Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant quattro 2,7 V6 TDI - 2006 -(ex rantto) omanik on vahetunud (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 8472)
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 13.02.12 20:54 Tsiteeri
Audi A6 Avant quattro 2,7 V6 TDI - 2006 -(ex rantto) omanik on vahetunud



Esitlen siin ka oma sõiduriista mis suht juhuslikult hoovi veeres, ühtlasi ka minu esimene Audi. Nimelt sai kõik alguse 2011a kevadel kui käisin Prantsusmaa alpides lauatamas. Õhtuti peale mägedel liuglemist sai ikka pubides istutud ja sain tuttavaks ühe inglasega kes seal töötas. Olla teine kunagi meitel käinud naisi lantimas ja lubas kindlasti veel tulla. Vahetasime nrid ja istusime paar õhtut ja arutasime maailmas asju. Ja vana lubas kindlalt külla tulla ja teha ühe Ida-Euroopa tripi sõpradega. Detsembri aluguses tuligi kõne, et vennad juba mitu nädalat tiksuvad Eesti poole ja varsti on kohal. Tiksusime siis mitu päeva ja genereerisime mõtte, et tagasi ikka autoga ei lähe. Lõpuks lubasin ise ära osta ja nii ta hoovi seisma jäigi.
Suureks üllatuseks õlivahetusel oli kogus 8.2L
Hiljuti külmadega hakkas kivitäke hargnema, uus klaas koos paigaldusega 535 EUR mis on kalleim klaas mis sellistel masinatel leida.
Üldiselt koostöö sujub ja kindlasti on paljud Tartu omad näinud kuidas platsid lumest tühjaks aetakse:D
http://www.upload.ee/image/2074658/PIlta.JPG
http://www.upload.ee/image/2074663/pilt2.JPG
http://www.upload.ee/image/2074654/PILT.JPG
http://www.upload.ee/image/2074659/pilt3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DevilBiss
huviline



Registreerunud 22.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.12 20:58 Tsiteeri


Ilus auto, olen isegi 100m sellisega sõitnud, kas autos suitsetatud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 13.02.12 21:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DevilBiss
Ilus auto, olen isegi 100m sellisega sõitnud, kas autos suitsetatud on?


Sigaretisüütaja on nagu uus, sisu ilus ja puhas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 18.02.12 10:26 Tsiteeri


Eile vahetati esiklaas ära, kohe palju parem sai. Klaas solari, halli triibuga üleval servad ja andurite piludega. Eestist polnudki kohe klaasi saada, Soomest telliti ja ca nädalake ootamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
me6s
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2

postitati 18.02.12 11:09 Tsiteeri


Ilus masin. Milline kütusekulu on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 18.02.12 12:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
...nii ta hoovi seisma jäigi.


Hästi elame. Väga 5+ masin, kuidas mootoriga rahul oled?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 18.02.12 15:57 Tsiteeri


Kütusekulu on mõistlik, keskmine üldjoontes 6-7L vahel. Kui quattro võlusid proovida siis lendab ka kulu kõrgustesse. Mootori poolelt lärmab vähem kui 3,0 aga selle eest on minekut ka omajagu vähem. Hetkel veel tulevik lahtine aga mõttes mõlgub, et peaks kuidagi mootorit järgi aitama. Usun, et tuuningbox mõjuks tagumikudynole pärsi hästi. Eks see on muidugi minu nägemus/tunnetus sest naise 200kw+ bentsukale jääb alla:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 18.02.12 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
...nii ta hoovi seisma jäigi.


Hästi elame. Väga 5+ masin, kuidas mootoriga rahul oled?


Sul on vist teiste rahakotis sobramine väga meeltmööda...igas teemas sa pmst kommenteerid kellegi eluviisi...endal imelik pole?

Aga selline C6 on väga mõnus masin. Küsiks vaid, et mis pani just 2.7 mootori kasuks otsustama 3.0 asemel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 18.02.12 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Kütusekulu on mõistlik, keskmine üldjoontes 6-7L vahel.

Kus kandis sa sõidad, et sellise kulu said? Ma ei näinud manuaalkastiga 3.0 Tdi-l ka sellist kütusekulu, kas siis 2,7 on niivõrd ökonoomsem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 18.02.12 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

Aga selline C6 on väga mõnus masin. Küsiks vaid, et mis pani just 2.7 mootori kasuks otsustama 3.0 asemel?


Kui esimese postituse läbi loed siis leiad ka vastuse, asi selles, et see tuli ise koju kätte. Tegelikult masin ikka sõidab, ise olen 2 kuuga ca 4000km sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 18.02.12 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

Aga selline C6 on väga mõnus masin. Küsiks vaid, et mis pani just 2.7 mootori kasuks otsustama 3.0 asemel?


Kui esimese postituse läbi loed siis leiad ka vastuse, asi selles, et see tuli ise koju kätte. Tegelikult masin ikka sõidab, ise olen 2 kuuga ca 4000km sõitnud.


Okei, minupaha tõesti :) Kuid see kütusekulu jutt paneb mindki imestama... ehk vaid trassil püsikaga sõites saaks 6-7 vahele selle...keskmisena ei tahaks väga uskuda.

Tehaseandmed annavad maanteel 7 ja keskmine 8.5...

EDIT: Täitsa huvitav, et tehaseandmetel on 3.0TDIq aut. isegi tsipa ökom...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 18.02.12 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Kütusekulu on mõistlik, keskmine üldjoontes 6-7L vahel.

Kus kandis sa sõidad, et sellise kulu said? Ma ei näinud manuaalkastiga 3.0 Tdi-l ka sellist kütusekulu, kas siis 2,7 on niivõrd ökonoomsem?


Kulu on auto arvutatud, pole tankimisest tankimiseni arvutanud. Sõidud 75%maantee/25% linn ja loomulikult eeskujulik sõidustiil.

E: Kuskilt on meelde jäänud, et kui kulu hakkab alla tehase standardite langema siis on suuremat sorti remont ootamas;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 21.02.12 16:46 Tsiteeri


Homme peaks lahenduse saama pikka aega piinanud elektri kadumise anomaalia. Nimelt meie talves pidi korra paari nädala tagant akut laadima ja polnud midagi imestada kui hommikul masin juures enam puldist uksed lahti ei tulnud. Krokodega käima ja ööseks laadima. Põhjuseks järjekordne C6 tüüphäda, nimelt el. lisasoojendi ja suur tarbimine tapavad peakaablid ja nende ühendused ära. Suure tarbimise juures ei jõua akuni suurt midagi ja laadimine olematu, kaablid seejuures soojenevad 300-400 kraadini. Hispaania kaablikuningate üllitis. Lahenduseks korralikult joodetud uued peakaablid, maksumus 200 Euri. Algselt arvasin, et viga generaatoris kuid seda sai kontrollitud ja toimis suurepäraselt. Siis leiti lühis parkimisandurite juhtmetes mis võis ka kadu tekitada. Paari päeva eest oli aga hommikune üllatus taaskord. Eks nädala pärast selgub tõde kas sai asi korda.

Samas elektriku juures selgus ka midagi head, nimelt on masinal harva esinevad laiendatud kaablid. Palju puudu olevat lisavarustust vaja ainult paika panna, juhtmete valmidus olemas. Esimesed parkimisandurid, istmesoojendused jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 22.02.12 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Homme peaks lahenduse saama pikka aega piinanud elektri kadumise anomaalia. Nimelt meie talves pidi korra paari nädala tagant akut laadima ja polnud midagi imestada kui hommikul masin juures enam puldist uksed lahti ei tulnud. Krokodega käima ja ööseks laadima. Põhjuseks järjekordne C6 tüüphäda, nimelt el. lisasoojendi ja suur tarbimine tapavad peakaablid ja nende ühendused ära. Suure tarbimise juures ei jõua akuni suurt midagi ja laadimine olematu, kaablid seejuures soojenevad 300-400 kraadini. Hispaania kaablikuningate üllitis. Lahenduseks korralikult joodetud uued peakaablid, maksumus 200 Euri. Algselt arvasin, et viga generaatoris kuid seda sai kontrollitud ja toimis suurepäraselt. Siis leiti lühis parkimisandurite juhtmetes mis võis ka kadu tekitada. Paari päeva eest oli aga hommikune üllatus taaskord. Eks nädala pärast selgub tõde kas sai asi korda.

Samas elektriku juures selgus ka midagi head, nimelt on masinal harva esinevad laiendatud kaablid. Palju puudu olevat lisavarustust vaja ainult paika panna, juhtmete valmidus olemas. Esimesed parkimisandurid, istmesoojendused jne.


Ma küll täpselt ei tea, millise isolatsioonimaterjaliga kaableid autotööstuses kasutatakse (jämedamad jõukaablid äkki keraamiline silikoonkumm, halogeenivaba plast vms. loodame, et mitte PVC), kuid klassikalistel kaablitel on maksimaalselt lubatud töötemperatuur soonele 70...90 kraadi. Paljudele lubatakse lühiajaliselt kuni 5 sekundit (lühis) 160...250 kraadi. Tahan öelda seda, et see 300...400 kraadi jutt on pisut liialdatud. Sellisel temperatuuril jalutab tina jootekohtadest minema, isolatsioon suitseb ja saab tugevalt silmnähtavalt kannatada, vask võib muuta õrnalt tooni ja kaablitelt eralduv soojus on I ruudus R :).

Teiseks, ei saa nimetada auto tüüphädaks meie talve, lühemate sõitude korral tuleks elektrisüsteeme kasutada nö mõistlikult. Selleks, et sõita külmaga paar km ei ole vaja kütta elektriga salongi, istmeid, peegleid, aknaid jms. Isegi pikemad otsad ei taga aku 100% laetust, niiet aastas kord (sügisel) või rohkem võiks aku ühe korraliku laadimistsükli läbi teha. Olgu siinkohal mainitud, et laadimistsükkel korraliku laadijaga kestab sõltuvalt aku mahtuvusest ja seisukorrast 18...xx tundi.

Muidu auto on ilus, mind häirib vale ET-ga velg (keretöödega tegelevad iskud nälga ei jää). 2.7Tdi, automaat, Q on hea kooslus. 132kW annab soodsama liikluskindlustuse ja kindlasti pääsed luksusauto maksust, kui see ükskord tulema peaks :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 22.02.12 09:44 Tsiteeri


Need temperatuurid on välja käinud elektrik, ise seda asja lahti ei hammusta. Sõidud on tavaliselt 50km pikad, tööle ja tagasi, vahepeal tuleb ette ka lühikesi otsi. Istmesoojendusi pole, tagaklaasi ei sulata ja peeglid sulavad automaatselt sõitma hakates. Elektrik on ise nõutud mees, kes toimetab teenustööna erinevates margiesindustes ja Audidele veab kaableid suht tihti. Veljed mis piltidel on ajutised(seega igavesed) suveks aga plaan S-Line 18" või ühed ägedad 19" veljed alla kruvida.
Mida arvate sellisest vigurist?
http://chipbox.ee/audi-a6-4f-2-7-tdi-2/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.02.12 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Need temperatuurid on välja käinud elektrik, ise seda asja lahti ei hammusta.


Võtad näiteks lahti kasvõi wikipediast polümeeride temperatuuri taluvuse, siis näed, et parem teflon hakkab lagunema 300 juures ja see on üks parimaid. Kõrgemad on ainult polüimiidid, need on aga väga kallid ja erirakendused (kuigi auto juures võib mõni tükk seda isegi leiduda). Tänapäeval (veel) on võimalus ennast asjadega suht kiiresti kurssi viia ja läbinärida, mis saab olla ja mis on kergelt ülepaisutatud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.02.12 10:53 Tsiteeri


Selle jutu järgi on küll antud elektrik oma alal mitte eriti pädev. Esiteks see, et kaabel läheb 300-400C ei ole mitte kuidagi reaalne, arvestades aku ja geneka vahelise kaabli ristlõiget. Sellise temperatuuri võiks saavutada pikalt käiamisega ning äärmiselt s*ta ühendusega kaabli ja mõne klemmi vahel. Sel juhul on ka see temp ühe kindla kohapeal, kus ühendus puudulik on.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.02.12 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Need temperatuurid on välja käinud elektrik, ise seda asja lahti ei hammusta. Sõidud on tavaliselt 50km pikad, tööle ja tagasi, vahepeal tuleb ette ka lühikesi otsi. Istmesoojendusi pole, tagaklaasi ei sulata ja peeglid sulavad automaatselt sõitma hakates. Elektrik on ise nõutud mees, kes toimetab teenustööna erinevates margiesindustes ja Audidele veab kaableid suht tihti. Veljed mis piltidel on ajutised(seega igavesed) suveks aga plaan S-Line 18" või ühed ägedad 19" veljed alla kruvida.
Mida arvate sellisest vigurist?
http://chipbox.ee/audi-a6-4f-2-7-tdi-2/

Ära raiska raha.
Need numbrid seal ei vasta suure tõenäosusega tegelikkusele ning tuuningbox ei ole üldse hea mõte.
Kui teha, siis teha korralikult ning ei ole vaja mingeid tuuningboxe, vaid saab üle kaabli ajus vastavad modifikatsioonid teha, ilma mingeid lisavidinaid paigaldamata ning saab kindlasti palju parema ja mis tähtsam, turvalisema tulemuse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
eestimaa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.06
Asukoht: Tallinn/Saku
Kasutaja on eemal

Auto: E-tron 55

postitati 22.02.12 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Homme peaks lahenduse saama pikka aega piinanud elektri kadumise anomaalia. Nimelt meie talves pidi korra paari nädala tagant akut laadima ja polnud midagi imestada kui hommikul masin juures enam puldist uksed lahti ei tulnud. Krokodega käima ja ööseks laadima. Põhjuseks järjekordne C6 tüüphäda, nimelt el. lisasoojendi ja suur tarbimine tapavad peakaablid ja nende ühendused ära. Suure tarbimise juures ei jõua akuni suurt midagi ja laadimine olematu, kaablid seejuures soojenevad 300-400 kraadini. Hispaania kaablikuningate üllitis. Lahenduseks korralikult joodetud uued peakaablid, maksumus 200 Euri. Algselt arvasin, et viga generaatoris kuid seda sai kontrollitud ja toimis suurepäraselt. Siis leiti lühis parkimisandurite juhtmetes mis võis ka kadu tekitada. Paari päeva eest oli aga hommikune üllatus taaskord. Eks nädala pärast selgub tõde kas sai asi korda.

Samas elektriku juures selgus ka midagi head, nimelt on masinal harva esinevad laiendatud kaablid. Palju puudu olevat lisavarustust vaja ainult paika panna, juhtmete valmidus olemas. Esimesed parkimisandurid, istmesoojendused jne.


Mul ka elektri anomaalia ja asi on selles et auto ei lähe magama. Oled sa vaadanud kas su autol ohutulede lülliti taustavalgustus kustub ära kuskil 2 min jooksul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 22.02.12 16:22 Tsiteeri


Aga kaablite korrasolekut on lihtne testida. Istu autosse löö tarbimine taha(kõik tuled, soojendused) oota 10 minutit ja mine kapotialla. Kui suudad PLUSS ja MIINUS klemmil kätt peal hoida siis pole probleemi. Kui aga käe ära kõrvetad siis ootab sind ees kaablite vahetus. Selline häda esineb ka Phaetonidel ja veel mõnel VAG grupi masinal.
Mul genekas toimis 5+ akuni jõudis 12,5-13 volti nüüd peale kaablitevahetust 14,1 ja enam.

Head proovimist, kui käe ära kõrvetad siis mõtle uuesti mis temperatuur on kaablitel mis on peidus. Ühe C6 omanik kõrvetas täna oma käe juba ära.

E: Peale tänast võin kasi klemmidel hoida probleemideta. Loodan, et sellega see saaga lõpeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.02.12 16:34 Tsiteeri


Millest sa lõpuks räägid? Klemmidest või kaablitest? Palavaks lähevad IRL justnimelt klemmid, kui ühendus on kehva. Ma väga kahtlen, et tootja on kaabli ristlõikega nii puusse pannud, et kaabel kuumenema hakkab. Kui keegi targem teab, siis võiks mainida mis ristlõikega kaabel seal kasutusel on?


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 22.02.12 16:45 Tsiteeri


Räägin sellest, et kui klemmid on kuumad siis on kaablid ka küpsed. Kaablimajandus sellel masinal on Hispaania üllitis ja keegi on midagi vähe nihu läinud. Probleem kimbutab neid masinaid millel on palju lisavarustust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 22.02.12 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Räägin sellest, et kui klemmid on kuumad siis on kaablid ka küpsed. Kaablimajandus sellel masinal on Hispaania üllitis ja keegi on midagi vähe nihu väinud. Probleem kimbutab neid masinaid millel on palju lisavarustust.

Kas selle sama elektriku jutt? Raatsid ehk nime öelda, siis teavad kaasmaalased kah kellega tegu.

Äkki teed mõne foto mida lõpuks remonditi või vahetati, siis saame ehk aru millest jutt.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DevilBiss
huviline



Registreerunud 22.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.12 17:16 Tsiteeri


Ma arvan, et vahetati välja kõik peakaablid mis on, aku, akuklemmide, geneka, starteri jne vahel. Lisaks joodetakse klemmide juurde ka tina nagu Bmw'del(audidel seda originaalis pole).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.02.12 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rantto
Räägin sellest, et kui klemmid on kuumad siis on kaablid ka küpsed. Kaablimajandus sellel masinal on Hispaania üllitis ja keegi on midagi vähe nihu väinud. Probleem kimbutab neid masinaid millel on palju lisavarustust.

Kuumeneb siiski takisti, mitte juht - klemmid on kaabli otsa viletsalt pressitud ja nende vahele on tekkinud oksiid. See ei tähenda, et kaabel kogu pikkuses sama kuum oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.8% - SQL: 61.2%]