Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.12 16:26
|
|
|
Audi Coupe 2.3 20V Q - 1989 - lauri86
Tere. Sai endale siis 12.2010 soetatud Audi Coupe 2.3 125kw quattro.
Lisade poolest suht plank: konditsioneer, nahksisu, el. peeglid, tagaklaasi soojendus, abs, kesklukk, mahuaanduriga signalisatsioon.
Algselt oli auto sinine aga kuna oli olmemõlke ja värvi koorus, siis sai lastud üle värvida.
Paar telefoniga tehtud pilti ka.
Ostes nägi välja selline.
Ja hetkel näeb selline välja.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 10.04.12 15:38
|
|
|
Tuttav masin.
Mis tooni uus värv on?
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.12 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Tuttav masin.
Mis tooni uus värv on? |
Värv on "Black Magic Pearl" ja peaks olema mingi Volkswageni originaal värv.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 13.04.12 18:15
|
|
|
Maru kenake on ta sul kyll, aga kas ikka sama uimane, nagu siis kui ma viimati sangas olin? Või oled juba käpa mootori kylge pannud? Peaks kunagi mu
valgega joonestama ...
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.12 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Maru kenake on ta sul kyll, aga kas ikka sama uimane, nagu siis kui ma viimati sangas olin? Või oled juba käpa mootori kylge pannud? Peaks kunagi mu
valgega joonestama ... |
Mootor tundub nagu uimane jah vahepeal. Ei saa aru ka milles viga võiks olla. Diagnost ka mingeid vigu ei näita.
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 14.04.12 20:15
|
|
|
Ilus ilus ilus,ainult kollased tagumised suunad ei meeldi.Kas uimasust ei võiks põhjustada vale küttesegu? Endal oli kunagi uimasuse taga vigane
detonatsiooni andur,kuid selle vea näitas diagnostika ära.
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.12 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RandoV
Ilus ilus ilus,ainult kollased tagumised suunad ei meeldi.Kas uimasust ei võiks põhjustada vale küttesegu? Endal oli kunagi uimasuse taga vigane
detonatsiooni andur,kuid selle vea näitas diagnostika ära. |
Tänud. Tagumised tuled ei meeldi endale ka aga ei ole Hella tumedaid tulesid müügis leidnud veel. Endale ise toonitud tuled ei meeldi.
Diagnost näitas det. anduri viga ja sai ära vahetatud. Veel on vahetatud lambda, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaan rootor, filtrid.
Endale tulnud nagu et uimasus anna rohkem tunda siis kui 95-t tankida. 98-ga nagu vähem ja ei jõnksuta ka niipalju ühtlase gaasiga sõites kerge
koormuse juures.
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 15.04.12 09:13
|
|
|
Sellele mootorile sobib 98 rohkem jah,kui mina selle auto soetasin,mainiti kohe ,et ära 95te kasuta ja pole seda siiamaani teinud ka.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 15.04.12 09:30
|
|
|
Treseri tulesid võib siin ootama jäädagi. Ebay on ainus varjant ning nende hinnad algavad 350€.
Kütte kohapealt on tegelikult 2.3 20v'le kirjutatud selgelt, et kasutab edasi liikumiseks 95'te.
Itaalia 2.0 20v'del on kirjutatud, et peab sisse kallama 98't.
Jõnksutamine võib väga vabalt tulla gaasiklapist(tps) mitte kütusest. Sellest on foorumis juttu ka olnud.
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.12 16:56
|
|
|
Suvel olid müügis ühed nn Treser-i tuled aga kuna ühel suunatulel oli mõra sees siis jäid soetamatta. Kui nüüd mõtlema hakata siis on neid väga harva
müügis olnud.
Milles see tps-i viga väljenduda võib (otsingust ei leidnud)? Kas mingi mehaaniline või elektriline (näit: signaali viga)?
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 15.04.12 17:14
|
|
|
Elektriline, see gaasiklapi andur. Seda tutikana enam soetada pole võimalik aga kui tuleb välja, et viimane on katki siis tuleb "uus" kasutatud
kusagilt leida. See trassil sõites jõnksutamine võib väga vabalt sellest tingitud olla. Endal käis see pulkadeks lahti ja sai korraliku puhastuse kui
mootor remondis käis, peale seda pole täheldanud probleeme aga kokkuvõtvalt on terve see hitachi pritse ja elektrooniline süsteem täielik saast ning
ainus varjant seda mootorit korralikult tööle saada uued pihustid, latt, mingi asendus gaasiklapp mis ühtiks originaal koldega ning see kõik juhtima
panna proge aju kaudu(megasquirt või mingi muu alternatiiv). Samuti kaotada ära jagaja ning ehitada poolide peale. Juba selline ümberehitus annaks
7A'le pihuga juurde. Kui googlis natuke tuulata siis leidub küll inimesi kes on sellise ümberehituse teinud ja kiidavad nad taevani sellist süsteemi.
Teisalt kas seda ise ka usub, see iga inimese enda teha, tuleb lihtsalt järgi proovida. Küttekulu saaks samuti kontrolli alla, kuna 7A võtab reaalselt
samapalju kütust kui rahuliku sõiduga stock S2.
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.12 17:22
|
|
|
Aga seda tps-i signaali peaks siis pm multimeetriga mõõta saama. et kas muutub vastavalt gaasi vajutamisele ühtlaselt.
On progre aju ja el. pritse plaan juba korduvalt peast läbi käind aga suurim mure tundud olevat originaal näidukute tööle saamisega.
