Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Võimalikud probleemid aku autolt eemaldamisel (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2364)
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 04.02.12 19:32 Tsiteeri
Võimalikud probleemid aku autolt eemaldamisel



Tere!Küsin teadmiseks millega arvestada kui oli vajadus eemaldada Audi a4-lt aku.Auto aastast 97 ja 1,8 mootor 92 kw.Nimelt aku oli külmunud ja võtsin autolt aku maha.auto seisnud ilma akuta 1,5 päeva .Kui nüüd laetud aku tagasi panna ,siis kas tekib probleeme nt.immoga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 04.02.12 19:33 Tsiteeri


Mis siis plaan on akut üldse mitte panna? Pole mõtet põdeda pane peale ja kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 04.02.12 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Mis siis plaan on akut üldse mitte panna? Pole mõtet põdeda pane peale ja kõik.
Lihtsalt kas peab enne kuidagi kaabliga abistama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 04.02.12 19:53 Tsiteeri


Kõige suurem probleem on ilmselt see, et kell ei ole enam õige!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.02.12 08:27 Tsiteeri


Kui mootori aju on harjunud võimalike andurite vigadega töötama, siis võib esimesel päeval esineda häireid mootori töös, kuni aju uuesti õpib. Kui kõik on(oli) korras, siis pole probleemi. Kell ja maki kood sisestada ning ok.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 05.02.12 08:38 Tsiteeri


Mis masinatel on probleemiks siis segusiibri seadistamine?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audis
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.11
Asukoht: Ida-Block
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Audi A6 Quattro

postitati 05.02.12 08:54 Tsiteeri


Minu masinal a6 2.4 121kw (mootor ALF) peaks tahtma peale aku eemaldamist ja tagasi panekut segusiibri kalibreerimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Neegrikunn
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8TQ B5 99`

postitati 05.02.12 19:49 Tsiteeri


99a 1.8T A4 kasutusjuhend väidab järgmist:

Pärast aku lahti- ja uuesti külgeühendamist ei tööta enam või ei tööta nõuetekohaselt enam järgmised funktsioonid:
- elektriliste aknatõstukite avamis-/sulgemisautomaatika
- mootori pöörlemine
- raadioseade

Lisaks on antud ka kuidas igat tõrget eemaldada.

Aknad: Funktsiooni taastamiseks pärast aku külgeühendamist tuleb toimida alljärgnevalt:
-Aknad lõpuni sulgeda, hoida selleks aknatõstuki lülitit pidevalt ülestõstetuna, kuni akndad on jõudnud ülaasendisse.
-Lüliti lahti lasta ja üheks sekundiks jälle üles tõsta.
-Automaatika töötab jälle

Mootor: Kui auto aku oli lahti ja uuesti külge ühendatud, tuleb hoida süüdet sees enne auto käivitamist umbes 5 sekundit ja seejärel käivitada. (Kui pöörded on sellegipoolet ebaühtlased, siis harilkult õpib auto uuesti õiged idle pöörded mingi kilometraasi läbimisel selgeks, kui seda ka ei juhtu tuleb kaabliga kallala minna)

Raadio: Raadio küsib lihtsalt koodi, siin midagi enneolematut ei tohiks olla.

Ise enne külma saabumist valmistusin ette uue aku soetamisega ja minul vahetuse käigus mingeid probleeme pärast auto töös ei esinenud. Auto oli siis umbes 10 min ilma vooluta.


Ütles algaja ja keeras rooli edasi.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 05.02.12 21:52 Tsiteeri


Lisaks veel enda tähelepanekuid:
* Osad signalisatsioonisüsteemid hakkavad kohe peale klemmide külge ühendamis karjuma, et tasuks igaks-juhuks võtmed lähedal hoida, et vajadusel kiirelt häire vaigistada.
* Keskluku juhtimine puldist ei pruugi kohe töötada, minul aitab korra võtmest kinni-lahti keeramine. Sellega hakkab puldist ukseavamine ja comfort (akende kinnipanek) tööle.
* Kell on vale, teekonna-odomeeter näitab nulli, makk küsib koodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.2% - SQL: 73.8%]