Lehekülgi: 1 2 |
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 13.02.12 20:54
|
|
|
Audi A6 Avant quattro 2,7 V6 TDI - 2006 -(ex rantto) omanik on vahetunud
Esitlen siin ka oma sõiduriista mis suht juhuslikult hoovi veeres, ühtlasi ka minu esimene Audi. Nimelt sai kõik alguse 2011a kevadel kui käisin
Prantsusmaa alpides lauatamas. Õhtuti peale mägedel liuglemist sai ikka pubides istutud ja sain tuttavaks ühe inglasega kes seal töötas. Olla teine
kunagi meitel käinud naisi lantimas ja lubas kindlasti veel tulla. Vahetasime nrid ja istusime paar õhtut ja arutasime maailmas asju. Ja vana lubas
kindlalt külla tulla ja teha ühe Ida-Euroopa tripi sõpradega. Detsembri aluguses tuligi kõne, et vennad juba mitu nädalat tiksuvad Eesti poole ja
varsti on kohal. Tiksusime siis mitu päeva ja genereerisime mõtte, et tagasi ikka autoga ei lähe. Lõpuks lubasin ise ära osta ja nii ta hoovi seisma
jäigi.
Suureks üllatuseks õlivahetusel oli kogus 8.2L
Hiljuti külmadega hakkas kivitäke hargnema, uus klaas koos paigaldusega 535 EUR mis on kalleim klaas mis sellistel masinatel leida.
Üldiselt koostöö sujub ja kindlasti on paljud Tartu omad näinud kuidas platsid lumest tühjaks aetakse
|
|
|
DevilBiss
huviline
Registreerunud 22.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.12 20:58
|
|
|
Ilus auto, olen isegi 100m sellisega sõitnud, kas autos suitsetatud on?
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 13.02.12 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DevilBiss
Ilus auto, olen isegi 100m sellisega sõitnud, kas autos suitsetatud on? |
Sigaretisüütaja on nagu uus, sisu ilus ja puhas.
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 18.02.12 10:26
|
|
|
Eile vahetati esiklaas ära, kohe palju parem sai. Klaas solari, halli triibuga üleval servad ja andurite piludega. Eestist polnudki kohe klaasi saada,
Soomest telliti ja ca nädalake ootamist.
|
|
|
me6s
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4.2
|
postitati 18.02.12 11:09
|
|
|
Ilus masin. Milline kütusekulu on?
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 18.02.12 12:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
...nii ta hoovi seisma jäigi.
|
Hästi elame. Väga 5+ masin, kuidas mootoriga rahul oled?
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 18.02.12 15:57
|
|
|
Kütusekulu on mõistlik, keskmine üldjoontes 6-7L vahel. Kui quattro võlusid proovida siis lendab ka kulu kõrgustesse. Mootori poolelt lärmab vähem kui
3,0 aga selle eest on minekut ka omajagu vähem. Hetkel veel tulevik lahtine aga mõttes mõlgub, et peaks kuidagi mootorit järgi aitama. Usun, et
tuuningbox mõjuks tagumikudynole pärsi hästi. Eks see on muidugi minu nägemus/tunnetus sest naise 200kw+ bentsukale jääb alla
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 18.02.12 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
...nii ta hoovi seisma jäigi.
|
Hästi elame. Väga 5+ masin, kuidas mootoriga rahul oled? |
Sul on vist teiste rahakotis sobramine väga meeltmööda...igas teemas sa pmst kommenteerid kellegi eluviisi...endal imelik pole?
Aga selline C6 on väga mõnus masin. Küsiks vaid, et mis pani just 2.7 mootori kasuks otsustama 3.0 asemel?
|
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 18.02.12 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Kütusekulu on mõistlik, keskmine üldjoontes 6-7L vahel. |
Kus kandis sa sõidad, et sellise kulu said? Ma ei näinud manuaalkastiga 3.0 Tdi-l ka sellist kütusekulu, kas siis 2,7 on niivõrd ökonoomsem?
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 18.02.12 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Aga selline C6 on väga mõnus masin. Küsiks vaid, et mis pani just 2.7 mootori kasuks otsustama 3.0 asemel? |
Kui esimese postituse läbi loed siis leiad ka vastuse, asi selles, et see tuli ise koju kätte. Tegelikult masin ikka sõidab, ise olen 2 kuuga ca
4000km sõitnud.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 18.02.12 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Aga selline C6 on väga mõnus masin. Küsiks vaid, et mis pani just 2.7 mootori kasuks otsustama 3.0 asemel? |
Kui esimese postituse läbi loed siis leiad ka vastuse, asi selles, et see tuli ise koju kätte. Tegelikult masin ikka sõidab, ise olen 2 kuuga ca
4000km sõitnud. |
Okei, minupaha tõesti Kuid see kütusekulu jutt paneb mindki imestama...
ehk vaid trassil püsikaga sõites saaks 6-7 vahele selle...keskmisena ei tahaks väga uskuda.
Tehaseandmed annavad maanteel 7 ja keskmine 8.5...
EDIT: Täitsa huvitav, et tehaseandmetel on 3.0TDIq aut. isegi tsipa ökom...
|
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 18.02.12 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Kütusekulu on mõistlik, keskmine üldjoontes 6-7L vahel. |
Kus kandis sa sõidad, et sellise kulu said? Ma ei näinud manuaalkastiga 3.0 Tdi-l ka sellist kütusekulu, kas siis 2,7 on niivõrd ökonoomsem?
|
Kulu on auto arvutatud, pole tankimisest tankimiseni arvutanud. Sõidud 75%maantee/25% linn ja loomulikult eeskujulik sõidustiil.
E: Kuskilt on meelde jäänud, et kui kulu hakkab alla tehase standardite langema siis on suuremat sorti remont ootamas
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 21.02.12 16:46
|
|
|
Homme peaks lahenduse saama pikka aega piinanud elektri kadumise anomaalia. Nimelt meie talves pidi korra paari nädala tagant akut laadima ja polnud
midagi imestada kui hommikul masin juures enam puldist uksed lahti ei tulnud. Krokodega käima ja ööseks laadima. Põhjuseks järjekordne C6 tüüphäda,
nimelt el. lisasoojendi ja suur tarbimine tapavad peakaablid ja nende ühendused ära. Suure tarbimise juures ei jõua akuni suurt midagi ja laadimine
olematu, kaablid seejuures soojenevad 300-400 kraadini. Hispaania kaablikuningate üllitis. Lahenduseks korralikult joodetud uued peakaablid, maksumus
200 Euri. Algselt arvasin, et viga generaatoris kuid seda sai kontrollitud ja toimis suurepäraselt. Siis leiti lühis parkimisandurite juhtmetes mis
võis ka kadu tekitada. Paari päeva eest oli aga hommikune üllatus taaskord. Eks nädala pärast selgub tõde kas sai asi korda.
Samas elektriku juures selgus ka midagi head, nimelt on masinal harva esinevad laiendatud kaablid. Palju puudu olevat lisavarustust vaja ainult paika
panna, juhtmete valmidus olemas. Esimesed parkimisandurid, istmesoojendused jne.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 22.02.12 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Homme peaks lahenduse saama pikka aega piinanud elektri kadumise anomaalia. Nimelt meie talves pidi korra paari nädala tagant akut laadima ja polnud
midagi imestada kui hommikul masin juures enam puldist uksed lahti ei tulnud. Krokodega käima ja ööseks laadima. Põhjuseks järjekordne C6 tüüphäda,
nimelt el. lisasoojendi ja suur tarbimine tapavad peakaablid ja nende ühendused ära. Suure tarbimise juures ei jõua akuni suurt midagi ja laadimine
olematu, kaablid seejuures soojenevad 300-400 kraadini. Hispaania kaablikuningate üllitis. Lahenduseks korralikult joodetud uued peakaablid, maksumus
200 Euri. Algselt arvasin, et viga generaatoris kuid seda sai kontrollitud ja toimis suurepäraselt. Siis leiti lühis parkimisandurite juhtmetes mis
võis ka kadu tekitada. Paari päeva eest oli aga hommikune üllatus taaskord. Eks nädala pärast selgub tõde kas sai asi korda.
Samas elektriku juures selgus ka midagi head, nimelt on masinal harva esinevad laiendatud kaablid. Palju puudu olevat lisavarustust vaja ainult paika
panna, juhtmete valmidus olemas. Esimesed parkimisandurid, istmesoojendused jne. |
Ma küll täpselt ei tea, millise isolatsioonimaterjaliga kaableid autotööstuses kasutatakse (jämedamad jõukaablid äkki keraamiline silikoonkumm,
halogeenivaba plast vms. loodame, et mitte PVC), kuid klassikalistel kaablitel on maksimaalselt lubatud töötemperatuur soonele 70...90 kraadi.
Paljudele lubatakse lühiajaliselt kuni 5 sekundit (lühis) 160...250 kraadi. Tahan öelda seda, et see 300...400 kraadi jutt on pisut liialdatud.
Sellisel temperatuuril jalutab tina jootekohtadest minema, isolatsioon suitseb ja saab tugevalt silmnähtavalt kannatada, vask võib muuta õrnalt tooni
ja kaablitelt eralduv soojus on I ruudus R .
Teiseks, ei saa nimetada auto tüüphädaks meie talve, lühemate sõitude korral tuleks elektrisüsteeme kasutada nö mõistlikult. Selleks, et sõita külmaga
paar km ei ole vaja kütta elektriga salongi, istmeid, peegleid, aknaid jms. Isegi pikemad otsad ei taga aku 100% laetust, niiet aastas kord (sügisel)
või rohkem võiks aku ühe korraliku laadimistsükli läbi teha. Olgu siinkohal mainitud, et laadimistsükkel korraliku laadijaga kestab sõltuvalt aku
mahtuvusest ja seisukorrast 18...xx tundi.
Muidu auto on ilus, mind häirib vale ET-ga velg (keretöödega tegelevad iskud nälga ei jää). 2.7Tdi, automaat, Q on hea kooslus. 132kW annab soodsama
liikluskindlustuse ja kindlasti pääsed luksusauto maksust, kui see ükskord tulema peaks
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 22.02.12 09:44
|
|
|
Need temperatuurid on välja käinud elektrik, ise seda asja lahti ei hammusta. Sõidud on tavaliselt 50km pikad, tööle ja tagasi, vahepeal tuleb ette ka
lühikesi otsi. Istmesoojendusi pole, tagaklaasi ei sulata ja peeglid sulavad automaatselt sõitma hakates. Elektrik on ise nõutud mees, kes toimetab
teenustööna erinevates margiesindustes ja Audidele veab kaableid suht tihti. Veljed mis piltidel on ajutised(seega igavesed) suveks aga plaan S-Line
18" või ühed ägedad 19" veljed alla kruvida.
Mida arvate sellisest vigurist?
http://chipbox.ee/audi-a6-4f-2-7-tdi-2/
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.02.12 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Need temperatuurid on välja käinud elektrik, ise seda asja lahti ei hammusta. |
Võtad näiteks lahti kasvõi wikipediast polümeeride temperatuuri taluvuse, siis näed, et parem teflon hakkab lagunema 300 juures ja see on üks
parimaid. Kõrgemad on ainult polüimiidid, need on aga väga kallid ja erirakendused (kuigi auto juures võib mõni tükk seda isegi leiduda). Tänapäeval
(veel) on võimalus ennast asjadega suht kiiresti kurssi viia ja läbinärida, mis saab olla ja mis on kergelt ülepaisutatud
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 22.02.12 10:53
|
|
|
Selle jutu järgi on küll antud elektrik oma alal mitte eriti pädev. Esiteks see, et kaabel läheb 300-400C ei ole mitte kuidagi reaalne, arvestades aku
ja geneka vahelise kaabli ristlõiget. Sellise temperatuuri võiks saavutada pikalt käiamisega ning äärmiselt s*ta ühendusega kaabli ja mõne klemmi
vahel. Sel juhul on ka see temp ühe kindla kohapeal, kus ühendus puudulik on.
12.301@181km/h
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.02.12 11:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Need temperatuurid on välja käinud elektrik, ise seda asja lahti ei hammusta. Sõidud on tavaliselt 50km pikad, tööle ja tagasi, vahepeal tuleb ette ka
lühikesi otsi. Istmesoojendusi pole, tagaklaasi ei sulata ja peeglid sulavad automaatselt sõitma hakates. Elektrik on ise nõutud mees, kes toimetab
teenustööna erinevates margiesindustes ja Audidele veab kaableid suht tihti. Veljed mis piltidel on ajutised(seega igavesed) suveks aga plaan S-Line
18" või ühed ägedad 19" veljed alla kruvida.
Mida arvate sellisest vigurist?
http://chipbox.ee/audi-a6-4f-2-7-tdi-2/ |
Ära raiska raha.
Need numbrid seal ei vasta suure tõenäosusega tegelikkusele ning tuuningbox ei ole üldse hea mõte.
