Lehekülgi: 1 2 |
criskar
huviline
Registreerunud 11.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.12 19:24
|
|
|
Audi s4 1998
Paluks targematelt Härrastelt abi. On selline auto müügis, on keegi käinud vaatamas, kas hind on sobilik, mida tasuks kontrollida, tüüpilised vead,
probleemid mis on s4?
http://www.auto24.ee/used/959355
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.04.12 19:31
|
|
|
Selle aastakäigu esside kohta on siin foorumis juttu nii, et halb hakkab. Seega kasuta otsingut. Mõistame, et küsid konkreetse auto kohta ka, aga
otseselt mootorite kohta leiad infot väga kiiresti. 
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.04.12 23:54
|
|
|
Ära taha. Kui S4 osta, siis 100% ajalooga ning selline, millel turbod juba vahetatud.
Vastasel juhul on see 4k euri laks seal, kui rihmad/pingutid samal ajal teha.
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 05.04.12 15:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ära taha. Kui S4 osta, siis 100% ajalooga ning selline, millel turbod juba vahetatud.
Vastasel juhul on see 4k euri laks seal, kui rihmad/pingutid samal ajal teha. |
Mis asi see 4k euri sul seal on? 
450euri kaks rs4 turbot + tööraha ja rihmad ja pingutid kokku noo nii lagi kui veel olla saab on 1500euri. Selle eest peaks saama uhkema siduri kh
juba.
Raske jalaga.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.04.12 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
450euri kaks rs4 turbot + tööraha |
Isegi hiinakat ei saa selle raha eest, et mis ja kus sellised pärit?
Teise mehe vanad ei lähe arvese 
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 05.04.12 15:46
|
|
|
Miks peab tutikad ostma kui siin samas müüakse korras asju?
Raske jalaga.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.04.12 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
Miks peab tutikad ostma kui siin samas müüakse korras asju? |
Korras küll aga kui kauaks?
Kas 10 , 20 , 30 tuhat ja siis uuesti?
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 05.04.12 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Korras küll aga kui kauaks?
Kas 10 , 20 , 30 tuhat ja siis uuesti? |
Gaasipedaalil on rohkem asendeid ka kui ON ja OFF. Koguaeg ei pea turbsid punased olema. 
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.04.12 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Korras küll aga kui kauaks?
Kas 10 , 20 , 30 tuhat ja siis uuesti? |
Gaasipedaalil on rohkem asendeid ka kui ON ja OFF. Koguaeg ei pea turbsid punased olema. |
Siis on ju Audil veel palju muid mudeleid.
Ei saa pihta miks peaks olema S4, kui sõidan nagu soniga taat Dacia-ga .
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 05.04.12 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Siis on ju Audil veel palju muid mudeleid.
Ei saa pihta miks peaks olema S4, kui sõidan nagu soniga taat Dacia-ga .
|
Läheb offtopicuks. Jäämegi vaidlema siia. Põhimõtteliselt tahtsin öelda, et turbsid kestavad täpselt nii kaua kuidas nendega ümber käia.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 05.04.12 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Siis on ju Audil veel palju muid mudeleid.
Ei saa pihta miks peaks olema S4, kui sõidan nagu soniga taat Dacia-ga .
|
Läheb offtopicuks. Jäämegi vaidlema siia. Põhimõtteliselt tahtsin öelda, et turbsid kestavad täpselt nii kaua kuidas nendega ümber käia.
|
Kui sellist kommi hakkab juba sadama siis võiks kirjutada ka mismoodi see õige ümberkäimine siis on? Et turbsid ikka väga kaua kestaks.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.04.12 09:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
Mis asi see 4k euri sul seal on? 
450euri kaks rs4 turbot + tööraha ja rihmad ja pingutid kokku noo nii lagi kui veel olla saab on 1500euri. Selle eest peaks saama uhkema siduri kh
juba. |
Hea sinisilmne sa ikka oled.
Vaata natuke palju lähevad ainult UUED turbod ja pingutid maksma.
Seejärel lisa sinna rihmavahetuseks vajalikud jupid ning ka karterituulutuse lõdvikud, bypassid jne.
1500 EUR-i? Naljamees. Kaks pingutit on 1000 EUR-i esinduses, kettidest ja turbodest rääkimata.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 06.04.12 12:17
|
|
|
Näidake neid kahte 1000€ maksvat pingutit: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/8892/7025,161302
Pole mõtet hakata ajama, et 1 on a-osa, teine b-osa, garantii on mõlemil.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 06.04.12 16:50
|
|
|
Jutt on keti pigutist, mitte rihma pingutist.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 06.04.12 16:53
|
|
|
Ketipingutit pole b osana olemas. Ebayst saab ka hiinakaid soodsamalt. Aga hinnaklass ongi krõbe
Välja näeb selline
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 06.04.12 19:04
|
|
|
Lgp prj, asjaarmastajana võiks teinekord täpsustada, millest täpsemalt jutt.
Ja mis tolle pinguti vahetusvälp või vastupidavus kilomeetrites on?
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.04.12 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Lgp prj, asjaarmastajana võiks teinekord täpsustada, millest täpsemalt jutt.
Ja mis tolle pinguti vahetusvälp või vastupidavus kilomeetrites on? |
Kui räägitakse antud mootori puhul *pingutitest* siis kõik, kes sellest mootorist midagi teavad, teavad ka millest jutt on. Pigem ehk ära võta sõna,
kui matsu ei jaga.
Ning üldjoontes on nende välp antud mootori puhul 200 000 - 300 000 km. Pea kõigil nendel "otse šveitsist" masinatel, mis tegelikult LS 300 000+ on
nad vaja vahetada.
Sama kehtib ka K03 turbode kohta, umbes sama eluiga on neil. RS4 K04-d on vastupidavamad ning elavad 400 000 - 500 000 km.
Turbo ja rihmavahetus ei ole ka siin päris nagu reasneljasel.
Mul läks pinguti, rihmaga ning karterituulutuse korrastamisega ca 2K EUR koos töörahaga. Turbosid ei puutunud ning pinguti (teine oli vahetatud) sain
üliodavalt välismaalt kampaania raames.
Minu puhul oli ühe poole pinguti nii p*s, et oli ka nukad ära söönud, seega pidin ka nukad ära vahetama. RS4-l saab need võileivahinnaga 2.4
vabalthingava pealt, aga S4-l sellist luksust ei ole - ainult teise S4 pealt.
Ja ma ei räägigi üldse igasugustest õlileketest jne - kui seal juba pinguti vahetamiseks läheb, siis on vaja kõik tihendid, korgid JNE ära vahetada.
Kõik, mis vähegi vaja vahetada tasub teha, sest asja lahti võtmine ja kokku ladumine võtab tunde.
Nende masinatega on täpselt nii, et:
1. Osta isend, kus suur 200 000 - 300 000 km pealt tulev laks on ära tehtud.
2. Osta RS4, kus ei ole rahast kahju ning turbod ei minesta nii kergelt - seda teed läksin mina.
3. Osta 4.2 V8 S6 või A6, millega hävid viie aasta jooksul ikka oluliselt vähem ning KW ja mugavust on rohkem.
4. Osta teadlikult väga hea hinnaga p*s turbodega auto ning teha sellest 500hp+ projekt - seda teed läks yanekk.
Need otse "xxx-st" maha keritud LS-iga 2.7, eriti algusaastate masinad on täielik surm, seda soovitaks ainult suurimale vaenlasele.
Kes selle kadalipu reaalselt läbi on käinud teavad väga hästi, millest jutt.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 06.04.12 20:22
|
|
|
Prj, ära unusta, et teema on "ostuabi" ja siin võtavad justnimelt sõna need, kes soovivad oma teadmisi küsitava auto suhtes täiendada.
Seega, suru oma üleolev suhtumine maha, ja aita abivajajaid viisakalt ja võimalikult informatiivselt, täpselt nii nagu viimases postis.
Usun, et kui viitsiks vaeva näha, saaks need pingutid ka soodsamalt kätte, auto ja mootor lihtsalt niivõrd vanad juba, et juppide eest hingehinda
maksta.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.04.12 20:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Prj, ära unusta, et teema on "ostuabi" ja siin võtavad justnimelt sõna need, kes soovivad oma teadmisi küsitava auto suhtes täiendada.
Seega, suru oma üleolev suhtumine maha, ja aita abivajajaid viisakalt ja võimalikult informatiivselt, täpselt nii nagu viimases postis.
Usun, et kui viitsiks vaeva näha, saaks need pingutid ka soodsamalt kätte, auto ja mootor lihtsalt niivõrd vanad juba, et juppide eest hingehinda
maksta. |
Umbes 90% inimesi ei jaga üldse matsu, mida nad ostavad või tegelt soovivad osta. Kehtib nii autode kui ka minu eriala, e.s. kodumasinate kohta. Kui
jutt läheb vähegi konkreetsemaks, siis peetakse sind lolliks, kes kindlasti tahab oma huvides midagi maha müüa. EI OLE neid ketipinguteid odavamalt
saada ja kui oleks, ei julgeks neid panna oma autole. Need ei ole lihtsalt migid "tallad", vaid muudavad ka sisselaske nurka.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 06.04.12 21:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Nende masinatega on täpselt nii, et:
4. Osta teadlikult väga hea hinnaga p*s turbodega auto ning teha sellest 500hp+ projekt - seda teed läks yanekk.
|
Ega ma tegelikult ostmise hetkel ju päris täpselt ei teadnud, et see niimoodi lõpeb .
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.04.12 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Prj, ära unusta, et teema on "ostuabi" ja siin võtavad justnimelt sõna need, kes soovivad oma teadmisi küsitava auto suhtes täiendada.
Seega, suru oma üleolev suhtumine maha, ja aita abivajajaid viisakalt ja võimalikult informatiivselt, täpselt nii nagu viimases postis.
