Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas nende TDI timingu näitajate põhjal peaks hakkama süütenurka muutma või peaks edasi vigu otsima? (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 6319)
markom
huviline



Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.12 12:30 Tsiteeri
Kas nende TDI timingu näitajate põhjal peaks hakkama süütenurka muutma või peaks edasi vigu otsima?



Tere,

Audi A6 2,5 TDI 1999a, mootori tüüp AFB, automaat
Probleem selles et käivitub kehvasti ja jääb 5-8 sekundiks plödisema, justkui ei töötaks kõik silindrid. Seda samamoodi nii soojas garaa˛is kui -25 külmaga. Kui käima läheb käib ühtlaselt aga lööb käigukasti avariire˛iimi. Siis aitab süüde välja-sisse ja on korras.
Probleem on siis alati hommikusel käivitamisel või kui on pikemalt (nt 5 tundi) seisnud. Kui on vähem seisnud siis mingeid käivitamise-käigukasti probleeme ei ole. Hoiatustulesid ei vilgu ja ei saa ka aru et jõudu vähem oleks. Lisaprobleem on selles et võtab palju kütust – ca 10 l.

VAGCOM andis sellised vead:
2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed

Vahetatud:

1. kütusefilter koos tagasivooluklapiga;
2. vaakumtorustiku „tagasivooluklapp“, see must-valge plastik klapp.
Peale selle must-valge klapi vahetamist 00575 enam kohe tagasi ei tulnud, aga paari päeva pärast oli jälle tagasi.

TDI timingu tulemus on selline


http://www.tiger.ee/marko1.png

http://www.tiger.ee/marko2.png

Küsimus on, kas nende näitajate põhjal peaks hakkama süütenurka muutma või peaks edasi vigu otsima:

1. õhk või vesi küttesüsteemis;
2. juhtmega pihusti viga;
3. kõrgsurvepump (Electrical Fuel Pump faulty)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 22.02.12 13:21 Tsiteeri


Kui sa süüdet mõned kraadid varasemaks keeraks, peaks natuke paremini käima minema küll. Kipun hetkel arvama, et see pole sinul ainuke probleem, vaid viga ka siiski kuskil mujal.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.12 19:45 Tsiteeri


Mootor on 2.5 V6 aga graafikut vaatad 1.9 R4 oma?
Kehvasti käivitumist tasuks otsida ka vales kütusekoguses.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Chuulo
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.12 20:00 Tsiteeri


Mul sarnane probleem.
(1.9 tdi 81kw)
viga näitab: 00550 - Start of Injection Regulation
Külmalt käivitub pikalt. (Hommikuti, Või ligikaudu 6h seismist)

Aga Timing näitab ~190 :S
Kas hammasrihm valesti peal?
Proovisime kütusepumaga liigutada (mõlemale poole), kuid oluliselt ei muutunud ~ 180-200


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 23.02.12 11:29 Tsiteeri


Ja kas TDI timingu pildil seal all vaskaus nurgas kütuse temperatuur peabki selline olema või kuskohast seda tempi üldse mõõdetakse?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.02.12 13:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Ja kas TDI timingu pildil seal all vaskaus nurgas kütuse temperatuur peabki selline olema või kuskohast seda tempi üldse mõõdetakse?

See on lihtsalt väärtus kuskil ma tõin tabeli ka foorumis välja kus olid kirjas mis kuiplaju tegelt on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markom
huviline



Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.12 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Mootor on 2.5 V6 aga graafikut vaatad 1.9 R4 oma?
Kehvasti käivitumist tasuks otsida ka vales kütusekoguses.


vagcom 409 vers ei paku mul seda mootoriversiooni. Proovisin ka teisega ja olulist muutust ei olnud,

Kuidas ma saaksin kütsekogust muuta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 23.02.12 15:14 Tsiteeri


Sul ei ole vaja kütusekogust muuta! Proovi kas saad süüte paika keerata kõigepealt!


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markom
huviline



Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.12 15:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Sul ei ole vaja kütusekogust muuta! Proovi kas saad süüte paika keerata kõigepealt!


keeran siis pumbast paar kraadi varasemaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 23.02.12 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Ja kas TDI timingu pildil seal all vaskaus nurgas kütuse temperatuur peabki selline olema või kuskohast seda tempi üldse mõõdetakse?

See on lihtsalt väärtus kuskil ma tõin tabeli ka foorumis välja kus olid kirjas mis kuiplaju tegelt on.


Jälle targem! :) Leidsin su postituse üles ka, väärtusi saab näha siin .


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markom
huviline



Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.12 16:26 Tsiteeri


mis järjekorras siis võiks neid vigu edasi otsida?

1. õhk süsteemis - kogu torustik paagini üle vaadata?
2. juhtpihusti?
3. kõrgsurve pump?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.02.12 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markom
mis järjekorras siis võiks neid vigu edasi otsida?

1. õhk süsteemis - kogu torustik paagini üle vaadata?
2. juhtpihusti?
3. kõrgsurve pump?

Alustuseks pane süüde märkide järgi paika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martv
huviline



Registreerunud 04.10.11
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5tdi quattro Golf III GTI 16v

postitati 25.02.12 16:13 Tsiteeri


2.5 tdi V6 vaadatakse süütenurka group 004 alt,valid basic settings tuleb ette neli kasti esmeses mootori pöörded, teises kordamööda early ja late,kolmandas süütenurk.Jälgid kolmandat kasti kui teises on late siis peab kolmandas olema 0 ja 4 ATDC vahel, ideaalis 2, paremaks käivituseks0 või 1.Kontrollida töösooja mootoriga,graafiku vaatamiseks tdi timingust kõige alumine mootorivarjant,graafik on horisontaalne mitte kaldu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.02.12 22:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martv
2.5 tdi V6 vaadatakse süütenurka group 004 alt,valid basic settings tuleb ette neli kasti esmeses mootori pöörded, teises kordamööda early ja late,kolmandas süütenurk.Jälgid kolmandat kasti kui teises on late siis peab kolmandas olema 0 ja 4 ATDC vahel, ideaalis 2, paremaks käivituseks0 või 1.Kontrollida töösooja mootoriga,graafiku vaatamiseks tdi timingust kõige alumine mootorivarjant,graafik on horisontaalne mitte kaldu.

Vot sihukesi maakeeli, lihtsale talupojamõistusele lahti seletatud õpetusi on kõige rohkem foorumist puudu, saan muidugi ka aru miks. Tänud igatahes!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
markom
huviline



Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.12 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martv
2.5 tdi V6 vaadatakse süütenurka group 004 alt,valid basic settings tuleb ette neli kasti esmeses mootori pöörded, teises kordamööda early ja late,kolmandas süütenurk.Jälgid kolmandat kasti kui teises on late siis peab kolmandas olema 0 ja 4 ATDC vahel, ideaalis 2, paremaks käivituseks0 või 1.Kontrollida töösooja mootoriga,graafiku vaatamiseks tdi timingust kõige alumine mootorivarjant,graafik on horisontaalne mitte kaldu.


Aitäh väga asjaliku soovituse eest.

Mul on see näitaja LATE juures 1,4-1,8 ATDC vahel.

Tdi graafik on selline:

http://www.tiger.ee/marko3.png

Seega süütenurk võiks olla natuke varasem, aga see ei ole probleem. Mured on ikkagi kuskil mujal.

Umbes 2 a tagasi oli kõrgsurvepumbaga jama. Auto suri tee peal ära, veakoodi ei mäleta. Tehti Tartus Aardlas ühes eramaja diislispetsialisti juures korda - toodi pumbast otse kaabel kütusepumpa sissetuleva kütusevooliku külge (andur?).

http://www.tiger.ee/marko4.jpg

Kas see võiks ikkagi viidata sellele et kohe-kohe on kõrgsurvepump lõplikult õhtul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markom
huviline



Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.12 07:05 Tsiteeri


Ega keegi ei oska pakkuda, mis asi sealt pumbast siis eraldi kaabliga välja toodi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martv
huviline



Registreerunud 04.10.11
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5tdi quattro Golf III GTI 16v

postitati 02.03.12 07:34 Tsiteeri


Arvatavasti Kütuse temperatuuri andur,mingit muud infot sissetulevast kütusevoolikust võtta ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 02.03.12 14:45 Tsiteeri


Vale mootor on jälle valitud. R5 2.5tdi != V6 2.5tdi.

