Zhawn
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 '04
|
postitati 06.04.12 00:49
|
|
|
Kerge elektroonika rike ?
Nii, lugu lyhidalt järgmine, vana aku oli õhtal, näitas aint 3 Volti ja esindusest öeldi et sis võid juba niisama aku ära võtta ja teise asemele panna
ja siis meile kodeerima/nullima tulla. Sai need asjad tehtud, kõik oli vinks-vonks.
Paar nädalat hiljem oli yks kyljepeegel end iseseisvalt yles kruttinud ja peegli osa oli välja kukkunud (nice).
2 päeva hiljem: võjutan puldist keskluku lahti, istun autosse, võti sisse, keeran, ja ei kippu ega kõppu. Mõtlen et proovin uuesti, a kurinahk ei and
enam võtit tagasi, nii, jamasin seal tykk aega mitte yhtegi tuld armatuuris põlema ei läind, paar minti hiljem lakkasid laepirnid ka toimimast.
Tahtsin pagassi checkida, kas akul juhe peal ja värki, ei pääse.. ei ole teist võtit ja tagaistmeid seestpoolt kätte ei saanud.
Surnud ring, puksiir viis sis teeninduse hoovi oma aega ootama.
Kas on kellegil arvamusi mis selle võis põhjustada ?
Ja kas selline variant on võimalik et teeninduses kodeerimise ja nullimise ajal jäeti midagi tegemata või tekkis mingi viga ? Sest taga konditsioneer
mul ka peale aku vahetust pole siiamaani toiminud, seal liht mingi tekst ees ja ei funksi.
Arvamused oodatud 
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.04.12 06:27
|
|
|
Mind huvitaks, kas mujalt moodulitest ka DTC -d kustutati ja palju aku ja auto abielu sõlmimise eest lõivu võeti?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 06.04.12 08:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mind huvitaks, kas mujalt moodulitest ka DTC -d kustutati ja palju aku ja auto abielu sõlmimise eest lõivu võeti? |
Minu auto ja aku abielu maksis Revalis 24 €. Siiamaani komplikatsioonideta.
|
|
|
Zhawn
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 '04
|
postitati 06.04.12 13:16
|
|
|
Täpselt ei tea mis tehti, nägin niipalju et esiakende positsioonid pandi paika, aku seeria nr muudeti ära ja veakoodid nulliti ära, raha võeti aint
40€ (sama hind nagu diagnost ikka Soomes maksab)
|
|
|
Zhawn
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 '04
|
postitati 09.04.12 14:43
|
|
|
Et siis on kellegil aimu ?
Kui esindusest homme helistatakse tahaks teada kas ma pean maksma või peaks nad tasuta korda tegema (nende tehtud tööl peaks ikka mingi garantii olema
ja kui nad valesti teind...) 
|
|
|
Zhawn
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 '04
|
postitati 10.04.12 11:19
|
|
|
Sain niipalju täiendavat informatsiooni et:
Miski oli aku tyhjaks tõmmanud (2 nädalat vana aku, esinduses kodeerimine/nullimine tehtud), ja nad ytsid et mingi süsteem on peale jäänud et see võib
aku yhe päevaga ka tyhjaks tõmmata. Aga nad ei tea täpselt Mis selle tyhjaks tõmbas, vigu nad ei leidnud, ja praegu ei jää mingit systeemi peale,
lasen neil veel ööseks voolu kulutuse jälgimise peale jätta et kindel olla.
Äkki nyyd kellegil on ideid kas se on Juhus, et peale akuvahetust ja nende juures kodeerimist auto hakkas akut sööma, või on võimalus et nemad
keerasid midagi tuksi ?
|
|
|
|