Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe 2.3 20V Q - 1989 - lauri86 (Vastuseid: 150 | Vaatamisi: 24440)
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.12 16:26 Tsiteeri
Audi Coupe 2.3 20V Q - 1989 - lauri86



Tere. Sai endale siis 12.2010 soetatud Audi Coupe 2.3 125kw quattro.

Lisade poolest suht plank: konditsioneer, nahksisu, el. peeglid, tagaklaasi soojendus, abs, kesklukk, mahuaanduriga signalisatsioon.
Algselt oli auto sinine aga kuna oli olmemõlke ja värvi koorus, siis sai lastud üle värvida.

Paar telefoniga tehtud pilti ka.

Ostes nägi välja selline.
http://static3.nagi.ee/i/p/821/0/205250696ae3cd_o.jpg

Ja hetkel näeb selline välja.
http://static3.nagi.ee/i/p/821/0/205250915a1fb0_l.jpg
http://static3.nagi.ee/i/p/821/0/20525095396c7c_l.jpg
http://static3.nagi.ee/i/p/821/0/20525099ed3bd0_l.jpg
http://static3.nagi.ee/i/p/821/0/205250938dc2c6_l.jpg
http://static3.nagi.ee/i/p/821/75/20543899044f68_l.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 10.04.12 15:38 Tsiteeri


Tuttav masin.
Mis tooni uus värv on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 10.04.12 15:47 Tsiteeri


Kah mõnekorra näind seda ja tõesti ilus sirge auto. :) Tümm oli kah viimati päris asine :D


Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.12 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Tuttav masin.
Mis tooni uus värv on?


Värv on "Black Magic Pearl" ja peaks olema mingi Volkswageni originaal värv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 13.04.12 18:15 Tsiteeri


Maru kenake on ta sul kyll, aga kas ikka sama uimane, nagu siis kui ma viimati sangas olin? Või oled juba käpa mootori kylge pannud? Peaks kunagi mu valgega joonestama :D ...


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.12 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Maru kenake on ta sul kyll, aga kas ikka sama uimane, nagu siis kui ma viimati sangas olin? Või oled juba käpa mootori kylge pannud? Peaks kunagi mu valgega joonestama :D ...


Mootor tundub nagu uimane jah vahepeal. Ei saa aru ka milles viga võiks olla. Diagnost ka mingeid vigu ei näita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RandoV
huviline

Avatar


Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B8

postitati 14.04.12 20:15 Tsiteeri


Ilus ilus ilus,ainult kollased tagumised suunad ei meeldi.Kas uimasust ei võiks põhjustada vale küttesegu? Endal oli kunagi uimasuse taga vigane detonatsiooni andur,kuid selle vea näitas diagnostika ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.12 06:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RandoV
Ilus ilus ilus,ainult kollased tagumised suunad ei meeldi.Kas uimasust ei võiks põhjustada vale küttesegu? Endal oli kunagi uimasuse taga vigane detonatsiooni andur,kuid selle vea näitas diagnostika ära.


Tänud. Tagumised tuled ei meeldi endale ka aga ei ole Hella tumedaid tulesid müügis leidnud veel. Endale ise toonitud tuled ei meeldi.
Diagnost näitas det. anduri viga ja sai ära vahetatud. Veel on vahetatud lambda, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaan rootor, filtrid.
Endale tulnud nagu et uimasus anna rohkem tunda siis kui 95-t tankida. 98-ga nagu vähem ja ei jõnksuta ka niipalju ühtlase gaasiga sõites kerge koormuse juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RandoV
huviline

Avatar


Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B8

postitati 15.04.12 09:13 Tsiteeri


Sellele mootorile sobib 98 rohkem jah,kui mina selle auto soetasin,mainiti kohe ,et ära 95te kasuta ja pole seda siiamaani teinud ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 15.04.12 09:30 Tsiteeri


Treseri tulesid võib siin ootama jäädagi. Ebay on ainus varjant ning nende hinnad algavad 350€.
Kütte kohapealt on tegelikult 2.3 20v'le kirjutatud selgelt, et kasutab edasi liikumiseks 95'te.
Itaalia 2.0 20v'del on kirjutatud, et peab sisse kallama 98't.
Jõnksutamine võib väga vabalt tulla gaasiklapist(tps) mitte kütusest. Sellest on foorumis juttu ka olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.12 16:56 Tsiteeri


Suvel olid müügis ühed nn Treser-i tuled aga kuna ühel suunatulel oli mõra sees siis jäid soetamatta. Kui nüüd mõtlema hakata siis on neid väga harva müügis olnud.
Milles see tps-i viga väljenduda võib (otsingust ei leidnud)? Kas mingi mehaaniline või elektriline (näit: signaali viga)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 15.04.12 17:14 Tsiteeri


Elektriline, see gaasiklapi andur. Seda tutikana enam soetada pole võimalik aga kui tuleb välja, et viimane on katki siis tuleb "uus" kasutatud kusagilt leida. See trassil sõites jõnksutamine võib väga vabalt sellest tingitud olla. Endal käis see pulkadeks lahti ja sai korraliku puhastuse kui mootor remondis käis, peale seda pole täheldanud probleeme aga kokkuvõtvalt on terve see hitachi pritse ja elektrooniline süsteem täielik saast ning ainus varjant seda mootorit korralikult tööle saada uued pihustid, latt, mingi asendus gaasiklapp mis ühtiks originaal koldega ning see kõik juhtima panna proge aju kaudu(megasquirt või mingi muu alternatiiv). Samuti kaotada ära jagaja ning ehitada poolide peale. Juba selline ümberehitus annaks 7A'le pihuga juurde. Kui googlis natuke tuulata siis leidub küll inimesi kes on sellise ümberehituse teinud ja kiidavad nad taevani sellist süsteemi. Teisalt kas seda ise ka usub, see iga inimese enda teha, tuleb lihtsalt järgi proovida. Küttekulu saaks samuti kontrolli alla, kuna 7A võtab reaalselt samapalju kütust kui rahuliku sõiduga stock S2.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.12 17:22 Tsiteeri


Aga seda tps-i signaali peaks siis pm multimeetriga mõõta saama. et kas muutub vastavalt gaasi vajutamisele ühtlaselt.
On progre aju ja el. pritse plaan juba korduvalt peast läbi käind aga suurim mure tundud olevat originaal näidukute tööle saamisega.
(Riiulipeal MS1 v3.0 ja 3b pihustid ootavad kasutust).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 15.04.12 17:25 Tsiteeri


Väga võimalik, et ka kütterõhu regulaatori peab siis samuti teise panema kas siis mingi s4/s6/s2 oma või reguleeritava. Latt on samuti ära vaja vahetada. Iseenesest peaks saama seda multimeetriga mõõta, ma üritan remondi manualist leida ülesse, kas seal on tpsi kontrollimiseks mingid andmed.
El pritse on 7A'l ka originaalist, lihtsalt see hitachi süsteem on sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.12 17:35 Tsiteeri


Progre ajuga pole kütte rõhku vaja reguleerida kui just pihustid väikseks ei hakka jääma.
Latt vaja vahetada või siis vahe stutsid treida pihusti ja lati vahele.
Originaalis jah el. pritse aga Hitachi pihustid on madala ohm-ilised. Uuemad pihustida aga on enamasti kõrge ohm-ilised.
Kuskilt lehelt sai loetud et Chevy LS1 originaal pihusteid on kasutatud originaal Hitachi-de välja vahetamiseks originaal ajuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 15.04.12 17:48 Tsiteeri


Sinna saab ka saabi pihustid sisse lükata aga täpselt ei tea millised. Sellest madalaoomi teemast olen teadlik jah.
Muidugi lõpp kokkuvõttes võiks kohe kõrgsurve turboka teha, või siis metallist kaanetihend ja saaks sama surveastme nagu 2.2t tehasest.
Muidugi veel üks varjant on 034motorspordist 7a uuendatud pihustid osta, ainult nüüdseks on nende hind päris debiilne, aasta tagasi sai nad kätte 250€ + saatmine/toll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.12 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Muidugi veel üks varjant on 034motorspordist 7a uuendatud pihustid osta, ainult nüüdseks on nende hind päris debiilne, aasta tagasi sai nad kätte 250€ + saatmine/toll.


