Lehekülgi: 1 2 |
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.12 20:09
|
|
|
Automaatkast hoiab pöörded kõrged
Probleem selles, et pikemalt sõites hoiab auto pöördeid kõrgel(Iga käiguga kui sõita ühtlaselt) ja külmalt kõik ok.Ei vahetaks nagu käike lõpuni
vms.Sõites 80-90ga ja teha kick-down teeb ka jõnksu sisse.Käisin Audi esinduses deagnostika ei leidnud ühtegi viga auto juures, vahetati kasti
õli,kuigi see oli sügisel juba vahetatud arvati et sellest oleks abi.Autoks on A6 C5 2,5 tdi 132 kw automaat(Tiptronic) 2003, esivedu,oskab keegi äkki
öelda miks ta nii teeb?Kas kastil on mingine temperatuuri andur?
Ette tänades
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.03.12 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
Probleem selles, et pikemalt sõites hoiab auto pöördeid kõrgel ja külmalt kõik ok.Ei vahetaks nagu käike lõpuni vms.Käisin Audi esinduses deagnostika
ei leidnud ühtegi viga auto juures, vahetati kasti õli,kuigi see oli sügisel juba vahetatud arvati et sellest oleks abi.Autoks on A6 C5 2,5 tdi 132 kw
automaat(Tiptronic) 2003, esivedu,oskab keegi äkki öelda miks ta nii teeb?
Ette tänades |
Ma arvan, 2003a. esiveolisel peaks juba multitronic olema. Sellega on vähe teised lood. Löö otsingusse multitronic ja äkki leiad midagi, mis tuttav
tundub.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.12 12:01
|
|
|
TEgu on tiptronicuga
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.03.12 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
TEgu on tiptronicuga |
Neid tehti tõepoolest ka tipi kastiga.
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.12 13:51
|
|
|
Oskab keegi aidata või on kellegil veel selline jamps olnud???
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 27.03.12 15:11
|
|
|
Proovi rahulikult sõita ja vaata, mitu käiku vahetab.
|
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.12 16:01
|
|
|
5 ikka....aga neil peaks olema pool käigud ja kui sõita ühtlaselt sooja mootoriga jääb nagu pool vahetamatta
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 27.03.12 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
5 ikka....aga neil peaks olema pool käigud ja kui sõita ühtlaselt sooja mootoriga jääb nagu pool vahetamatta |
Siis misasja?
|
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.12 16:12
|
|
|
Raske seletada nii.. aga 90nega sõites jäävad 5enda käiguga pöörded 1900 kuigi peaks olema 1500-1600...Ja sama ka 50ga sõites 4janda käiguga,1500
pööret kuigi peaks olema 1200.sellinne tunne, et mingine osa käigust jääb vahetamatta.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.03.12 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
TEgu on tiptronicuga |
Ok, kui nii, siis kodeeri kast ümber sportreziimi ja vaata mis juhtub. Basic settings ei teeks ka paha. Mingeid poolkäike pole olemas ja ma ei usu, et
arvuti mingit viga ei näita sellisel juhul. Kastil on temp. andur.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.12 16:19
|
|
|
Pärnus Revalis ei leitud ühetgi viga, see ongi kõige hullem:SÄkki keegi saaks aidata kellel on deagnost olemas,
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 27.03.12 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
Pärnus Revalis ei leitud ühetgi viga, see ongi kõige hullem:SÄkki keegi saaks aidata kellel on deagnost olemas, |
Kuidas neid vigu otsiti, kas arvuti oli ka sõidu ajal küljes? Ainult veakoodide lugemine on veidi kehv tase (kas vastus oli tõesti, et midagi valesti
pole?) Kui kaabel olemas, on äkki abi sellest. Saad ära vaadata, mis
käik tegelikult sees, palju pöördeid andurid näevad käigukasti sisendil/väljundil, kas turbiin lukustub jm.
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.12 17:54
|
|
|
Kaabel omadega kutu:SKellegil teisel pole niipalju aega ,et korra aidata,kellel on kaabel ja programm?
Äkki ei näita sellepärast viga, et seda teed ainult siis kui mootor soe, kuigi enda jutu järgi olid nad sõitnud ja kõike teinud.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 27.03.12 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiitk
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
Pärnus Revalis ei leitud ühetgi viga, see ongi kõige hullem:SÄkki keegi saaks aidata kellel on deagnost olemas, |
Kuidas neid vigu otsiti, kas arvuti oli ka sõidu ajal küljes? Ainult veakoodide lugemine on veidi kehv tase (kas vastus oli tõesti, et midagi valesti
pole?) Kui kaabel olemas, on äkki abi sellest. Saad ära vaadata, mis
käik tegelikult sees, palju pöördeid andurid näevad käigukasti sisendil/väljundil, kas turbiin lukustub jm. |
Ega siin nendest kaablitest eriti kasu pole, igasuguseid mehaanilisi kulumisi need ei näita. Kui diagnostika vigasi ei näidanud siis järelikult
andurid korras. Endal mul hakkas sooja õliga nö sidurit libistama. Külmast peaast oli kõik ok. Kasti lahti tehes selgs,et lamellid läbi ja kahtlustati
kah et hüdraulika plokk ( valvebody) on pees.Kuigi jah mul polnud tegu tiptronic kastiga.Kusjuures üks sõer kes kaste remondib ütles,et turbiini
mittelukustumine võib olla kah tingitud hüdraulikaploki rikkest. Ja õhulugeja mängib kah käiguvahetuses suurt rolli .Niiet võta näpust Eks sul targem
asi remonti viia.
