Lehekülgi: 1 2 3 |
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 31.01.12 05:06
|
|
|
Audi 100 C4 quattro 2.8V6 128kw - 1990 - Heiko ``sõbrapäeva kingitus``
Lugu sai alguse sellest kui mulle räägiti audide headusest ja nende võimetest eriti quattrost. Ükspäev ma otsustasin,et pean ka endale ühe muretsema.
Siin ta siis on:
Mark: Audi 100 C4 quattro
Värv: tumepunane
Mootor: 2,8v6 128kw
Käigukas: Manuaal 5käiguline
Vedu: 4vedu lukustatava diffriga.
Sisemus: Nahksisu halli värvi, S6 kellad.
Välimus: Tuuning võre, S4 tuled xenon, toonitud klaasid.
Lisad: 4xelektriaknad, 2xistmesoojendused, püsikiirusehoidja, kesklukk(rohkem hetkel ei meenu).
Vead: Esimene rattalaager tahab vahetust, tagumine diffri padi (vist oli) tahab vahetust. Ilmselt kunagi tahab ka arvuti taha saamist pöörded kõiguvad
50-100rpmi. Muidu mootor käib ja nurrub ja kui vajutad teeb kurja häält
Pilte saab ka kindlasti.
Heiko.
|
|
|
mell182
huviline
Registreerunud 30.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: B4, c5
|
postitati 31.01.12 10:09
|
|
|
Teretulemast quattro maailma. Kui tagadiffrile pukse vaja anna teada, mul mõningad olemas. Edu ja palju lund.
Mell.
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 01.02.12 05:31
|
|
|
Mõned pisikesed küsimused. Kuna mina esimest korda puutun kokku audiga siis neid küsimusi tekib ilmselt veel. Kuna ees on audi S4 esituled ja neil
nagu ma eile vaatasin on udukad tavaliste tulede sees, siis kuidas see pirni vahetus käib kuna üks pirn on läbi. Mis tüüpi pirn sinna üldse läheb?
Heix
|
|
|
markuu
huviline
Registreerunud 01.02.12
Asukoht: Hps / Trt
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1.8T
|
postitati 02.02.12 07:43
|
|
|
Kui ma ei eksi, siis peaks sinna sobima H3, aga kõige lihtsam on pirn väljavõtta ja selle järgi osta. Vahetamine mootoriruumist ei käi?
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 02.02.12 10:36
|
|
|
Täna tegi siis minu oma õlitriki. Viskas tule põlema check oil. Ma kohe seisma uurisin kõik näitajad on okei. Temp oli 90c. Õli oli olemas. Kahtlustan
kas andur surnud või pump. Mul rõhunäidikut pole. Kohapeal paned käima kompu viskab kirja OK. Tühikäigul annad tuure 3000 viskab tule ette.
Sõitma lähed siis on 2000nde pöörde pealt tuli. Oskab keegi pakkuda miskit? Tühikäik on korras mootor ei puterda kõik toimib nii nagu alati.
Või siis arvuti jamab seoses külmaga kuna täna ta mul juba ohtralt igasugu x asju vilgutanud sinna ette. Mootori alati lasen töötemperatuurini,külma
mootoriga otsi ei tee.
Külma mootoriga ei näita seni kuni õlitemp jõuab 60ni siis näitab check oil.
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 02.02.12 14:20
|
|
|
Asi korras. Õnneks oli vaid andur oma töölepingu lõpetanud
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 02.02.12 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markuu
Kui ma ei eksi, siis peaks sinna sobima H3, aga kõige lihtsam on pirn väljavõtta ja selle järgi osta. Vahetamine mootoriruumist ei käi?
|
Käib küll, tule tagant kate maha ja saad ligi.
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 02.02.12 17:56
|
|
|
Sellega on asi ammu korras juba
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 04.02.12 08:15
|
|
|
Mõned pildid
|
|
|
markuu
huviline
Registreerunud 01.02.12
Asukoht: Hps / Trt
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1.8T
|
postitati 04.02.12 08:29
|
|
|
V6-tel peaks olema sumbuti kaheraudne. Sul on siis vahetatud siis vähemalt pütt 2.0-se vastu?
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 04.02.12 08:34
|
|
|
Selle kohta jään vastuse võlgu. Küll aga tean,et kati asemele on pandud kaks tühja toru esialgu. Kat olemas vaja alla panna kui üv tuleb. Üle 2000nde
pöörde läheb hääl tigedaks ära.
|
|
|
dub1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 23.12.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AV6
|
postitati 04.02.12 08:43
|
|
|
Mingil põhjusel on ka minu autol katid alt ära võetud ja väidetavalt oli saanud ülevaatuselt puhtalt läbi.
Teemasse ka natuke. Värv on päris ilus sinu autol, salongist pole pilte?
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 04.02.12 15:34
|
|
|
Hetkel kahjuks pole aga teen kui aega saan.