(Riiulipeal MS1 v3.0 ja 3b pihustid ootavad kasutust).
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 15.04.12 17:25
|
|
|
Väga võimalik, et ka kütterõhu regulaatori peab siis samuti teise panema kas siis mingi s4/s6/s2 oma või reguleeritava. Latt on samuti ära vaja
vahetada. Iseenesest peaks saama seda multimeetriga mõõta, ma üritan remondi manualist leida ülesse, kas seal on tpsi kontrollimiseks mingid
andmed.
El pritse on 7A'l ka originaalist, lihtsalt see hitachi süsteem on sama.
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.12 17:35
|
|
|
Progre ajuga pole kütte rõhku vaja reguleerida kui just pihustid väikseks ei hakka jääma.
Latt vaja vahetada või siis vahe stutsid treida pihusti ja lati vahele.
Originaalis jah el. pritse aga Hitachi pihustid on madala ohm-ilised. Uuemad pihustida aga on enamasti kõrge ohm-ilised.
Kuskilt lehelt sai loetud et Chevy LS1 originaal pihusteid on kasutatud originaal Hitachi-de välja vahetamiseks originaal ajuga.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 15.04.12 17:48
|
|
|
Sinna saab ka saabi pihustid sisse lükata aga täpselt ei tea millised. Sellest madalaoomi teemast olen teadlik jah.
Muidugi lõpp kokkuvõttes võiks kohe kõrgsurve turboka teha, või siis metallist kaanetihend ja saaks sama surveastme nagu 2.2t tehasest.
Muidugi veel üks varjant on 034motorspordist 7a uuendatud pihustid osta, ainult nüüdseks on nende hind päris debiilne, aasta tagasi sai nad kätte
250€ + saatmine/toll.
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.12 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Muidugi veel üks varjant on 034motorspordist 7a uuendatud pihustid osta, ainult nüüdseks on nende hind päris debiilne, aasta tagasi sai nad kätte
250€ + saatmine/toll. |
Jep Nüüdseks on hind 325$ + saatmine/toll.
Peab uurima suured need LS1 pihustid täpselt on ja siis võimalikult samasuure voolavusega bosch-i pihustid otsima.
Nagu siit lehelt lugeda siis saab originaal aju ka kõrge oomiste pihustite juhtimisega hakkama.
http://www.audiworld.com/tech/content_eng83.html
Tsitaat: |
It was soon discovered that the Bosch injectors used in the GM LS1 engine have the same technical specs as the Hitachi injector. However, they are
high impedance injectors, whereas the Hitachi's are a low impedance injector. This would require bypassing the Audi's injector resistor pack, which
was accomplished by simple rewiring.
|
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.12 19:03
|
|
|
Sai netist uuritud seda 034motorsport pihustite voolavust ja selgus, et neil on Bosch pihustid mille tootekood on sama mis esimeste aastate LS1-l. Ja
nende pihustite voolavus peaks olema 315ml/min @ 4bar-i. Ehk siis peaks olema võimalik need Hitachi pihustid välja vahetada originaal 20vt
pihustitega. Võibolla vaja kütuse rõhku reguleerida.
Plaan nüüd selline, et lasta treida pihustite ja lati vahe stutsid ja panna 3b pihustid külge ning WB lambdaga küttesegu jälgida.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 16.04.12 20:35
|
|
|
No kui turbokaks teha siis oleks kindlasti originaal rõhureguleerija ära vaja vahetada aga vabalthingavana võib ta see 4.3 bari või mis ta oligi jääda
ma usun aga wb lambda oleks küll väga vajalik asi. Igatahes tee ära ja anna teada.
Edit:Muidu kas lihtsam ei oleks kohe 3b latt panna?
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.12 12:42
|
|
|
Tundub, et ilma vahe stutsidetta ikkagi ei saa kuna pihustid on sisselaske kolektori vahel ja Boschi pihustid on lühemad kui Hitatchid.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 17.04.12 20:35
|
|
|
Ikkagi sa tahad panna 3b pihustid külge eks? Aga nad ju lähevad 3b enda latiga nagunii ju kokku või sa ei taha latti panna 3b oma? A kurat, isegi 3b
latiga jääb kollektor segama?
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.12 17:37
|
|
|
Plaan on jah 3b pihustid panna. 3b originaal latti oleks mõistlik siis kasutada kui pihustid umbest 4-5 cm pikemad oleks.
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.12 15:37
|
|
|
Vahepeal on hakanud jahutusvedeliku tuli vilkuma autocheck-is. Jahutusvedeliku tase on normis ja paisupaagi andur ka korras. Äkki keegi teab kuskohast
võiks viga otsida?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 07.05.12 15:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lauri86
Vahepeal on hakanud jahutusvedeliku tuli vilkuma autocheck-is. Jahutusvedeliku tase on normis ja paisupaagi andur ka korras. Äkki keegi teab kuskohast
võiks viga otsida? |
Järelikult viga juhtmetes, ühendustes vms, mis juhivad signaali andurist AC-ni.
BTW, Tartus peaks mingi coupede kogunemise tegema, pole su masinat valges näinudki
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.12 16:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Järelikult viga juhtmetes, ühendustes vms, mis juhivad signaali andurist AC-ni.
BTW, Tartus peaks mingi coupede kogunemise tegema, pole su masinat valges näinudki |
Paisupaagi anduri juhtmed on korras. Kui otsad kokku panna siis hakkab kohe peale käivitumist vilkuma, muidu aga hakkab umbes 10sek peale käivitumist
vilkuma.
Kogunemise mõte tundub hea.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |