Babyfoot
huviline
Registreerunud 26.10.10
Asukoht: Ida-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDIQ S-line
|
postitati 05.04.12 09:38
|
|
|
Enne suve kliima korda
Tere!
Kasutasin otsingut, täpselt oma murele vastet ei leidnud.
Autoks on 2000 aasta Audi A3, mille salongis oli mööunud suvel väga palav sõita.
Autol on kliima täitsa olemas ja mõtlesin, et sooja-niiske õhu autosse puhkumise põhjuses on see, et gaas on otsas. Mõõdeti ära, gaasi on küll. Külma
õhku aga ei puhu.
Diagnostik ühtegi viga ei leidnud, kuid pump järgi ikka ei rakendu, kui kliima sisse lülitada.
Käisin elektriku juures, vooluga on kõik hästi.
Suve lõppedes (ei jõundudki rohkem uurida) hakkas kapoti all midagi krigisema - sai uuritud, ja öeldi, et kliima ei tööta kuna mähis on läbi põlenud.
Krigiseb kapoti all pump (aeg-ajalt sai sinna määrdeainet pritsitud, et päris jubedusi ei juhtuks..)
Oletatav põhjus: Talve jooksul ilma põhjakaitseta sõites oli pump kinni kiilunud ja põletas mähise läbi. Siinkohal olgu ära öeldud, et mul ei tulnud
pähegi talvel kuskil soojas autot üles sulatada ja kliimat sisse lülitada.
Nüüd oleks vaja nõu - kas peaks uue mähisega midagi üriama või täitsa uue kliimapuma peale mõtlema? Millised oleks veel võimalkud lahendused?
Ette tänades,
Merle
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.04.12 15:55
|
|
|
Kui pumba otsas olev ratas ringi käib siis on pump korras ja taastad mähise ära. Kui aga pump kinni on siis pole temaga midagi teha ja tuleb uus
otsida.
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 05.04.12 17:31
|
|
|
Mis mähisest te räägite?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.04.12 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Mis mähisest te räägite? |
Sellest mis asub pumba küljes rihmaratta sees.
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 05.04.12 17:47
|
|
|
Ahjah, see mähis 
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.12 18:49
|
|
|
Kasutatud kliimapump maksab lammutuses umbes 100 euri (sidurit vaevalt keegi eraldi müüa soovib). Esimese hooga võiks vahetada pumba siduri, sellisel
juhul pääseb süsteemi täitmisega seotud kuludest. Suure tõenäosusega on pump korras, sest süsteem on rõhu all ja ei ole lahtiselt olnud/seisnud.
|
|
|
|
Babyfoot
huviline
Registreerunud 26.10.10
Asukoht: Ida-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDIQ S-line
|
postitati 30.04.12 11:46
|
|
|
Kas keegi Ida-Virus seda teha oskaks/teeks?
Kui on kontakti, keda soovitada - ootan siia, et oleks ka teistele siis vajadusel olemas.
Kui juba konkreetsem jutt, siis postkasti.
|
|
|
Babyfoot
huviline
Registreerunud 26.10.10
Asukoht: Ida-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDIQ S-line
|
postitati 23.05.12 13:28
|
|
|
Panin kuulutuse, et otsin kasutatud pumpa - minimaalseim hind jäi tõesti 100 eur piiresse.
Kuna süsteemis gaasi pidi olema 98% ei tahaks seda kuidagi välja lasta..
Ideid/soovitusi - peale esinduse vist mujalt seda sidurit keegi ei müü?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.05.12 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Babyfoot
Panin kuulutuse, et otsin kasutatud pumpa - minimaalseim hind jäi tõesti 100 eur piiresse.
Kuna süsteemis gaasi pidi olema 98% ei tahaks seda kuidagi välja lasta..
Ideid/soovitusi - peale esinduse vist mujalt seda sidurit keegi ei müü? |
Kui 100eur üle jõu käib, siis esinduse peale ära parem mõtlegi, vaevalt sa sealt kliimasüsteemile mõne jupi alla 100eur üldse leiad
|
|
|
Babyfoot
huviline
Registreerunud 26.10.10
Asukoht: Ida-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDIQ S-line
|
postitati 23.05.12 22:04
|
|
|
Ei käi üle jõu - tegelikult sain pumba juba kätte. Tänan siinkohal
kasutajat Imemees ja sõpra, kes Tlnast ära tõi.
Ikka tahaks ju võimalikult "omad osad" autole külge jätta ja noh, oleks pääsenud ka uuesti freooniga täitmisest tõenäoliselt.
Mõtlen vähe naiselikumalt (aja mõistes kokkuhoidlikumalt) ehk kui peaks.
Teema lukku vast. 
|
|
|