Kui teha, siis teha korralikult ning ei ole vaja mingeid tuuningboxe, vaid saab üle kaabli ajus vastavad modifikatsioonid teha, ilma mingeid
lisavidinaid paigaldamata ning saab kindlasti palju parema ja mis tähtsam, turvalisema tulemuse.
|
|
|
|
eestimaa
klubiliige
Registreerunud 06.01.06
Asukoht: Tallinn/Saku
Kasutaja on eemal
Auto: E-tron 55
|
postitati 22.02.12 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Homme peaks lahenduse saama pikka aega piinanud elektri kadumise anomaalia. Nimelt meie talves pidi korra paari nädala tagant akut laadima ja polnud
midagi imestada kui hommikul masin juures enam puldist uksed lahti ei tulnud. Krokodega käima ja ööseks laadima. Põhjuseks järjekordne C6 tüüphäda,
nimelt el. lisasoojendi ja suur tarbimine tapavad peakaablid ja nende ühendused ära. Suure tarbimise juures ei jõua akuni suurt midagi ja laadimine
olematu, kaablid seejuures soojenevad 300-400 kraadini. Hispaania kaablikuningate üllitis. Lahenduseks korralikult joodetud uued peakaablid, maksumus
200 Euri. Algselt arvasin, et viga generaatoris kuid seda sai kontrollitud ja toimis suurepäraselt. Siis leiti lühis parkimisandurite juhtmetes mis
võis ka kadu tekitada. Paari päeva eest oli aga hommikune üllatus taaskord. Eks nädala pärast selgub tõde kas sai asi korda.
Samas elektriku juures selgus ka midagi head, nimelt on masinal harva esinevad laiendatud kaablid. Palju puudu olevat lisavarustust vaja ainult paika
panna, juhtmete valmidus olemas. Esimesed parkimisandurid, istmesoojendused jne. |
Mul ka elektri anomaalia ja asi on selles et auto ei lähe magama. Oled sa vaadanud kas su autol ohutulede lülliti taustavalgustus kustub ära kuskil 2
min jooksul?
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 22.02.12 16:22
|
|
|
Aga kaablite korrasolekut on lihtne testida. Istu autosse löö tarbimine taha(kõik tuled, soojendused) oota 10 minutit ja mine kapotialla. Kui suudad
PLUSS ja MIINUS klemmil kätt peal hoida siis pole probleemi. Kui aga käe ära kõrvetad siis ootab sind ees kaablite vahetus. Selline häda esineb ka
Phaetonidel ja veel mõnel VAG grupi masinal.
Mul genekas toimis 5+ akuni jõudis 12,5-13 volti nüüd peale kaablitevahetust 14,1 ja enam.
Head proovimist, kui käe ära kõrvetad siis mõtle uuesti mis temperatuur on kaablitel mis on peidus. Ühe C6 omanik kõrvetas täna oma käe juba ära.
E: Peale tänast võin kasi klemmidel hoida probleemideta. Loodan, et sellega see saaga lõpeb.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 22.02.12 16:34
|
|
|
Millest sa lõpuks räägid? Klemmidest või kaablitest? Palavaks lähevad IRL justnimelt klemmid, kui ühendus on kehva. Ma väga kahtlen, et tootja on
kaabli ristlõikega nii puusse pannud, et kaabel kuumenema hakkab. Kui keegi targem teab, siis võiks mainida mis ristlõikega kaabel seal kasutusel on?
12.301@181km/h
|
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 22.02.12 16:45
|
|
|
Räägin sellest, et kui klemmid on kuumad siis on kaablid ka küpsed. Kaablimajandus sellel masinal on Hispaania üllitis ja keegi on midagi vähe nihu
läinud. Probleem kimbutab neid masinaid millel on palju lisavarustust.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 22.02.12 17:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Räägin sellest, et kui klemmid on kuumad siis on kaablid ka küpsed. Kaablimajandus sellel masinal on Hispaania üllitis ja keegi on midagi vähe nihu
väinud. Probleem kimbutab neid masinaid millel on palju lisavarustust. |
Kas selle sama elektriku jutt? Raatsid ehk nime öelda, siis teavad kaasmaalased kah kellega tegu.
Äkki teed mõne foto mida lõpuks remonditi või vahetati, siis saame ehk aru millest jutt.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
DevilBiss
huviline
Registreerunud 22.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.12 17:16
|
|
|
Ma arvan, et vahetati välja kõik peakaablid mis on, aku, akuklemmide, geneka, starteri jne vahel. Lisaks joodetakse klemmide juurde ka tina nagu
Bmw'del(audidel seda originaalis pole).
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.02.12 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Räägin sellest, et kui klemmid on kuumad siis on kaablid ka küpsed. Kaablimajandus sellel masinal on Hispaania üllitis ja keegi on midagi vähe nihu
väinud. Probleem kimbutab neid masinaid millel on palju lisavarustust. |
Kuumeneb siiski takisti, mitte juht - klemmid on kaabli otsa viletsalt pressitud ja nende vahele on tekkinud oksiid. See ei tähenda, et kaabel kogu
pikkuses sama kuum oleks.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |