Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kliima lahti ühendamine (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2938)
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 09.02.12 18:31 Tsiteeri
Kliima lahti ühendamine



a4 b5l oleks vaja kliima kuivati vahetada. Kuid süsteemis on rõhk sees, kuskohast ma peaksin selle krempi lahti ühendama ?

Või ei ole sellel vahet, kuskilt lihtsalt toru lahti, freoon välja, uus kuivati vahele ja ennem uut hooaega kliima täitmine ning peaks hea saama ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.12 19:26 Tsiteeri


Mis põhjusel sa kuivatit vahetad?
Sama seadmega millega kliimaseadet täidetaks saab ka süsteemi tühjaks lasta.
Toru lahti ja gaas atmosfääri, ei ole just kõige nutikam lahendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ott6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.09
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.12 19:44 Tsiteeri


Kui lased gaasi välja imeda, siis saab selle sinna uuesti sisse panna. Atmosfääri pole kindlasti teda mõtet lasta, samas kui tahad vahetuse teha ise ning siis täitma minna tundub see ainuke lahendus.


Audi A6 2.5 TDi C4; BMW 530D E39; A6 1.9 TDi C5; A4 Avant 1,9 TDi B5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 09.02.12 20:04 Tsiteeri


Kuivati on katki .. lasen siis sealt välja kust tundub kõige mugavam olevat ja kogulugu ..

Paigaldan hetkel ise uue kuivati ning laseb vahetult enne hooaega ära täita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.12 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Kuivati on katki ..

Milles see katkine kuivati siis väljendub?
Kui süsteem püsib täis ja ei ole eelnevalt pikemat aega avatuna seisnud ei tohiks kuivatis probleemi olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 09.02.12 21:17 Tsiteeri


Ega tühja süsteemigagi ei ole tark ringi sõita, võib kergelt pumbast lahti saada.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 09.02.12 22:05 Tsiteeri


Mitte ainult pumbast vaid kogu süsteem vaja hiljem ringi vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 20.02.12 09:19 Tsiteeri


Veel selle kuivati kohta üks küsimus, ei suutnud otsingut kasutades õiget vastust leida.

Kuivati peaks poest uue ostma, või kõlbab ka lammutusest kasutatud ? Jäi kuskilt nagu silma, et lahtiselt seistes läheb tuksi .. kuid samas ka kuulnud väiteid, et see on jama jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 22.03.12 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Ega tühja süsteemigagi ei ole tark ringi sõita, võib kergelt pumbast lahti saada.

Mitte ainult pumbast vaid kogu süsteem vaja hiljem ringi vahetada.

Ma saan aru, et kui tühja süsteemiga kliimakompressor tööle peaks minema, siis see mõjub talle laastavalt. Aga miks kogu süsteem oleks vaja välja vahetada, kui on tühja kliimasüsteemiga ringi sõidetud? Kui Kliima järgi ei ole, mis siis juhtuda saab? Äkki targemad mehed seletaksid asja rohkem lahti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.12 09:34 Tsiteeri


Tühja süsteemi puhul kompressor tööl ei hakka ja sõitmine lisakahjustusi ei tekita (juhul kui süsteem on suletud).
Lahtise süsteemi puhul tekib oksüdeerumise oht, kuna kompressori õli on hüdroskoopsete omadustega ja seob õhu oleva niiskuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuuza
huviline



Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant 2,5tdi,quattro/02a

postitati 22.03.12 19:04 Tsiteeri


Sõitsin ise ca 3a tühja kliimaga. Tulemuseks uus kliimapump(kuna vana jooksis kinn), filter,alumised kondi torud mis olid aja jooksul räsida saanud(kuna puudus põhjakaitse), torustike läbipesu. Põhjuseks siis liigne niiskus mis tekkis katkisest kliimatorust(kummist osa), millel oli auk vast nõelapea suurune:o. Teadjad mehed teavad rääkida, et kondentsi veest võib pump peese minna. Minul läks see lugu suht õnnelikult 30km h kiirusega, poos suht ilusti mootori kinni(õnneks mootori remonti ei kaasnenud). Nii, et mehed soovitan teil oma kliimad üle vaadata, hiljem paneb suurema põnsu rahakotile:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.03.12 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuuza
Sõitsin ise ca 3a tühja kliimaga. Tulemuseks uus kliimapump(kuna vana jooksis kinn), filter,alumised kondi torud mis olid aja jooksul räsida saanud(kuna puudus põhjakaitse), torustike läbipesu. Põhjuseks siis liigne niiskus mis tekkis katkisest kliimatorust(kummist osa), millel oli auk vast nõelapea suurune:o. Teadjad mehed teavad rääkida, et kondentsi veest võib pump peese minna. Minul läks see lugu suht õnnelikult 30km h kiirusega, poos suht ilusti mootori kinni(õnneks mootori remonti ei kaasnenud). Nii, et mehed soovitan teil oma kliimad üle vaadata, hiljem paneb suurema põnsu rahakotile:D:D

Mis mootorist jutt käib? Auto mootorist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuuza
huviline



Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant 2,5tdi,quattro/02a

postitati 22.03.12 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: kuuza
Sõitsin ise ca 3a tühja kliimaga. Tulemuseks uus kliimapump(kuna vana jooksis kinn), filter,alumised kondi torud mis olid aja jooksul räsida saanud(kuna puudus põhjakaitse), torustike läbipesu. Põhjuseks siis liigne niiskus mis tekkis katkisest kliimatorust(kummist osa), millel oli auk vast nõelapea suurune:o. Teadjad mehed teavad rääkida, et kondentsi veest võib pump peese minna. Minul läks see lugu suht õnnelikult 30km h kiirusega, poos suht ilusti mootori kinni(õnneks mootori remonti ei kaasnenud). Nii, et mehed soovitan teil oma kliimad üle vaadata, hiljem paneb suurema põnsu rahakotile:D:D

Mis mootorist jutt käib? Auto mootorist?


On olnud juhuseid kui suurel kiirusel kinni kiilunud kliimapumbal on purunenud generaatori rihm ja selle tagajärjel on see purustatud kemüüse pääsenud mootori rihma vahele ja edasi teadagi mis.....uskumatuna tunduv aga nii on juhtunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.12 19:52 Tsiteeri


Kas nii ei saa et lähed töökotta,räägid jutu ära-lased kliima tühjaks pumbata....vahetad jubinad ja siis uuesti kliima seal täis? Mida vähem lisagaasi on vaja juurde panna,seda odavam ju. +saad värvainet lekete jaoks+ uue õlituse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.03.12 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuuza
On olnud juhuseid kui suurel kiirusel kinni kiilunud kliimapumbal on purunenud generaatori rihm ja selle tagajärjel on see purustatud kemüüse pääsenud mootori rihma vahele ja edasi teadagi mis.....uskumatuna tunduv aga nii on juhtunud.

No see on ikka väga ebatõenäoline, maailm on suur ja lai, kõike juhtub, aga kui kõige pärast muretsema hakata, siis on targem end kohe maha lasta, sest õige elu see pole, mitte midagi ei saaks teha ja mitte midagi tegemata ka ei saaks olla, muidu sured igavusse:P Räägime ikka asjadest, mis on olulised:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri-L
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0

postitati 22.03.12 22:55 Tsiteeri


Tundub õige koht olevat mu küsimusele.
Asi siis nii et ei ole kliima vaid kont., radikas puru, voolikud küljest ära.
Kas mul sama teema et nüüd võib pump kutu olla ?
Olen aru saanud et kliimal ja kondil see vahe et kliima hoiab soovitud tem. salongis ning kont puhub seda külma mida ta toota suudab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.03.12 06:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri-L
Tundub õige koht olevat mu küsimusele.
Asi siis nii et ei ole kliima vaid kont., radikas puru, voolikud küljest ära.
Kas mul sama teema et nüüd võib pump kutu olla ?
Olen aru saanud et kliimal ja kondil see vahe et kliima hoiab soovitud tem. salongis ning kont puhub seda külma mida ta toota suudab.

Automaatkliima hoiab soovitud temperatuuri automaatselt, annad ette ainult temperatuuri, tavaline kliima ehk manuaalne kliima ehk tinglikult ka konditsioneer (kuigi minu arust hõlmab tavakliima endas nii soojendust, mis nagunii kõigil on, ja siis seda jahutussüsteemi ehk konditsioneeri) puhub jah sellist tempi, mida suudab või mida osadel ette keerad, aga ei hoia, kapoti all aga ei tohiks erinevust olla, kõik erinevused peaks jääma salongi.
Kui sul pumba otsad hermeetiliselt kinni pole, siis jah võib pump kutu olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]