Kaazik90
huviline
Registreerunud 03.04.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5TDi `97
|
postitati 07.03.12 00:26
|
|
|
1.9td 55kw jahutussüsteemi probleem.
Tere.
Sai käesoleva aasta algul soetatud omale mootoririkkega Audi B4. Endine omanik ei osanud viga öelda ja sai siis ise teist uurima hakata. Esimene asi
mis silma hakkas oli katkine jahutusvoolik ning seal vahel olev veepump mis ei käinud ringi kui talle voolu taha ajasin. Plokikaanest välja tulev
jahtutusvedeliku flans oli täiesti ära sulanud. Oli aru saada,et plokikaas on kõvasti kuuma saanud. Sai siis vahetatud jahutusvoolik ning flans ja
panin tosooli sisse, et saada selgusele milles probleem. Piisas ainult sellest kui sai korra starterit anda kui juba paisupaagist viskas tosooli
välja. Oli aru saada, et plokikaane on ikka selle kuuma saamisega kaardu tõmmanud. Võtsin plokikaane maha ning lähemalt uurides oligi kaardus ja
viisin selle lihvimisse. Järgmine päev sain plokikaane kätte ja panin asja uute tihendite ja kupatusega peale tagasi. Valasin uuesti tosooli sisse ja
proovisin käima panna ning pill läks aasta aega seisnud auto kohta, paar korda küünalt andes, ime hästi käima, see probleem sai siis lahendatud. Aga
nüüd probleem selles,et armatuuris hakkab vee temperatuuri tuli vilkuma kui 5-10 minutit mootor töödanud on ja mootor selle aja peale nii kuum,et kätt
ei kannata vastu panna, kuigi ei tohiks nii ruttu sellise jahetaga seistes käies nii kuumaks minna. Termostaat on korras ja panin uue veepumba ka
peale, aga tuli ikka vilgub.
Küsimus siis selles, et kas keegi oskab öelda, kas tõesti on asi selles elektroonilises veepumbas või oskab keegi midagi muud välja pakkuda, et milles
probleem seisneda võiks? Kehala lammutusest öeldi, et tollel veepumbal meie kliimas mingit otstarvet ei ole ja mõni räägib,et see on seal vajalik.
Samas ise olen näinud sama mootoriga B4 jasi ning neil pole neid pumpasi vahel. Mõtlen just seda, et mingil põjusel ta juu endise omaniku käes kuuma
sai aga ei ole veel viga leidnud.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 07.03.12 06:35
|
|
|
Kas see elektriline veepump praegusel juhul, kui ta sul ringi ei käi, ei takista hoopiski ringlusel normaalselt toimida?
|
|
|
Kaazik90
huviline
Registreerunud 03.04.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5TDi `97
|
postitati 07.03.12 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Kas see elektriline veepump praegusel juhul, kui ta sul ringi ei käi, ei takista hoopiski ringlusel normaalselt toimida? |
Seda veepumpa pole enam vahel seal.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 07.03.12 08:49
|
|
|
Kas ,,suur ring'' läheb ikka lahti?
|
|
|
|
Kaazik90
huviline
Registreerunud 03.04.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5TDi `97
|
postitati 07.03.12 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Kas ,,suur ring'' läheb ikka lahti? |
Asi selles ongi,et suur ring ei lähe lahti, ennem läheb kuumaks ja tuli armatuuris hakkab vilkuma.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 07.03.12 10:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaazik90
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Kas ,,suur ring'' läheb ikka lahti? |
Asi selles ongi,et suur ring ei lähe lahti, ennem läheb kuumaks ja tuli armatuuris hakkab vilkuma. |
Seljuhul kahtlustaks siiski termostaati.
|
|
|
|
Kaazik90
huviline
Registreerunud 03.04.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5TDi `97
|
postitati 07.03.12 16:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaazik90
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Kas ,,suur ring'' läheb ikka lahti? |
Asi selles ongi,et suur ring ei lähe lahti, ennem läheb kuumaks ja tuli armatuuris hakkab vilkuma. |
Seljuhul kahtlustaks siiski termostaati. |
Termostaat keevas vees avanes ja isegi kui vett natuke jahutasin siis avanes.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 07.03.12 16:33
|
|
|
Radikas umbes? Salongiradikas umbes?
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 16.03.12 16:13
|
|
|
Pakuks siis järgneva variandi välja: kas sa lõdvikuid oled katsunud, et kui kõvad nad on? Ehk on sul ikka süsteemis surve sees. Sellist asja on küll
olnud, et surve ei lase lihtsalt termostaadil avaneda. Kas sa plokikaant survestada lasid?
|
|
|
Kaazik90
huviline
Registreerunud 03.04.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5TDi `97
|
postitati 21.03.12 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mürka10
Pakuks siis järgneva variandi välja: kas sa lõdvikuid oled katsunud, et kui kõvad nad on? Ehk on sul ikka süsteemis surve sees. Sellist asja on küll
olnud, et surve ei lase lihtsalt termostaadil avaneda. Kas sa plokikaant survestada lasid? |
Kahjuks selles kohas kus lihviti, survestamisega ei tegeleta. Tundub, et leidsin vea ülesse, veetemp. tuli ikkagi põleb aga teist sama mootoriga auto
plokikaant katsudes selgus, et see kaas läheb ka sama kuumaks ja saigi siis julmalt kohe vilkuva tulega paar kiiremat tehtud ja termostaat avanes ning
avas suure ringi. Mootor tuksus kohapeal mingi tunnikese veel siis tõusis veetemperatuur kuskil 100 kraadi lähedale ja ventilaatoreid järgi ei võtnud
siis selgus, et radika küljes olev andur mis need ventikad tööle peaks panema oli puruks. Aga kas 1.9td üldse peaks nii kuumaks kohapeal minema ,
eriti sellise ilmastikuga? Sõber arvas ka,et sellise mootori töötemperatuur ei tohiks nii kõrgele minnagi üldse, et ventikad tööle hakkaks. Või mis on
teie arvamus?
|
|
|
kpunk
huviline
Registreerunud 10.09.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 avant 1,9tdi
|
postitati 22.03.12 09:57
|
|
|
Läheb ikka.Kusagil 90-100 kraadi juures peks ventikas(d) tööle rakenduma.1,9 td läheb soojaks küll ka sellise ilmaga.
|
|
|