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 06.02.12 10:42
|
|
|
Eile sai siis üritatud diagnosti minna. Kahjuks puudus 2x2 otsik inimesel ja jäi see teostamatta. Vaatasime seda maki värki seal on kerge rägastik,
hea, et auto pole maha põlenud. Maki kaitsmed me suutsime mõlemad hõissa lasta. Kuna pruuni juhtme üleminekuks oli pandud punane yess! Nüüd lähen
käin poes ostan hunniku kaitsmeid,teipi üks tunnike ehitust ja ehk saab sinna kord.
Eile õhtu siis sain ka enda taga sini-punast vilkurit näha forsi juures. Mõtlesin nonii mille eest mind maha võeti? Selgus, et hoopis alkokontroll
just olin statoilist endale kakao võtnud
Heix
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 06.02.12 11:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heiko
Selle kohta jään vastuse võlgu. Küll aga tean,et kati asemele on pandud kaks tühja toru esialgu. Kat olemas vaja alla panna kui üv tuleb. Üle 2000nde
pöörde läheb hääl tigedaks ära. |
1x või 2x katalüsaator?
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 06.02.12 12:18
|
|
|
2x
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 11.02.12 20:30
|
|
|
Vahepeal siis audi muredest ja rõõmudest. Pigem muredest Termostaat on
lõpetanud lepingu auto ei lähe soojaks alumist lõdvikut on paigatud kõvasti+ see on külm. Kuna pidevalt tööl pole ka rattalaagri vahetusse ta jõudnud
veel, häbi mulle.
Alt tilgub õli väga nati. Samuti tuleb ka tosooli kusagilt täpne asukoht teadmatta veel. See selgitab ära ka selle tosooli kadumise. Igav ei ole.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 12.02.12 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heiko
Vahepeal siis audi muredest ja rõõmudest. Pigem muredest Termostaat on
lõpetanud lepingu auto ei lähe soojaks alumist lõdvikut on paigatud kõvasti+ see on külm. Kuna pidevalt tööl pole ka rattalaagri vahetusse ta jõudnud
veel, häbi mulle.
Alt tilgub õli väga nati. Samuti tuleb ka tosooli kusagilt täpne asukoht teadmatta veel. See selgitab ära ka selle tosooli kadumise. Igav ei ole.
| Õli leket võid vaadata õli filtri ja õli jahuti vahelist kohta, see tihend põhi mure.Lõdvikud mis jooksevad õli jahutisse, see
tagumine voolik kipub lekkima .Järgmiseks ploki kaan-te tega(salongi pool) jookseb jahutus vedeliku toru kaantesse ja need flantsid mis 2 poldiga
kinnituvad kaante külge, seal on tihendid mis kipuvad väsima. Ja kolmas põhi mure on jahutus vedeliku pumba vahelt. Kõige hullem suht tihti olev jama
on ploki kaane tihend. Muidugi kui loiku all märkad siis ehk ikka ajab kuskilt vahelt välja. Kunagi maadlesin ise päris pikka aega vedeliku
kadumisega.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 12.02.12 07:05
|
|
|
Mulle juba määriti plokikaantihendi vahetust pähe. Nemad kindlad,et see on. Panin papitüki mootorialla läksin 15minutiks tuppa oligi jahutusvedelikku
tilkunud veidi papi peale aga kust kohast ei tea. Eks hakkan uurima asja Rix30 nõuannete järgi.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 12.02.12 07:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heiko
Mulle juba määriti plokikaantihendi vahetust pähe. Nemad kindlad,et see on. Panin papitüki mootorialla läksin 15minutiks tuppa oligi jahutusvedelikku
tilkunud veidi papi peale aga kust kohast ei tea. Eks hakkan uurima asja Rix30 nõuannete järgi. | No kui välja tilgub siis ei saa ju
kaane tihend olla e see välistatud.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 12.02.12 19:32
|
|
|
Täna sai siis helisüsteem autosse ära installitud. Maki näol ja supaka +võim taha ei ühendanud veel kuna külm oli ootan soemaid aegu. Juhtmed sai
korda tehtud. sai ka autoga pesus käidud statoilis mingi pakett võetud leotus, põhjapesu, survepesu, vahakiht ka mingi. Tagumist sisemist tulede osa
on vist uut tarvis kuna pragu sees ja sealt tuleb vett sisse pagassi
esimene juhipoolne suunakas on ka mõraga see läheb ka vahetusse...Ma ükspäev teen nimistu siia mida vaja vahetada, täna enam ei viitsi.
Heix
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 13.02.12 17:57
|
|
|
Sõber veidi möllas täpsemalt 8h ja tulemus on selline reaalis näeb asi palju kenam ja ilusam välja.
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 13.02.12 18:49
|
|
|
Kellegil asja vastu huvi tekkis võib kirja saata postkasti.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |