Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.8S - 1987 - RistoN (vanaraud) (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3543)
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 16:11 Tsiteeri
Audi 80 1.8S - 1987 - RistoN (vanaraud)



Otsustasin ka lõpuks siis teha enda auto kohta teema. Küllap on hea koht abi saamiseks ka. Miks alles nüüd? Sest alles nüüd hakkas tekkima huvi auto vastu millega sõidan ning muidugi ka hakkasid tekkima vead.

Auto koht siis niipalju, et minu käes on olnud see veidi üle aasta (2010 novembrist) ning koguaeg on kasutuses olnud. Gümnasisti esimeseks enda rahade eest autoks on hea küll. :)

Audi 80 1.8S 66kw 1987, karburaatoriga.
Lisavarustuseks saab lugeda katuseluugi (järelpaigaldatud, mingi universaalne) ning peaaegu on olemas ka välistempi näidik, mille installeerimine mul pooleli on (tänud siinkohal juhiste eest kasutajale weiks), sportistmed ning järelpaigaldatud kesklukustus.
Kurb on see et auto on kunagi saanud vasakpoolsele tagakoopa äärele mingi kõksu ilmselt ning seal on jube kohutav rooste. Teised tiivad ka pisut roostesed.

Ära olen nüüd viimaste nädalatega vahetanud klapikambrikaane tihendi ning karpa flantsi. Õli on ka ostetud, küll aga veel ei ole uut õlifiltrit.

Plaan oli edasi paigaldada el. aknad ja peeglid, uued polstrid, roolivõim. Kuid nüüd olen hakanud mõtlema kas see on mõtekas, sest autol kere üsna roostes.


http://www.upload.ee/image/2082198/DSC_0046.JPG
http://www.upload.ee/image/2082200/DSC_0042.JPG
http://www.upload.ee/image/2082199/DSC_0044.JPG


Täna uurides leidsin mootoriruumist paar huvitavat asja - kaks ühendamata andurit, ühendamata pistiku ning niisama lahti oleva juhtme (sellel oli nn otsik ka küljes, mille suutsin ära murda). Ehk oskate mind aidata mis kuhu läheb?
http://www.upload.ee/thumb/2082236/DSC_0040.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/2082237/DSC_0035.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/2082239/DSC_0036.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/2082240/DSC_0038.JPG

Esimene pilt on siis jahutusvedeliku paagi juures ning viimane on mootori käigukasti poolsel küljel. Eeldan, et see viimane on õlirõhu andur ning teine pilt õlitemperatuuri andur?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.02.12 16:58 Tsiteeri


Need õlirõhuandurid jah. Ja see sinine juhe läheb ühele neist. Üks andur madalrõhuandur, teine kõrgemma rõhu jaoks.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
charley
huviline

Avatar


Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant

postitati 16.02.12 17:48 Tsiteeri


Peaaegu oleks isegi ostnud sarnase masina ja sinu autot vaadates isegi veidi kahetsen,et ei ostnud.Kui mõtled,kas on mõtekas oma autole elektri lisasid panna,siis vastus oleneb sellest kui kaua sa kavatsed selle masinaga sõita.Kui rohkem kui 1 aasta,siis on asjal juba jumet.Kui aga hakkad masinat müüma,siis oled sa kindlasti asjaga kahjumis.Seniks edu masinaga ja gümnasistile täitsa sobilik masin,väikesed ülalpidamiskulud kindlasti.Väga head istmed on igatahes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.02.12 17:57 Tsiteeri


B3 aad keredetaile kilohinnga, tee see kere korda Ega põhja alt ta roostes pole ja tagakoopad korralikud muidu. Tee korda saad käe valgeks. Tegemisrõõm ka peab olema;)


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.12 07:33 Tsiteeri


Peab veel sügavalt järele mõtlema selle kere kohta. Kiiret ei ole.

Aga paistab, et pärast klapikambrikaane tihendi ning karburaatori flatsi vahetamist kadus pöörete kõikumine ära.

Istmed on mõnusad, aga paistab, et loksuvad siinides. Olen lugenud, et mingid plastikjunnid peab sinna vahele panema vms, aga mis nende nimed on, et oskaks küsida poest?

http://www.upload.ee/thumb/2083929/DSC_0039.JPG
Mõlemal esiamordil(?) on puudu mingid puksid, mis ka nende nimed on?

Mootor rapub jube palju, ostsin uued mootoripadjad, aga kuidas vahetada - pisut mootori tõstmisest piisab?

