Lehekülgi: 1 2 3 |
RParve
huviline
Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant
|
postitati 16.03.12 19:33
|
|
|
A6 c6 õhkvedrustuse väljavahetamine. (tegelikult madaldamine)
Nimelt siis tekkis selline mõte et kas on üldse võimalik vahetada välja õhkvedrustus tavalise vastu.Muidu kõik ilus ja kena aga auto on jube kõrge.Kui
nüüd kasvõi 18 tolli velg alla panna jääb natuke kole see vaatepilt.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 16.03.12 20:07
|
|
|
Arvuti abil on võimalik õhkvedrustuse madalamaks teha
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.03.12 20:19
|
|
|
Just, 20mm madaldust saab vabalt teha natuke arvutiga möllates.
Võimalik, et rohkemgi.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.03.12 05:52
|
|
|
Kui sellest väheks jääb, saab nivooandurite hoobasid ka sättida ja auto lihtsalt ära petta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 18.03.12 18:03
|
|
|
mingi 23mm laseb madalamaks teha arvutiga.
Kuid on olemas ka spetsiaalsed elektroonilised karbikesed, mis selle auto puhul madaldab 40mm.
Letihind on 1180 eurot, kuid saaksin teha hinnaks 990 eurot.
|
|
|
|
RParve
huviline
Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant
|
postitati 20.03.12 16:58
|
|
|
Sai siis arvutiga auto kallal käidud.Tulemus oli lausa üllatav.Tervelt 40 mm sain auto madalamaks.Alguses panin muidugi natuke mööda ja tõstsin autot
hoopis aga nüüd on väga ok.Tänud igatahes info eest ,autol kohe teine välimus saaks nüüd suvekad ka alla oleks väga pro.Ah ja kas sellel regullimisel
mingeid kõrvalnähtusid ka on või mõjub äkki kuidagi patjadele ja amortidele kehvasti.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.03.12 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RParve
Sai siis arvutiga auto kallal käidud.Tulemus oli lausa üllatav.Tervelt 40 mm sain auto madalamaks.Alguses panin muidugi natuke mööda ja tõstsin autot
hoopis aga nüüd on väga ok.Tänud igatahes info eest ,autol kohe teine välimus saaks nüüd suvekad ka alla oleks väga pro.Ah ja kas sellel regullimisel
mingeid kõrvalnähtusid ka on või mõjub äkki kuidagi patjadele ja amortidele kehvasti. |
Mina arvan, et pigem mõjub see hästi, kuna põhiline "sissekulunud" tööpiirkond muutub mõlemal.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 21.03.12 22:45
|
|
|
sul siis rattad täitsa koopas nüüd või?
Mul üle 23mm ei lasknud alla poole lasta. Aga samas, kui 20mm veel lasta siis oleks põhi vastu maad ka peaaegu. Kas siis õhkvedrustust on ka erinava
kõrgusega võimalik tellida tehasest?
|
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.12 13:17
|
|
|
A8 D3 on naiteks kaks varianti vedrustust minuarust - üks on sport ja teine järelikult tavaline...
Ei oska küll kommenteerida, kas neil ka norm asendis mingit kõrguse vahet on.
Ahjaa adaptive on siis lisaks kolmas variant!
Parandage keegi kui valesti mäletan.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.12 13:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mine....
A8 D3 on naiteks kaks varianti vedrustust minuarust - üks on sport ja teine järelikult tavaline...
Ei oska küll kommenteerida, kas neil ka norm asendis mingit kõrguse vahet on.
Ahjaa adaptive on siis lisaks kolmas variant!
Parandage keegi kui valesti mäletan. |
Mul kaheksal oli sport ja auto oli tunduvalt madalam kui teised, sama ka jäikusega.
|
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.12 15:18
|
|
|
Mul ka sport aga pole kõrguses tähele pannud, et oleks märgatavalt madalam kui teised aga jäik on küll.
|
|
|
RParve
huviline
Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant
|
postitati 22.03.12 17:29
|
|
|
Pean siinkohal tunnistama et eksisn mõõtmisel.Sai siis ennem mõõdetud dynamic asendis sealt tuligi see müstiline 40mm.Ühesõnaga andmete põhjal mis
lasi panna peaks olema auto nüüd standard asendis 30 mm madalam.Vana mõõt oli 386mm,uueks lasi panna 416mm.Lisan siis pildi ka mis on tehtud dynamic
asendis.Igaljuhul tunduvalt madalamaks läks masin küll. Ennem oli tiiva ja rehvi vahe üüratu.
http://fotoalbum.ee/photos/Rparve/94397343
Rehviks on 225 55 16
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 22.03.12 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RParve
Pean siinkohal tunnistama et eksisn mõõtmisel.Sai siis ennem mõõdetud dynamic asendis sealt tuligi see müstiline 40mm.Ühesõnaga andmete põhjal mis
lasi panna peaks olema auto nüüd standard asendis 30 mm madalam.Vana mõõt oli 386mm,uueks lasi panna 416mm.Lisan siis pildi ka mis on tehtud dynamic
asendis.Igaljuhul tunduvalt madalamaks läks masin küll.Ennem oli tiiva ja rehvi vahe üüratu.
[img]http://fotoalbum.ee/photos/Rparve/94397343[/img] |
Miks ta sul selline äravajund olemisega peab välja nägema - kombinatsioonis nende balloonidega ?
(Täiesti siiras küsimus - oleks siis suur velg / ntx 19" / ja madal rehv, saaks minu ilumeel ka aru, mida taotletud on)
|
|
|
|
RParve
huviline
Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant
|
postitati 22.03.12 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Tsitaat: | Algselt postitas: RParve
Pean siinkohal tunnistama et eksisn mõõtmisel.Sai siis ennem mõõdetud dynamic asendis sealt tuligi see müstiline 40mm.Ühesõnaga andmete põhjal mis
lasi panna peaks olema auto nüüd standard asendis 30 mm madalam.Vana mõõt oli 386mm,uueks lasi panna 416mm.Lisan siis pildi ka mis on tehtud dynamic
asendis.Igaljuhul tunduvalt madalamaks läks masin küll.Ennem oli tiiva ja rehvi vahe üüratu.
[img]http://fotoalbum.ee/photos/Rparve/94397343[/img] |
Miks ta sul selline äravajund olemisega peab välja nägema - kombinatsioonis nende balloonidega ?
(Täiesti siiras küsimus - oleks siis suur velg / ntx 19" / ja madal rehv, saaks minu ilumeel ka aru, mida taotletud on) |
Hetkel siis talvekad veel all.
|
|
|
Anderook
huviline
Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0tdi -05
|
postitati 27.11.12 11:53
|
|
|
Tere
Soov ka õhkvedru madalamaks lasta. Autoks a6 c6.
Küsimus selline, et kas peale seda sillastendi ei peaks uuesti tegema?
Praegu tegin sillastendi ja mulle öeldi, et kui dünamic asendisse paned, hakkab rehvi sööma.
Seega kui veel madalamaks lasta, siis tulemus veel hullem ju ?
Kes/kus seda madaldust muidu teeks?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 27.11.12 16:04
|
|
|
Sillaregull kohustuslik, jah. Õhkvedrustusega autodel tehakse sillaregulli kindlas (normaal) asendis.
Kõik Teie, kes õhkvedrustusega autod madalamaks teete arvestage sellega, et kui üle pingutate siis hakkavad veovõlli otsad kiiremini kuluma ja ehk
löökaukudes vms isegi pooma.10-20mm vist ei ole väga hull, kuid üle selle on juba "oma vastutusel".
|
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 27.11.12 17:04
|
|
|
Tere.Ei ole vaja teha sillaregulli. Mina olen sõitnud -20 lisa madaldusega umbes 25tkm. Rehv 255/35 R20 ja ühtlaselt kulunud, rõhk 3,3 bar. Madalduse
õpetus vag-com ga foorumis.
|
|
|
Anderook
huviline
Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0tdi -05
|
postitati 27.11.12 19:02
|
|
|
Kuidas siis on? On või ei ole vaja sillastendi?
|
|
|
Anderook
huviline
Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0tdi -05
|
postitati 01.04.13 15:17
|
|
|
Kevad on käes. On siin keegi osav inimene vastava tehnikaga, kes programmeerib C6 õhkvedrustuse veidi suvisemaks (madalamaks) ??
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 05.04.13 14:32
|
|
|
Proovisin ise kh asja järgi ja alguses keerasin mudugi kõik p****! Öelge nüüd targemad palju ma võin talle üldse valetada infot et auto madalamaks
saada? Sest ma sain aru et asi töötab niivisi, et ta tõstab enda arvates auto nende mõõtudeni mis seal 01 - 04 kanalis on mõõtsin mõõdulindiga olid
samad aga kirjutasin, et on 40mm kõrgem. Et siis valetasin andmeid et madalamaks laseks aga sellepeale tahtis uuesti koodi ja oli erroris ühesõnaga
näitas adabtsiooni viga.
Õpetage nüüd palju ma võin korraga valetada talle või üldse.
Raske jalaga.
|
|
|
|
RParve
huviline
Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant
|
postitati 05.04.13 19:33
|
|
|
Reaalselt peaks saama 25-30 ma arvan.40 kindlasti palju.Kōige lihtsam on originaal andmetest üles hakkata minema ja koguaeg vajutad test.Kui
lōpuks piir käes siis alles save.Ei mäleta kummal kas esimesel vōi tagumisel laseb vähem panna(minul vähemalt).
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 06.04.13 17:05
|
|
|
No jah aga igakord peab uuesti alguses laskma tal ülesse alla ennast liigutada ju kui mööda panen. Keegi võiks anda mingid mõõdud millest alla poole
ta kindlasti lasta ei lase siis mõõdaks ära ja panekski nii.
Raske jalaga.
|
|
|
|
Artzz
huviline
Registreerunud 12.09.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.13 19:48
|
|
|
Kas Pärnus oleks keegi kes selle madaldamisega toime tuleks?
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 10.04.13 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
No jah aga igakord peab uuesti alguses laskma tal ülesse alla ennast liigutada ju kui mööda panen. Keegi võiks anda mingid mõõdud millest alla poole
ta kindlasti lasta ei lase siis mõõdaks ära ja panekski nii. |
Ühikutena 415 on kõige suurem väärtus (kõige madalam asend) minu masinal. Ilmselt ka teistel a6-tel.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |