janar023
huviline
Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..
|
postitati 03.02.12 16:56
|
|
|
Audi ei lähe käima.
Mure siis selline, sai töölt koju sõidetud ja jätsin auto seisma aga kui pärast läksin autot käima panema siis ei läinud. Armaturis hakkas selline
kollane tuluke põlema, kus taustaks on auto ja siis võtme märk. Hakkasin siis raamatust uurima ja tuli välja et see immo, kuigi mina teatsin et minu
autol immot pole.Ja nüüd laseb korra käima panna ja siis kohe sureb välja.Uurisin nati raamatus ja mul selline võti kus patarei peal ja väike lambike
kah, mida saab lambina kasutada aga teiselpool tilluke klaasist ambullike ja seal nagu mingi asi sees.Et tahaks teada kas võib lugeda see et võtmel
patarei tühi ja see võib mõjutada või siis auto lihtsalt lolliks läinud.Muidugi autol on kah signa et kas see võib kah omavahel seotud olla või mitte.
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 03.02.12 17:06
|
|
|
koputa süütelukule peale mõned korrad...toimib vähemalt mul aitas
a4jal
|
|
|
janar023
huviline
Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..
|
postitati 03.02.12 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mustanq
koputa süütelukule peale mõned korrad...toimib vähemalt mul aitas
a4jal |
Aga kui see ei toimi mis siis saab
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 03.02.12 17:27
|
|
|
proovi ja anna teada endal jamas aneljal koguaeg see alguses...Kord jäi
käima, kord ei jäänud. Aga sai lihtsalt veits süütelukku taotud ja edaspidi asi toimis...ma kuskilt lugesin, et seal pidi miskit külmjoode olema, mis
pidi järgi andma vms...
|
|
|
janar023
huviline
Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..
|
postitati 03.02.12 17:46
|
|
|
Nii kopsisin ja tk aega aga ei midagi, et mõistus otsas ja masendus peal.
|
|
|
Kalle-
huviline
Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny
|
postitati 03.02.12 23:44
|
|
|
Kopsi, suru võtit sissepoole, lõgista siia sinna, see võib aidata aga analoogne probleem sai lahendatud veakoodide lugemisega ja kustutamisega. Tagasi
pole tuldud.
Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
|
|
|
|
janar023
huviline
Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..
|
postitati 04.02.12 09:07
|
|
|
Nii oli akul klemmid ööotsa maas, keerasin süüdet midagi ei vilkunud läks käima aga nii kui seisma jätsin ja uuesti tahtsin käivitada siis jälle ei
läinud. Proovisin logistada, kolkisin lukku aga ei midagi mõistus otsas ja enam ei tea mida teha.
|
|
|
janar023
huviline
Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..
|
postitati 04.02.12 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janar023
Nii oli akul klemmid ööotsa maas, keerasin süüdet midagi ei vilkunud läks käima aga nii kui seisma jätsin ja uuesti tahtsin käivitada siis jälle ei
läinud. Proovisin logistada, kolkisin lukku aga ei midagi mõistus otsas ja enam ei tea mida teha. |
Küsimus veel selline kas on võimalik et võtmel olev lambikese patarei on seotud ka immoga või mitte.
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 04.02.12 17:02
|
|
|
Kui aku juhtmed korraks lahti ühendad ja peale seda alati käivitub siis aitab vag-com ja "factory defaults".
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 04.02.12 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T_
Kui aku juhtmed korraks lahti ühendad ja peale seda alati käivitub siis aitab vag-com ja "factory defaults". |
Otsing abiks.
|
|
|
janar023
huviline
Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..
|
postitati 06.02.12 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T_
Kui aku juhtmed korraks lahti ühendad ja peale seda alati käivitub siis aitab vag-com ja "factory defaults". |
Äkki oleks nii hea et mõni seletaks selle lollile lahti
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.02.12 15:59
|
|
|
20 EUR ja tulen kohale ning teen ära selle, kasvõi täna õhtul, kui kiire on ja sul endal kaablit ei ole.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.02.12 20:53
|
|
|
Antud masin ei läinudki käima selle pärast, et immo ja aju olid sünkronisatsiooni kaotanud. Miks - ei tea, kui kordub, siis ilmselt immo plokk
defektne.
Lisaks on lambda lühises (kas anduri või juhtmestiku tõttu, veel ei tea) ning õhulugeja vajab vahetamist...
Eks natuke pusimist jälle omanikule.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 09.02.12 06:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janar023
Küsimus veel selline kas on võimalik et võtmel olev lambikese patarei on seotud ka immoga või mitte. |
Ei tohiks olla, see ongi lihtsalt lambi jaoks, immo võtmes on nn passiivne, toidet ei vaja, nii nagu näiteks poes triipkood ei vaja toidet, ainult
selle lugeja.
|
|
|