Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 2.0 85 kw 1991 - moora772 (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 4106)
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 21.03.12 07:01 Tsiteeri
Audi 80 B3 2.0 85 kw 1991 - moora772



Sai soetatud endale esimene iskilik Audi. Autoks on 1991 aasta Audi 80 B3 tumehalli värvi.

Lisad: keskkonsoolis kellad, sportrool, katuseluuk manuaalne, kesklukk võtmest ning esimsed udutuled pamperi sees. Ise on juurde pandud esimsed elektriaknad, tagumised on vändaga.

Auto ajaloost: Saksast toodud, tagumise otsa avariiga, pagasnikuosa on vahetatud terves osas. Taga on uued supportid ning all täisring uued pidurikettad ja klotsid.

Mootor: See on juba selline trikikas: B3 peaks olema 2.0 83 kw, kuid sellel peal B4 2.0 85 kw juba originaalis, autol on hooldusraamat kaasas, sealt saab kontrollida.

Vigadest: Tagaratta laagrid, välimised rooliotsad, generaatoriharjad tahavad vahetust. Samuti ootavad vahetust esisillaraami puksid, sisse lähevad metallpuksid. Mootoripadjad on ka väsinud

Soovid: Toonklaas, puldiga kesklukk ja alarm, täiseletriaknad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 21.03.12 16:49 Tsiteeri


Oh, mootorist soovin küll pilti:)

Õõtsadese pane ka korraga siis strongflex puksid. Kasutaja ICE müüb neid. 30-40 eur läheb maksma, aga vahetama neid ei pea enam. Neid tavapukse vahetada iga 2 aasta atagant vähemalt.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 22.03.12 05:41 Tsiteeri


Pildid tulevad varsti ;)

Pukside kohapealt - tänud idee ja soovituse eest, saaks siis kõigile kolmele audile uued korralikud puksid alla.

PS: Teised kaks ei ole minu omad : .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 23.03.12 07:16 Tsiteeri


Edit: Piltide link ei töötanud enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.03.12 17:57 Tsiteeri


See pole b4 mootor, see b3 2.0 83kw. B4 oli elektrooniline pritse, sul mehaaniline(pritsepeaga).


b4 mootor
http://data.motor-talk.de/data/galleries/372991/4890264/abk-temp-fuehler-18336.JPG


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 02.04.12 08:46 Tsiteeri


Auto juures on tehtud:
Tagumised laagrid vahetatud
Mootorikood leitud - AAD, 2.0 85 kw
Väike võim ja bassikas lisatud, vaja veel ring kõlareid vahetada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 02.04.12 11:31 Tsiteeri


See sama mootor, mis audi 100-l on kasutusel.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 03.04.13 05:49 Tsiteeri


Vahepeal juhtus selline lugu, et auto tükkis keema minema. Keema läks sõidu ajal ja tikkus 110 kraadi peale. Kohapeal käies sain õhu uuesti välja ja kõik normi, kuid sõidu ajal läks ikka keema.
Raske südamega sai ette võetud mootori lahtivõtmine ja probleemi diagnoosimine: 1. silindrisse oli lekkinud tosooli ja sealt pressiti ka jahutussärki õhk.
Nüüd on asi korras: Kaan lihvitud, klapisääred ka vaheatud, uued tihendid nii plokikaane kui ka kollektorite omad, samuti uued poldid. Hetkel tundub asi normaalne ning enam keema ei tüki :).

Audi jälle toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.2% - SQL: 73.8%]