Lehekülgi: 1 2 3 |
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 18:16
|
|
|
A6 2.5tdi poomine ja tahmamine seotud?
Sai täna käidud ülevaatusel, kust masin läbi ei läinud co tõttu. Uurisin ka foorumist, kuid antud küsimusele vastust ei saanud. Enda viga oli muidugi
selles, et ei olnud aega lõõre puhtaks lasta, kuid näitude järgi poleks ilmselt seegi aidanud.
th th tkp.nrp k
(s) (/min) (/m)
0.63 3.60 760 4720 9.52
0.75 4.21 760 4400 4.75
0.57 3.17 760 4480 8.51
0.53 3.29 750 4430 7.58
0.54 5.92 760 4720 7.75
0.63 3.64 760 3160 0.95
Antud autole ette aktud kuni 1.70
Viimasel katsel siis poos kinni ja enam ei kerkinud pöörded. Ise olen üsna kerge jalaga ja sellist tahmakat, mis sealt välja tuli pole enda silmaga
näinudki. Tulemused küll paranesid, kuid otsustati, et ei hakata mootorit üle ka kurnama. Teine "huvitav" nähtus tuli kapoti alt heleda tossu näol
ning seda ka kodus maja ees pöördeid andes. Tahmas ikkagi edasi.
Küsimus siis selles, et kas võivad antud vead olla seotud või ehk oskate kasulikku infot jagada seoses sellega, milles probleem olla võib. Ise
kahtlustan EGR-i. Lisaks siis juurde, et turbot "kasutan" ikka üsna harva.
Tänud asjalike vastuste eest!
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 18:18
|
|
|
Lisaks siis juurde, et poomist täheldasin juba eelmisel sügisel. Sai maanteed sõidetud kuuenda käiguga 100-110km/h ringis ja möödasõiduks kasutasin 4.
käiku, käiku alla võttes poos kinni ca 130 km/h ja nii ka 6. käiguga. Samas kuuendaga möödasõitu tehes sellist probleemi ei täheldanud.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 04.04.12 18:21
|
|
|
Tean 1 A6 mis ei läinud ülevaatusel enam üle 3000rpm-i ja tahma näit oli ka paigast ära. Peale piitsutamist saadi aga asi korda. Pead lihtsalt natuke
autot piitsutama ja vaata kas hakkab toimima.
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 18:24
|
|
|
Ei julge väga piitsa anda, kapotiall hakkas kärssama juba. Samas meenub ka talvel esimese lumega 1 seik, kus sai mõned suuremate pööretega ringid
tehtud ja natuke hiljem tungis salongi siuke kerge "kärsakas". Samas tasuks proovida kuna üldiselt kulgen linnas kuuenda käiguga
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.04.12 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sven_k
Samas tasuks proovida kuna üldiselt kulgen linnas kuuenda käiguga
|
Mis selle lolluse mõte on?
See pole isegi naljakas mitte.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.04.12 18:31
|
|
|
Podistamine hakkab ummistama/tahmama.
Turbole ikka aegajalt piitsa.
Seda käikude mängu ja poomist vöiks ehk sedasi seletada, et 4 käiguga pähe andes ei suudeta jääke vajaliku kiirusega läbi väljalaske suunata ja tänu
sellele on olukord rohkem piiratud, kui seda teha eelmainitud 6 käigu puhul.
Samas 6-ga kiirendades on asi natuke sujuvam ja jöuab ehk jääke sujuvamalt läbi suruda...
Sedasi siis ühe varjandina ummistunud väljalaskesüsteemi korral.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 18:35
|
|
|
yanekk, selle lolluse mõte on vähemalt minu kompu järgi väiksem kütusekulu
Kirjeldasin poomise probleemi natuke halvasti vist. Kuuendalt 4nda peale alla võttes läheb kenasti kuni 130km/h-ni ja kui siis kuues panna, siis ei
tõuse kiirus samuti nagu poob kinni, kuid kui kohe kuuendaga möödasõitu alustada, siis tõuseb kaugemale, aga kui kaugele, seda pole proovinud.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.04.12 18:50
|
|
|
Istusin esinduses ja ootasin oma auto garantii tööde lõppu, mingi aastake tagasi.
