Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: müüdud (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 5974)
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.12 20:53 Tsiteeri
müüdud



müüdud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 20.01.12 20:57 Tsiteeri


Kütuse ja tamperatuuri näidiku mitte näitamine ilmselt siiski tingitud külmjoodetest. Salongi sooja puhumisega seises vaata üle jahutusvedeliku tase ja samuti kontrolli, et õhku vahel poleks. Kui need korras, siis arvatavasti jah asi milleski muus. Mis õli kasutasid ka?
Muidu tundub kena ning tulede paremaks muutmiseks võta lahti luuptuled ning puhasta luubid, reflektorid, klaasid. NB! Reflektoritega olla etetvaatlik, puhastada õrnalt mõne fliisi taolise riidega vms.
Muidugi natuke rohkem infot võiks olla ja samuti ka pildimaterjali ;)

Simo


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.12 21:07 Tsiteeri


Kellade blokk sai üle käidud ja viga külmoodetes ei ole. Mis seal veel võib olla?

Jahutusvedelik on maksimumi peal. Kuidas seda õhku saab kontrollida?

Õlituse tagab mootoris Visco 3000 10w-40.

Veel küsimus, et kas kahjulik pole ilma õhufiltrita sõita? Eelmine omanik selle üldse välja kiskunud millegipärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 20.01.12 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C4ines
Lasin selle tinutustööga sina peal oleval tuttaval üle käia ja tema arvates olid küll korralikud aga lasi siiski üle- kasu midagi. Mis seal veel võib olla? Arvatavasti andurid?

Jahutusvedelik MAX peal. Kuidas seda õhku saab kontrollida?

See tulede puhastamise nõu läheb homme-ülehome käiku. :P

Õli panin Visco 3000 10w-40.

Pildimaterjal tuleb. ;) Infot ka kindlasti.


Veel küsimus, et kas kahjulik pole ilma õhufiltrita sõita või midagi? Eelmine omanik selle üldse välja kiskunud millegipärast.:mad:

Ilma õhufiltrita talvel nii hullu ei juhtukski, soga ei lenda aga kevadel, suvel, sügisel on tolmu, lehepudi, putukaid ja igasugu võõrkehi õhus, mis juba halvasti mõjub. Õli on üsna õige, tundub olema poolsünt. Ise oleks ka eelistanud 10W-40 polsünti. Andurid võivad ka olla, kuid kui üldse ei tööta siis on juba probleem toitega kellaplokis või juhtmestikus. Õhku saab kontrollida, sõida mootor soojaks ja aja vasak esinurk kallaku peale, et auto jääks viltu/diagonaalis seisma ning siis võta kork maha. Kui jahutusvedeliku tase hakkab üles alla käima paisupaagis, on õhk vahel ja nii saab õhu välja. Ole ettevaatlik ja keera korki aeglaselt, surve võib sees olla ning võib juhtuda, et kõrvetad end.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 20.01.12 21:22 Tsiteeri


Hehh, meenutab täpselt mu kunagist 2.8 100t mis oli ühtlasi üks esimesi korralike autosid mul, mul oli välimuselt täpselt samasugune, talvel isegi samad ilukilbid. :D

Aga pill on hea. Tulesid ei soovita muidu isegi lapiga üle tõmmata kui siis väga väga õrnalt, ise suutsin reflektorile isegi õrnalt puhtastades kahjustuse teha. Parem reflektorid puhu tolmust puhtaks ja rohkem rõhku pane tuleklaasidele, neid võib korralikult leotada.

Õhufilter pane kindlasti tagasi, preagu on auto ilma "kopsudeta" ehk siis kõik sita tõmbab mootorisse mis välisõhus leidub.

Lisaks stangest tunduvad sul puudu olevad udutuled ja võred.

