikult on piduristendis see kiirus nii väike et sellega ei juhtu midagi. Audil on mehhaaniline nelik aga need 4motionid ei lase sellepärast et bs saab info et toimub rataste läbilibisemine ja hakkab tagumisi kaasa vedama. Loomulikult pukseerida ei tohi sellest peaks iga loll aru saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 28.11.12 06:41 Tsiteeri


Aga tegelikult pole vaja lolli juttu ajada stiilis naised saunas rääkisid...

Torseniga 4wd tehakse piduritest tavameetodil. Mingit õli välja ei jookse, auto jääb rullikutele. Kui miski katki läheb on see auto ja omaniku probleem.

Haldexiga on asi veidi keerulisem.
Me ju teame, et see on pooleveosüsteem, mis pannakse tööle haldexi pumba abil. Seega, esiratastega stendis olles arvab auto, et oioi, asi jama, teeme ennast quattroks :)
Ehk siis piduristendis mõõdetakse rattad üle ükshaaval. Kusjuures mäletan kunagi juttu, et rattad pannakse erinevas suunas pöörlema, kuid pole meeles olnud seda kontrollida.
Mittetöötava mootoriga ei toimi pidurivõim, seega, palun ärge nii püüdke pidureid kontrollida.

Tahaks ka näha kõige paremat tuttavat TÜV töötajat, kes kirjutab asja välja piduristendi läbimata...

Loodan, et edaspidi ei teki ka küsimusi, kas võib pukseerida või mitte :)

Edit: Targemad võiksid siiski lisada, kas haldexi puhul esirattad õhus võib autot vedada või mitte. Kusjuures ise olen arvamusel, et võib.

Edit2:
Ise küsin-ise vastan
Haldex toimib ainult töötava mootoriga, kui nüüd veidi mõelda - seega, andke aga takka


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 28.11.12 07:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Haldexiga on asi veidi keerulisem.
Me ju teame, et see on pooleveosüsteem, mis pannakse tööle haldexi pumba abil. Seega, esiratastega stendis olles arvab auto, et oioi, asi jama, teeme ennast quattroks :)
Ehk siis piduristendis mõõdetakse rattad üle ükshaaval. Kusjuures mäletan kunagi juttu, et rattad pannakse erinevas suunas pöörlema, kuid pole meeles olnud seda kontrollida.
Mittetöötava mootoriga ei toimi pidurivõim, seega, palun ärge nii püüdke pidureid kontrollida.

Edit2:
Ise küsin-ise vastan
Haldex toimib ainult töötava mootoriga, kui nüüd veidi mõelda - seega, andke aga takka


Mul esimest korda A3-mega ülevaatusel tahtis auto stendist minema sõita küll, ülevaataja ei uskunud, et on neliveoline enne kui ise proovis. :D
Testitakse ikka töötava mootoriga vabakäigul, aga kas rullikud käivad erinevat pidi ei ole märganud uudistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 28.11.12 14:16 Tsiteeri


Täna käisin enda omaga ülevaatusel ja õli kuskilt välja ei ajanud. Ülevaataja oli ennast asjaga kurssi viinud s.t. enamike masinaid saab väikesel kiirusel tavaliselt testida. Mõnede autodega peab aga ühe ratta kaupa tegema. Minema sõidab auto siis, kui pöördemomenti anda torsenile mootori poolelt. Tõenäoliselt sellel S8 mehel oli ehk automaatkast ja käik D peal.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 29.11.12 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Haldexiga on asi veidi keerulisem.
Me ju teame, et see on pooleveosüsteem, mis pannakse tööle haldexi pumba abil. Seega, esiratastega stendis olles arvab auto, et oioi, asi jama, teeme ennast quattroks :)
Ehk siis piduristendis mõõdetakse rattad üle ükshaaval. Kusjuures mäletan kunagi juttu, et rattad pannakse erinevas suunas pöörlema, kuid pole meeles olnud seda kontrollida.
Mittetöötava mootoriga ei toimi pidurivõim, seega, palun ärge nii püüdke pidureid kontrollida.

Edit2:
Ise küsin-ise vastan
Haldex toimib ainult töötava mootoriga, kui nüüd veidi mõelda - seega, andke aga takka


Mul esimest korda A3-mega ülevaatusel tahtis auto stendist minema sõita küll, ülevaataja ei uskunud, et on neliveoline enne kui ise proovis. :D
Testitakse ikka töötava mootoriga vabakäigul, aga kas rullikud käivad erinevat pidi ei ole märganud uudistada.


Kahjuks polegi a3 õige nelikveoline. Olen omanud golf 4motioni ja nüüd on quattro. Nüüd saan ise kah aru milles vahe on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.4% - SQL: 61.6%]