Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas keegi paneb arvutiga kütusesegu paika? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2615)
asdfhg
huviline



Registreerunud 11.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.12 14:21 Tsiteeri
Kas keegi paneb arvutiga kütusesegu paika?



.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 02.03.12 17:11 Tsiteeri


Käisin sama teemaga Jassi Autotuba 30 euri ja aega läks 5min.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 02.03.12 20:46 Tsiteeri


Kui endal on kaabel olemas, siis tundub 30 euri sellise liigutuse eest ikka üle mõistuse olevat :) Kui selle auto kütusekogust teaksin, siis võiksin selle 15 euri eest vabalt paika panna, ei ole küsimus. Minule sobiksid ka õhtused ajad, kus enamus remonditöökojad on juba kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
asdfhg
huviline



Registreerunud 11.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.12 13:06 Tsiteeri


Aga idee poolest kui ma leiaks selle koguse siis teeks ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 04.03.12 21:54 Tsiteeri


Ei tohiks probleemi olla. Ja kui isegi kogust ei leia, siis usun, et saaks selle ka muidu paika. Ütleme nii, et kindlasti on mingi konkreetne vahemik tehase poolt ette nähtud, aga kui soovid suuremat ökonoomsust ja võimsust, siis võib kütuse koguse natuke suuremaks panna. Eks see sõltub kõige rohkem iseenese soovidest. Ka katsetades saab kindlasti asja paika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 04.03.12 21:58 Tsiteeri


Vaatasin su auto andmed uuesti üle ja sellega meenus, et olen isegi täpselt sama võimsusega samale mootorile kunagi juhtme järgi pannud. Tookordne auto oli küll VW Sharan, aga sellel ei ole vahet. Sharanil oli kütuse etteandekogus 4,4mg. Sinu auto puhul prooviks pigem 3,8-4,1mg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
asdfhg
huviline



Registreerunud 11.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.12 12:00 Tsiteeri


mm point ongi just et ma just tegin pearemondi ära ja siis ostsin uue turbo.Ma kunagi toksisin kõrgsurvepumbakaant ise natukene peale.No täpselt nii kaugele kus ta hakkas juba vahelejätma.MA tahaks veel peale keerata sest peale remonti jõud tuleb alles peale 2 tuhandet.alla turbo jõudu väga vähe.JA musta ei tule ka üldse.Nii et sooviks max peale annet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 05.03.12 19:19 Tsiteeri


Sellisel juhul sa kopsisid hoopis küttekogust maha kui vahele jättis ja võimsust ei ole. Kuidas kütusekulu tookord muutus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 05.03.12 22:14 Tsiteeri


Aga kui sul huvi on, siis helista. Profiili all on mu telefoni number täiesti nähtavl. Hääle järgi kuulates ja kaanest kopsides on võimalik kütuse kogus küll paika panna, kuid viimast lihvi on siiski arvutiga kõige parem anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
asdfhg
huviline



Registreerunud 11.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.12 14:16 Tsiteeri


Mian tegin nii, et lasin mootori soojaks 89 kraadi ja siis töötava mootoriga toksisin autost eemale poole kaant.Kui liiga palju sai kütust tõusid pöörded 1300ni ja pöördesse läks nagu bensukas, rääkimata vahele jätmisest.Siis toksisin tagasi kuni pöörded normis olid.Peale toksimine andis pöördesse minekule palju juurde.nüüd pole enam puutund.Ei teagi kas ennem pumpa topksida ja siis teha arvutiga või vastupidi.Igatahes ma hellan kui homme aega on siis homme tahaks ära ka teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 06.03.12 15:04 Tsiteeri


Ennem ikka pump ja siis arvuti. Arvuti on viimistlemiseks nagu aru olen saanud, sest arvutiga ei anna väga palju muuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 06.03.12 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Ennem ikka pump ja siis arvuti. Arvuti on viimistlemiseks nagu aru olen saanud, sest arvutiga ei anna väga palju muuta.


Arvutiga saab siiski kütuse etteandekogust päris suures ulatuses reguleerida. Kaanest liigutamist on siis vaja, kui kaas on suhteliselt kummalegi poole äärmusesse paigast ära aetud. Kui arvutiga tuleb soovitud tulemus kätte, siis ei ole vaja kaant enam mehaaniliselt näppida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 10.03.12 21:03 Tsiteeri


üldiselt on see kahtlane et alla 2000rpm see mootor edasi ei lähe...peaks töötama kõigeparemini just 1500-2500 umbes. Reguleerimist tuleks teostada siiski ainult arvutiga kui soov asi ikka paika saada nii nagu tehas ette näeb, st. seda, et kõigepealt arvuti järgi keerata pritsehetk õigeks ja siis arvuti näidu järgi kaas paika toksida.

Endal juhtus kasutatud turbot paigaldades selline asi, et ei läinud eriti edasi ja viskas imelikke veakoode sisse, kuu aega hiljem avastasin, et turbo rõhk läheb umbes 2.2bar peale pidevalt ja turbo geomeetria oli kinni, uue turboga muidugi ei tohiks sellist probleemi tekkida, samas kui alla 2000 pöörde ei liigu siis võib turbo juhtimine ka paigast ära olla. Kui abi vaja siis võid kirjutada postkasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lendur3
huviline



Registreerunud 22.02.12
Asukoht: Tartu/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 avant

postitati 11.03.12 22:03 Tsiteeri


Kas keegi Tartus mõistliku raha eest ka kütusekogust paika saaks panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
asdfhg
huviline



Registreerunud 11.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.12 07:20 Tsiteeri


Turbo ostsin uue ja on ainult ülerõhu klapiga mida juhib N75 solenoid.Muutuva geomeetriaga turbot mul ei ole.Sain segu rikkamaks ja nüüd liigub nagu loom.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]