Aga kuradi head mälestused tekivad sarnast pilli vaadates, väga hea auto on Audi 100. Ainult edu soovides ja hoian teemal kindlasti silma peal ;)

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/322/79/08053989599003.jpg - enda oma oli siis selline, kuid lõpuks tulid ka valged suunad ette.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.12 21:35 Tsiteeri


p


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.12 21:39 Tsiteeri


.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 20.01.12 22:29 Tsiteeri


Valged suunakad sobivad sellisele hästi, oranžid näeks selle värviga üsna rõvedad välja minu arust. Mul ka valged. Salongist mõni pilt ei teeks paha. Kuidas lisavarustusega lood on? Mul tehase poolt ei ole midagi (ABS, juhi airbag, peegli- ja tagaklaasisoojendus ning elektriliselt liigutatavad peeglid vist ei ole selle auto puhul lisa?), järelpaigaldusena on lisatud kliima (konditsioneeriga) ja kiirusehoidja. Isiklikult tunnen veidi puudust tulede kõrguse regulaatorist, sest kui auto täis on, siis tagumine ots ikka tunduvalt madalamal kui üksi sõites ja tahaks veidi tulede kõrgust reguleerida.
Kuidas kütusekuluga on, keskmiselt võib arvestada 10l/100 km?
Kui juba esiamordid vahetada (peale mida tehakse sillastend), siis tasub mõelda terves esisillas kõigi kummipukside vahetamisele, sest need meie teedel sellise üsnagi raskelt koormatud esisillaga (mootor tervenisti eespool esisilla telge) masinal väga kaua vastu ei pea ja peale vahetamist vaja jälle sillastend teha. Loomulikult kui mõni rooliots või šarniir sõrmega lükates väga kergelt liigub, siis üsna varsti on tal loks sees ja tasub kohe ära vahetada. Amordi tugilaagri padjad on ka üsna tüüpilised vahetamist vajavad detailid. Roolilati kaitsekumm tasub korralikult üle vaadata, õlilekked roolilatist on üks tüüpiline viga. Kui kumm katki, siis leke pole enam kaugel, sest tolmu ja sodi on sisse läinud.
Kas amordid plaanis gaasikad panna või õlikad? Originaalid olid mul (arvatavasti on sulgi) õlikad. Tegelikult ikka palju mugavam oli võrreldes gaasikatega, mõnus pehme ja sujuv vetrumine. Ise ma ei välista, et lasen millalgi õlikad panna kuigi gaasikatel pole häda midagi (va. see, et jäigad ja kõvad). Gaasikad üldiselt peavad paremini vastu, aga vaevalt, et ka õliamort nüüd kohe aasta-paariga läbi läheb.
Rehvid arvatavasti 195/65 R15?
Palju läbisõitu näitab (mitte, et seda uskuma peaks:D)?
Odavad hiinakad udutuled näevad küll väliselt sarnased välja, aga eriti ei soovitaks selliseid. Mul oli vaja 1 välja vahetada kuna klaas läks katki. Hiinaka sisu koostekvaliteet võrreldes originaaliga oli ikka väga porno, ma õnneks sain kasutada originaaltule tagust ja ainult klaasiosa panin hiinaka. Kui leiad, vaata romulast originaalid.
Mis pööretega on (et kas pööretele mõjub filtri puudumine)? Tühikäigul pöörete kõikumine on jällegi selle mootori puhul sagedane rike.
Keegi äkki teab, kas sellised ilukilbid on nö. originaalid? Kui jah, siis millistele mudelitele millise väljalaskeaastaga neid pandi? Kas on võimalik ka uusi tellida kusagilt? Mul samasugused, aga 1 veidi katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 20.01.12 22:49 Tsiteeri


A4 B6 omad peaksid olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 21.01.12 08:35 Tsiteeri


Kas tõesti A4 B6-l originaalis 15" veljed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.12 10:43 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.12 15:47 Tsiteeri


müüdud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.12 11:40 Tsiteeri


.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 23.01.12 11:51 Tsiteeri


Minul ei jamanud pritsung vaid selle all olev õhulugeja klapp. Jättis pöörded ka 1200 peale ja jõudu ei olnud, mäest üles sõites oli 60max :D Aga õnneks sain foorumist teise õhulugeja alla ning probleemid kadusid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.12 18:49 Tsiteeri


http://www.upload.ee/thumb/2022375/IMAG0024.jpg

Kas olen õigesti aru saanud, et see on jahutusvedeliku temperatuuri andur.(Punase ringiga)
Sai vist poest vale vidin kaasa haaratud... Poest tulnud palju jämedam :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis


postitati 27.01.12 20:38 Tsiteeri


See on ka tembi andur, mis juhib kütust ning süüdet. See mõjutab otseselt mootori tööd.
Pealmine suurem, sealt saavad infi tembi kell ning tuled jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.12 20:54 Tsiteeri


http://seekpart24.com/qh/sender-unit-coolant-temperature-xtt91?c=102747&at=&at=1233

Mingi selline asi?
See vast ei sobi ju...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis


postitati 27.01.12 21:06 Tsiteeri


Peaks olema sellise kujuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.12 21:09 Tsiteeri


Asi selge, see oli see pikem isend millest AM tüüp rääkis, mida neil laos ei olnud.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.12 10:05 Tsiteeri


Paak sai lahti katkutud.
http://www.robsaudiworld.com/fuelrepair.htm
See peenike juhe oli nagu uus. Samas näitas nende klemmide pealt, mis läksid sinna liikuvasse tükki 1(oome mõõtes).


Kas keegi oskab õelda, mis klemme ühendada pistikus täpselt, et testida seda, kas jõuab kelladeblokki?(Ei ole enam tagavara 30 kaitset:()

Igasuguse nõu eest tänulik.
Ja kurja kuidas nüüd haisen. Naine pani kohe teise tuppa jooksu.:D


E: Sain korda. See klemm mis seal skaala peal liikus oli ära väsinud ja vajas veidi painutamist. Nüüd tuleb oodata kuni paak tühjenema hakkab, siis saab ka teada kas valetab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.12 12:28 Tsiteeri


Tundub, et paagi andur ikka valetab- Paak täiesti täis kuigi 200km läbi sõidetud juba.
Arvatavsti paigutasin midagi valesti seal.
Nüüd ka selline mure, et kui mootor soe siis pöörded käivad 900-1600 tühikäigul.
Mis sellega teha annaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 31.01.12 13:39 Tsiteeri


Mootori (pritsega seotud) probleemide kohta foorumist paremat vastust ei saa, kui et mine spetsialisti juurde. Asukoht sul profiilis puudub, aga Tallinnast on Speester ja Viljandis on ka üks sell, kes jagab matsu. Ise viin Speedster'isse, kuna minu 2.3 sureb vahel hoo maha pidurdamisel välja (ei suuda pöördeid hoida).
Udutuled saad alates 7 eurot tükk, oleneb kas tahad augutäiteks või, midagi, mis näitavad ka. Kas juhtmed üldse jooksevad udutulede jaoks? Stange võred saad talutava kvaliteediga Alvadi.ee'st.
Mustale Audile sobivad oranžid suunad rohkem minu arust. Tagumised nurgatuled punaste vastu ja on ka kohe parem.
Temp. andur siis selline.
Tulede puhastamine (all pool luubi kohta ka).
Edu!


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.12 14:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aht0
Mootori (pritsega seotud) probleemide kohta foorumist paremat vastust ei saa, kui et mine spetsialisti juurde. Asukoht sul profiilis puudub, aga Tallinnast on Speester ja Viljandis on ka üks sell, kes jagab matsu. Ise viin Speedster'isse, kuna minu 2.3 sureb vahel hoo maha pidurdamisel välja (ei suuda pöördeid hoida).
Udutuled saad alates 7 eurot tükk, oleneb kas tahad augutäiteks või, midagi, mis näitavad ka. Kas juhtmed üldse jooksevad udutulede jaoks? Stange võred saad talutava kvaliteediga Alvadi.ee'st.
Mustale Audile sobivad oranžid suunad rohkem minu arust. Tagumised nurgatuled punaste vastu ja on ka kohe parem.
Temp. andur siis selline.
Tulede puhastamine (all pool luubi kohta ka).
Edu!


Peab vast viima sinna Speedster'isse mingiaeg.
Hetkel ei taha iludetailidele eriti kulutada. :) Tahaks ennem tehniliselt asjad korda saada. Aga juhtmed jooksevad.
Mulle millegipärast need kollased ei meeldi, aga maitse asi. ;) Taha võiks jah punased vaadata.

Kust sellist temp andurit saaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 31.01.12 15:22 Tsiteeri


Forsist saab.
Tee varuosapäring siin.


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
C4ines
huviline



Registreerunud 16.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.12 10:17 Tsiteeri


Aga miks see kindlasti pritsungi probleem peaks olema?
Kui autol vedu aga siis ju ei kõiguta pöördeid.
Ainult siis kui mootor soe ja tühikäigul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]