Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi a8 3.7 quattro ei lähe tööle (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1892)
remos1
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.11
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 d2 3.7 quattro

postitati 01.02.12 16:03 Tsiteeri
audi a8 3.7 quattro ei lähe tööle



Probleem on järgmine et auto ei lähe tööle. Suri lihtsalt teel välja ja enam ei lähe tööle. Säde on olemas, kütet nagu ka tuleb silindritesse aga ei midagi. Kas on mingi andur läbi või aju?? auto muidu seisis paar nädalat ja proovisin uuesti siis hakkas tööle 5 minutiks ja siis kadusid paar silindrit tagant siis suri välja. Nagu ei saaks kütet või ma ka ei tea muidu mis viga. diagnostika näitas ainult et 7 ja 8 silinder ei tööta ja siis kadusid kõik.Kas keegi oskaks aidata??? kust ma peaksin vaatama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 01.02.12 16:17 Tsiteeri


Mõnikord selline loll viga, et bensunäidik mängib mäkra ehk siis alusta lihtsamast - kas bensiini on. Kas diagnostika midagi uut nüüd ei näita?

/Mul seisis ka A8 umbes 12 päeva ja peale seda ka turtsus (1 kuni 4 silindrid olid rivist väljas) ning põhjuseks oli 1-4 silindri kommutaator. Aga kui tõenäoline see on, et sul mõlemad kommutaatorid läbi läksid ja nendega ei tohiks sädet ka olla. Üldiselt ära lase A8l seista, peale seda pead rahakotti mõnusalt kergendama. Mul läks 12 päevane pull maksma 150€

Muidu kas enne teel väljasuremist hakkas auto turtsuma ka(kadus jõud?) või lihtaslt lampi hetkel pillid kotti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 01.02.12 16:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: remos1
Probleem on järgmine et auto ei lähe tööle. Suri lihtsalt teel välja ja enam ei lähe tööle. Säde on olemas, kütet nagu ka tuleb silindritesse aga ei midagi. Kas on mingi andur läbi või aju?? auto muidu seisis paar nädalat ja proovisin uuesti siis hakkas tööle 5 minutiks ja siis kadusid paar silindrit tagant siis suri välja. Nagu ei saaks kütet või ma ka ei tea muidu mis viga. diagnostika näitas ainult et 7 ja 8 silinder ei tööta ja siis kadusid kõik.Kas keegi oskaks aidata??? kust ma peaksin vaatama


Kas sa saad siia panna täpselt need koodid, mida diagnostika andis?
Mis aasta autoga tegemist on?
Kas bensiini on paagis alla või üle poole paagi?
Säde on, kütet nagu saab, aga nagu ei saaks kütet - mis siis kindlaks tehtud on täpselt?

Eks seal võib vigu mitmeid olla, näiteks kommutaator, süütepool või bensiinipump, ikka oleks natuke rohkem algandmeid vaja.

PS
Ma pole kindel, et see sõiduki pilt postituse juures foorumi reeglitega kooskõlas on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
remos1
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.11
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 d2 3.7 quattro

postitati 01.02.12 21:43 Tsiteeri


nii koodid olid:
16692-Cylinder 7, Misfire Detected
16691-Cylinder 8, Misfire Detected
16684-Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
auto ise on 1996 aasta audi a8 3.7 quattro.
kütet on nõks üle punase.
ostsin uue aku aga ei midagi.
enne väljasuremist kadus jõud ära ehk hakkas värisema kuna kadusid silindrid.
palju bensiini muidu peab olema??kas tal on rohkem kui üks kütuse pump???
minu kütuse pump töötab.kui süüte sisse panen siis hakkab kohe tööle.
testisin küünlaid ja nendes on säde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 01.02.12 21:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: remos1
nii koodid olid:
16692-Cylinder 7, Misfire Detected
16691-Cylinder 8, Misfire Detected
16684-Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
auto ise on 1996 aasta audi a8 3.7 quattro.
kütet on nõks üle punase.
ostsin uue aku aga ei midagi.
enne väljasuremist kadus jõud ära ehk hakkas värisema kuna kadusid silindrid.
palju bensiini muidu peab olema??kas tal on rohkem kui üks kütuse pump???
minu kütuse pump töötab.kui süüte sisse panen siis hakkab kohe tööle.
testisin küünlaid ja nendes on säde.

Nõks üle punase näitas mul kah aga tööle kurjam ei läinud. Too mingi 20l peale ja vaata mida auto siis teeb. Kas diagnostika tehtud siis kui kadusid silindrid 7 ja 8 või siis kui kadusid kõik. Kui esimene variant siis tee uuesti diagnostika ja vaata kas on midagi uut tulnud.

/Ega juhuslikult CAT tuli armatuuris põlema ei läinud?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 01.02.12 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: remos1
nii koodid olid:
16692-Cylinder 7, Misfire Detected
16691-Cylinder 8, Misfire Detected
16684-Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
auto ise on 1996 aasta audi a8 3.7 quattro.
kütet on nõks üle punase.
ostsin uue aku aga ei midagi.
enne väljasuremist kadus jõud ära ehk hakkas värisema kuna kadusid silindrid.
palju bensiini muidu peab olema??kas tal on rohkem kui üks kütuse pump???
minu kütuse pump töötab.kui süüte sisse panen siis hakkab kohe tööle.
testisin küünlaid ja nendes on säde.


Kui kommutaatoreid omavahel vahetada, siis peaks viga teise kohta kolima. Kui ei koli, siis kommukaid süüdistada ei saa. Enne väljasuremist jõud kadunud ei ole siiski ming väga põhjapanev sümptom, seda saab kirjeldada ka kütuse otsalõppemisel näiteks. Sellel mudelil on komme vahel mitte kütust paagist kätte saada, selle vastu aitab testimiseks kütust juurde panna. Vähemasti üle poole paagi paneks prooviks.
Kütusepump on üksainuke, see peab ka kahe paagipoole vahelise taseme ühtlustama.


http://pictureposter.audiworld.com/96745/pump0001.jpg

http://pictureposter.audiworld.com/96745/pump_itself0001.jpg

Üks vanem TEEMA ka, mis ehk natuke asjakohane. Neid on otsingus veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.02.12 05:50 Tsiteeri


Kui minu auto bensupump suri, ei tulnud mingeid misfire vigu ajju. Kui süüdet keerates kuuled pumba pininat paar sekundit ja siis vait jääb, on rõhk olemas ja bensiini on piisavalt. Kui säde on, siis välistaks ka kommuka ja poolid. Järgi jääb pihustid või nende juhtimine. Bensurõhk jaotub ka mõõda ämblikku ühtlaselt. Tuleks uuesti uurida arvutiga, kas vigu on juurde tulnud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.02.12 05:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kui minu auto bensupump suri, ei tulnud mingeid misfire vigu ajju. Kui süüdet keerates kuuled pumba pininat paar sekundit ja siis vait jääb, on rõhk olemas ja bensiini on piisavalt. Kui säde on, siis välistaks ka kommuka ja poolid. Järgi jääb pihustid või nende juhtimine. Bensurõhk jaotub ka mõõda ämblikku ühtlaselt. Tuleks uuesti uurida arvutiga, kas vigu on juurde tulnud.


Süütekatkestusviga ei tohiks ajusse jätta pihusti mittetöötamine, seljuhul tuleb pihustiviga. Otsi süüteahelast viga. Ega jahutusvedelikku ei kao? Võimalus, et jahutsvedelik satub silindrisse suurte külmadega - metallide kahanemine, pragude/mõrade suurenemine, ning sädeme "kustutus" ehk. Teine ja lihtne asi on piibud.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
remos1
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.11
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 d2 3.7 quattro

postitati 02.02.12 14:07 Tsiteeri


kas on võimalik et nukkvõlli andur läbi on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.02.12 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: remos1
kas on võimalik et nukkvõlli andur läbi on.


Sellest oleks ka kenasti veateade ajus, kuid seda ju pole või vähemalt siis polnud, kui kolm misfire viga välja lugesid. Võimalik on seegi, et need vead on seal teb mis ajast, võib-olla olidki kunagi poolid vigased. Vahetati, kuid vead jäid mällu? Ja saba andis ikkagi benapump.

To jõuvanker: Täitsa nõus, ainult tuleb mainida, et kui aju ei anna pihustile impulssignaali, siis ei kajastu see ka veakoodina miskipärast (vigane kivi vms.)
Kui pihusti ise kutu, on ka vastav kood kohe olemas.
Maido123 autoga sellest palju arutatud. Ja siin oli veel üks A8 sellise jamaga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
remos1
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.11
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 d2 3.7 quattro

postitati 02.02.12 22:50 Tsiteeri


kui küünla maha võtsin oli see märg. tähendab et kütet tuleb silindrisse. säde oli ka. äkki on süüde vale???


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 03.02.12 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: remos1
kui küünla maha võtsin oli see märg. tähendab et kütet tuleb silindrisse. säde oli ka. äkki on süüde vale???


Kas sa veakoode saad ise reaalajas lugeda või on need kellegi kolmanda poolt ühekordsena leitud vead?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]