// edit: video rappumisest youtube - ärge tossamist tähele pange - see oli siis kui immitses õli välja klapikambrikaanest ning siis sooja mootoriga õli kärssama hakkas - see nüüd korras.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.02.12 07:19 Tsiteeri


Neid istmete käppade küljes olevaid plastikjunne vist igast poest ei saagi. Kiku ostis vist forsist uued, võid tema käest uurida, kuidas neid täpsemalt ka nimetatakse. Kui neid küljes pole, siis loksub iste jah jubedalt ning kurvides oled kui lainetel :D

Kas välistemperatuuri näidiku said tööle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.12 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Neid istmete käppade küljes olevaid plastikjunne vist igast poest ei saagi. Kiku ostis vist forsist uued, võid tema käest uurida, kuidas neid täpsemalt ka nimetatakse. Kui neid küljes pole, siis loksub iste jah jubedalt ning kurvides oled kui lainetel :D

Kas välistemperatuuri näidiku said tööle?

Võtsin eile selle lahti ning leidsin läbipõlenud pirni, muud rajad ja asjad tundusid kõik korras olevat. Pilti tegin ka, aga see on kodus ja kodus ma nädalavahetusel ei ole. Jootsin selle läbipõlenud pirni sealt lahti, üritasin ühte teist pirni sinna külge panna kuid suutsin selle peenikeste ja äraväntsutatud traadikesed pooleks teha ning rohkem pirne polnud võtta. Esmaspäeval proovin uuesti, kui siin kohalikus poes on sellist pirni. Kas sellel välistempi näidikul taustavalgustust ei ole? Ainult need numbrikesed?

Kuna pöörete kõikumise probleem on läbi (tundub vähemasti), siis arvasin et on ka sellega seoses see jõu kadumine ja muu ka läinud, kuid ei ole. Ehk siis, kui eile olin sõitnud mingi 20-25km hakkas auto rappuma - sain kohe aru, et jama majas. Auto hakkab rappuma ja gaasi andmine justkui ei toimi, vaid panebki rappuma. Kui käik välja võtta (või sidur alla), siis auto ei rapu ning lihtsalt veereb, kuid pöörded tahab nulli visata ja välja suretada, kui just gaasi ei anna. Jään siis korraks seisma, ootan mitte midagi tehes ning auto läheb ilusti käima ning viga ei ole. Eile mul küll uuesti ei tulnud, sest jäin enne Tallinna jõudmist meelega seisma ja ootasin, et linnas sees seda jama ei tuleks - muidu oleks küll ilmselt.

Kui mõned päevad tagasi klapikambrikaane tihendit vahetasin, puhastasin karterituulutuse ka ära ja see ei saaks ka nagu umbes olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.12 19:55 Tsiteeri


Täna siis tagasiteel hakkas auto 2+1 korda jamama.
1. kord kui panin auto sooja ning veidi aja pärast suretas ennast ise välja - pane toorest peale palju tahad, ei aita see. Aitab ainult kui ise hoiad gaasiga pöördeid normaalselt, et ei sureks välja.
2. Olin sõitnud 10km ning temp selle 50 ja 90 vahelisel kriipsul (75?) - sama viga nagu enne kirjeldasin. Seisin mõni minut ja sõitsin edasi - starterit käias mingi 5 sek ja läks tööle (muidu läheb "poole pöörde pealt")
3. Eelmisest peatusest olin sõitnud 25km (temp oli 87-88) edasi ning jälle sama viga, kuid nüüd puudusid liiklevad autod ning ma lihtsalt veeresin tühikäigul ja hoidsin gaasiga pöördeid normis. Veidi aega hoides nii, hakkas jälle normaalselt töötama ning 5km pärast olin kodus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 19.02.12 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoN
Kas sellel välistempi näidikul taustavalgustust ei ole? Ainult need numbrikesed?


Võta wikipedia lahti ja tee omale LCD põhimõte selgeks, läheb äkki elus vaja;)

EDIT: Valgustatud siis ainult numbrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.12 06:53 Tsiteeri


Välja suremise probleem kadus külmaga koos ära. Lisaks käisin vahepeal Oomipoes ja sain sealt endale LEDi ja takisti käigukanginupu valgustuse jaoks. Eelkõige läksin sinna muidugi lootusega välistempile uut pirni leidma, kuid neil polnud hetkel olemas ning järgmine päev pidi tulema. Küll aga mulle tuli haigus kallale ning ei tea millal saan uuesti minna.

Hetkel jääb see auto vist lihtsalt transpordiks mõneks ajaks ning edasi ei arenda - autol on roostet üleliia. Soetatud on juba korraliku kerega B3 (saareoks0 auto) ning vaikselt seda nokitsemas. Küll peagi, kui mõned suuremad muutused tulevad, teen vastava teema ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.12 07:34 Tsiteeri


Vahepeal oluliselt midagi teinud oled, kui et panin külge ühe teise kellade bloki, sest sel näitab ilusti kella (enne oli minutite osa juba selle "pleki" all), on üldse säravam ja rohkem pirne sees. Küll aga veider on see et kui ma sõidan näiteks üli vaikselt (ala mingi 5-10 km/h), siis spidomeeter näitab umbes 30 km/h. Tagurdades ka nii. Ja umbes 50-60km/h sõites hakkas näit minema õigeks. Tean, et see sama spidomeeter nöökis ka ühe teise samasuguse auto peal, kuid ei täheldanud sellist viga, vaid et kiirus vahepeal lihtsalt kadus nulli jms.

Ning on juhtunud sellist asja, et esimene juhipoolne suunatuli ei põle ja siis suunatuld näidates teeb diskot, teate küll. Samas, mingi hetk hakkab jälle tööle. Veider, peab vist kontaktid vms üle vaatama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 17.03.12 11:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoN


Ning on juhtunud sellist asja, et esimene juhipoolne suunatuli ei põle ja siis suunatuld näidates teeb diskot, teate küll. Samas, mingi hetk hakkab jälle tööle. Veider, peab vist kontaktid vms üle vaatama.


Nüüd ei saand hästi aru. Esimene juhipoolne ei põle aga misasi seal diskot teeb? :D Tagumine juhipoolne vilgub kiiremini? :D


Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.12 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ErNo-
Tsitaat:
Algselt postitas: RistoN


Ning on juhtunud sellist asja, et esimene juhipoolne suunatuli ei põle ja siis suunatuld näidates teeb diskot, teate küll. Samas, mingi hetk hakkab jälle tööle. Veider, peab vist kontaktid vms üle vaatama.


Nüüd ei saand hästi aru. Esimene juhipoolne ei põle aga misasi seal diskot teeb? :D Tagumine juhipoolne vilgub kiiremini? :D

Just nimelt, tagumine vilgub päris kiiresti :) Täna jälle põlevad ilusti


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 17.03.12 16:09 Tsiteeri


Võta siis eest pirn välja ja puhasta kontaktid ära prooviks. Ehk aitab:). Kui aegajalt töötab ja ei tööta siis oleks nagu selle viga..


Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.12 11:55 Tsiteeri


Jamasid kui palju!

Jube pikemat aega (kaks-kolm kuud) on kolisenud miski juhipoolse ratta juures või kuskil seal. Ja ei ole nii, et kuskilt august läbi sõites käib kolks, vaid mingitel pööretel jms hakkab kolisema - selline hääl, nagu miski asi oleks teise asja sees ja koliseks ühest seinast teise (umbes nagu teelusikaga segamine vastu). Kuulates ja vaadates ei saa küll aru kust see tuleb.

Samuti nüüd täna tekkinud viga... Pärast 30km sõitu ja paljusid peatuseid (tahtlikud ikka) otsustasin minna sööma ning tagasi tulles enam auto käima ei lähe. Süüdet keerates ei hakka startergi ringi käima, kuid autol kõik tuled ja värgid põlevad. Aku sai välistada. Auto läks väga kiiresti ja hõlpsasti lükates käima. Pärast proovisin veel, kuid ikka sama asi. Ei toimi. Midagi seoses starteriga?

Tsitaat:
Algselt postitas: -ErNo-
Võta siis eest pirn välja ja puhasta kontaktid ära prooviks. Ehk aitab:). Kui aegajalt töötab ja ei tööta siis oleks nagu selle viga..

Pole enam probleeme olnud :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.12 09:53 Tsiteeri


Auto endiselt samas seisukorras, sest on teisega tegemist. Auto läheb endiselt väga hästi käima lükates. Nüüd välistasin veast ka starteri ning arvan, et viga on kas süüteluku pesas või põhjas - nimelt kui üritasin autot välja suretada, siis võti käis sees hästi imelikult ning süüte välja keerates auto käis ikka edasi, veidi mudides suretas välja.

Kas süüteluku südamik või põhi/pesa?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Saareoks0
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro 2.5 TDI

postitati 03.06.12 07:24 Tsiteeri


Sul teine audi ka eks ?

151 ane numbriga hõbedane audi ? Huvitaks mis sellest edasi saanud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.12 08:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Saareoks0
Sul teine audi ka eks ?

151 ane numbriga hõbedane audi ? Huvitaks mis sellest edasi saanud on.

See on parandamise hoos juba veits aega, liiga kaua küll, aga varsti tuleb ilmselt teema ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.12 08:57 Tsiteeri


Auto paluks tõsta endiste alla - seisis kaua ning siis läks vanarauda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 29.08.12 11:16 Tsiteeri


Istmed ikka tõstsid ennem välja? Need olid ju päris kobedad.

Valge on veel alles või mis sest saanud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]