Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 19.01.12 22:52
|
|
|
80 Competition - kütte pump ei võta järgi - asjaga kiire
Nii, mainin kohe ära et otsingut kasutasin ja midagi asjaliku ei leidnud, kuna kiire ka asjaga, seda enam veel vajadus eraldi teema jaoks.
Probleem siis selles et kütte pump ei võta järgi kui süüde sisse keerata.
Ise ei ole veel näinud asja, kuid homme (reedel) miskine kella 12 paiku minek autot uurima ja samas ka kohe üritada viga tuvastada ning eemaldada.
Kontrollitud siis kaitsmed, indikaatoriga kütte pumba juhtmed (neljane pistik olevat olnud), sinna vool ei jõudnud, anti teise auto pealt täkku nat
aega kuna peal olev aku suht laip, 3-4 min möödudes oli 12v indikaator lamp õrnalt hõõguma hakanud kuid aku viga olla ei tohiks kuna öö otsa laadis ja
pooviti ka korras akut teise auto pealt.
Järgnevad asjad tahaks ennem kindlaks teha :
Teadu pärast peaks kütte pumbal relee olema, mis relee nr on ?
Neljane pistik mis paagi juures pumba juurde/külge käheb, millised nendest on pumba juhtmed, kuna seal peaks ka olema kütte taseme anduri juhtmed
VIST. Plaan siis selline et kui viga ei leia, anda otse vool pumbale et ta kodu garaasi toimetada, sleppida suhteliselt võimatu kuna vaja tulla läbi
linna (rakvere) ja olemas oleva autoga väga jama seleppida kuna esi vedu ja kaalu pole ollagi, niisamagi jama risti pealt ää minna, rääkimatta veel
sellest kui neli vedune audi sabas on, pluss veel praegune ilm ja teeolud.
Nii palju siis veel infot et kusagil 2 nädalat tagasi sõideti paak tühjaks ja juht jäi teele, kuid peale seda pole probleeme olnud, ning teine asi,
viimased paar kuud on kütte näidik villast pannud, vahest näitab et veel veerand, vahest punase peal, vahest nullis.
Mainin siis et asjaga suhteliselt kiire, juhul kui leidub rakvere kandis mõni hea klubiline kes asja jagab, hüpaku homme lepnale grossi tootmise
juurde ja andku kasivõi head nõu.
Terv.
Lauri
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 19.01.12 23:58
|
|
|
Küttepumba relee kapotiall kaitsmekarbis pikka kasvu relee, täpse asukoha leiald kaitsmekarbi kaane alt kus kirjas mis kus.
Paagipeal neljases pistikus jah 2 taseme anduri juhet ja kaks pumba omad, ei mäleta kas kõik olid sama jämedad v ei, kui 2 jämedamad siis nood pumba
omad.
Kui õieti mäletan olid pumbajuhtmed pistikus vastakutti, mitte kõrvuti, sama käib tasemeanduri kohta.
Peast värvi ei mäleta aga pumba vool oli vist rohelise triibuga.
küünte, noa v kruvveriga koogi releel kaan maha, pista tagasi aga ää suru lõpuni pessa releed ( muidu ei saa pärast kätte ) Süüde sisse ja vajuta
näpuga kontaktid kokku, kas hakkab paagis undama, kui ei siis kontrollida kas vool jooxeb sinna paagipeale neljasesse pistikusse.
Vahet pole misvärvi juhe, kui relee klemmid kokku surud peab tulema ühte neis juhtmesse vool. ( Kui kaitsmed terved ja immo ega signa ei saboteeri
)
Ilmselt pump surnud.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 20.01.12 08:59
|
|
|
Selles asi ongi et vool ei jõua peale, kontrollit ikkagi ju.
Kuid tänud asjaliku vastuse eest, varsti sinna poole minek, eks siis ole näha mis saama hakkab.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 20.01.12 12:53
|
|
|
Nii, siia kas siis natuke, auto koju toodud, kütte pump täätab ilusti, aga originaal juhtmetega voolu peale ei tule, mass on olemas aga + on puudu,
sammuti toimivad taseme anduri juhtmed ilusti, hetkel siis sai pandud otse juhe aku pealt pumbani ja keskele tehtud ajutise lahendusena katkesti, ehk
siis keera juhtmed kokku ja võtit.
Kuid probleem on sellegi poolest alles. Releesi tsekkasin, toimisid ilusti, kaitsmed kõik terved.
Endal selline plaan et ise uus juhtmestik vedada pumbale, süüte voolust võtta vool relee sisse lülitamiseks ja vool aku pealt, kasutada plaanis lisa
tulede releed, kuna kõikse lihtsam ühendada.
Seda kõike muidugi juhul kui viga üles ei leia. Immo kohta ei oska öelda kuna ei leidnud immo pulka esimese otsinguga kohe ülese, on muidugi veel paar
kohta kust pole otsinud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.01.12 13:15
|
|
|
No hakkad muudkui ahelas liikuma, et kus maal vool jõuab peale, kui ikka näiteks releeni ei jõua, siis pole ka erilist mõtet relee korrasolekus
kahelda ja selle testimisele aega raisata! Siis vaatad, kust relee omale juhtahela saab ja kas relee nn täiteahel (võiks olla jämedamad juhtmed) ka
ühes otsas pinget omab jne jne.
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ
|
postitati 20.01.12 14:18
|
|
|
Lisaks releele peaks veel kaitse ka olema kuskil. Otsi nimetust: Kraftstoffpumpe
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.12 17:46
|
|
|
Offtopic aga ostaks su auto ära kui sobiv on 
|
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 20.01.12 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Offtopic aga ostaks su auto ära kui sobiv on |
PS
Aga auto kohta et sai uus juhtmestik veetud, läbi relee ja 15 amprine kaitse vahele, ühe lammutus auto pealt võetud kaitsme pesa sai vahele joodetud,
midagi sellist :

Igatahes toimib ja töötab nii nagu ennem.
|
|
|
|