Deprecated: Implicit conversion from float 260579.99999999997 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Soovitage A6 mudelit al.2005.a
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Soovitage A6 mudelit al.2005.a (Vastuseid: 56 | Vaatamisi: 7731)
aim17
huviline



Registreerunud 04.06.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.12 10:02 Tsiteeri
Soovitage A6 mudelit al.2005.a



soov siis osta uus audi A6. Nagu paljudel auto firmadel on mõned mudelid õnnestunud ja mõned mitte siis milline oleks see audi A6 puhul alates 2005 .a? Milline võiks olla mootoor, diisel-bensiin ja millist käigukasti eelistama?

Tänud juba ette kes vaevuvad vastama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 26.02.12 12:39 Tsiteeri


Uuematest, kui 2005 soovitaks Allroad Quattrot... ja no uue auto puhul vaata pigem hinnakirja ja värvi, ning otsusta, mis on tasku- ja ilumeelele kohane, tehnika osas peaks nad kõik liisingperioodi lõdva randmega vastu pdama :P

http://www.audi.ee/est/mudelid/a6/A6allroad/Hinnakiri


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.02.12 13:16 Tsiteeri


Soovitan soojalt seda kooslust. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=103292 Öko ja garanteerin, et on korralik auto. Vajadusel abistan edaspidi tasuta diagnosti ja nõuannetega. Suverehvid saab ka kaasa.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aim17
huviline



Registreerunud 04.06.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.12 15:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Uuematest, kui 2005 soovitaks Allroad Quattrot... ja no uue auto puhul vaata pigem hinnakirja ja värvi, ning otsusta, mis on tasku- ja ilumeelele kohane, tehnika osas peaks nad kõik liisingperioodi lõdva randmega vastu pdama :P

http://www.audi.ee/est/mudelid/a6/A6allroad/Hinnakiri


Kas siin pole mitte käinud jutt läbi, et nende vedrustus ei pea meie kliimale vastu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 26.02.12 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aim17
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Uuematest, kui 2005 soovitaks Allroad Quattrot... ja no uue auto puhul vaata pigem hinnakirja ja värvi, ning otsusta, mis on tasku- ja ilumeelele kohane, tehnika osas peaks nad kõik liisingperioodi lõdva randmega vastu pdama :P

http://www.audi.ee/est/mudelid/a6/A6allroad/Hinnakiri


Kas siin pole mitte käinud jutt läbi, et nende vedrustus ei pea meie kliimale vastu?

Jutt on vist käinud vanematest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aim17
huviline



Registreerunud 04.06.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.12 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Soovitan soojalt seda kooslust. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=103292 Öko ja garanteerin, et on korralik auto. Vajadusel abistan edaspidi tasuta diagnosti ja nõuannetega. Suverehvid saab ka kaasa.


Kõik on veel võimalik. Aga auto24-s võrreldes sinu ja teisi samasuguseid siis sul hind siba kõrge....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 26.02.12 15:43 Tsiteeri


Tere soovitan ära proovida 3.0 tdi quattro automaadi. Vaevalt sa pärast teiste mootorite peale mõtled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.02.12 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aim17
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Soovitan soojalt seda kooslust. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=103292 Öko ja garanteerin, et on korralik auto. Vajadusel abistan edaspidi tasuta diagnosti ja nõuannetega. Suverehvid saab ka kaasa.


Kõik on veel võimalik. Aga auto24-s võrreldes sinu ja teisi samasuguseid siis sul hind siba kõrge....


Pane otsingusse diisel, Avant, nelikvedu ja manuaal...
Paljud inimesed soovivad hoiduda aut. kastist ja kallitest võimalikest probleemidest nendega. Ja hinna üle annab alati läbi rääkida ;).
Selle ratastel arvuti puhul arvesta hinna juures ka sellega, et keegi Sind aidata viitsib peale tagatulede silmapiiri taha kadumist. Eriti, kui ise just palju ei tea.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aim17
huviline



Registreerunud 04.06.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.12 16:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: aim17
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Soovitan soojalt seda kooslust. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=103292 Öko ja garanteerin, et on korralik auto. Vajadusel abistan edaspidi tasuta diagnosti ja nõuannetega. Suverehvid saab ka kaasa.


Kõik on veel võimalik. Aga auto24-s võrreldes sinu ja teisi samasuguseid siis sul hind siba kõrge....


Pane otsingusse diisel, Avant, nelikvedu ja manuaal...
Paljud inimesed soovivad hoiduda aut. kastist ja kallitest võimalikest probleemidest nendega. Ja hinna üle annab alati läbi rääkida ;).
Selle ratastel arvuti puhul arvesta hinna juures ka sellega, et keegi Sind aidata viitsib peale tagatulede silmapiiri taha kadumist. Eriti, kui ise just palju ei tea.


kas sul 171kw?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.02.12 16:54 Tsiteeri


Ei, 2005a. mudelitel on 165kw.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aifu
huviline



Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan

postitati 26.02.12 17:26 Tsiteeri


Soovitan ka 3,0tdi Q proovida ja kui täislisadega laks , siis läheks ka 2,7tdi mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 26.02.12 17:29 Tsiteeri


165kW puhul olid mootoril ketipingutid probleemsed ju (probleemsemad kui 171kW) ?
(Minu arust kui 3.0 TDi, siis ikka 171kW on mõistlikum ost).

Allroadi õhkvedrustus on kindlasti probleemsem, kui konventsionaalsed lahendused.
A6 diisli puhul eelistaks pigem automaati - kui kasti eest hoolt kanda (õli vahetada), ei juhtu temaga ka miskit.

Vaatasin seda Janni kuulutust ka... no KALTSUSISU tõesti ei imponeeri - lisaks tundub ta veel veidi plekiline ka (sellise hinna juures võiks enne ostu vähemalt korraliku pesu lasta teha ju ?). Mobiles algavad hinnad 10 000 juurest analoogse numbriga kellal ja jutuga FULL SERVICE HISTORY ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.02.12 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
165kW puhul olid mootoril ketipingutid probleemsed ju (probleemsemad kui 171kW) ?
(Minu arust kui 3.0 TDi, siis ikka 171kW on mõistlikum ost).

Allroadi õhkvedrustus on kindlasti probleemsem, kui konventsionaalsed lahendused.
A6 diisli puhul eelistaks pigem automaati - kui kasti eest hoolt kanda (üli vahetada), ei juhtu temaga ka miskit.


Absoluutselt ei pea paika ja kui nimetad probleemiks 300-400 eurost kulu 200-300 tuh. tagant, siis on see tõesti "probleem". Minu 4,2 sel kulub ainuüksi hammasrihma vahetusele koos rullidega u.2500 eur. selle läbisõidu juures.
Kui nad ei tee häält, siis on nad korras. Olen kuulanud paljusid mootoreid ja mõni üksik on vaikne. Vahet pole, mitu kw on.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 26.02.12 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Absoluutselt ei pea paika ja kui nimetad probleemiks 300-400 eurost kulu 200-300 tuh. tagant, siis on see tõesti "probleem". Minu 4,2 sel kulub ainuüksi hammasrihma vahetusele koos rullidega u.2500 eur. selle läbisõidu juures.
Kui nad ei tee häält, siis on nad korras. Olen kuulanud paljusid mootoreid ja mõni üksik on vaikne. Vahet pole, mitu kw on.


Täitsa nõus sellega ja paljudel on need pingutid juba vahetatud nii ,et selle pärast pole mõtet põdeda. Mina põõraks tähelepanu veel sisselaskekollektoritele. Kas 171 kw-sed versioonid on kõik tahmafiltritega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 26.02.12 18:44 Tsiteeri


Panen enda masina ka siia suurele ringile: 2,7 on kindasti vaiksem kui 3,0 polegi muud teha kui ise ära proovida;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 26.02.12 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Panen enda masina ka siia suurele ringile: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=978788&rhash=3ffc
2,7 on kindasti vaiksem kui 3,0 polegi muud teha kui ise ära proovida;)


Päris kena auto. Müstiline mootor sul kui võtab linnas 8, tehaseandmed ütlevad ju 11.4 ja maanteel 0.4 l 3-se kasuks. See muidugi päris huvitav ,et mootor vaiksem , ainult kiirendus 1.8 seki 100-ni lahjem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 26.02.12 19:26 Tsiteeri


Rentto oma näeb vähemalt norm välja ja hind pole ka nagu nii õhku täis :D
Mida see rääbis aparelli peal illustreerib ?

__

Mis on 2.7 ja 3.0 mootorite vahe tehniliselt ?
(Kui seda üldse on).

__

Jann - see kui "arutud" on C5 4.2 kulutused ülalpidamiseks on pigem mõne C5 ostusoovituste teemasse kuuluv input ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 26.02.12 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Rentto oma näeb vähemalt norm välja ja hind pole ka nagu nii õhku täis :D
Mida see rääbis aparelli peal illustreerib ?


Harkjalg illustreerib neid rõngaid mis sealt paistavad, et iga mees masinale pilgu peale viskaks. Hind on selline viimaseid päevi, tulevad S-Line 5 kodaraga veljed koos suviste rehvidega. Ilmselt viin mõnda mainekasse autopoodi komisjonmüüki ja hind kerkib kohe. Edu otsinguil!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.02.12 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Rentto oma näeb vähemalt norm välja ja hind pole ka nagu nii õhku täis :D
Mida see rääbis aparelli peal illustreerib ?

__

Mis on 2.7 ja 3.0 mootorite vahe tehniliselt ?
(Kui seda üldse on).

__

Jann - see kui "arutud" on C5 4.2 kulutused ülalpidamiseks on pigem mõne C5 ostusoovituste teemasse kuuluv input ;)


Kuule, sul vahest nagu midagi tarka ka öelda on või? Sinu varasemaid postitusi vaadates nendest kellegile erilist kasu küll pole olnud.
Stiilinäide
Ja ära anna hinnangut asjadele, mida sa selles elus näinud pole.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 26.02.12 20:27 Tsiteeri


Oi ärme nüüd hakka siin kukepoksi harrastama, sellest ei ole teemaalgatajale küll mingit kasu :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 26.02.12 20:34 Tsiteeri


Mina soovitaksin kindlasti automaat võtta. Mul siin tutvusringkonnas neid 3.0TDI mootoreid terve hunnik (C6-d, D3, Q7-d), kõigil automaadid mootori otsas, üks 2006 Allroad on kah. Omanike sõnul ei tea nad õhkvedrustuse probleemidest ja automaadi hädadest midagi - piltlikult öeldes parim ja töökindlaim kompott. Minu terav kõrv ei suuda nende masinate ketipingutite häälitsusi tuvastada (tean mis häält nad teevad). Noh masinad on kah suht värsked, suurim LS on ~300tkm. Meie platsipillid on enamus 500k sõitudega odol kenasti 150k. ja seepärast need ketid muret teevadki. Sõitsin hiljuti sõbra 2.7TdiQ automaadiga, inimese tunne tuli üle pika aja. TDI+man.+Quattro on küll sõidetav kompott, aga mulle üsna arusaamatu. Mõttetu sügamine selle piitsaga.

Värskelt meenub mulle üks 530d E60 manuaali omanik, kes hoolega ECU't softitas ja tulemuseks kriips kõrvuni, siis kahemassiline hooratas ja sidur. UM-i kalkull võttis vennal vedela püksi. Aga eks see ole minu mõttemallides kinni ja teemaalgataja ärgu sellele suuremat tähelepanu pööraku.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.02.12 06:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Mina soovitaksin kindlasti automaat võtta. Mul siin tutvusringkonnas neid 3.0TDI mootoreid terve hunnik (C6-d, D3, Q7-d), kõigil automaadid mootori otsas, üks 2006 Allroad on kah. Omanike sõnul ei tea nad õhkvedrustuse probleemidest ja automaadi hädadest midagi - piltlikult öeldes parim ja töökindlaim kompott. Minu terav kõrv ei suuda nende masinate ketipingutite häälitsusi tuvastada (tean mis häält nad teevad). Noh masinad on kah suht värsked, suurim LS on ~300tkm. Meie platsipillid on enamus 500k sõitudega odol kenasti 150k. ja seepärast need ketid muret teevadki. Sõitsin hiljuti sõbra 2.7TdiQ automaadiga, inimese tunne tuli üle pika aja. TDI+man.+Quattro on küll sõidetav kompott, aga mulle üsna arusaamatu. Mõttetu sügamine selle piitsaga.

Värskelt meenub mulle üks 530d E60 manuaali omanik, kes hoolega ECU't softitas ja tulemuseks kriips kõrvuni, siis kahemassiline hooratas ja sidur. UM-i kalkull võttis vennal vedela püksi. Aga eks see ole minu mõttemallides kinni ja teemaalgataja ärgu sellele suuremat tähelepanu pööraku.


Olen nõus, mina kuulun ka aut. kasti pooldajate hulka ja ei näe kepiga vehkimises mingit võlu. Samas tean kiiresti mõeldes kohe nelja head tuttavat, kes ei soovi aut. kastist midagi kuulda. Inimesed on siiski erinevad, samuti nende soovid. Minu pakutav audi ongi sellisele mõeldud, kes tahab kindlasti manuaali, kuid samas head Q autot.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aim17
huviline



Registreerunud 04.06.06
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.12 07:50 Tsiteeri


V-o rumal küsimus aga kas automaat rohkem ben/diislit ei rüüpa? Hetkel endal küll valik jäänud disla peale, endal hetkel audi A4 1996 110kw 2,6. Kütuse keskmine 9l kui uuel saaks selle 7-8l vahele oleks rahul.Eks nende kw-de pealt tule see kindlustuse makse ka. Aga praegu siis nagu aru saan siis kaks mudelit mida silmas pidada 3.0 TDi 165kw- 171kw viimane siis uuem või 2.7 V6 24v (132 kW).
Ei te miks aga paljudel juhtudel ei panda juurde kütusekulu, minu meelest on see määrav argument ostu juures, kas siis just selle pärast?
Rantto kuida reageerid "süüdistustele", et sellisest ökost võib ainult und näha sinu auto puhul?

Ise teen ostu märtsi keskel või lõpp. Proovin kõik selgeks teha enne ostu nüüd:) Elmise isendi ostsin nii, et uskusin müüa juttu kui käe südame peale pani jua väitis, et pole ammu nii korras autod müünud:)) Esimese hooga läks sinna auto alla 15000.- +oli veel avariiline mille kohta öeldi, et ei ole teinud, turvapadjad läinud, esisillaga läks aasta ja neli töökoda enne kui rehvi söömine kadus normaalseks, Vesi suure vihmaga salongis j.n.e. Selline loll ma olin siis loodan väga, et võttsin õppust sellest. Ei olnud endal südant sellist ronti edasi ka müüa ja nii ma siis taga tiksun aeg ajalt töökoja vahet. Kuigi selle auto mootor on teeninud mind hästi , millel ma vahetan võid õli iga 10000 tagant jas muu nip-näp.
Loodan, et on ikka veel inimesi, kes müüvad/teevad ausat kaupa;)

Aga seniks soovitage edasi, eks ma ise ka loen ja uurin, eks ma siba loll ka selles vallas, aga eks seks ma küsingi targemate käest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.02.12 08:10 Tsiteeri


Need uuemad automaadid juba ei erine oluliselt oma dünaamikas ja kütusekulus manuaalist!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 27.02.12 09:15 Tsiteeri


Pole nagu mõtet vaadata kütuse kulusid mis auto24-jas juurde kirjutatud need teinekord ikka mitmete liitritega mööda pandud. Õiget infi saad siit kui veel ei tea. www.autoweek.nl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.9% - SQL: 50.1%]