Tuleb hoolduse poole üks taat nii ~55-60 aasta vahel.
Kurdab et auto ei tööta enam, uuriti ja puuriti siis et mis ja kuidas.
Tuli välja et see auto pole kunagi kiiremini kui ~70km/h sõitnud ja pöörded kunagi üle 2000 ei jõua.
2008 aasta 2.0 tdi.
Päris palju mõtetut jama ja toimetamist, selle ökotamise pärast.
Auto on sõitmiseks, see kui kompu näitab rohelisi lillekesi ja paneb omaniku arvama, et tal kõige ökom liikur, pole päriselt see.
|
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 18:55
|
|
|
Siis nüüd peab hakkama pisut rohkem peeneks laskma. Ausaltöeldes kadus mu usk ja soov turbot rakendada pärast seda kui talvel kärsakas salongi lõi ja
seda juhtus korduvalt ja siis võttis pisut kõhklema ja tollal oli auto minukäes veel üsna värske ka ning ei osanud sellest midagi arvata. Oskate ehk
öelda, miks viskab kärsakat kui autot pisut piitsutada? Enam pole seda väga proovinud, kuid täna kohapeal pöördeid põhja lastes tuli tuttav kärsakas
koos heleda suitsuga kapotialt, täpsemalt ei suutnud tuvastada, kuid suurmosalt vist mootorist vasakult poolt, kate ka peal ja täpsemalt ei oska
öelda.Rahulikult sõites on kõik tiptop ja no ega ma jah tõesti tihti üle 2500pöörde peale ei anna.
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sven_k
Siis nüüd peab hakkama pisut rohkem peeneks laskma. Ausaltöeldes kadus mu usk ja soov turbot rakendada pärast seda kui talvel kärsakas salongi lõi ja
seda juhtus korduvalt ja siis võttis pisut kõhklema ja tollal oli auto minukäes veel üsna värske ka ning ei osanud sellest midagi arvata. Oskate ehk
öelda, miks viskab kärsakat kui autot pisut piitsutada? Enam pole seda väga proovinud, kuid täna kohapeal pöördeid põhja lastes tuli tuttav kärsakas
koos heleda suitsuga kapotialt, täpsemalt ei suutnud tuvastada, kuid suurmosalt vist mootorist vasakult poolt, kate ka peal ja täpsemalt ei oska
öelda.Rahulikult sõites on kõik tiptop ja no ega ma jah tõesti tihti üle 2500pöörde peale ei anna. |
Ja lisaks on ka kõrvu hakanud, et see motoor ei taha väga peenestamist oma "beebivigade" tõttu ehk siis kiiresti kuluvad nukad jms.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.04.12 19:01
|
|
|
Sellise popsutamisega kujutan ette, et löhud neid nukkasid pigem rohkem.
Igal mootoril on siiski omad optimaalsed pöörded ökonoomsuse sihtimisel.
6 käiguga linnas popsutamine kindlasti ökonoomne valik ei ole.
OT, kas automaatkast ka linnas podistamisel piirkiiruse juures viimasele käigule lülitub?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 04.04.12 19:02
|
|
|
Issand.
Ei ime et mootorid kokkujooksevad ku sõidetakse nii flegmaatiliselt. Dislale peab korralikult kaasi andma mitte vanaema-moodi ringi sõitma.
Ja miks sa ei vaata kapoti alla, kustkohast se suits tuleb täpsemalt?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.04.12 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sven_k
Ja lisaks on ka kõrvu hakanud, et see motoor ei taha väga peenestamist oma "beebivigade" tõttu ehk siis kiiresti kuluvad nukad jms.
|
Elu on sugulisel teel leviv haigus, mis lõpeb alati surmaga.