Jep Nüüdseks on hind 325$ + saatmine/toll.
Peab uurima suured need LS1 pihustid täpselt on ja siis võimalikult samasuure voolavusega bosch-i pihustid otsima.
Nagu siit lehelt lugeda siis saab originaal aju ka kõrge oomiste pihustite juhtimisega hakkama.
http://www.audiworld.com/tech/content_eng83.html


Tsitaat:

It was soon discovered that the Bosch injectors used in the GM LS1 engine have the same technical specs as the Hitachi injector. However, they are high impedance injectors, whereas the Hitachi's are a low impedance injector. This would require bypassing the Audi's injector resistor pack, which was accomplished by simple rewiring.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.12 19:03 Tsiteeri


Sai netist uuritud seda 034motorsport pihustite voolavust ja selgus, et neil on Bosch pihustid mille tootekood on sama mis esimeste aastate LS1-l. Ja nende pihustite voolavus peaks olema 315ml/min @ 4bar-i. Ehk siis peaks olema võimalik need Hitachi pihustid välja vahetada originaal 20vt pihustitega. Võibolla vaja kütuse rõhku reguleerida.
Plaan nüüd selline, et lasta treida pihustite ja lati vahe stutsid ja panna 3b pihustid külge ning WB lambdaga küttesegu jälgida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 16.04.12 20:35 Tsiteeri


No kui turbokaks teha siis oleks kindlasti originaal rõhureguleerija ära vaja vahetada aga vabalthingavana võib ta see 4.3 bari või mis ta oligi jääda ma usun aga wb lambda oleks küll väga vajalik asi. Igatahes tee ära ja anna teada.

Edit:Muidu kas lihtsam ei oleks kohe 3b latt panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.12 12:42 Tsiteeri


Tundub, et ilma vahe stutsidetta ikkagi ei saa kuna pihustid on sisselaske kolektori vahel ja Boschi pihustid on lühemad kui Hitatchid.

http://static3.nagi.ee/i/p/822/41/20560477f4c06b_m.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 17.04.12 20:35 Tsiteeri


Ikkagi sa tahad panna 3b pihustid külge eks? Aga nad ju lähevad 3b enda latiga nagunii ju kokku või sa ei taha latti panna 3b oma? A kurat, isegi 3b latiga jääb kollektor segama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.12 17:37 Tsiteeri


Plaan on jah 3b pihustid panna. 3b originaal latti oleks mõistlik siis kasutada kui pihustid umbest 4-5 cm pikemad oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.12 15:37 Tsiteeri


Vahepeal on hakanud jahutusvedeliku tuli vilkuma autocheck-is. Jahutusvedeliku tase on normis ja paisupaagi andur ka korras. Äkki keegi teab kuskohast võiks viga otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 07.05.12 15:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lauri86
Vahepeal on hakanud jahutusvedeliku tuli vilkuma autocheck-is. Jahutusvedeliku tase on normis ja paisupaagi andur ka korras. Äkki keegi teab kuskohast võiks viga otsida?

Järelikult viga juhtmetes, ühendustes vms, mis juhivad signaali andurist AC-ni.

BTW, Tartus peaks mingi coupede kogunemise tegema, pole su masinat valges näinudki:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.12 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Järelikult viga juhtmetes, ühendustes vms, mis juhivad signaali andurist AC-ni.

BTW, Tartus peaks mingi coupede kogunemise tegema, pole su masinat valges näinudki:cool:



Paisupaagi anduri juhtmed on korras. Kui otsad kokku panna siis hakkab kohe peale käivitumist vilkuma, muidu aga hakkab umbes 10sek peale käivitumist vilkuma.

Kogunemise mõte tundub hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.4% - SQL: 55.6%]