Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Keskluku pump (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1459)
VmV
huviline



Registreerunud 23.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.12 20:52 Tsiteeri
Keskluku pump



Probleem järgmine:nimelt kui uksed sulgeda teeb keskluku pump lühikese tsükkli nagu peab ,aga avades jääb pikemalt tööle. Sellest järeldan ,et süsteem lekib siit ka küsimus:kas on kellelgi kogemusi, et kust kohast leket otsima hakata või kus kõige tõenäolisemat probleem on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RedRockets
huviline

Avatar


Registreerunud 29.11.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, BMW

postitati 25.02.12 21:22 Tsiteeri


Leke võib sul olla ükskõik kus, aga minuarvates kõige loogilisem oleks vaadata pagassi luuki minevat voolikut, aga kui ta ikka vait jääb siis ei pruugi ka leke voolikus olla vaid mõnes lukus!?
Kõige lihtsam võta voolikud pumpaküljest lahti, siis puhu ja kui kuskilt tunned et õhk läbi läheb siis hakkad edasi otsima!:)
Äkki on abi sellest!
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=9930


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sulu13
huviline



Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.02.12 08:34 Tsiteeri
.



Kirjutaks siia teemasse oma probleemist. Autoks Audi 80 B4, kesklukupump oli niiskust saanud, enne seda võtit keerates käis pumba juures "klõps" lihtsalt, nagu mingi relee klõpsuks. Võtsin pumba lahti ja kuivatasin ära, kuid probleem endine. Pumbale endale vool tuli peale, kas võib oletada, et pump ära lõppenud lihtsalt?




Terv,

Sander


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 29.02.12 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sulu13
Kirjutaks siia teemasse oma probleemist. Autoks Audi 80 B4, kesklukupump oli niiskust saanud, enne seda võtit keerates käis pumba juures "klõps" lihtsalt, nagu mingi relee klõpsuks. Võtsin pumba lahti ja kuivatasin ära, kuid probleem endine. Pumbale endale vool tuli peale, kas võib oletada, et pump ära lõppenud lihtsalt?


Keskluku pump õrn jah, natuke niiskust ja korras ongi - hakka uut pumpa otsima. Kasutatuna neid väga lihtne leida ei ole, sest sa pole ainuke, kellel see pump saba annab samal põhjusel. See B4 sedaanide tüüpviga.

Kui töötava pumba saad, siis kohe kontrolli ja vähimagi murekahtlise korral vaheta paremal tiival stange all olev tuulutusklapp. Kui see poroloonkaitse pumba ümber on niiske, siis see kuivata korralikult ära ja uuri kust kohast vesi sisse satub - muidu oled varsti jälle pumbast lahti.

Alternatiivid - pump uude kohta aretada; minna üle elektrilisele kesklukustusele, st viskad kogu vaakumsüsteemi minema, aga siis jääd ilma ka salongis nn komfortvalgustusest (sujuvalt kustuv ja süütevõtme eemaldamisel süttiv jne) kui sinna ise mingit blokki vahale ei jooda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 29.02.12 08:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VmV
Probleem järgmine:nimelt kui uksed sulgeda teeb keskluku pump lühikese tsükkli nagu peab ,aga avades jääb pikemalt tööle. Sellest järeldan ,et süsteem lekib siit ka küsimus:kas on kellelgi kogemusi, et kust kohast leket otsima hakata või kus kõige tõenäolisemat probleem on?


Lekkida võivad kõik liitekohad vaakumsüsteemis. Esimese asjana vaata üle uste sees olevad vaakumelemendid, mis ukselukke liigutavad. Täheletasub panna ka pagasi luuki minevat vaakumtoru - see võib katki olla. Benaluugi sulgur ja vähemalt minu B4 lukustati vaakumiga isegi tagaistme seljatoed - kohti, kust lekkida võib on palju.
Tuleb hakata trassi mööda jälgi ajama. Erinevatele trassiharudele pimedad ette ja jälle proovid. Pärast kokku pannes peab muidugi kindel olema, et korralikult ja tihedalt kokku saavad kõik jubinad. Otseselt midagi keerulist ei ole, aga aega varu ja kannatust ka. Kui leke leitud, siis remont lihtne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.02.12 09:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: undu
Lekkida võivad kõik liitekohad vaakumsüsteemis.

See nimetus on natuke poolik - tegu on pneumosüsteemiga, kus on sulgemise ajal ala- ja avamise ajal ülerõhk. Viimane neist kipub kergemini haprad kohad välja tooma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]