remos1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.06.11
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 d2 3.7 quattro
|
postitati 01.02.12 16:03
|
|
|
audi a8 3.7 quattro ei lähe tööle
Probleem on järgmine et auto ei lähe tööle. Suri lihtsalt teel välja ja enam ei lähe tööle. Säde on olemas, kütet nagu ka tuleb silindritesse aga ei
midagi. Kas on mingi andur läbi või aju?? auto muidu seisis paar nädalat ja proovisin uuesti siis hakkas tööle 5 minutiks ja siis kadusid paar
silindrit tagant siis suri välja. Nagu ei saaks kütet või ma ka ei tea muidu mis viga. diagnostika näitas ainult et 7 ja 8 silinder ei tööta ja siis
kadusid kõik.Kas keegi oskaks aidata??? kust ma peaksin vaatama
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 01.02.12 16:17
|
|
|
Mõnikord selline loll viga, et bensunäidik mängib mäkra ehk siis alusta lihtsamast - kas bensiini on. Kas diagnostika midagi uut nüüd ei näita?
/Mul seisis ka A8 umbes 12 päeva ja peale seda ka turtsus (1 kuni 4 silindrid olid rivist väljas) ning põhjuseks oli 1-4 silindri kommutaator. Aga kui
tõenäoline see on, et sul mõlemad kommutaatorid läbi läksid ja nendega ei tohiks sädet ka olla. Üldiselt ära lase A8l seista, peale seda pead
rahakotti mõnusalt kergendama. Mul läks 12 päevane pull maksma 150€
Muidu kas enne teel väljasuremist hakkas auto turtsuma ka(kadus jõud?) või lihtaslt lampi hetkel pillid kotti.
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 01.02.12 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: remos1
Probleem on järgmine et auto ei lähe tööle. Suri lihtsalt teel välja ja enam ei lähe tööle. Säde on olemas, kütet nagu ka tuleb silindritesse aga ei
midagi. Kas on mingi andur läbi või aju?? auto muidu seisis paar nädalat ja proovisin uuesti siis hakkas tööle 5 minutiks ja siis kadusid paar
silindrit tagant siis suri välja. Nagu ei saaks kütet või ma ka ei tea muidu mis viga. diagnostika näitas ainult et 7 ja 8 silinder ei tööta ja siis
kadusid kõik.Kas keegi oskaks aidata??? kust ma peaksin vaatama |
Kas sa saad siia panna täpselt need koodid, mida diagnostika andis?
Mis aasta autoga tegemist on?
Kas bensiini on paagis alla või üle poole paagi?
Säde on, kütet nagu saab, aga nagu ei saaks kütet - mis siis kindlaks tehtud on täpselt?
Eks seal võib vigu mitmeid olla, näiteks kommutaator, süütepool või bensiinipump, ikka oleks natuke rohkem algandmeid vaja.
PS
Ma pole kindel, et see sõiduki pilt postituse juures foorumi reeglitega kooskõlas on.
|
|
|
remos1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.06.11
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 d2 3.7 quattro
|
postitati 01.02.12 21:43
|
|
|
nii koodid olid:
16692-Cylinder 7, Misfire Detected
16691-Cylinder 8, Misfire Detected
16684-Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
auto ise on 1996 aasta audi a8 3.7 quattro.
kütet on nõks üle punase.
ostsin uue aku aga ei midagi.
enne väljasuremist kadus jõud ära ehk hakkas värisema kuna kadusid silindrid.
palju bensiini muidu peab olema??kas tal on rohkem kui üks kütuse pump???
minu kütuse pump töötab.kui süüte sisse panen siis hakkab kohe tööle.
testisin küünlaid ja nendes on säde.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 01.02.12 21:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: remos1
nii koodid olid:
16692-Cylinder 7, Misfire Detected
16691-Cylinder 8, Misfire Detected
16684-Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
auto ise on 1996 aasta audi a8 3.7 quattro.
kütet on nõks üle punase.
ostsin uue aku aga ei midagi.
enne väljasuremist kadus jõud ära ehk hakkas värisema kuna kadusid silindrid.
palju bensiini muidu peab olema??kas tal on rohkem kui üks kütuse pump???
minu kütuse pump töötab.kui süüte sisse panen siis hakkab kohe tööle.
testisin küünlaid ja nendes on säde. |
Nõks üle punase näitas mul kah aga tööle kurjam ei läinud. Too mingi 20l peale ja vaata mida auto siis teeb. Kas diagnostika tehtud siis kui kadusid
silindrid 7 ja 8 või siis kui kadusid kõik. Kui esimene variant siis tee uuesti diagnostika ja vaata kas on midagi uut tulnud.
/Ega juhuslikult CAT tuli armatuuris põlema ei läinud?
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 01.02.12 22:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: remos1
nii koodid olid:
16692-Cylinder 7, Misfire Detected
16691-Cylinder 8, Misfire Detected
16684-Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
auto ise on 1996 aasta audi a8 3.7 quattro.
kütet on nõks üle punase.
ostsin uue aku aga ei midagi.
enne väljasuremist kadus jõud ära ehk hakkas värisema kuna kadusid silindrid.
palju bensiini muidu peab olema??kas tal on rohkem kui üks kütuse pump???
minu kütuse pump töötab.kui süüte sisse panen siis hakkab kohe tööle.
testisin küünlaid ja nendes on säde. |
Kui kommutaatoreid omavahel vahetada, siis peaks viga teise kohta kolima. Kui ei koli, siis kommukaid süüdistada ei saa. Enne väljasuremist jõud
kadunud ei ole siiski ming väga põhjapanev sümptom, seda saab kirjeldada ka kütuse otsalõppemisel näiteks. Sellel mudelil on komme vahel mitte kütust
paagist kätte saada, selle vastu aitab testimiseks kütust juurde panna. Vähemasti üle poole paagi paneks prooviks.
Kütusepump on üksainuke, see peab ka kahe paagipoole vahelise taseme ühtlustama.


Üks vanem TEEMA ka, mis ehk natuke asjakohane. Neid on otsingus veel.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.02.12 05:50
|
|
|
Kui minu auto bensupump suri, ei tulnud mingeid misfire vigu ajju. Kui süüdet keerates kuuled pumba pininat paar sekundit ja siis vait jääb, on rõhk
olemas ja bensiini on piisavalt. Kui säde on, siis välistaks ka kommuka ja poolid. Järgi jääb pihustid või nende juhtimine. Bensurõhk jaotub ka mõõda
ämblikku ühtlaselt. Tuleks uuesti uurida arvutiga, kas vigu on juurde tulnud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.02.12 05:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui minu auto bensupump suri, ei tulnud mingeid misfire vigu ajju. Kui süüdet keerates kuuled pumba pininat paar sekundit ja siis vait jääb, on rõhk
olemas ja bensiini on piisavalt. Kui säde on, siis välistaks ka kommuka ja poolid. Järgi jääb pihustid või nende juhtimine. Bensurõhk jaotub ka mõõda
ämblikku ühtlaselt. Tuleks uuesti uurida arvutiga, kas vigu on juurde tulnud. |
Süütekatkestusviga ei tohiks ajusse jätta pihusti mittetöötamine, seljuhul tuleb pihustiviga. Otsi süüteahelast viga. Ega jahutusvedelikku ei kao?
Võimalus, et jahutsvedelik satub silindrisse suurte külmadega - metallide kahanemine, pragude/mõrade suurenemine, ning sädeme "kustutus" ehk. Teine
ja lihtne asi on piibud.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
remos1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.06.11
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 d2 3.7 quattro
|
postitati 02.02.12 14:07
|
|
|
kas on võimalik et nukkvõlli andur läbi on.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.02.12 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: remos1
kas on võimalik et nukkvõlli andur läbi on. |
Sellest oleks ka kenasti veateade ajus, kuid seda ju pole või vähemalt siis polnud, kui kolm misfire viga välja lugesid. Võimalik on seegi, et need
vead on seal teb mis ajast, võib-olla olidki kunagi poolid vigased. Vahetati, kuid vead jäid mällu? Ja saba andis ikkagi benapump.
To jõuvanker: Täitsa nõus, ainult tuleb mainida, et kui aju ei anna pihustile impulssignaali, siis ei kajastu see ka veakoodina miskipärast (vigane
kivi vms.)
Kui pihusti ise kutu, on ka vastav kood kohe olemas.
Maido123 autoga sellest palju arutatud. Ja siin oli veel üks A8 sellise jamaga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
remos1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.06.11
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 d2 3.7 quattro
|
postitati 02.02.12 22:50
|
|
|
kui küünla maha võtsin oli see märg. tähendab et kütet tuleb silindrisse. säde oli ka. äkki on süüde vale???
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 03.02.12 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: remos1
kui küünla maha võtsin oli see märg. tähendab et kütet tuleb silindrisse. säde oli ka. äkki on süüde vale??? |
Kas sa veakoode saad ise reaalajas lugeda või on need kellegi kolmanda poolt ühekordsena leitud vead?
|
|
|
|