RL-V
huviline
Registreerunud 12.11.04
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: vw golf
|
postitati 13.11.04 00:04
|
|
|
audi 80'93a. b4 2.0 doch quattro...???
teretulnud on kõik arvamused-nõuanded selle sarnase masina kohta...a-la omadused vastupidavus tüüpvead...ühe sõnaga kõik kellel on kogemusi avaldage
arvamust...!?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 13.11.04 08:13
|
|
|
sellest on siin foorumis korduvalt juttu olnud. Minu arvamus on, et tegemist on ebaõnnestunud mootoriga. See mootor tehti vist mingi võidusõidu sarja
jaoks ja neid on kahte varianti 101kw ja 103kw.
|
|
|
zeff888
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.04 09:33
|
|
|
pole häda, kärab küll
|
|
|
RL-V
huviline
Registreerunud 12.11.04
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: vw golf
|
postitati 13.11.04 21:27
|
|
|
minu teada tehti võistluste tarvis selle mootori 200kw'ne variant aga mis temas siis ebaõnnestunud on...? samas kui audi selle mootoriga sarja
võitnud on, peaks ju üsna pro olema...!? või on 2.3 mootor parem...? tegelikult huvitab mind rohkem tema vastupidavus eesti oludes, et veermik kastid
jne...mul pole varem quattrot olnud audi ise muidu ju suht vastupidav...!?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.04 09:41
|
|
|
Sõitsin ise 91 aasta 16v quattroga pea aasta. Mootoriga küll ei täheldanud nüüd mingeid probleemseid tüüpvigu, küll aga tagatiffer seal 90-110km/h
tegi teinekord häält. Minule meeldis see mootor igatahes rohkem kui 2.3 R5. Esiteks tundub ta märksa erksam olema.
Sinu mainitud aastaarv on siiski juba Competition ja nood on märksa kallimad.
Marko.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
RL-V
huviline
Registreerunud 12.11.04
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: vw golf
|
postitati 14.11.04 10:56
|
|
|
uurisin nüüd asja põhjalikumalt, selgus et on täiesti olemas "tavaline" 2,0 16V DOCH (101kw) mootor mis nii tavalisel kui quattro alusel.
Audi 80 2,0 16V DOCH Sport Competition (101/103/200kw) on siiski hoopis oma ette teema ja seda on üsna raske leida, kuigi autod suht sarnased kui
välja arvata tehase spoilerid ja 3'e värviga värvivalik jms lähemalt sellest siin...
|
|
|
RL-V
huviline
Registreerunud 12.11.04
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: vw golf
|
postitati 14.11.04 11:14
|
|
|
mootoris pole ma tegelikult kahelnudki rohkem hirmutab see quattro asi (pole endal seni kokkupuudet olnud eriti kui sõbra 100 2,6 V6 Q välja arvata
too oli küll talvel teede hirm...siis kui teised sõitsid tallinn-narva peal max 70km/h lasime meie rahulikult 200'ga lumepilv üle katuse) ja nagu
Maku ütles a-la tagadiffer võib "laulma" hakata, et kui tihti siis selliseid asju nendel quattro täkkudel esineb ja "rohi" on
kindlasti kallis sellistel puhkudel!?
Kutsun nüüd kõikki Quattromehi üles oma kogemustest räkima Quattro vastupidavuse teemal...kas peaks uue teema tegema!? 
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.11.04 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja RL-V
minu teada tehti võistluste tarvis selle mootori 200kw'ne variant aga mis temas siis ebaõnnestunud on...? samas kui audi selle mootoriga sarja
võitnud on, peaks ju üsna pro olema...!? või on 2.3 mootor parem...? tegelikult huvitab mind rohkem tema vastupidavus eesti oludes, et veermik kastid
jne...mul pole varem quattrot olnud audi ise muidu ju suht vastupidav...!? |
Mootori vastupidavuses polegi probleem ja pole mõtet võrrelda võidusõidumootoreid seeriamootoritega nendel on ainult väline sarnasus. See mis mulle
konkreetselt ei meeldi on mehaaniline pritse KE- jetronik, teiseks ta on väga lärmakas mootor (klapiajam), kolmandaks max pöördemoment/võimsus on väga
kõrgetel pööretel. Mul oli sellise mootoriga 80Quattro 10 aastat tagasi. Aga igaljuhul mina soovitan vaadata 5 või 6 silindrilisi autosid ja
loomulikult Quattrot. Lagunemiste kohapealt loe lihtsalt foorumeid ja saad teada, mis ühel või teisel autol viga on.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.11.04 11:30
|
|
|
Aa ja veel tagadifritega ei juhtu midagi kui õli sees on.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 14.11.04 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja RL-V
uurisin nüüd asja põhjalikumalt, selgus et on täiesti olemas "tavaline" 2,0 16V DOCH (101kw) mootor mis nii tavalisel kui quattro alusel.
Audi 80 2,0 16V DOCH Sport Competition (101/103/200kw) on siiski hoopis oma ette teema ja seda on üsna raske leida, kuigi autod suht sarnased kui
välja arvata tehase spoilerid ja 3'e värviga värvivalik jms lähemalt sellest siin... |
üsna raske leida jah... aga nää leidub ikka...
mootori kohta mul halbu sõnu öelda ei ole.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 14.11.04 12:18
|
|
|
oman 95a ACE mootoriga(103kW) quattro isendit. mootori juures meeldib selle jõu ja momendi karakteristika, mis vägisi sunnib 2 ja 3 käiguga pöördeid
6500-ni tõstma . põhjuse leiab, kui võrrelda erinevate vabalt hingavate
audide jõu- ja momendigraafikuid. ACE-mootoril need üsna püstised ja sirged, kuni 6000 rpm-ni välja ja see on ka sõites tunda.
|
|
|
RL-V
huviline
Registreerunud 12.11.04
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: vw golf
|
postitati 16.11.04 23:04
|
|
|
tänud arvamuste eest...
käisin täna objekti vaatamas ja selgus kurb tõsi-asi...see masin oli korralikult ära hooratud...kapoti alune oli õline, tagumine ots undas 80-90km/h
sõites, auto kolksus ja õõtsus...täielik pettumus...101kw'st oli järel vist ainult 50 igal juhul minu 51kw'ne golf tundub ka selle kõrval
püss...paistab, et quattromeest minust niipea ei saa...
|
|
|