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.12 06:13
|
|
|
Aga kui õhulugeja ära võtta kas siis peaks midagi muutuma ka?Mul on muutustetta, kui pistik lahti teha.Ma ise kahtlustasin ka millegipärast
õhulugejat.Aga kas see on nii, seda ei tea:d
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.03.12 07:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
Aga kui õhulugeja ära võtta kas siis peaks midagi muutuma ka?Mul on muutustetta, kui pistik lahti teha.Ma ise kahtlustasin ka millegipärast
õhulugejat.Aga kas see on nii, seda ei tea:d |
Selleks ongi siia ilma loodud VCDS, ühendad, sõidad, uurid näitusid jne. Huupi juppe osta pole just kõige mõistlikum.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.12 07:51
|
|
|
Pole plaaninud huupi ostagi..Lihtsalt oli küsimus kas õhulugeja lahti ühendamine peaks midagi muutma??
Aga kas keegi kaableid ka müüb?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.03.12 08:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
Pole plaaninud huupi ostagi..Lihtsalt oli küsimus kas õhulugeja lahti ühendamine peaks midagi muutma??
Aga kas keegi kaableid ka müüb? |
Pole probleemi http://www.tehnonet.ee/hk
Aga sellega võiks midagi teha ka osata...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.12 15:34
|
|
|
Tervist!
Kuna kõik töötas mingi aega ei pööranud enam tähelepanu, muretsesin juhtme ja lõi ette vea koodi 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power
being transferred ......Et asi on siduriga seotud..Kuidas selle vahetus ette näeb?
Imelik on see ,et revalis seda ei näidanud:S
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.12 15:56
|
|
|
Ja äkki keegi teab koodi, et kast panna sport reziimi, momendil on 00003.
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 10.04.12 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lillletaavi
Tervist!
Kuna kõik töötas mingi aega ei pööranud enam tähelepanu, muretsesin juhtme ja lõi ette vea koodi 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power
being transferred ......Et asi on siduriga seotud..Kuidas selle vahetus ette näeb?
Imelik on see ,et revalis seda ei näidanud:S |
Measuring blocks 007 alt näed sõidu ajal vajaliku info turbiini lukustumise kohta (esialgne kirjeldus sellele veale ka viitas)
007,0,Pressure Control Valve (Specified Current) && Torque Converter
007,1,Transmission Fluid,Temperature (G93),-50.0 °C = Short to Ground\n-180.0 °C = Open/Short to Plus
007,2,Pressure Control,Valve 4 (N218),Range: 0.000...2.000 A
007,3,Torque Converter,Clutch,Range: TC Open/TC Control/TC Closed
007,4,Torque Converter,Slip Speed,Specification (at "TC Open"): 0 RPM\nSpecification (at "TC Control"): 20...120 RPM\nSpecification (at "TC
Closed"): 0...20 RPM
Võib olla siduri, klapi, turbiini viga. Ei saa aru, kas Revalis siis olid pöörded sõidu ajal normaalsed? Praegu kõik töötab normaalselt? Viga oli
static või intermittent?
Sport mode 00013
|
|
|
lillletaavi
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.12 18:01
|
|
|
REvalis öeldi ,et nemad ei leidnud ühtegi viga, aga ütlesid ,et kasti õli must(mis oli 4 kuud tagasi vahetatud)Lasin ära vahetada ja hakkas uuesti
jamama...Aga peale õhulugeja puhastust läks asi paremaks, ja kui auto õli temp läheb 90 või 100 vahele hakkab jama pihta.Seismajäädes ja uuesti
kiirendades vahetab kõik ära ilusasti, ei jää pöörded ülesse.Ma olen sõitnud nii juba üle 2000 kildi ja viimasel ajal on olnud enamvähem OK.
Tee mis tahad aga aru ei saa mis jamab....Oleks, et ta üldse ei töötaks....
|
|
|
Gert_V
huviline
Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: B6 1.8tq sline
|
postitati 12.07.12 11:17
|
|
|
Oled targemaks saanud vahepeal?
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 16.08.13 07:28
|
|
|
Kast
No ikka sõidad selle kastiga ringi või oled midagi korda saanud ?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.08.13 07:38
|
|
|
Muidu arvutuste järgi näitab, et viimase käiguga peaks olema 90 peal pöörded 1650 (seega 100 peal näiteks 1830 jne), mitte 1500-1600, aga 1900 on
palju jah.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|