Seda et õnnetu mootor on, oleks pidanud siis mõtlema kui masina soetasid.
PS. Endal olnud 110kw Passat 2001 aastast, ei teadnud ma mis on lagunev esisild ega õnnetu mootor.
Läbisõit oli ostes 109 tuhat(99% õige), kõik mis liigub see kulub.
|
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 19:07
|
|
|
Iga minutiga saan targemaks . Nüüdsest siis linnas max 4. käik. Viiendat
pole endateada veel kasutanudki.
Suitsu asukoha üritan homse "mootorinoorendamise" sõiduga tuvastada. Täna puudus kahjuks aeg, kuna oli vaja teine auto ära tuua. Miskipärast kardan
teie juttu lugedes, et ma olen oma noorenduskuuriga hiljaks jäänud ja kõik oletatavad ummistused tuleb juba mehaaniliselt eemaldada. Auto sai ostetud
eelmise sügise alguses ja enne seda oli sõidetud taga vist umbes 90% eestis oldud ajast maanteed kuna oli tööauto.
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 19:10
|
|
|
Eks ma olin kursis ka, et tegu on nö ebaõnnestunud mootoriga, kuid VÄIDETAVALT oli autole tehtud ca aasta enne minu ostu remont:hüdrotõukurid,
nookurid,hammasrimad,rullikud,pinguti ,vända ja nukkade simmerid.lamerihmad.rullikud,pingut i,roolivõimupump.geneka kontaktrõngad,termostaat.
Esisild oli ka üpris korras, kevadel sain talvel purunenud amordi tõttu natuke ikka sealgi korrastada, kuid mitte midagi hullu.
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 19:12
|
|
|
Lisaks üks OT ka, kas keegi oskab öelda, miks ma tsiteerida ei saa? Korraks tekib tsiteeritav tekst, kuid kaob sama kiiresti.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.04.12 19:44
|
|
|
Tsiteerimist harjuta, kuid enne postitamist tee eelvaade, muidu vöib kogemata paras soperdis tekkida.
Tsiteeritav tekst ei tohiks kuhugi kaduda, kui seda ise ei kaota vöi ei muuda, vb arvuti tegutseb oma tahtmise järgi.
Noorendamist ei tasuks koheselt nüüd meeletu pähetagumisega ka alustada, pigem tasa ja targu.
Selle aastase töristamisega vöib teoreetiliselt olla umbes juba pea kogu väljalaskesüsteem, alates kollektoritest, kuni katalüsaatorini/filtrid, see
vist ummistub üsnagi nobedalt.
Osa mehi on oma kahepooleste kogunemisi näidanud...päris ulme ikka.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 19:54
|
|
|
Tsiteerides vajutan tsiteeri, tuleb vastuse aken koos triteeritava tekstiga, ning kaob kui arvuti lehe täielikult välja loeb, aga see selleks.
Kui tõenäoline üldse on, et kui väljalaske süsteem nii ummistunud on,et seda üldse pähetagumisega "isepuhastumise" ära teeb? Ehk mõned vihjed
juhuks, kui see mõne aja jooksul lahti ei pääse, siis millest alustama peaks? Kas siis niiöelda ahela lõpust ehk katalüsaatorist?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.04.12 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sven_k
Kui tõenäoline üldse on, et kui väljalaske süsteem nii ummistunud on,et seda üldse pähetagumisega "isepuhastumise" ära teeb? Ehk mõned vihjed
juhuks, kui see mõne aja jooksul lahti ei pääse, siis millest alustama peaks? Kas siis niiöelda ahela lõpust ehk katalüsaatorist?
|
Jään isiklikult vastuse völgu, siin pajatavad targemad.
Arvan, et katalüsaator/filter on just vast viimane, mis vöib ummistuda, enne muidugi vöis välja lugeda, et see pigem esimene.
Esialgu kergemapoolse tagumisega vb. läheb olukord niipalju paremaks, et hiljem korralikumalt lajatada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 04.04.12 20:06
|
|
|
Tuttav käis Avensisega just väljalaset puhastamas(ka tingitud vaikselt töristamisest),maksma läks see jutt 230€,esinduses muidugi.Leotasid ja möllasid
seal hirmsalt
Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
|
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 20:17
|
|
|
Kuits kas ma sain nüüd õigesti aru, et pead silmas kati koputamist? Iseenesest leidsin just ka koha, kus pühap saaks kati lahti keevitada, kuid enne
proovin kindlasti koputamistehnikat.
230 euri ikka natuke ulme minu rohelise sõidustiili jaoks Siit moraal,
kokkuhoid läheb ikkagi lõpuks kallimaks. Ehk oskaks keegi soovitatada kus Tartus mõnes odavamas kohas seda puhastusteadust tehakse peale esinduse? Kas
oleks muidu võimalik kuidagi tuvastada
nö silma-kõrvaga, et kas on väljalaskesüsteemis ummistus või peaks hakkama kohe ostast lahti kakkuma?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.04.12 20:25
|
|
|
EI, pidasin silmas parema jala pedaaliga tagumist.
Haamri vöi mingi muu esemega pole mötet küll midagi taguma minna, pärast äkki hullemad tagajärjed.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 20:31
|
|
|
Vabandan oma rumalust.
Pole küll millegagi võrrelda, kuid mineku üle küll kurta ei saa. Kas kui umbes on, kas siis ei peaks ka minekut mõjutama? Samas võib ka olla, et peaks
paremini liikuma, kuid ma ei oska üsna raskelt kerelt ja 110kw-lt rohkem oodata.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.04.12 20:50
|
|
|
Kas just rumalus, vb ise väljendasin ennast mitte arusaadavamalt.
Umbes süsteem ikka möjutab liikumist, lisaks peaks kütusekulu ka veidi körgem siiski olema.
Ma ei oska öelda, kuidas 110kw diisel liikuma peaks, kuid 84kw R5 diisel automaat läheb küll mingi kiiruseni tagumikutunde järgi vägagi edukalt.
Kui veel pumba rihm ja sätted uued saab, siis kindlasti veelgi edukam, aga see pole hetkel teemaks.
Vördlust kui sellist ei oskagi tuua, sest arvamusi on erinevaid jne.
Mina nt. enese kogemusel ja auto pargist, vöiks öelda, et nim. diisel nagu oleks elavam, kui bensiinikas v6, kuna aga v6 bensukaga söidan
igapäevaselt, siis eufooria vöib lihtalt olematust asjast tulla
VB. ehk kellagagi kokku leppida ja kusagil körvalises ja vöimalikult turvalises kohas mingi kiiruseni (loodetavalt legaalsete) jöudu tömmata.
Kui ikka 80-90+ kw masuudijöudu sinule tagatulesi näitab, siis vast väga ok olukord pole.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Sven_k
huviline
Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 04.04.12 20:57
|
|
|
Ise räägin normaalsest minekust kellade põhjal, kuna endajaoks masin üsna suur ja kiirendus sujuv nagu ei saakski aru kui korra vajutades linnas 70
on. Kütusekulu on üsna suhteline asi. Talvel oli näidikul 12-12,5. Ise põhjendan seda sellega, et iga hommik külmkäivitus ja ca 2-3km sõitu ja siis
päeval-õhtupoole sama ots. Vahest lisaks ka muud väiksemad sõidud. Selles kulus on 100% linnasõitu ja külmad otsad. Samas kui liiklen
eespoolnimetatult ökolt. Teise samade masinate kütusekulusid vaadates võiks oletada küll, et natuke palju, kuid kes teab.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |