white
huviline
Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Cabrio
|
postitati 31.01.12 08:39
|
|
|
Rajasuunitlusega hobiauto - kas A4 B5 või b4 coupe?
Tere,
Eellugu on selline:
Sai 80 cabriole vaadatud uus mootor milleks osutus 20vt - väidetavalt 280kw mootor.
Kuna ilmselt on mootor esiveolise jaoks pisut overkill siis tekkis mõte jätta cabrio esialgu siiski tehasekonditsiooni ning soetada kõrvale puhtalt
hobikas millega võiks ringrada sõita või lihtsalt paugutamas käia.
Mootor ise tuleb varsti osadeks, et kontrollida üle kogu sisu ning seisukord.
Nüüd siis teemasse:
Kas muretseda kestaks b4 coupe quattro mis on iseenesest kena auto või siis näiteks a4 b5 quattro mis on pisut uuem.
Kuna minu audi kogemus piirdub 80 cabrioga siis ei oska ma midagi arvata kummagi eelnimetatu juhitavusest, rajasobivusest ja muudest detailidest.
Soovin siin näha arutelu miks üks on parem kui teine ning viitamisi nõrkadele kohtadele.
Ühtlasi oleks hea teada millise käigukasti otsa mootor istub (3b plokiga), et kere otsides juba õiget komplekti vaadata.
Kuidas on kummagi jupisaadavus ja jupihinnad üldiselt? Hetkel on ka siin müügis üks mtm b5 mille küljest võiks suured pidurid saada.
Ühesõnaga laitke üks kere maha või soovitage midagi sootuks uut.
Tänan tähelepanu eest,
Priit
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 31.01.12 09:11
|
|
|
On sul kindel soov just ehitada seda autot? Isiklikult arvan, et see sama 3b mootor rikubki sul kõik ilusa ära, seda ilma väga suurte ümberehitusteta
normaalsesse kohta auto kaalujaotuse poolest paigaldada ei saa, a4 peal pole sellist mootorit kunagi olnudki ja sestap on juba see mootori paigaldus
paras ****.
Kui sa tahad just kindlalt audiga rajal ja mujal paugutada siis ma ostaks kohe selleks kohandatud mudeli - http://www.auto24.ee/used/758987
Kui sa juba sauga kiiret kurvi lapats põhjas ära võtad siis saad oma 3b mootori ka üsna vähese pingutusega vahele tõsta.
|
|
|
|
white
huviline
Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Cabrio
|
postitati 31.01.12 09:29
|
|
|
Miks need kaks konkreetset keret - sellepärast, et kõik ülejäänud nende aastakäikude audid, kaasaarvatud eelnimetatud sedaan on minu meelest õudselt
koledad autod.
See on küll lapselik või naisterahva vaade probleemile, kuid ma ei taha omada ja sõita autoga mis mulle ei meeldi.
A4 on veel talutav mööndusega, et see on ehk uuem auto ning käitub paremini kui coupe quattro - juhul kui see nii on.
S2 sõidab selle mootoriga, mis sellel kaalujaotuse poolest õudset on?
Kolmas variant valikute laiendamiseks on võtta ligi bmw e36 kupee mis on välimuselt okei auto, juppe on piisavalt saada ning need on pigem odavad ning
autot kasutatakse rajal palju.
Selle mootoriga overkillida siiski cabrio ning elada rõõmsalt edasi.
See küsimus tekkiski vaid faktist, et mootor on nurgas ja saab ilmselt mõne aja möödudes kasutusvalmis. Kas kasutada seda cabriol või teha juurde üks
hobiauto. Kui teha juurde hobiauto siis kui rajasuutlik on kas coupe quattro või a4 quattro. e36 kupee on samuti juba ammu kuklas tiksunud.
Võtan seda kõike puhtalt emotsioonina, ma ei ole sportlane, otsin lihtsalt fun factoryt.
Priit
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 31.01.12 09:51
|
|
|
S2'l on jah samuti kaalujaotus jubedalt paigast ära, ringrada on audiga lihtsalt ebamugav sõita, samas kui sa nii võhiklikke küsimusi küsid siis
ilmselt sa väga kiiresti ei sõidaks ka seda ringrada ja äkki jäävad siis sellised probleemid olemata.
Kokkuvõttes osta see auto mis (välimuselt) meeldib, b4 kere peale saad selle 3b mootori oluliselt väiksema vaevaga kui b5 kerele.
|
|
|
|
white
huviline
Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Cabrio
|
postitati 31.01.12 10:07
|
|
|
Loomulikult ei ole ma sündinud talent.
Saugat olen sõitnud, kuid see oli klubi üritus ja auto oli väiksema klassi esiveoline uus auto.
Väiksemaid radu olen samuti sõitnud pigem uute autodega.
Audidega ei ole ma kunagi enne cabriot kokku puutunud - mis teeb mind kogemuse poolest vaesemaks.
Sellel põhjusel küsin ka nõu.
Metsikuid ümberehitusi ette ei tahaks võtta, kuna tegu on puhtalt harrastaja ettevõtmise mitte spordiga.
Vaadates saadaolevat kaupa ning arvestades sinu arvamust tasub ilmselt audi ja raja vahelt võrdusmärk ära võtta.
Valin selleks otstarbeks siis midagi muud.
Kui keegi veel arvamusi kinnitada või ümber lükata soovib siis olge lahked.
Tänan, et kaasa mõtlesid.
Priit
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 31.01.12 10:57
|
|
|
A4 1.8T pigem. On kohe sellisena võtta, kaalujaotus on etem (eriti Avandil) ja on vajadusel ka kergelt järeleaidatav.
A4 vs B4 juhitavus on suht öö ja päev tänu just sellele kirutud paljuhoovalisele esisillale.
Kui just kindlasti Audiga suvist rinkat sõita tahad. Suvaline RWD kolmene bemm või 924/944 või Miata vms oleks kindlasti palju sobivam. Talvel samas
pole neist Audile rajal vastast.
See supermootor müü maha või kui raha on tõesti palju ülearu, ehita üks kena 2.2T Cabrio quattro. Suurt praktilist väärtust tal küll poleks, kuid
oleks niisama lahe.
|
|
|
|
white
huviline
Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Cabrio
|
postitati 31.01.12 11:07
|
|
|
Vaatan teist marki edasi - audi ei ole peamine. Ma ei ole audidega kodus, kuid kui meenutada siis ega ei ole näinud küll eriti audisid radadel.
Cabriost quattrot ei taha - see kere paindub juba ilma neliveota.
Cabrio jääb esiveoliseks, kuid mootorit ilmselt müüma ei hakka.
Vaatame kas mahub cabrio sisse siis nagu algselt plaanitud.
Priit
|
|
|