VCDS juhend:

- 01 Engine controller
- Basic Settings
- Group 004
- Specification: "retarded" / "late"
- Check display in display zone 3.
- Specification: 2° ATDC ± 2° (parem oleks isegi mingi 0° või isegi 2° - 1° BTDC)


(se oli juba üleval kirjutatud Eesti-keeles.:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 02.03.12 22:08 Tsiteeri


Aga kuidas siis ikkagi sissepritsehetke (rahvakeeli "süüdet") V6'l vaadata ja reguleerida?
Minul ei ole teises aknas, kirjeldatud "varast ja hilist" mille ajal neljandas aknas pilti jälgida, mõõteploki grupp 4'l on ees samasugune pilt nagu siin:

http://www.tiger.ee/marko2.png

kusjuures nii teise, kui kolmanda akna näidud on tühikäigul nullilähedased, pöörete tõustes muutuvad, täiskoormusega on etteantud väärtuste piires.

Puhtalt eneseharimise mõttes otsustasin natuke "süüdet" keerata, et mis siis näitab. Keerasin kõrva ja nina järgi u paar kraadi varasemaks (hiromandid siin soovitavad kõikide hädade korral "süüdet" paar kraadi varasemaks keerata). Näidud on nüüd ikka täpselt samad nii tühikäigul, kui pööretel. Muutus vaid käivitus, kui enne käivitus pmst "paugust" siis nüüd tahab natuke käiamist (ilmselt ootab enne käivitust nüüd pritsehetke kompenseerimist?)

A mismoodi ikkagi peaks õigesti pritsehetke paika panema?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martv
huviline



Registreerunud 04.10.11
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5tdi quattro Golf III GTI 16v

postitati 03.03.12 09:42 Tsiteeri


Valid ainult group 004 ja siis alt alt vasakust nurgast switch to basic settings seejärel tuleb ette neli kasti kus on mootori pöörded,early/late,süütenurk ja gold start valve väärtus.Late näitab süütenurka tühikäigul,early kui varaseks pump ise saab vajadusel süüte keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markom
huviline



Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.12 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Aga kuidas siis ikkagi sissepritsehetke (rahvakeeli "süüdet") V6'l vaadata ja reguleerida?
Minul ei ole teises aknas, kirjeldatud "varast ja hilist" mille ajal neljandas aknas pilti jälgida, mõõteploki grupp 4'l on ees samasugune pilt nagu siin:

http://www.tiger.ee/marko2.png

kusjuures nii teise, kui kolmanda akna näidud on tühikäigul nullilähedased, pöörete tõustes muutuvad, täiskoormusega on etteantud väärtuste piires.

Puhtalt eneseharimise mõttes otsustasin natuke "süüdet" keerata, et mis siis näitab. Keerasin kõrva ja nina järgi u paar kraadi varasemaks (hiromandid siin soovitavad kõikide hädade korral "süüdet" paar kraadi varasemaks keerata). Näidud on nüüd ikka täpselt samad nii tühikäigul, kui pööretel. Muutus vaid käivitus, kui enne käivitus pmst "paugust" siis nüüd tahab natuke käiamist (ilmselt ootab enne käivitust nüüd pritsehetke kompenseerimist?)

A mismoodi ikkagi peaks õigesti pritsehetke paika panema?


Valisin viimase mootoriversiooni. Mis siis see õige on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 10.03.12 21:12 Tsiteeri


Selle 575 koodi kohta võin niipalju öelda, et tasuks üle kontrollida turbo geomeetria liikuvus, enda autol oli kinni jäänud ja sõitsin koguaeg üle 2bar rõhuga, mis just head ei teinud turbole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 14.04.12 21:15 Tsiteeri


1,9 tdi akl mootoril vaatasin pritsegraafikut ja seal joonistus kollaste punktide jada ülespoole rohelist horisontaaljoont ca 5-6 ühikut. Mitte ei noki välja mida see võiks tähendada? Käivitusega ja veoga probleeme pole, tahmasus ok viimasel ülevaatusel(musta"lonti" taga ei ole). Ajalugu oletatavate "näppimiste" kohta ei oma. Oskab keegi kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]