Lehekülgi: 1 2 |
urx911
huviline
Registreerunud 01.03.11
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.12 16:55
|
|
|
Kuidas laadida A6 C6 akut?
Akut ise maha kiskuda ei tohi, auto ei pidavat pärast ära tundma akut. Seega kas võib ühendada otse pagasnikusse laadija, ilma aku kontakte auto
küljest eemaldamata?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.02.12 17:02
|
|
|
Muidugi võib.
|
|
|
priit467
huviline
Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal
Auto: a6 1999 1,8T
|
postitati 06.02.12 17:23
|
|
|
Tere
Kindlam laadida auto peal. Seal on kohe olemas - suur klemm miinus, tuleb panna sinna külge mitte otse aku külge, siis saab akuaju ka aru, et akut
laetakse.
Kui on diagnostikat teha vaja siis saan aidata,teen seda Kuressaare Revalis
|
|
|
|
urx911
huviline
Registreerunud 01.03.11
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.12 17:39
|
|
|
Pluss otse aku külge ja miinus eraldi?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.02.12 17:56
|
|
|
Kapoti all on ju selleks kohad olemas, kuhu ühendada. Otse akule ei tohi.
Mina näiteks võtsin aku maha, laadisin ära, panin peale. Seejärel kustutan vead ja teen aku autole uuesti tuttavaks. Point on selles, et võid küll
autole täis aku peale panna, kuid moodul sellest aru ei saa ja display viskab ikka nõrga aku hoiatust. Moodul loeb ka läbitud ampreid, ning mingi aja
tagant arvab aku amortiseerunuks. Ühtlasi saab ka see nullitud.
PS. Kui pole kindel, mida teete, jätke tegemata. Tuleb odavam.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
urx911
huviline
Registreerunud 01.03.11
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.12 18:04
|
|
|
Sõita oleks autoga vaja, aga kui aku tühi siis jääb sõitmata. Ei ole ka Eestis, et kuskile pöörduda, ilma et peaks lolliks maksma laadimise eest.
Üritaks ikka ise kuidagi voolu sisse saada akusse.
|
|
|
audi121
huviline
Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2004 3.0 tdi
|
postitati 06.02.12 19:07
|
|
|
Endal kakkund c6-el akut maha mitu korda ja ei juhtu midagi ka peale pikalt akuta seismist. Laadind ka otse aku peale pannes ja pole midagi viga. Kus
need kohad kapoti all on?
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 08.02.12 09:05
|
|
|
Hmm, ikka pole selget ja ühest vastust siin teemas. Vähemalt kolm versiooni... Et kuidas siis ikka? Ja kas tavalise odava laadijakärakaga võin AGM
akut laadida?
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.02.12 13:10
|
|
|
Minu omal on peal orig. Varta aku Audi logodega, 850A (ja mingi EN vms. süsteemi järgi 520A), mõlemad numbrid peal ja need vajalikud serialid-koodid
ka. Laadisin täiesti tavalise vene päritolu laadiaga, u. 2A -ga laadis algul. Hommikul oli kukkund 0,5A peale laadimisvool. Igatahes probleeme polnud
ja nüüd käib kui kohviveski starterit andes. Kui akut maha ei võta, siis mina laeks kapoti alt, nagu suured sildid aku kattel käsevad. Siis jookseb
vool läbi mooduli, ju se on siis vajalik millekski.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
cino
huviline
Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 avant
|
postitati 08.02.12 16:42
|
|
|
Akut auto peal EI TOHI laadida, kuna aku eraldab laadimisel leeliselisi aure, esiteks, teiseks on taga koguaeg ju kogu auto elektri süsteem mis EI OLE
ette nähtud nii suure voolukoormuse tarbimiseks. Plus veel see, et laadimisvoolust akusse autoplemmid peal jõuab vaid 70% tulemuseks on mingi aja
pärast aku surm, sest aku hape(väävelhape mille aurud on mürgised ning plahvatusohtlikud)ei soene piisaval määral, et see leelis suudaks reageerida
piisavalt tagamaks aku
mahtuvust.
Vast on piisav ja otsene ning arusaadav. A6'l ju aku istme all, seega kõik see mürgine õhk on autos sees.
Samas olen autodega tegelenud üle 10 aasta, kuid pole veel näinud sellist autot millel auto akut ära ei tunneks
originaal kesklukkude ja immodega ei juhtu ka midagi, kui juhtub siis on
juba mingi viga kallal. Ainukesed mured mis võivad tekkida on aftermarket signadega, et need hakkavad üürgama
Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.02.12 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cino
Akut auto peal EI TOHI laadida, kuna aku eraldab laadimisel leeliselisi aure, esiteks, teiseks on taga koguaeg ju kogu auto elektri süsteem mis EI OLE
ette nähtud nii suure voolukoormuse tarbimiseks. Plus veel see, et laadimisvoolust akusse autoplemmid peal jõuab vaid 70% tulemuseks on mingi aja
pärast aku surm, sest aku hape(väävelhape mille aurud on mürgised ning plahvatusohtlikud)ei soene piisaval määral, et see leelis suudaks reageerida
piisavalt tagamaks aku
mahtuvust.
Vast on piisav ja otsene ning arusaadav. A6'l ju aku istme all, seega kõik see mürgine õhk on autos sees.
Samas olen autodega tegelenud üle 10 aasta, kuid pole veel näinud sellist autot millel auto akut ära ei tunneks
originaal kesklukkude ja immodega ei juhtu ka midagi, kui juhtub siis on
juba mingi viga kallal. Ainukesed mured mis võivad tekkida on aftermarket signadega, et need hakkavad üürgama |
No selle jutu peale ei oska ma muud öelda, kui tegele veel kümme aastat. Siis leiad ehk aku ülesse sealt kus ta C6-l on ja näed imet, kus auto ei
tunne uut akut ära. Lisaks avastad ka tõsiasja, et sellele HAPNIKU ja VESINIKU eraldumisele ülelaadimise korral on valmistaja mõelnud ja toru
paigaldanud, mis viib võimalikud aurud autost välja.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 08.02.12 17:49
|
|
|
Minu autol näiteks puudub pluss klemm kapoti all, pidavat olema lisavarustus.
|
|
|
|
audi121
huviline
Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2004 3.0 tdi
|
postitati 08.02.12 17:57
|
|
|
Seda minagi mõtlesin ,et mis ma teda ei näe.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.02.12 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cino
Akut auto peal EI TOHI laadida, kuna aku eraldab laadimisel leeliselisi aure, esiteks, teiseks on taga koguaeg ju kogu auto elektri süsteem mis EI OLE
ette nähtud nii suure voolukoormuse tarbimiseks. Plus veel see, et laadimisvoolust akusse autoplemmid peal jõuab vaid 70% tulemuseks on mingi aja
pärast aku surm, sest aku hape(väävelhape mille aurud on mürgised ning plahvatusohtlikud)ei soene piisaval määral, et see leelis suudaks reageerida
piisavalt tagamaks aku
mahtuvust.
Vast on piisav ja otsene ning arusaadav. A6'l ju aku istme all, seega kõik see mürgine õhk on autos sees.
|
Kas oled need tarkused koolis õppinud, kogemuste najal selgeks saanud või lihtsalt ise mõtlesid välja?
Kui aku (peaaegu) tühjaks ketrad, siis sõites auto genekas laeb ka ju akut niimoodi, et aku on auto peal ja laeb koguaeg, nii kaua kuni täis saab.
Auto elektisüsteem ei saa mingit "suurt voolukoormust" laadijaga laadimisel. Kui auto töötab ja generaator voolu annab, siis see vool ju
põhimõtteliselt ei erine laadija omast. Või väidad vastupidist?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 08.02.12 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Minu omal on peal orig. Varta aku Audi logodega, 850Ah (ja mingi EN süsteemi järgi 520Ah), mõlemad numbrid peal ja need vajalikud serialid-koodid ka.
Laadisin täiesti tavalise vene päritolu laadiaga, u. 2A -ga laadis algul. Hommikul oli kukkund 0,5A peale laadimisvool. Igatahes probleeme polnud ja
nüüd käib kui kohviveski starterit andes. Kui akut maha ei võta, siis mina laeks kapoti alt, nagu suured sildid aku kattel käsevad. Siis jookseb vool
läbi mooduli, ju se on siis vajalik millekski. |
Ajad midagi segamini, 850Ah (Ampertund) aku sul seal kindlasti pole. 850A võib olla külmkäivitusvool -18 juures. Külmkäivitusvoolu mõõdetakse
erinevate standardite järgi, siit tulebki EN, DIN, SAE, ICE jms.
Tsitaat: | Algselt postitas: cino
Akut auto peal EI TOHI laadida, kuna aku eraldab laadimisel leeliselisi aure, esiteks, teiseks on taga koguaeg ju kogu auto elektri süsteem mis EI OLE
ette nähtud nii suure voolukoormuse tarbimiseks. Plus veel see, et laadimisvoolust akusse autoplemmid peal jõuab vaid 70% tulemuseks on mingi aja
pärast aku surm, sest aku hape(väävelhape mille aurud on mürgised ning plahvatusohtlikud)ei soene piisaval määral, et see leelis suudaks reageerida
piisavalt tagamaks aku
mahtuvust.
Vast on piisav ja otsene ning arusaadav. A6'l ju aku istme all, seega kõik see mürgine õhk on autos sees.
Samas olen autodega tegelenud üle 10 aasta, kuid pole veel näinud sellist autot millel auto akut ära ei tunneks
originaal kesklukkude ja immodega ei juhtu ka midagi, kui juhtub siis on
juba mingi viga kallal. Ainukesed mured mis võivad tekkida on aftermarket signadega, et need hakkavad üürgama |
Oled kindlasti oma pikajalise kogemuse käigus mõelnud järgmisele, kui ei, siis viimane aeg:
Kui mootor töötab, siis laetakse samuti akut. Laadimispinge kipub olema suurem, kui klassikalisel pikaajalisel laadimisel.
Normaalsetel autodel on laadimisel eralduvate gaaside väljutamiseks tuulutussüsteem. Pisike voolik aku küljest masina põhja alla.
Auto "sleep mode" koos alarmide ja tiluliluga ligikaudne voolukulu on maksimaalselt ~50mA, 5A laadimisvoolu juures kökimöki.
Ma ei näe põhjust, miks korras akut korras elektrisüsteemiga auto peal ei tohiks laadida. Mina soovitan kasutada "smart" impulsslaadijaid, paljudel
ka külmlaadimise (kuni -20) re˛iim olemas. Jäätunud sisuga akut muidugi laadida ei tohi.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.02.12 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Ajad midagi segamini, 850Ah (Ampertund) aku sul seal kindlasti pole. 850A võib olla külmkäivitusvool -18 juures. Külmkäivitusvoolu mõõdetakse
erinevate standardite järgi, siit tulebki EN, DIN, SAE, ICE jms.
|
Täitsa õigus, läks vähe lappama
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.02.12 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cino
Akut auto peal EI TOHI laadida, kuna aku eraldab laadimisel leeliselisi aure, esiteks, teiseks on taga koguaeg ju kogu auto elektri süsteem mis EI OLE
ette nähtud nii suure voolukoormuse tarbimiseks. Plus veel see, et laadimisvoolust akusse autoplemmid peal jõuab vaid 70% tulemuseks on mingi aja
pärast aku surm, sest aku hape(väävelhape mille aurud on mürgised ning plahvatusohtlikud)ei soene piisaval määral, et see leelis suudaks reageerida
piisavalt tagamaks aku
mahtuvust.
Vast on piisav ja otsene ning arusaadav. A6'l ju aku istme all, seega kõik see mürgine õhk on autos sees.
Samas olen autodega tegelenud üle 10 aasta, kuid pole veel näinud sellist autot millel auto akut ära ei tunneks
originaal kesklukkude ja immodega ei juhtu ka midagi, kui juhtub siis on
juba mingi viga kallal. Ainukesed mured mis võivad tekkida on aftermarket signadega, et need hakkavad üürgama |
Njaa. Ehk avaldad, kust pärinevad järgmised teadmised ja äkki seletad ka täpsemalt, mis juhtub või miks:
1. Auto elektri süsteem ei ole ette nähtud nii suure voolukoormuse tarbimiseks?
2. Kui klemmid on peal siis 70% maksimum täituvus laadimisel? Mis tingimustel, kas pidasid külma või mida silmas?
Kaks fakti, et c6'l on aku pakiruumis katte all ja veakoodid tuleb peale laadimist eemaldada kui aku on nulli käiatud on juba mainitud.
Tahaks nii mõndagi veel oletada sellisest postitusest, kuna mainiti autodega tegelemist, aga jätan pigem hetkel veel mainimata.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 08.02.12 20:06
|
|
|
Sai laaditud hiljuti just kahte C6-te 2006, ühel aku 80ah ja teisel 74ah. Laadisin kapoti all olevatest klemmidest ca. 10h kuna akud olid päris
tühjad. Jälgisin muidugi seda taktikat, et enne laadija otsi külge ei pannud kui võti eest ära ja ootasin minut + kuni ükski tuli ei põlenud kuskil.
Sai ka enne krokodillidega käivitusabi antud teise aku pealt mis ei olnud muidugi sel hetkel auto küljes. Muide esinduses laetakse ka nii, et aku on
peal ja just sealtsamast kapoti alt kaassõitja poolt, väideti mulle kui helistasin.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 08.02.12 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Minu autol näiteks puudub pluss klemm kapoti all, pidavat olema lisavarustus. |
Sõbral ka ei ole. Tema laadis pagassist akut. Aku pealt otse võttis plussi ja massi eraldi kerelt. Seal mingi lame raud vist oli ratta peal/juures.
Miskit nagu ei juhtunud. Ootas, et kõik tuled olid ära kustunud enne. Tal Saksast ja ei ole kapoti alla +-. Mul Rootsist ja naisel Lätist kunagi
ostetud uuena ja on laadija otsad. Huvitav kas Saksa autodel siis pole +- otsi kapoti all ?
|
|
|
haak
huviline
Registreerunud 08.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 AVANT 3.0 TDI QUATTRO
|
postitati 08.02.12 21:42
|
|
|
|
|
|
MMI
huviline
Registreerunud 06.04.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 08.02.12 22:02
|
|
|
asd
|
|
|
dimka70
huviline
Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 09.02.12 01:27
|
|
|
CTEK impulsslaadijatel on komplektis pisikesed klemmidega juhtmed, mis kinnitatakse poltidega "+" ja "-" klemmide külge ja teisest otsast on
kiirliides, ühendamaks laadijaga. Nii et laadimine käib otse akule.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.02.12 05:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: haak
mul oli selline jama et ma võtsin aku maha ja panin laadima ööseks ja hommikul oli selline üllatus et tuled ei lähe enam automaatselt põlema
helistasin audisse sealt öeldi et nüüd tuleb selgeks teha mis on null asend mis on automaatne asend ja siis audist öeldi vedas et midagi muud sassi
ei keeranud |
Fakt on see, et moodulites on nüüd palju vigu, mis tuleks kustutada. Suure tõenäosusega oleks vaja rooli asendi andur kalibreerida (ESP tuli algul
põles kindlasti) pluss veel mitmed asjad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 09.02.12 06:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cino
Akut auto peal EI TOHI laadida, kuna aku eraldab laadimisel leeliselisi aure, esiteks, teiseks on taga koguaeg ju kogu auto elektri süsteem mis EI OLE
ette nähtud nii suure voolukoormuse tarbimiseks. Plus veel see, et laadimisvoolust akusse autoplemmid peal jõuab vaid 70% tulemuseks on mingi aja
pärast aku surm, sest aku hape(väävelhape mille aurud on mürgised ning plahvatusohtlikud)ei soene piisaval määral, et see leelis suudaks reageerida
piisavalt tagamaks aku
mahtuvust.
Vast on piisav ja otsene ning arusaadav. A6'l ju aku istme all, seega kõik see mürgine õhk on autos sees.
Samas olen autodega tegelenud üle 10 aasta, kuid pole veel näinud sellist autot millel auto akut ära ei tunneks
originaal kesklukkude ja immodega ei juhtu ka midagi, kui juhtub siis on
juba mingi viga kallal. Ainukesed mured mis võivad tekkida on aftermarket signadega, et need hakkavad üürgama |
Kui sa natuke mõtleks, kontrolliks fakte, siis sa sellise ämbriga vast poleks hakkama saanud. Ja autodega tegelemine pole sind küll veel piisavalt
harinud. Ole hea ja uuri kui suur on laadimisvool laadija ja geneka juhul, ja mine loe natuke veel tänapäevaste Audide kohta. Keemias võid kah end
vähe valgustada.
edu soovides,
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|