Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A6 c6 õhkvedrustuse väljavahetamine. (tegelikult madaldamine) (Vastuseid: 54 | Vaatamisi: 13828)
RParve
huviline



Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant

postitati 16.03.12 19:33 Tsiteeri
A6 c6 õhkvedrustuse väljavahetamine. (tegelikult madaldamine)



Nimelt siis tekkis selline mõte et kas on üldse võimalik vahetada välja õhkvedrustus tavalise vastu.Muidu kõik ilus ja kena aga auto on jube kõrge.Kui nüüd kasvõi 18 tolli velg alla panna jääb natuke kole see vaatepilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 16.03.12 20:07 Tsiteeri


Arvuti abil on võimalik õhkvedrustuse madalamaks teha ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.03.12 20:19 Tsiteeri


Just, 20mm madaldust saab vabalt teha natuke arvutiga möllates.
Võimalik, et rohkemgi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 17.03.12 05:52 Tsiteeri


Kui sellest väheks jääb, saab nivooandurite hoobasid ka sättida ja auto lihtsalt ära petta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 18.03.12 18:03 Tsiteeri


mingi 23mm laseb madalamaks teha arvutiga.
Kuid on olemas ka spetsiaalsed elektroonilised karbikesed, mis selle auto puhul madaldab 40mm.
Letihind on 1180 eurot, kuid saaksin teha hinnaks 990 eurot.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RParve
huviline



Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant

postitati 20.03.12 16:58 Tsiteeri


Sai siis arvutiga auto kallal käidud.Tulemus oli lausa üllatav.Tervelt 40 mm sain auto madalamaks.Alguses panin muidugi natuke mööda ja tõstsin autot hoopis aga nüüd on väga ok.Tänud igatahes info eest ,autol kohe teine välimus saaks nüüd suvekad ka alla oleks väga pro.Ah ja kas sellel regullimisel mingeid kõrvalnähtusid ka on või mõjub äkki kuidagi patjadele ja amortidele kehvasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.03.12 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RParve
Sai siis arvutiga auto kallal käidud.Tulemus oli lausa üllatav.Tervelt 40 mm sain auto madalamaks.Alguses panin muidugi natuke mööda ja tõstsin autot hoopis aga nüüd on väga ok.Tänud igatahes info eest ,autol kohe teine välimus saaks nüüd suvekad ka alla oleks väga pro.Ah ja kas sellel regullimisel mingeid kõrvalnähtusid ka on või mõjub äkki kuidagi patjadele ja amortidele kehvasti.

Mina arvan, et pigem mõjub see hästi, kuna põhiline "sissekulunud" tööpiirkond muutub mõlemal.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 21.03.12 22:45 Tsiteeri


sul siis rattad täitsa koopas nüüd või?
Mul üle 23mm ei lasknud alla poole lasta. Aga samas, kui 20mm veel lasta siis oleks põhi vastu maad ka peaaegu. Kas siis õhkvedrustust on ka erinava kõrgusega võimalik tellida tehasest?


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.12 13:17 Tsiteeri


A8 D3 on naiteks kaks varianti vedrustust minuarust - üks on sport ja teine järelikult tavaline...
Ei oska küll kommenteerida, kas neil ka norm asendis mingit kõrguse vahet on.
Ahjaa adaptive on siis lisaks kolmas variant!
Parandage keegi kui valesti mäletan. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.12 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mine....
A8 D3 on naiteks kaks varianti vedrustust minuarust - üks on sport ja teine järelikult tavaline...
Ei oska küll kommenteerida, kas neil ka norm asendis mingit kõrguse vahet on.
Ahjaa adaptive on siis lisaks kolmas variant!
Parandage keegi kui valesti mäletan. :)


Mul kaheksal oli sport ja auto oli tunduvalt madalam kui teised, sama ka jäikusega.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.12 15:18 Tsiteeri


Mul ka sport aga pole kõrguses tähele pannud, et oleks märgatavalt madalam kui teised aga jäik on küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RParve
huviline



Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant

postitati 22.03.12 17:29 Tsiteeri


Pean siinkohal tunnistama et eksisn mõõtmisel.Sai siis ennem mõõdetud dynamic asendis sealt tuligi see müstiline 40mm.Ühesõnaga andmete põhjal mis lasi panna peaks olema auto nüüd standard asendis 30 mm madalam.Vana mõõt oli 386mm,uueks lasi panna 416mm.Lisan siis pildi ka mis on tehtud dynamic asendis.Igaljuhul tunduvalt madalamaks läks masin küll. Ennem oli tiiva ja rehvi vahe üüratu.
http://fotoalbum.ee/photos/Rparve/94397343

Rehviks on 225 55 16


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 22.03.12 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RParve
Pean siinkohal tunnistama et eksisn mõõtmisel.Sai siis ennem mõõdetud dynamic asendis sealt tuligi see müstiline 40mm.Ühesõnaga andmete põhjal mis lasi panna peaks olema auto nüüd standard asendis 30 mm madalam.Vana mõõt oli 386mm,uueks lasi panna 416mm.Lisan siis pildi ka mis on tehtud dynamic asendis.Igaljuhul tunduvalt madalamaks läks masin küll.Ennem oli tiiva ja rehvi vahe üüratu.
[img]http://fotoalbum.ee/photos/Rparve/94397343[/img]


Miks ta sul selline äravajund olemisega peab välja nägema - kombinatsioonis nende balloonidega ?
(Täiesti siiras küsimus - oleks siis suur velg / ntx 19" / ja madal rehv, saaks minu ilumeel ka aru, mida taotletud on)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RParve
huviline



Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant

postitati 22.03.12 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
Algselt postitas: RParve
Pean siinkohal tunnistama et eksisn mõõtmisel.Sai siis ennem mõõdetud dynamic asendis sealt tuligi see müstiline 40mm.Ühesõnaga andmete põhjal mis lasi panna peaks olema auto nüüd standard asendis 30 mm madalam.Vana mõõt oli 386mm,uueks lasi panna 416mm.Lisan siis pildi ka mis on tehtud dynamic asendis.Igaljuhul tunduvalt madalamaks läks masin küll.Ennem oli tiiva ja rehvi vahe üüratu.
[img]http://fotoalbum.ee/photos/Rparve/94397343[/img]


Miks ta sul selline äravajund olemisega peab välja nägema - kombinatsioonis nende balloonidega ?
(Täiesti siiras küsimus - oleks siis suur velg / ntx 19" / ja madal rehv, saaks minu ilumeel ka aru, mida taotletud on)

Hetkel siis talvekad veel all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 27.11.12 11:53 Tsiteeri


Tere
Soov ka õhkvedru madalamaks lasta. Autoks a6 c6.
Küsimus selline, et kas peale seda sillastendi ei peaks uuesti tegema?
Praegu tegin sillastendi ja mulle öeldi, et kui dünamic asendisse paned, hakkab rehvi sööma.
Seega kui veel madalamaks lasta, siis tulemus veel hullem ju ?
Kes/kus seda madaldust muidu teeks? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 27.11.12 16:04 Tsiteeri


Sillaregull kohustuslik, jah. Õhkvedrustusega autodel tehakse sillaregulli kindlas (normaal) asendis.
Kõik Teie, kes õhkvedrustusega autod madalamaks teete arvestage sellega, et kui üle pingutate siis hakkavad veovõlli otsad kiiremini kuluma ja ehk löökaukudes vms isegi pooma.10-20mm vist ei ole väga hull, kuid üle selle on juba "oma vastutusel".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 27.11.12 17:04 Tsiteeri


Tere.Ei ole vaja teha sillaregulli. Mina olen sõitnud -20 lisa madaldusega umbes 25tkm. Rehv 255/35 R20 ja ühtlaselt kulunud, rõhk 3,3 bar. Madalduse õpetus vag-com ga foorumis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 27.11.12 19:02 Tsiteeri


Kuidas siis on? On või ei ole vaja sillastendi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 01.04.13 15:17 Tsiteeri


Kevad on käes. On siin keegi osav inimene vastava tehnikaga, kes programmeerib C6 õhkvedrustuse veidi suvisemaks (madalamaks) ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 01.04.13 17:20 Tsiteeri


Ehk see aitab.


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 05.04.13 14:32 Tsiteeri


Proovisin ise kh asja järgi ja alguses keerasin mudugi kõik p****! Öelge nüüd targemad palju ma võin talle üldse valetada infot et auto madalamaks saada? Sest ma sain aru et asi töötab niivisi, et ta tõstab enda arvates auto nende mõõtudeni mis seal 01 - 04 kanalis on mõõtsin mõõdulindiga olid samad aga kirjutasin, et on 40mm kõrgem. Et siis valetasin andmeid et madalamaks laseks aga sellepeale tahtis uuesti koodi ja oli erroris ühesõnaga näitas adabtsiooni viga.
Õpetage nüüd palju ma võin korraga valetada talle või üldse.


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RParve
huviline



Registreerunud 08.05.11
Asukoht: Tuusula
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 Tdi 2005 Quattro avant

postitati 05.04.13 19:33 Tsiteeri


Reaalselt peaks saama 25-30 ma arvan.40 kindlasti palju.Kōige lihtsam on originaal andmetest üles hakkata minema ja koguaeg vajutad test.Kui lōpuks piir käes siis alles save.Ei mäleta kummal kas esimesel vōi tagumisel laseb vähem panna(minul vähemalt).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 06.04.13 17:05 Tsiteeri


No jah aga igakord peab uuesti alguses laskma tal ülesse alla ennast liigutada ju kui mööda panen. Keegi võiks anda mingid mõõdud millest alla poole ta kindlasti lasta ei lase siis mõõdaks ära ja panekski nii.


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Artzz
huviline



Registreerunud 12.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.13 19:48 Tsiteeri


Kas Pärnus oleks keegi kes selle madaldamisega toime tuleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 10.04.13 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: repsu007
No jah aga igakord peab uuesti alguses laskma tal ülesse alla ennast liigutada ju kui mööda panen. Keegi võiks anda mingid mõõdud millest alla poole ta kindlasti lasta ei lase siis mõõdaks ära ja panekski nii.


Ühikutena 415 on kõige suurem väärtus (kõige madalam asend) minu masinal. Ilmselt ka teistel a6-tel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]