Suuri muudatusi 2013 aastaks ei tehtud aga välja tahaks tuua kaks punkti. Esimene neist on loodud selle tõttu, et seadus enam juhiloa ja
registreerimistunnistuse kaasas kandmist ei nõua. Paraku aga ei ole lennuväljal võimalik ilma juhiloa ja registreerimistunnistuseta tuvastada kas
konkreetsel inimesel on õigus antud autot kasutada või mitte. Kiivri nõuet sai natukene leebemaks tehtud aga kiirete autode omanikel peab ka korralik
kiiver olema. Käesoleval aastal motokiivriga 250km/h ja kiiremini sõitvad autod/juhid peale ei saa.
2.2 Võistlejad peavad tehnilises kontrollis esitama oma juhiloa ja võistlusauto registreerimistunnistuse.
3.1 Kõik võistlejad peavad sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit.
Võistlejad, kelle eeldatav lõppkiirus on vähemalt 250 km/h peavad kasutama sertifitseeritud autospordikiivrit. Kaitsekiiver peab
olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.
|