Usun, et kui viitsiks vaeva näha, saaks need pingutid ka soodsamalt kätte, auto ja mootor lihtsalt niivõrd vanad juba, et juppide eest hingehinda
maksta. |
Sulle öeldakse täpselt nii, nagu asi on.
Sul pole aimugi asjast ja pressid vastu, et "küll saaks odavamalt" jne.
Täiesti lambijuttu paned mees, ilma mingisugust ülevaadet omamata. Kui sulle seda otse välja ütlen, olen üleolev?
Kuula siis esimesest korrast seda, kuidas asjad on ja ära aja mingit jura suust välja.
Või arvad, et kõik peale sinu on idioodid, kes ei suuda otsida? Arvad, et kõik 2.7 BiT ja 4.2 BiT omanikud siin foorumis on elukauged inimesed? Et
raha nende masinate ostmiseks ja hoolduseks on ise kätte tulnud?
Aga vot me ei ole leidnud, kust saaks parema hinnaga, ehk siis meile teada olevalt _ei saa_.
Kõige odavam koht on siin: http://www.europaparts.com/cam-chain-tensioner-078109088h.html. Sinna pane toll + saatmine otsa. 800USD*1.25, ehk siis 1k USD.
Nemad kirjutavad kauba väärtuse õige ja arve panevad otse paki peale ning teistmoodi ei võta kuulda. Kõik ülejäänud odavamad asjad on hiinakad.
Arvestades töö mahtu ja teisi juppe, mis tuleb vahetada neid detaile vahetades, on täiesti mõttetu hiinakat osta.
Minu jutu point ongi, et see mootor 195kw variandina ei paku nii palju elamust, et oleks mõtet välja käia neid ulmelisi summasid, mis lähevad siis,
kui osta läbi aetud masin 300 000km juures, mida antud lingil masin on.
RS4 hooldus ei ole sentigi kallim, kui pidurid, rehvid ja keredetailid välja arvata, S6 4.2 on isegi chipitud S4-st võimsam ja tunduvalt odavam ülal
pidada.
|
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.12 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Prj, ära unusta, et teema on "ostuabi" ja siin võtavad justnimelt sõna need, kes soovivad oma teadmisi küsitava auto suhtes täiendada.
Seega, suru oma üleolev suhtumine maha, ja aita abivajajaid viisakalt ja võimalikult informatiivselt, täpselt nii nagu viimases postis.
Usun, et kui viitsiks vaeva näha, saaks need pingutid ka soodsamalt kätte, auto ja mootor lihtsalt niivõrd vanad juba, et juppide eest hingehinda
maksta. |
Sulle öeldakse täpselt nii, nagu asi on.
Sul pole aimugi asjast ja pressid vastu, et "küll saaks odavamalt" jne.
Täiesti lambijuttu paned mees, ilma mingisugust ülevaadet omamata. Kui sulle seda otse välja ütlen, olen üleolev?
Kuula siis esimesest korrast seda, kuidas asjad on ja ära aja mingit jura suust välja.
Või arvad, et kõik peale sinu on idioodid, kes ei suuda otsida? Arvad, et kõik 2.7 BiT ja 4.2 BiT omanikud siin foorumis on elukauged inimesed? Et
raha nende masinate ostmiseks ja hoolduseks on ise kätte tulnud?
Aga vot me ei ole leidnud, kust saaks parema hinnaga, ehk siis meile teada olevalt _ei saa_.
Kõige odavam koht on siin: http://www.europaparts.com/cam-chain-tensioner-078109088h.html. Sinna pane toll + saatmine otsa. 800USD*1.25, ehk siis 1k USD.
Nemad kirjutavad kauba väärtuse õige ja arve panevad otse paki peale ning teistmoodi ei võta kuulda. Kõik ülejäänud odavamad asjad on hiinakad.
Arvestades töö mahtu ja teisi juppe, mis tuleb vahetada neid detaile vahetades, on täiesti mõttetu hiinakat osta.
Minu jutu point ongi, et see mootor 195kw variandina ei paku nii palju elamust, et oleks mõtet välja käia neid ulmelisi summasid, mis lähevad siis,
kui osta läbi aetud masin 300 000km juures, mida antud lingil masin on.
RS4 hooldus ei ole sentigi kallim, kui pidurid, rehvid ja keredetailid välja arvata, S6 4.2 on isegi chipitud S4-st võimsam ja tunduvalt odavam ülal
pidada. |
Sry OT:
Siin ka muidu lulla olemas sama tootekoodiga, free shipping.
http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Search/Cam_Chain_Tensioner/ES518105/
Virtuaalselt morderisse ei taha saada, lihtsalt vaatasin lehe pealt mida teadsin, et mis seal võib maksta.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.04.12 21:58
|
|
|
Kui sa USA-s ei ela, siis maksad sealt saidilt saatmise eest vähemalt 60 USD.
See Free shipping kehtib ainult USA kohta, proovitud värk. Ehk siis reaalne hind 465 USD + toll.
Jupi peal on kirjas ka, et "Original Equipment Supplier", mitte "OEM".
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|