Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 15.02.12 20:45
|
|
|
Audi S6 plus ümberehitatud 2,5tdi-ks (müüdud) - 1996 - freelander
Teen siis ise teema, kes laidab, kes kiidab.
Kuna igavus tahtis vahepeal ära tappa ning huvi oli ja võimalust samuti, siis sai koju toodud üks S6 plus. Tekkis mõte teha sellest diisel, õigemini
sellepärast ta ju tuua saigi.
Masin on 1996a 4,2 v8 240kw manuaal, mis tombas ikka suht naeratuse näole. Plaanis peale panna r5 103kw tdi mootor, ehituse käigus vahetada kõik
vajalik.
Tähelepanuväärsemad lisad: Elektrilised mäludega istmed 4x soojendus, katuseluuk klaasist el, xenontuled, bose heli, ülejäänud selline tavalisem asi
mis S6 ikka, servotronic rool jne...
Mis on siis S6 plus juures teistmoodi kui tavalise S6-l ( jätan tehnika välja ):
1. Suuremad pidurid ees(323x30 sama mis S8'l)
2. Tavaliselt oli sportvedrustus kohe standardis nagu ka S6 4.2'l aga ma pakun et madaldus ja setup on teine
3. Veljed tehasest eridisainiga
4. Tavaliselt tehasest ksenooniga kohe(lähituled)
5. Standardrehvimõõt teine(255/40 R17)
6. S6 PLUS on WUAZZZ, mitte WAUZZZ VIN koodi poolest
7. Toodetud sedaani ja avanti kokku vähem kui 1000tk
8. Enamus kroomdetaile on anodeeritud mustaks kroomiks.
9. Kellad on saadaval ilma nn rõngasteta musta, sinise ja helehallina ja ulatub 300ni
10. lagi jne on kõik tumedat värvi, kohtvalgustid mustad jne...
11: tagaluugispoiler piduritulega
12. S6 plus rool
13. S6 plus käigukangi nupp
ja kindlasti muudki, mis meelde ei tule.
Mootor, käigukast,sisu(nahk ei meeldi endale ) plaanis maha müüa, mis toob peaaegu masina 0€ eest kätte.
Vb jääb sisu alles, aga seda näitab aeg, kuid siis lähevad istmed uuendamisele ja keskele alacantra.
Vaikselt otsin diisel doonorit, seega kui kellelgi hea hinnaga pakkuda siis ps voi 56217650, vahet pole kas esivedu või quattro aga pean olema 103kw
ja korras mootoriga!!!!
Kindlasti läheb alla ka lukuga tagadiffer.
Masin on plaanis valmis saada lähima kahe kuu jooksul. Kiirustama ei hakka. Esialgu ilusti käima ja korda, siis arvele tdi-na. Peale seda
keretöödesse, kuna iluvigu omajagu.
Esialgu ei oskagi midagi rohkemat rääkida, eks kui meelde tuleb siis kirjutan, kui küsimusi siis julgelt.
MIKS? Seepärast, et sellise varutuse, välimuse, sisu, sillaosaga diislit ei ole võimalik osta. Ning huvitav on alati ise midagi valmis ehitada.
uuendused:
13,01,2012
Paar päeva tagasi oli veel masin selline:
Täna sai mootor maha võetud koos kastiga. See nädal võtan juhtmesiku ja kõik välja.
15,02,2012
Nii tänased tööd:
1) arki esitatud avaldus ümberehitamiseks
2) mootori juhtmestik maas, esialgu ei tundu väga keerulist midagi, aga no eks me näe.
Pilte ka:
14,03,2012
Sai toodud diisel quattro doonoriks
15,03,2012
Nii täna siis sai doonoril moto ja juhtmestik maha. Mina ütlen et midagi eriti keerulist ei ole tulemas vist.
Kuna mootor ülimalt puhas ja lekkeid pole, siis mootori poole pealt, mingeid erilise remondi asju ei tule. Raamsaale poldid vahetan ära, kuna see nõrk
koht neil, eriti kui järgi aidata.
Siduriketas läheb vahetusse esialgu koos survelaagriga. Eks paistab vb midagi veel.
19,03,2012
Mootor peal. Vaja immot arvutiga tuvustada autole.
20,03,2012
Mootor käib.
21,03,2012
Nina ja muude asjad kokkuladumine.
22,03,2012
Sumpa tegemine
23,03,2012
Auto arvele ja ülevaatus.
|
|
|
GrHo66
huviline
Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C6 Avant Quattro
|
postitati 16.02.12 07:17
|
|
|
Maru huvitav projekt ikka, ootan juba kannatamatult uuendusi. Edu kuhjaga!
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 16.02.12 07:21
|
|
|
Kas kelladeplokk tuleb diisli pealt või teed S+ kelladele R5 diisli selgeks?
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 16.02.12 07:31
|
|
|
Kelladele teen r5 diisli selgeks.
|
|
|
sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 16.02.12 08:46
|
|
|
Krt avastasin selle essi kuulutuse liiga hilja, muidu oleks konkurentsi pakkunud sulle. Kas tehnika on nii halvas seisus, et tasus see S6+ laiali
lammutada?
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 16.02.12 08:46
|
|
|
Ma siis kirjutan kah veel midagi huvitavat siia...
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Uhh:
1. Moto on ACE asemel AHK( esimesel S8'l on AKH, ehk jälle erinev )
2. Otsesüüde(jagajaid netu)
3. Suuremad pidurid ees(323x30 sama mis S8'l)
4. Tavaliselt oli sportvedrustus kohe standardis nagu ka S6 4.2'l aga ma pakun et madaldus ja setup on teine
5. Sisselaskel on meh. klapiajam
6. Veljed tehasest eridisainiga
7. Sumps teise ehitusega(X-toru ei ole)
8. Tavaliselt tehasest ksenooniga kohe(lähituled)
9. Standardrehvimõõt teine(255/40 R17)
10. Aju on erinev
11. Nukkvõllid on vihasemad
12. See fakt, et S6 PLUS on WUAZZZ, mitte WAUZZZ VIN koodi poolest
13. Toodetud sedaani ja avanti kokku vähem kui 1000tk
14. Enamus kroomdetaile on anodeeritud mustaks
15. Kellad on saadaval ilma nn rõngasteta musta, sinise ja helehallina ja ulatub 300ni
PS! See on kopipeist samasugusest teemast, ja algselt minu post.
PS2! Neid erinevuseid on veelgi... |
Kui nüüd aus olla, siis peale sinu ümberehitust ei jää just palju alles, mis asjast asja teeb(ja asjast teeb asja ikka TEHNIKA, mitte selle
puudumine). See on selle ajastu auto, kus erinevat mudelinime seal siltidel õigustas ikka tehnika erinemine, mitte chip ajuplokis ega erinev silt ise.
Kui sa selle asjaga ilusti oled lõpule jõudnud, on sul auto, mis ainult VIN-koodi poolest PLUS on/oli, pidureid on paljud enda masinatel paremaks
ehitanud. See, et see mingi ERILINE auto peale ehitust on, ma ei arva, pigem oli ta eriline just enne. Nüüd äkki sa paneks siia ka ilusti kirja, mis
sul täpsemalt 'üle' hakkab jääma, siis saaks vast ise kah mõne originaaljupi võrra oma autot edendada. Katalüsaatorid huvitaks eriti. Ja mõed
sisujupid, mis mul katki on läinud. Mis nr tähed su masinal on kui tohib?
Muidu jõudu soovides,
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 16.02.12 09:07
|
|
|
Minema läheb ainult mootor ja kast. Kõik ülejäänud jääb alles. Sisu läheb ka vb vahetusse ( istmed ainult )!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 18.02.12 15:38
|
|
|
Tsitaat: | [quote="freelander"]mälu järgi on nii:
Diisel 100ga 1800 pööret
Bensukas s6 100ga 2100 pööret
Ei us et see 2.8 nii väga ühtib, ega muidu neid diiselquattro kaste tikutulega taga ei otsida.
Voi midagi taolist. |
Ei hakka lastekasse vastama, sest sinna kaob see jutt muu hala sisse ära.
Igastähes 2.8 kasti panekuks pead hoovastiku kindlast ära vahetama, pealegi sellel on 100km/h juures ca 2800 pööret mis on diislile liiga palju ja
käike on ainult viis. S6 kastidest on kõige kiirema ülekandega tavaline V8, aga ka sellel on 100km/h juures ca 2200-2300 pööret. Plussi kastil on
minuteada veidi kiirem ülekanne.
Sobivaks kastiks võid kasutada nt 2.5V6 TDiq kaste, need sobivad kenasti, samuti mingi aastakäigu 2.7 biturbo kast c5 peal on täpselt sama kui
diislile pandud kast
Et oleks raskem!
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 18.02.12 21:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
Kui selle el. essi sisu ka maha lükkad, siis ongi ju täielik diisel q a6 lihtsalt mõned essi jubinad on küljes... Kahju sellest s6+ -ist, aga jumal
temaga siis. Nüüd siis s6+ asemel s6- TDI
Viimane lause oli niisama tögamiseks |
Plaan on maha müüa, aga vaikselt mõtetes lasta uus nahk panna istmetele ja keskele alacantra, sellega ma juba lepiks.
Teised istmed mis sisse läheksid oleks samuti täis elektrilised, soojendustega,mäludega, aga lihtsalt tekstiil. Selline on esialgne plaan.
Tegelt on seal ikka päris palju jubinaid, aga ma ei hakka detailidesse laskuma.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 19.02.12 19:42
|
|
|
Ot aga mis seisus 4,2 moto on ja mis plaanid sellega?
Adolf Hitler!
|
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.12 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Ot aga mis seisus 4,2 moto on ja mis plaanid sellega? |
Mootor müüdud ja mingile A4 projektile olevat läinud. Tip top oli mootor.
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 29.02.12 16:01
|
|
|
Täna sain siis vastuse ARK-st.
Ümberehitusluba olemas. Vaja auto valmis ehitada, otse ülevaatusele, kus mõõdetakse tahmasus. Kehtima jääb vana ülevaatus. Arki uus paber ja tehtud.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.02.12 16:10
|
|
|
Oskad sa selgitada, milleks kasutasid "kuvaldat" ja meeste lehtvõtit? Asjad peaks ju tulema kenasti lahti ning on teostatavad vastava töö tegemiseks
ettenähtud tööriistadega
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 01.03.12 16:37
|
|
|
Hall00!! Vene värk!
Adolf Hitler!
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 01.03.12 17:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Oskad sa selgitada, milleks kasutasid "kuvaldat" ja meeste lehtvõtit? Asjad peaks ju tulema kenasti lahti ning on teostatavad vastava töö tegemiseks
ettenähtud tööriistadega |
Selle kuvalda ja mutrivõtme esitlemine on suunatud neile, kellele selle projekti juures kõik vastukarva on. Sama nagu härjale punase rätiku näitamine.
Lihtne. Saage üle ükskord sellest S6 plussist. Tegu on siiski hunnik rauaga. Keegi ei lõika ju endal mune maha või midagi taolist.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 01.03.12 18:18
|
|
|
Tihane jagab asja! Kusagil on ilgelt suur vana nuga ka kui otsida.
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 01.03.12 18:40
|
|
|
Täitsa võimalik Tulede teemal on teises foorumis juba tohutult arutatud.
Need on vajaduse pärast seal. Kui see s6+ valmis saab, siis läheb müüki.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 01.03.12 18:47
|
|
|
Kas lisatuled on seepärast, et lähituled jäävad nõrgaks?
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 01.03.12 19:07
|
|
|
Pigem ikka kaugtuled jäävad lahjaks. Elan suht metsade vahel ja minu jaoks on esmatähtis korralikud tuled.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 01.03.12 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freelander
Pigem ikka kaugtuled jäävad lahjaks. Elan suht metsade vahel ja minu jaoks on esmatähtis korralikud tuled. |
Siinkohal oleks mitu varianti.
1. Luuptuld lahti võtta (luubid, reflektorid) ära puhastada.
2. Releed vahele
3. Kaugtule pirnid vahetada paremate vastu.
4. Klaaside seisukord
On kogemusi selles valdkonnas ning hetkel A6 tuled sarnanevad uuele autole (releed puuduvad). Kaugtule pirnid on vahetatud, luubis tegutseb küll 4300
k ksenoon, kuid vahe on tuntav.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 01.03.12 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: freelander
Pigem ikka kaugtuled jäävad lahjaks. Elan suht metsade vahel ja minu jaoks on esmatähtis korralikud tuled. |
Siinkohal oleks mitu varianti.
1. Luuptuld lahti võtta (luubid, reflektorid) ära puhastada.
2. Releed vahele
3. Kaugtule pirnid vahetada paremate vastu.
4. Klaaside seisukord
On kogemusi selles valdkonnas ning hetkel A6 tuled sarnanevad uuele autole (releed puuduvad). Kaugtule pirnid on vahetatud, luubis tegutseb küll 4300
k ksenoon, kuid vahe on tuntav. |
1) tuled uued
2) xenonile ei anna relee midagi
3) proovitud erinevaid hüpper supper pirne, xenon parim
4) uued klaasid
Lisatuled annavad siiski korades paremat valgust ( tegu hella originaal xenonitega ).
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |