TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 08.04.12 20:35
|
|
|
Plangule c4 panna s4 kellad.
Plaan selline.
Kuna minu 2.0 74kw c4 on lühikesed kellad ning nad kooruvad. Siis on plaan osta s4 omad.
Küsimus kas nad hakkavad üldse töölegi? Või mida modima peaks.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 09.04.12 10:17
|
|
|
Kahtlen et korralikult tööle hakkavad. Spidomeeter peaks hakkama, aga üsna kindel et tahhomeeter hakkab valetama ja päris palju.
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6
|
postitati 09.04.12 11:43
|
|
|
2.0 kohta ei oska öelda, kuid V6 nad töötasid küll ilusti.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.04.12 12:07
|
|
|
Mu vabalthingava automaadi 2.8 V6 peal töötasid S4 kellad täitsa hästi, kõik funktsioonid töötasid..
Vaata korra enda kellade taha, kas leidub seal väike must pistik 2 pin on tal ja peaks rippuma kuskil seal niisama, see on siis kompu pistik ja kuskil
vist leidub ka mingi lisakellade pistik kui veab. Kui ei vea siis tuleb ise vedada Kui mälu ei peta siis oli nii. Kellabloki taga on ka lüliti millest silindrite arvu saab valida, vastavalt sellele ka siis tahho teeb
oma tööd vist.
Pilt ka
http://www.upload.ee/image/1203851/P3180007.JPG
|
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 09.04.12 14:32
|
|
|
Küsin natukene teistpidi. Kas spidomeeter, mootooritemp ja kütusenäidik hakkavad tööle või ei?
See on ilmselge ,et lisakellad ning tahho ei hakka tööle niisama.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.04.12 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
Küsin natukene teistpidi. Kas spidomeeter, mootooritemp ja kütusenäidik hakkavad tööle või ei?
See on ilmselge ,et lisakellad ning tahho ei hakka tööle niisama. |
Põhimõtteliselt on nii et 50/50..kui võimalus siis katseta enne..ma usun et hakkavad küll tööle need, samad osad on kirjutanud et ei hakka..
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 09.04.12 20:22
|
|
|
Kõige ideaalsem variant oleks leida S6 V8 kellad, saad vajadusel tahomeetri õigele silindrite arvule kalibreerida ning rõhu asemel näitab kompuuter
hetkekulu. Samas mingi erinevus oli minumeelest Õlirõhu hoiatusanduriga, S6/A6 peal on see teine kui 100/S4 peal.
Mälujärgi S4 kelladega (ütleme et 2.2t omadega) hakkas tööle temp, kiiruse näit ja bensiinitaseme näidik. Lisakelladest kell ja voltmeeter. Õlirõhu
kell vajab lisa andurit, tahomeeter hakkab valetama (peaks saama nende lülititega korda, kuigi sellesse mul eriti usku pole), kompuuter vajab kangi ja
küttekulu signaali ajust, autocheck kuvab tõenäoliselt pihutäie erinevaid vigu mille lahendamine on juba omaette leiutamine ja välistemperatuuri
näidik tahab endale andurit+ mõnda juhet.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.04.12 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
Plaan selline.
Kuna minu 2.0 74kw c4 on lühikesed kellad ning nad kooruvad. Siis on plaan osta s4 omad.
Küsimus kas nad hakkavad üldse töölegi? Või mida modima peaks. |
Kaaku enda 2.0 C4-le pani, kokkuvõttes nägi vist ikka parajat keppi sellega - lappis mitmest kokku, et tahhokas jms sünki saada.
Zoig'i soovitus on tõesti hea.
Ja tegelikult on musta taustaga palju etemad.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.04.12 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Kõige ideaalsem variant oleks leida S6 V8 kellad, saad vajadusel tahomeetri õigele silindrite arvule kalibreerida ning rõhu asemel näitab kompuuter
hetkekulu. Samas mingi erinevus oli minumeelest Õlirõhu hoiatusanduriga, S6/A6 peal on see teine kui 100/S4 peal.
Mälujärgi S4 kelladega (ütleme et 2.2t omadega) hakkas tööle temp, kiiruse näit ja bensiinitaseme näidik. Lisakelladest kell ja voltmeeter. Õlirõhu
kell vajab lisa andurit, tahomeeter hakkab valetama (peaks saama nende lülititega korda, kuigi sellesse mul eriti usku pole), kompuuter vajab kangi ja
küttekulu signaali ajust, autocheck kuvab tõenäoliselt pihutäie erinevaid vigu mille lahendamine on juba omaette leiutamine ja välistemperatuuri
näidik tahab endale andurit+ mõnda juhet. |
Ma hakkasin ka mõtlema, et mu 100l võisid ka V8 kellad olla..sest tal kompu oli ilma BAR näidikuta.
|
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 10.04.12 03:46
|
|
|
Suurimad tänud mehed. 
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 10.04.12 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Kõige ideaalsem variant oleks leida S6 V8 kellad, saad vajadusel tahomeetri õigele silindrite arvule kalibreerida ning rõhu asemel näitab kompuuter
hetkekulu. Samas mingi erinevus oli minumeelest Õlirõhu hoiatusanduriga, S6/A6 peal on see teine kui 100/S4 peal.
Mälujärgi S4 kelladega (ütleme et 2.2t omadega) hakkas tööle temp, kiiruse näit ja bensiinitaseme näidik. Lisakelladest kell ja voltmeeter. Õlirõhu
kell vajab lisa andurit, tahomeeter hakkab valetama (peaks saama nende lülititega korda, kuigi sellesse mul eriti usku pole), kompuuter vajab kangi ja
küttekulu signaali ajust, autocheck kuvab tõenäoliselt pihutäie erinevaid vigu mille lahendamine on juba omaette leiutamine ja välistemperatuuri
näidik tahab endale andurit+ mõnda juhet. |
Tahhoka geneka ergutusest ei ole võimalik lahendada. Tahhoka süsteem?
Kust võiks leida kompuuteri ja välistempi paigaldamis skeemi?
Kuidagi Autochecki "pimedaks " pole võimalik teha?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.04.12 15:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
Tahhoka geneka ergutusest ei ole võimalik lahendada. Tahhoka süsteem? | Uuri välja kuskohast tahokas oma signaali saab ja kuidas seda
25% kiiremaks keerata, et õige näit oleks. Teine variant oleks vahetada olemasoleval tahokal taustad Si omadega ära ja loota, et see hakkab õigesti
näitama.
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
Kust võiks leida kompuuteri ja välistempi paigaldamis skeemi? |
Otsi foorumist, siin on päris mitmes teemas sellekohta rohkem infot kui ma kirjutada jaksaks.
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
Kuidagi Autochecki "pimedaks " pole võimalik teha? | Ja sellega ära kaotada õlirõhu ja muud eluks vajalikud hoiatusmärguanded?
DIY all on päris kena õpetus olemas mille järgi saab autocheki vähe inimlikumalt paigaldada.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 11.04.12 21:11
|
|
|
Tundub et õige koht kus küsida, nimelt siis kas 100 2.8 kellad 2.3 peale istuvad või mitte ? Mul ühed lühikesed üle ja soovitakse ära osta ja 2.3
peale panna.
Spido peaks vist õieti toimima, ainuke erinevus et 2.3 omal 240 märgitud ja 2.8 omal 280.
Aga muu krempel, just siis taho, bensu ja temp. näidik ?
|
|
|
GrHo66
huviline
Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C6 Avant Quattro
|
postitati 12.04.12 11:05
|
|
|
Kunagi kusagilt lugesin et r4, r5 kellad sobivad omavahel 1:1'le ja V6, V8 samuti omavahel, seda siis tahhomeetri suhtes. C4 2.3'ele olen proovinud
2.8 kellasid, temp- ja kütusenäidikud töötasid korrektselt samuti spido aga ainuke mis valetas oli tahho.
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 12.04.12 15:50
|
|
|
Mul on siis s4 kellad millel on kaks õlikella.
Ja tahho töötab ilusti Hetkel ajangi taga kompu kangi ja tempandurit.
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 12.04.12 18:40
|
|
|
Too oma auto, või saada kelladeplokk pärnusse. 35 euri ja pane kasvõi v6 kellad r4-le, ja ei pea midagi vahetama, kõik näitab õigesti.
Vastava programmiga saab need asjad ära seadistada.
Kui huvi, siis PS!
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.04.12 22:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madisx
Too oma auto, või saada kelladeplokk pärnusse. 35 euri ja pane kasvõi v6 kellad r4-le, ja ei pea midagi vahetama, kõik näitab õigesti.
Vastava programmiga saab need asjad ära seadistada.
Kui huvi, siis PS! | Kuidas see täpselt välja näeb, kirjutad kellades mõne kivi ringi? Tavalise kaabliga ju S4 kelladele ligi ei saa.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 13.04.12 15:02
|
|
|
Vagcomiga saab
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 13.04.12 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
Vagcomiga saab | S6 kelladele saab, S4 kelladele minuteada küll kaabliga keegi ligi pole saanud. Ma võin selle järgi kontrollida kuid
minuteada ei ole isegi diagnostika valmidust 100/S4 puhul kelladele olemas.
Kaabli asemel on neil need toredad lülitid ja kodeerimisplaat millega *peaks* saama kuidagi autochecki ja kompuutri näitu mootorile vastavaks
korrigeerida kuid siiani pole eriti kuulnud, et sellest tahomeetrile mingit tõsiseltvõetavat kasu on.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 13.04.12 17:35
|
|
|
Mina olen saanud ümber programmeeritud, ja seda teen oma autos, kus on OBD pistik! ( USA A6)
Mul 100 2,0- is USA a6 2,8 v6 kellad, ning ümber programmeeritud, ja näitavad 100% õigesti.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.04.12 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madisx
Mina olen saanud ümber programmeeritud, ja seda teen oma autos, kus on OBD pistik! ( USA A6)
Mul 100 2,0- is USA a6 2,8 v6 kellad, ning ümber programmeeritud, ja näitavad 100% õigesti. |
Jah, A6-s ja A6/S6 kellad, kuid 100/S4 kelladele niiviisi ligi ei saa.
|
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 18.04.12 18:25
|
|
|
Siis tuleb teema algatajal lihtsalt s6 kellad muterseda, ja saab paika panna.
Kui mul millalgi aega on, siis proovin seda 100/s4 kellade programmeerimist.
|
|
|