markom
huviline
Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.12 12:30
|
|
|
Kas nende TDI timingu näitajate põhjal peaks hakkama süütenurka muutma või peaks edasi vigu otsima?
Tere,
Audi A6 2,5 TDI 1999a, mootori tüüp AFB, automaat
Probleem selles et käivitub kehvasti ja jääb 5-8 sekundiks plödisema, justkui ei töötaks kõik silindrid. Seda samamoodi nii soojas garaa˛is kui -25
külmaga. Kui käima läheb käib ühtlaselt aga lööb käigukasti avariire˛iimi. Siis aitab süüde välja-sisse ja on korras.
Probleem on siis alati hommikusel käivitamisel või kui on pikemalt (nt 5 tundi) seisnud. Kui on vähem seisnud siis mingeid käivitamise-käigukasti
probleeme ei ole. Hoiatustulesid ei vilgu ja ei saa ka aru et jõudu vähem oleks. Lisaprobleem on selles et võtab palju kütust – ca 10 l.
VAGCOM andis sellised vead:
2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed
Vahetatud:
1. kütusefilter koos tagasivooluklapiga;
2. vaakumtorustiku „tagasivooluklapp“, see must-valge plastik klapp.
Peale selle must-valge klapi vahetamist 00575 enam kohe tagasi ei tulnud, aga paari päeva pärast oli jälle tagasi.
TDI timingu tulemus on selline
Küsimus on, kas nende näitajate põhjal peaks hakkama süütenurka muutma või peaks edasi vigu otsima:
1. õhk või vesi küttesüsteemis;
2. juhtmega pihusti viga;
3. kõrgsurvepump (Electrical Fuel Pump faulty)?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 22.02.12 13:21
|
|
|
Kui sa süüdet mõned kraadid varasemaks keeraks, peaks natuke paremini käima minema küll. Kipun hetkel arvama, et see pole sinul ainuke probleem, vaid
viga ka siiski kuskil mujal.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.12 19:45
|
|
|
Mootor on 2.5 V6 aga graafikut vaatad 1.9 R4 oma?
Kehvasti käivitumist tasuks otsida ka vales kütusekoguses.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Chuulo
huviline
Registreerunud 10.12.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.12 20:00
|
|
|
Mul sarnane probleem.
(1.9 tdi 81kw)
viga näitab: 00550 - Start of Injection Regulation
Külmalt käivitub pikalt. (Hommikuti, Või ligikaudu 6h seismist)
Aga Timing näitab ~190 :S
Kas hammasrihm valesti peal?
Proovisime kütusepumaga liigutada (mõlemale poole), kuid oluliselt ei muutunud ~ 180-200
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 23.02.12 11:29
|
|
|
Ja kas TDI timingu pildil seal all vaskaus nurgas kütuse temperatuur peabki selline olema või kuskohast seda tempi üldse mõõdetakse?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.02.12 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Ja kas TDI timingu pildil seal all vaskaus nurgas kütuse temperatuur peabki selline olema või kuskohast seda tempi üldse mõõdetakse?
|
See on lihtsalt väärtus kuskil ma tõin tabeli ka foorumis välja kus olid kirjas mis kuiplaju tegelt on.
|
|
|
markom
huviline
Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.12 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Mootor on 2.5 V6 aga graafikut vaatad 1.9 R4 oma?
Kehvasti käivitumist tasuks otsida ka vales kütusekoguses. |
vagcom 409 vers ei paku mul seda mootoriversiooni. Proovisin ka teisega ja olulist muutust ei olnud,
Kuidas ma saaksin kütsekogust muuta?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 23.02.12 15:14
|
|
|
Sul ei ole vaja kütusekogust muuta! Proovi kas saad süüte paika keerata kõigepealt!
|
|
|
|
markom
huviline
Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.12 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Sul ei ole vaja kütusekogust muuta! Proovi kas saad süüte paika keerata kõigepealt! |
keeran siis pumbast paar kraadi varasemaks?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 23.02.12 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Ja kas TDI timingu pildil seal all vaskaus nurgas kütuse temperatuur peabki selline olema või kuskohast seda tempi üldse mõõdetakse?
|
See on lihtsalt väärtus kuskil ma tõin tabeli ka foorumis välja kus olid kirjas mis kuiplaju tegelt on. |
Jälle targem! Leidsin su postituse üles ka, väärtusi saab näha siin .
|
|
|
|
markom
huviline
Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.12 16:26
|
|
|
mis järjekorras siis võiks neid vigu edasi otsida?
