Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 05.02.12 21:41
|
|
|
Audi 100 Avant Quattro 2.8 V6 - 1994 - Lauri-L
Mõtlesin et teeks ka teema, hea kasutada hooldus raamatuna kuna nii-kui-nii kirjutan siia ka kui midagi remondin või vahetan.
Autost endast siis nii palju et tõin ta Vana-Vigalast ja sõidan temaga Rakvere tänavatel. Auto siis musta värvi (mitte tavaline, miskine parem värv
koos lakiga), taga toon aknad, 2x el aknad, mustad nahk S4 istmed, pikad kellad, taga käetugi, peatoed ja suusakott vms asi, salongis puit dekoor ja
ees sammuti käetugi koos laekaga ning pagasi ruloo või katte moodi asi ka olemas.
Muudest lisadest siis :
Ees ja taga sooendusega istmed - lülitid olemas, ees istmetele lähevad juhtmed külge kuid ühendamatta, tagumisel istmel juhtmeid külge ei läinud.
Udukate nupud olemas, udukad ise puudu eest stange küljest, sammuti stange alumine võre puudu.
Muusikat hetkel sees pole, kuid olemas makk, woofer koos võimuga ning 2 Clarioni 3-way kõlarit, tolle ei tea kuid läbimõõt ca 20cm, eks ustes jne
peaks originaalid ka olema kuid armatuuri alt juhtme kimp puudu, ehk siis tuleb ise uued juhtmed vedada, kõige rohkem tekitab arvatavasti probleemi
antenn, keegi võib näpunäiteid anda selle kohta.
Mis siis veel, katuse reelingud küljes, konditsioneeri pumba voolik ühendamatta, miskine vooliku kinnitus pidi radika vms asja küljes puru olema, ei
ole veel uurinud, voolik igatahes ripub kapoti all.
Mootori poolelt siis nii palju et manuaal kastiga, difri lukk olemas, õli ega midagi ei leki ega immitse kusagilt.
Termostaat läbi, temp püsivalt seal 55-60 juures, seda ka siis kui 3/4 radikast papiga kaetud, seega hetkel just kõikse soojem pole sõites, korra
lasin käia kohapeal 85-90 kraadini, siis tuli ikka mõnusalt sooja õhku.
Hammas rihma läbisõit on ka seal 60 tuhande juures juba, niiet palgani sõidab vanaga ja siis uus koos pumba ja termostaadiga peale.
Teada olevast ajaloost veel niipalju et esmane registreerimine eestis 1994 aastal, olnud 2 omaniku, viimane sõitis ringi 6 aastat temaga.
Pilte lisan lähiajal ja siis ka juba mõningad küsimused.
Kuid seniks kõike head.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 06.02.12 21:52
|
|
|
Mõned kehvad telefoniga tehtud pildid :
Juhi istme seisu kord annab veidike soovida kui see jääb esialgu taha plaanile, kõige pealt tahaks el lisad tööle saada.
Ja paar küsimust ka, et kuidas tuhatoosi kätte saab, vaja igast prahist ning ka tuhast tühjaks teha.
Ja siis rääkige nendest kahest väiksest nupust :
Ning kuidas kell õigeks panna :
Ja siis rääkige kuidas need istme soenduse nupud toimivad, et kas nupu enda sees istmetele peale mineva voolu reguleerimine või on kusagil miskine
eraldi asi mis soojuse tugevust reguleerib ?
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
postitati 06.02.12 22:05
|
|
|
Tsitaat: | Ning kuidas kell õigeks panna : |
Tõmbad tahhoka juures/keskel seda pulka enda poole ja hoiad senikaua, kuni kell õige on.
TQ
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 06.02.12 22:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri-L
Ja siis rääkige kuidas need istme soenduse nupud toimivad, et kas nupu enda sees istmetele peale mineva voolu reguleerimine või on kusagil miskine
eraldi asi mis soojuse tugevust reguleerib ? | Ütle pigem mida sa teha tahad nendega.
Lihtsalt soojuse reguleerimiseks ketra rulli ülesse alla nagu esimeste istmesoojenduste puhul.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.02.12 22:18
|
|
|
Need kaks nuppu, üks on konditsioneeri lülitamiseks ja teine on siseringlus.
Tuhatoosi sisu peab tulema välja lihtsalt tõstes.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 06.02.12 23:38
|
|
|
Tere Lauri-L. Oled ka audi rooli maandunud...Kuna ise oman sama mootoriga isendit siis võin öelda, et mul samamoodi temp sõites 70c maanteel. Linnas
on 90c. Edu autoga ja loen huviga teemat.
|
|
|
GrHo66
huviline
Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C6 Avant Quattro
|
postitati 07.02.12 00:46
|
|
|
Väga ilus c4!
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 07.02.12 09:35
|
|
|
Istmete sooendusega see teema et ühendamatta juhtmed, lülitid olemas ja istmete küljes juhtmed olemas ja soov nad tööle saada, tagumistel istmetel
juhtmeid pole, ainult lülitid, ning olemas sellised toredad asjad :
http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/7002,23317,0,1/38813
Kuna termostaadi vahetamiseks vaja kiskuda eest kõik lahti siis üksiti lähevad juba rihmad, veepump ja rullikud ka vahetuse, ning vana omanik ütles et
peal odavama otsa rihm. Tempiga see jama et linnas heal juhul 60 ja maanteel 50-55, ehk siis väikse nõksu tõuseb näidik ja seda siis kui enamus
radikast papiga kaetud.
Rooli kohta ei oska öelda midagi, igatahes vana, kulunud ja kohati katki, plaan panna miskine viisakam rool sisse, airbagidest ma ei hooli väga.
Ja oskab keegi öelda kas läheb mingisugust spets tööriista vaja kui hammas rihma vahetada, võib saab hakkama padrunite, kuuskantide ja tähik võtmetega
?
Plaanidest veel niipalju et suveks tahaks miskine 16 velje alla panna ning ehk nõksa madaldada, muidugi peab ka uste liistude ringi komplekteerima,
kuna väiksemad osad puudu, puudu oleva peegli peaks ka lähi ajal saama, nimelt siis parem poolne peegel puudu.
Tänud kõigile heade sõnade eest.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 09.02.12 23:02
|
|
|
Laupäeval siis hooldus ja korrastus päev, vahetuse läheb termostaat, jahutus vedelik, õli + õli filter, hammasrihm koos kahe rullikuga. Võimaluse
korral ka lamerihma (rakveres kohapeal polnud ja öeldi et hästi läheb siis saan reedel kätte).
Juhi ukse üritan paika ajada, hetkel käitub imelikult, hästi õrnalt tõmmates tuleb kinni ja natukegi kõvemini tõmbad siis kinni ei tule, hingedest
vaja ukse tagumist ülemist nurka üles poole ajada ja lukkustus aas ukse posti küljes paika ajada.
Muusika sisse panna (kogu kaabeldus uus vaja panna, maki juhtmed, kõlarid jne), esimene käetugi korda teha, ära vajunud ja üldse kuidagi lääbakile.
Park tuled korda teha, hetkel ees ei põle, pole veel uurinud ka miks.
Istme soendusi ka nat uurida vaja, et kuidas täpsemalt toimivad, ehk saab need ka tööle.
Ja ehk on keegi sellisest kohast midagi ostnud http://alvadi.ee/
Puudu siis hetkel stange iluvõre koos udukatega :
Võre : http://alvadi.ee/varuosad/audi/100-c4-1990/stange-iluvore/
Udukad : http://alvadi.ee/varuosad/audi/100-c4-1990/udutuli-eesmine/
Tean et selle raha eest saab B varuosi ainult, kuid kui kvaliteetsed need on, et kas ikka külge sobivad ?
Udukaid polegi muidu vaja, kuid kui juba lüliti olemas siis päevasel ajal võiks ju neid kasutada.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 09.02.12 23:12
|
|
|
Tagumiste istmesoojendustega on veidi arusaamatu, kas sul on juba istmetes soojenduselemendid olemas või tahad neid paigaldada? Esimene variant peaks
oluliselt lihtsam olema, sest tõenäoliselt on ainult õigete jubinate omavahel ühendamise vaev. Teise puhul parem internetis õpetama ei hakka, kuna ei
tea kuidas need täpselt töötavad ja mida peab tegema, et auto juhtimisega tööle ajada.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 09.02.12 23:36
|
|
|
Tagumiste puhul siis nupud olemas ja oletan et ka juhtmed jooksevad külge, niiet seega ei tohiks vast tagumistega probleemi tekkida, nii igaksjuhuks
küsisin, kuna võimalik et pole juhtmeid taga, siis vaja uus kaabeldus panna ja see pärast huvitasgi kuidas see nupp/lüliti toimib.
Esimestega vast see teema et ühendamatta. Eks nv selgub mis, kus ja kuidas.
Kuid ehk oskab keegi öelda kas hammas rihma vahetusel mingeid spets tööriistu ka vaja läheb ?
Olemas igat mõõtu padrunid, silmused, lehtvõtmed, würthi kuuskantide ja tähikute (torx vms) komplektid.
Kui sinna veel miski lisa tööriistu vaja siis andke teada, teab valmistuda.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 11.02.12 20:23
|
|
|
Hooldus tehtud:
Hammas rihm
Veepump
2 rullikut
Soonrihm
Termostaat
Õli Visco PB 3000 10w40
Õlifilter
Jahutus vedelik
Ja nüüd targemad, probleem õhutamisega, salongi tuleb mingi aeg normaalne soe, vahest korraks kuuma ja mingi aeg jummalast külm. Kusagilt kuulsin et
pidi olemas miskine õhutus niplik vms, aga ei tähendanud ühtegi sellist asja kusagil.
Radika viga olla ei saa kuna varem kui lasin kohapeal 90c käia siis tuli ikka reaalselt soe õhk, pigem lausa kuum.
Peale maantee sõitu alumine lõdvik külm ja ülemine soe, ehk siis nii nagu peab, termostaat toimib.
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 11.02.12 20:37
|
|
|
Huvitav ma just enda omaga käisin täna remondikoja juures ja öeldi, et kui alumine külm siis ilmselt termostaat kutu. Ma küll ei tea kuidas bensukatel
asi toimub kui Dislal lähevad mõlemad lõdvikud kuumaks.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 13.02.12 10:59
|
|
|
Oskab ehk keegi nõu anda, peale hooldust ei taha temp eriti kõrgeks minna sõiduaeg, linnas püsib seal 60 juures, kohapeal käies läheb 90 ära ja jääb
püsima, termostaat ja veepump uus, alumine lõdvik kuni 85-90 kraadini külm, seega termostaat töötab, aga häirib see et temp sõidu ajal madal, vähemalt
näidiku järgi, salongi tulev õhk ei ole ka kõikse soojem.
Sealt sai õhutada, algul tuli õhku, hiljem ainult jahutus vedeliku, õhutasin töötava mootoriga :
Keegi võiks natuke selle klapi kohta ka rääkida, et kuidas täpsemalt töötab, kuna sai salongi radikase minevaid lõdvikuid katsuda, võrreldes radika
omadega siis suhteliselt leiged mõlemad.
vaakum voolikut mis küle läks sai testida, voolikust õhku imedes ja puhudes ei muutunud midagi.
Või oleks kindlam see klapp asendada sobiliku toru jupiga, kunagi sai lasta teha treialil selline toru jupp mille mõlemad otsad sellised, et kaks
voolikut kokku ühendada (salongi radikas hakkas kunagisel autol lekkima ja sai radika voolikud kokku ühendatud) :
http://www.krossbikes.ee/avsk/img/prod/13c7f50debcf2052bb02a89a095f3224.jpg
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.02.12 11:16
|
|
|
Kui ikka temp andur seistes näitab kuni 90 ja seal püsib, siis andur ilmselt terve ja vigane ikkagi termostaat, mis lõdvikud seal külmad on, ma ei
tea, mida sa katsusid, aga minu arust muud varianti pole. ja kui mootor läheb kella järgi 60 kraadini, siis vähemalt minu coupel tuleb päris kuuma
õhku salongi, 90 peal kärsahais juba
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 13.02.12 11:38
|
|
|
Radikase minevaid lõdvikuid, see mis tuleb termostaadi juurest, on kuni 85 kraadini jahe, peale 85 kraadi läheb kuumaks, ehk siis termostaat avaneb ja
vedelik läheb suurele ringile mootori jahutamiseks.
Termostaat sai vahetatud laupäeval, koos veepumba hammas rihma jne.
Imelik on just see et kui lasta kohapeal 90 kraadini siis ka ei tule salongi korraliku kuuma, selline soe lihtsalt.
Ning kui keerata neljanda astme peale puhuma, siis juba läheb jahedaks õhk, 3. aste on kõige soojem sõida, 1. ja 2. ei puhu lihtsalt piisavalt
kõvasti.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.02.12 11:55
|
|
|
Hoia gaasi peal 2000-3000 pööret, kas siis ka ei tule salongi sooja? Muidu neist probleemidest on siin juttu olnud, otsi. Imelik on jah see, et
termostaat toimib, aga mootor soojana ei suuda end hoida sõites, muidu v6-l peaks seda parasiitsooja tekkima ikka parasjagu
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 13.02.12 21:50
|
|
|
Ehk oskab keegi öelda kus tal temp. andur on, see mis salongi kellale märku annab, keegi tark ütles et kui miskine õhu mull seal juures siis võib ka
nöökida, sõites veeringlus veidike liigutab mull, jääb sinna anduri kohapeale ning koahpeal käies pöörded madalamad ning vee mull ei liigu omalt
kohalt nii kergelt ning näitab õieti.
Ütleks et väga omamoodi võimalus, ei taha uskuda et asi nii on.
Teine asi mida tähendasin et küttekulu langes peale termostaadi vahetust, ennem maanteel alla 10 ei saanud, nüüd seal 8-8,5 juures, seega sõites
mootori temp ikkagi korras, lihtsalt et näidik ei näita. Linna kulu kukkus ka 13-14 pealt 10-11 peale. Sõidu stiili muutnud ei ole, näidiku järgi temp
ca 10c kõrgem kui varem, ehk 50-55 asemel 60-65 linnas ja maanteel 50 asemel 55-60 kraadi.
Ja mis veel, täna koju tulles tööl, ei saanudgi sooja salingi, enne sõitma hakkamist käis miskine 5-7 minutit, kuni suitsu tegin ja aknad lumes
puhastasin, ning 2km koju ja see järel veel 5 min lasin käia, temp jõudis sinna 55 kanti ja endiselt jää külma õhku tuli.
Homme kui jõuan siis võtan salongi radikal selle klapi vahelt ja asendan eelmainitud toru jupiga ning üritan ka veel õhutada.
Siin pildil siis täpsemalt termostaadi kontrollimise kohta, pildil siis vasakul radikast tulev lõdvik on kuni 85-90 kraadini külm, see järel avaneb
termostaat ja laseb radikast külma jahutus vedeliku mootorise temperatuuri alandamiseks.
Vaadates nüüd seda pilti siis vastan enda küsimusele, pildil üleval vaskul on andur temp. näidiku ja hoiatus tule jaoks, kui seal nüüd veel õhku vahel
või siis anudur/juhtmed vigased, võib hakata ka jamama, minu arvates vähemalt.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 14.02.12 21:29
|
|
|
Siia ka siis uudisedi, asendasin klapi voolikuga, klapp oli pooleldi suletud, ei liikunud mitte mingit pidi, ehk ühe sõnaga tuksis. Sooja hakkas
salongi tulema, kuid nüüd veel see kahtuls et salongi radikas umbes, kuna kohapeal käies ei taha väga sooja tulla, anda pöördeid natuke ca 30-40 sekki
jooksul, siis hakkab sooja tulema, kuid endiselt mitte kõikse soojem õhk. Salongi radika lõdvikud lähevad soojaks, ülemine peaaegu et kuumaks ja
alumine lihtsalt korralikult soojaks.
Temp. näidik paneb endiselt ajudese, kohapeal 90 käes, tänase ilmaga (-5,7C) ca 300-400m sõitu ja juba näitab 60 kraadi, sammuti koheapel pöördeid
andes miskine 30-40 seki jooksul kokkub ära 55-60 peale, ütleks et imelik anomaalia, peale pööritamist miskine minut kaks ja uuesti näitab 90 kraadi
nagu peab.
Kas andur tuksis või juhtmete kala ? Ei tea.
Igatahes nv proovib salongi radika läbi pesta ja loputada, kui ei aita siis vist peab uue radika peale mõtlema.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 18.02.12 18:34
|
|
|
Vahepeal siis autose muusika sisse pandud, ette uste sisse 200w max magnat kõlarid, taha uste sisse clarioni koaksaalid 350w max, ning 800w woofer
koos võimuga.
Juhi ukse seest tuli välja Bose kõlar koos mingisuguse parjas jagu raske plastik krempliga, lahti pole veel kookinud, seega ei tea mis seal sees
on.
Üks väike probleem ka, nädala sees tegin lühikesi sõite, ca 5-6 km korraga, kuid reedel sai sõidetud umbes 30km, täna hommikul sõitu minnes kõik nii
nagu peab, kuid, temp näidik näitas 90 peale 15-20 min sõitu ning salongi tuli jääkülm õhk, kapoti avades paisupaagi juurest märg, nii kapott kui ka
ümber ringi olevad detailid, okei, sai siis töötava mootoriga õhutada, päris mõnusalt viskas õhku, peale seda soe käes nagu peab ning tosooli paagist
ca 1,5l vedeliku ajama pannud, sai siis peale valatud tosooli ja edasi sõidetud, ca 190km tuli kokku, vahepeal miskine 15-20 min pausid (lehtse
jäärajal sai käidud), jõudsin koju, auto seisis nat üle tunni ja täpselt sama jama, temp näidik hakkas näitama ja salongis jää külm õhk, sõites sai
ikka aeg ajalt kontrollitud jahutus vedeliku, kõik tip-top.
Tavaline seis on see et näidik näitab 60 ja salongis korralik soe õhk sees.
Küsimus rohkem selles et kuhu jahutus vedelik kaob ?
Päeva jooksul kaks korda peale valanud, terve päeva peale siis 3l.
Mõlemal korral tuli mõnuga õhku ka salongi radika õhutus niplist.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.02.12 18:40
|
|
|
Nagu ca 30 varasemat teematki siin, on vastuseks see, et kuskilt lekib ja tõmbab õhku peale. Heal juhul mõni klamber või lõdvik, halval juhul
plokikaas või selle tihend.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 18.02.12 19:00
|
|
|
Plaan oligi et homme kontrollima hakata, kuid huvitav et 4-5h ja 190km jooksul oli kadu 0 kui peale 1h seismist üle liitri kadunud, või siis seistes
jahtub ja tõmbab õhu sisse ? Samas peaks ju välja ka suruma samast kohast kus õhk sisse pääseb, kuid kõva rõhu puhul ainult paisu paagi ümbrus märg,
ehk siis korgi vahelt viskab.
EDIT: probleem tekkis peale hammas rihma ja veepumba vahetust.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 18.02.12 19:04
|
|
|
Minu vanal sajal oli sama mure, et sooja salongi ei tulnud vahel. Andsin pöördeid siis hakkas tulema. Õhk oli ikkagi sees ja nina üles ajamise järel
õhutamine aitas vaid mõneks ajaks. Lahendes asi ise-enesest ja suht üllataval viisil. Seisis auto pidurite tegemise ajal paar päeva pukkidel, niiet
tagumik oli kõrgemal. Supporteid tehes kuulis sõber mingi hetk kapoti alt "lurtsu". Kontrollides oli paagist portsu jahutusvedelikku sisse imenud -
pani tagasi normi. Nüüd pole ligi kuu aega probleemi olnud. Kurat seda teab, kus see õhk seal kükitas
Selle õhujamaga olin hädas üle aasta - miski ei aidanud. Selline tähelepanek ka veel, et suvel toimis ideaalselt, jama hakkas külmaga talvel. Muidugi
enne seda lurtsu vahetati plokikaane tihendid ka. Võibolla külmaga imes vana tihendi vahelt kuskilt õhku ehk...
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|