Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: c4 s4 1992a. Puhuriga mure.Nüüd veakoodid olemas. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 896)
ttaarrmmoo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 27.01.12 12:52 Tsiteeri
c4 s4 1992a. Puhuriga mure.Nüüd veakoodid olemas.



Tere, kasutasin otsingut aga midagi ei leidnud minu konkreetse probleemi kohta ehk keegi teist oskab mind aidata.
Nimelt mureks on see, et salongi vent ei tööta üldse.
Anomaalia teeb huvitavaks see et kui akust otse vool peale panna siis hakkab tööle.
Puhuri endale peale tulevas juhtmes on ka vool sees ning see kõigub väga suures ulatuses, imelik on ka see, et kui puhur sisse lülitada hakkab kliimaplokk ise tema tugevust automaatselt reguleerima kuidas jumal juhatab.
Proovisin ka teist kliima juhtplokki ning sellega on täpselt sama jama, oskab keegi soovitada mida proovida kontrollida?

Nonii seisva mootoriga, süüde sees sain järgnevad vea teated:

05.1 (G17) Outside Air (Ambient) Temperature Sensor, front, static open
*05.1 Value supplied by Temp. Sensor is used if sensor fails
06.3 Engine Coolant Temperature (ECT), A/C sporadic open
07.3 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic open
08.3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
08.7 Temperature Regulator Flap, sporadic block
11.7 Central Flap, sporadic block
13.3 Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer, sporadic open
13.5 Footwell/Defroster Flap, static block,
*13.5 Motor is cycled; software attempts to eliminate block
17.0 Vehicle Speed Signal faulty
18.1 Fresh air blower voltage, static


Ehk on kellegil aimu mis võtet esimesena proovida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.12 18:31 Tsiteeri


18.1 Fresh air blower voltage, static

Pakun, et mõõtsid multimeetriga puhuri juhtpinget, mis alguses on pardapinge ning hakkab mõõtmisel kukkuma ning kukub kuhugi maani? Proovi kontrolllambiga (koormusel). Esialgse kirjelduse põhjal pakuks, et puhuri toitepinge/massi juhe kuskilt ühendusest oksüdeerunud/katki ning koormusel ei toida puhurit ära. Samas ju ka pidev puhuri toite viga sees, ülejäänud vead ajutised.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ttaarrmmoo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 28.01.12 20:41 Tsiteeri


Nii tänan vastamast, puhuri sain tööle kliimasiil oli vigane aga ülejäänud veakoodid jäid ikka alles. Kõik muu on lihtsam juba, minupoolt võib teema lukku panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 17.9% - SQL: 82.1%]