Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 TDI V6 110kW veab vaevu käima külmaga - kas starter (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2213)
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 27.01.12 08:33 Tsiteeri
A6 TDI V6 110kW veab vaevu käima külmaga - kas starter



-10 kraadiga on juba õnnemäng, kas läheb käima või ei lähe. Ühesõnaga ketrab aegalselt, viu-viu-viu ja armatuuril näidikul aku pinge kukub, mõnikord läheb õnneks ja saab käima auto enne :D

Kütusefilter vahetatud, küünlad kontrollitud, pihustid kontrolliti ka siin mingi aeg, kõik oli ok. Aku oli vist 96Ah, aga eile proovisime nii, et panime teise aku korralike krokodillidega minu aku külge ja ikka ketras niimoodi vaevaliselt. Lõpuks läks küll siiski käima.

Kas probleemi peaks otsima starterist, mis siis külmaga ei jaksa vedada? Kes kontrollib starteri ära ja pakub lahendused?

Aitäh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.01.12 08:49 Tsiteeri


Kui su aku on suhteliselt tühi ja ühendad teise aku tolle külge siis sinu aku sööb käivituspinget niipalju ära et voolu jääb ikka väheks starteri vedamiseks Lae aku korralikult täis ja siis proovi. See esialgu kõige lihtsam ja odavam variant. Kui siis ei mõika ikka, siis võtad starteri maha ja uurid mis seal sees toimub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 27.01.12 09:46 Tsiteeri


Aga äkki saab keegi täpselt ära mõõta, palju käivitusvoolu tarbib, siis peaks olema selge, kas akus või starteris asi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.01.12 09:52 Tsiteeri


Sul armatuuril aku pinge langeb starterit ketrates, see juba näitab, et ta ei suuda pinget koormusega üleval hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 27.01.12 10:38 Tsiteeri


Nagu ka audicabrio ütles, et kui sa korras aku oma lahjale akule järgi ühendad siis pole sellest erilist tolku. Korras aku tuleks otse auto külge panna.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 27.01.12 10:59 Tsiteeri


Uskumatu...põhimõtteliselt, kui hommikul autosse lähen, näitab juba pinget u 10-10,5.

Lasen küünlad 2 korda soojaks ka (ma tean, et tegelikult ei soovitata, aga küünlad äsja kontrollitud ja korras) ja starter hakkab vaevu-vaevu vedama ja pinge kukub.

Proovin veel siis nii, et otse selle võimsa aku pealt...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martv
huviline



Registreerunud 04.10.11
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5tdi quattro Golf III GTI 16v

postitati 27.01.12 13:41 Tsiteeri


Proovi hoida küünlaid kauem taga.minu autol on peale küünlatule kustumist u. 4sec. kauem küünlad taga Aru saab selle järgi kui panna süüde sisse siis näitab ampermeeter u.10,5 volti,peale tule kustumist+4sec käib plõks ja ampermeeter tõuseb 12voldipeale.Kui käivitada peale tule kustumist siis alguses putertab nagu oleks küünlad läbi,kui ootada plõksuni töötab nagu kell.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.01.12 14:45 Tsiteeri


Võid ka voltmeetriga aku pealt mõõta ja kui sul on juba enne käima panemist 10,5v siis ei saagi ta normaalselt autot käivitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 28.01.12 11:28 Tsiteeri


Panime korras ja võimsama aku otse siis külge prooviks. Pinge samuti enne käivitamist u 10.5, ootasin peale eelsüüteküünalde tule kustumist veel u 5-6 sek ja seier tõusis jah kuskile 12V peale. Käima aga ikka ei läinud, ei jaksanud ringi vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 28.01.12 11:47 Tsiteeri


Ega siis vist muud varianti ei jäägi kui starter, või ega õli sellist nalja teha ei saa? Liiga viskoosne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.01.12 12:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kassvassili
Panime korras ja võimsama aku otse siis külge prooviks. Pinge samuti enne käivitamist u 10.5, ootasin peale eelsüüteküünalde tule kustumist veel u 5-6 sek ja seier tõusis jah kuskile 12V peale. Käima aga ikka ei läinud, ei jaksanud ringi vedada.

Se teine aku on ikka korras ja täis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 28.01.12 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kassvassili
Panime korras ja võimsama aku otse siis külge prooviks. Pinge samuti enne käivitamist u 10.5, ootasin peale eelsüüteküünalde tule kustumist veel u 5-6 sek ja seier tõusis jah kuskile 12V peale. Käima aga ikka ei läinud, ei jaksanud ringi vedada.


Siis vaata akuklemmid üle, ega starterit andes soojaks ei lähe.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 28.01.12 14:26 Tsiteeri


Õli on 5W30, mitte väga vana ja teine aku oli korras ja täis.

Mis see tähendab, kui akuklemmid soojaks lähevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 28.01.12 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kassvassili
Õli on 5W30, mitte väga vana ja teine aku oli korras ja täis.

Mis see tähendab, kui akuklemmid soojaks lähevad?


Kui soojaks lähevad, on kehv ühendus.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.02.12 14:16 Tsiteeri


Nii - oligi kehv ühendus - enne starterit oli korralik pingelangus. Viga leitud ja kõrvaldatud, aitäh nõuandjatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kosekas
huviline



Registreerunud 14.02.12
Asukoht: Lõuna
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kassvassili
Nii - oligi kehv ühendus - enne starterit oli korralik pingelangus. Viga leitud ja kõrvaldatud, aitäh nõuandjatele.




Kuidas selle pingelanguse kindlaks tegid ja kuidas kõrvaldasid?Kuidas starter käitub peale vea kõrvaldamist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.02.12 18:32 Tsiteeri


Viisin töökotta... väljas oli parajasti -20 ka, seal jätsime järgmise päevani välja seisma, siis seal mehed proovisid ja nägid ära, kui halvasti masin käivitub ja mõõtsid seal. Aku all olid mingid kontaktid halvasti ühendatud, ma ei täpsustanudki.

Loomulikult soovitati ka võimsamat akut ikkagi veel lisaks, praegu on 96ah ja 760 käivitusvooluga, aga soovitati, et kui jamad jätkuvad, siis 900-ne panna. Samas, see laupäev vedas -17 kraadiga ennast käima, pidin küll pikalt käivitama, aga siiski läks. Varem oli juba -10 kraadiga lootusetu. Starter käib kiiremini kui enne aga ikka natuke laisalt, selle vist panen aku süüks. Aku on 3 aastat vana ja peaks siiski veel korralik olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.8% - SQL: 70.2%]