1. õhk süsteemis - kogu torustik paagini üle vaadata?
2. juhtpihusti?
3. kõrgsurve pump?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.02.12 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markom
mis järjekorras siis võiks neid vigu edasi otsida?
1. õhk süsteemis - kogu torustik paagini üle vaadata?
2. juhtpihusti?
3. kõrgsurve pump? |
Alustuseks pane süüde märkide järgi paika.
|
|
|
martv
huviline
Registreerunud 04.10.11
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5tdi quattro Golf III GTI 16v
|
postitati 25.02.12 16:13
|
|
|
2.5 tdi V6 vaadatakse süütenurka group 004 alt,valid basic settings tuleb ette neli kasti esmeses mootori pöörded, teises kordamööda early ja
late,kolmandas süütenurk.Jälgid kolmandat kasti kui teises on late siis peab kolmandas olema 0 ja 4 ATDC vahel, ideaalis 2, paremaks käivituseks0 või
1.Kontrollida töösooja mootoriga,graafiku vaatamiseks tdi timingust kõige alumine mootorivarjant,graafik on horisontaalne mitte kaldu.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.02.12 22:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martv
2.5 tdi V6 vaadatakse süütenurka group 004 alt,valid basic settings tuleb ette neli kasti esmeses mootori pöörded, teises kordamööda early ja
late,kolmandas süütenurk.Jälgid kolmandat kasti kui teises on late siis peab kolmandas olema 0 ja 4 ATDC vahel, ideaalis 2, paremaks käivituseks0 või
1.Kontrollida töösooja mootoriga,graafiku vaatamiseks tdi timingust kõige alumine mootorivarjant,graafik on horisontaalne mitte kaldu.
|
Vot sihukesi maakeeli, lihtsale talupojamõistusele lahti seletatud õpetusi on kõige rohkem foorumist puudu, saan muidugi ka aru miks. Tänud igatahes!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
markom
huviline
Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.12 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martv
2.5 tdi V6 vaadatakse süütenurka group 004 alt,valid basic settings tuleb ette neli kasti esmeses mootori pöörded, teises kordamööda early ja
late,kolmandas süütenurk.Jälgid kolmandat kasti kui teises on late siis peab kolmandas olema 0 ja 4 ATDC vahel, ideaalis 2, paremaks käivituseks0 või
1.Kontrollida töösooja mootoriga,graafiku vaatamiseks tdi timingust kõige alumine mootorivarjant,graafik on horisontaalne mitte kaldu.
|
Aitäh väga asjaliku soovituse eest.
Mul on see näitaja LATE juures 1,4-1,8 ATDC vahel.
Tdi graafik on selline:
Seega süütenurk võiks olla natuke varasem, aga see ei ole probleem. Mured on ikkagi kuskil mujal.
Umbes 2 a tagasi oli kõrgsurvepumbaga jama. Auto suri tee peal ära, veakoodi ei mäleta. Tehti Tartus Aardlas ühes eramaja diislispetsialisti juures
korda - toodi pumbast otse kaabel kütusepumpa sissetuleva kütusevooliku külge (andur?).
Kas see võiks ikkagi viidata sellele et kohe-kohe on kõrgsurvepump lõplikult õhtul?
|
|
|
markom
huviline
Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.12 07:05
|
|
|
Ega keegi ei oska pakkuda, mis asi sealt pumbast siis eraldi kaabliga välja toodi?
|
|
|
martv
huviline
Registreerunud 04.10.11
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5tdi quattro Golf III GTI 16v
|
postitati 02.03.12 07:34
|
|
|
Arvatavasti Kütuse temperatuuri andur,mingit muud infot sissetulevast kütusevoolikust võtta ei ole.
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 02.03.12 14:45
|
|
|
Vale mootor on jälle valitud. R5 2.5tdi != V6 2.5tdi.
VCDS juhend:
- 01 Engine controller
- Basic Settings
- Group 004
- Specification: "retarded" / "late"
- Check display in display zone 3.
- Specification: 2° ATDC ± 2° (parem oleks isegi mingi 0° või isegi 2° - 1° BTDC)
(se oli juba üleval kirjutatud Eesti-keeles.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 02.03.12 22:08
|
|
|
Aga kuidas siis ikkagi sissepritsehetke (rahvakeeli "süüdet") V6'l vaadata ja reguleerida?
Minul ei ole teises aknas, kirjeldatud "varast ja hilist" mille ajal neljandas aknas pilti jälgida, mõõteploki grupp 4'l on ees samasugune pilt
nagu siin:
kusjuures nii teise, kui kolmanda akna näidud on tühikäigul nullilähedased, pöörete tõustes muutuvad, täiskoormusega on etteantud väärtuste piires.
Puhtalt eneseharimise mõttes otsustasin natuke "süüdet" keerata, et mis siis näitab. Keerasin kõrva ja nina järgi u paar kraadi varasemaks
(hiromandid siin soovitavad kõikide hädade korral "süüdet" paar kraadi varasemaks keerata). Näidud on nüüd ikka täpselt samad nii tühikäigul, kui
pööretel. Muutus vaid käivitus, kui enne käivitus pmst "paugust" siis nüüd tahab natuke käiamist (ilmselt ootab enne käivitust nüüd pritsehetke
kompenseerimist?)
A mismoodi ikkagi peaks õigesti pritsehetke paika panema?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
martv
huviline
Registreerunud 04.10.11
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5tdi quattro Golf III GTI 16v
|
postitati 03.03.12 09:42
|
|
|
Valid ainult group 004 ja siis alt alt vasakust nurgast switch to basic settings seejärel tuleb ette neli kasti kus on mootori
pöörded,early/late,süütenurk ja gold start valve väärtus.Late näitab süütenurka tühikäigul,early kui varaseks pump ise saab vajadusel süüte keerata.
|
|
|
markom
huviline
Registreerunud 05.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.12 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Aga kuidas siis ikkagi sissepritsehetke (rahvakeeli "süüdet") V6'l vaadata ja reguleerida?
Minul ei ole teises aknas, kirjeldatud "varast ja hilist" mille ajal neljandas aknas pilti jälgida, mõõteploki grupp 4'l on ees samasugune pilt
nagu siin:
kusjuures nii teise, kui kolmanda akna näidud on tühikäigul nullilähedased, pöörete tõustes muutuvad, täiskoormusega on etteantud väärtuste piires.
Puhtalt eneseharimise mõttes otsustasin natuke "süüdet" keerata, et mis siis näitab. Keerasin kõrva ja nina järgi u paar kraadi varasemaks
(hiromandid siin soovitavad kõikide hädade korral "süüdet" paar kraadi varasemaks keerata). Näidud on nüüd ikka täpselt samad nii tühikäigul, kui
pööretel. Muutus vaid käivitus, kui enne käivitus pmst "paugust" siis nüüd tahab natuke käiamist (ilmselt ootab enne käivitust nüüd pritsehetke
kompenseerimist?)
A mismoodi ikkagi peaks õigesti pritsehetke paika panema? |
Valisin viimase mootoriversiooni. Mis siis see õige on?
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 10.03.12 21:12
|
|
|
Selle 575 koodi kohta võin niipalju öelda, et tasuks üle kontrollida turbo geomeetria liikuvus, enda autol oli kinni jäänud ja sõitsin koguaeg üle
2bar rõhuga, mis just head ei teinud turbole...
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 14.04.12 21:15
|
|
|
1,9 tdi akl mootoril vaatasin pritsegraafikut ja seal joonistus kollaste punktide jada ülespoole rohelist horisontaaljoont ca 5-6 ühikut. Mitte ei
noki välja mida see võiks tähendada? Käivitusega ja veoga probleeme pole, tahmasus ok viimasel ülevaatusel(musta"lonti" taga ei ole). Ajalugu
oletatavate "näppimiste" kohta ei oma. Oskab keegi kommenteerida.
|
|
|