urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 18.11.04 08:33
|
|
|
Appi, katlamaja tuhk rikub autovärvi
Probleeme on varemgi olnud, kuid siis sai leotuspesuga tuhaplekkidest jagu. Nüüd aga asi tõsine- auto jäi ka pärast hoolikat nühkimist täpiliseks. Kas
keegi foorumist on soojamajandusega kursis, et palju saastet korstnast välja tulla võib? Kas on mingi alust neile kahjunõue esitada? See päev kui ma
selle lataka kätte sai oli auto nagu liivaga kaetud.
Ma ei ole pahatahlik inimene, aga sellest on varemgi juttu olnud ja tundub, et ennem midagi ei muutu kui keegi neile konkreetse nõude letti lajatab.
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 18.11.04 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja urquattro
Probleeme on varemgi olnud, kuid siis sai leotuspesuga tuhaplekkidest jagu. Nüüd aga asi tõsine- auto jäi ka pärast hoolikat nühkimist täpiliseks. Kas
keegi foorumist on soojamajandusega kursis, et palju saastet korstnast välja tulla võib? Kas on mingi alust neile kahjunõue esitada? See päev kui ma
selle lataka kätte sai oli auto nagu liivaga kaetud.
Ma ei ole pahatahlik inimene, aga sellest on varemgi juttu olnud ja tundub, et ennem midagi ei muutu kui keegi neile konkreetse nõude letti lajatab.
|
tee igaks juhuks tõestus pildid enne kui maha pesed.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.04 12:37
|
|
|
Kunagi kui Sauel masuudiga katlaid köeti siis oli samuti peavalu küllaga.Nimelt iga kindla kella tagant tehti korstnates nö.tahmapuhet(lasti suruõhk
korstnasse, et tahm välja tuleks) ja siis jäi nendele perenaistele ainult kaasa tunda kes katlamaja läheduses oma pesu kuivatasid.Kuid oli kuulda ka
autoomanike suurt pahameelt (tahma täpid ei tule värvi pealt ära).Kuna isa oli mul tihedalt seotud selle katlamajaga siis sain tema käest omalajal
teada, et tahma sees on väga suur väävli sisaldus, mis näiteks niiske ilmaga veelgi võimendab väävli söövitamist.Nüüd meil siin õnneks gaasi peale üle
mindud ja probleeme pole olnud rohkem.
Ei oska sulle muud soovitada, kui, et kata auto presendiga või lükka garaa¸i
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 18.11.04 13:14
|
|
|
Maardus oli vanasti väävliühenditega sama jama, et söövitas kõike, sh ka auto klaaside välispinna nagu mattklaasiks. Samuti ei tohtinud niiske ilmaga
nailonjopega väljas olla... Üks mu enda masinatest seisis niiviisi pikemat aega väljas, kuhu linnud peale lasid (erkpunane toon oli nagu märklauaks,
autoümbrus kah täislastud). S*tt läks maha, kuid värv oli selle alt selline tumelilla. Ei aidanudki muu, kui algul natuke 0-liivapaberit ja seejärel
kogu auto ülepoleerimine. Sinu puhul on vist parim lahendus jah present peale ja käid neile aegajalt presendi vahetamise arveid esitamas...
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 18.11.04 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja krss
Maardus oli vanasti väävliühenditega sama jama, et söövitas kõike, sh ka auto klaaside välispinna nagu mattklaasiks. Samuti ei tohtinud niiske ilmaga
nailonjopega väljas olla... Üks mu enda masinatest seisis niiviisi pikemat aega väljas, kuhu linnud peale lasid (erkpunane toon oli nagu märklauaks,
autoümbrus kah täislastud). S*tt läks maha, kuid värv oli selle alt selline tumelilla. Ei aidanudki muu, kui algul natuke 0-liivapaberit ja seejärel
kogu auto ülepoleerimine. Sinu puhul on vist parim lahendus jah present peale ja käid neile aegajalt presendi vahetamise arveid esitamas...
|
Ei mäleta mis oli ühe pasta nimi kas commander või comandant kasutatakse värvi pinna süvapuhastuseks kunagi kui Taistos pahteldaja olin
sai seal kasutatud "ja valge sai veelgi valgemaks" põhimõtteliselt tegi värvi puhtaks.... küsige auto värvide poest oli küll
kallis aine kuid jah aitas ja oli odavam kui värvimine...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
margus0000
huviline
Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a3
|
postitati 18.11.04 17:51
|
|
|
Selle asja nimi on COMMANDANT ja sellega saab vast maha küll aga tööd on palju
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.11.04 21:10
|
|
|
no ja kaua te arvate, et värv või lakk autol peal püsib, kui te tegelikult mitte ei puhasta vaid poleerite selle pastaga pindasid 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
TarvoL
huviline
Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 19.11.04 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja urquattro
Probleeme on varemgi olnud, kuid siis sai leotuspesuga tuhaplekkidest jagu. Nüüd aga asi tõsine- auto jäi ka pärast hoolikat nühkimist täpiliseks. Kas
keegi foorumist on soojamajandusega kursis, et palju saastet korstnast välja tulla võib? Kas on mingi alust neile kahjunõue esitada? See päev kui ma
selle lataka kätte sai oli auto nagu liivaga kaetud.
Ma ei ole pahatahlik inimene, aga sellest on varemgi juttu olnud ja tundub, et ennem midagi ei muutu kui keegi neile konkreetse nõude letti lajatab.
|
Viisnurk jälle jah
|
|
|
|