Lehekülgi: 1 2 3 4 |
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 02.03.12 15:53
|
|
|
Nüüd oleks targemate abi vaja. Tagaluuk lambist ise teeb ennast lahti kui lukku panen siis ei tee. Ise arvan et vesi seal lülitus süsteemis on asi
võimalik? Mudu seal see kummist nupp või kaks isegi numbritulede juures.
Raske jalaga.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 02.03.12 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
Nüüd oleks targemate abi vaja. Tagaluuk lambist ise teeb ennast lahti kui lukku panen siis ei tee. Ise arvan et vesi seal lülitus süsteemis on asi
võimalik? Mudu seal see kummist nupp või kaks isegi numbritulede juures. |
Ma võin ainult nii palju rääkida, et endal tegi ka kunagi sama moodi. Mingi hetk töötas normaalselt ja siis mingi hetk jälle hakkas jamama. Suurest
laiskusest lahtikiskumise asemel sai luuk lihtsalt võtmega lukku keeratud. Nüüd juba üle poole aasta kõik korralikult toiminud. Õnne kombel lahenes
probleem ise. Aga kui ise targemaks saad, siis paneks ka selle tarkuse igaks juhuks kõrva taha tuleviku jaoks.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 02.03.12 16:19
|
|
|
Aga mismoodi see lukku keeramine toimis? Siis ei saa enam pagasnikut ilma lahti kui uuesti võtmega?
Raske jalaga.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 02.03.12 16:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
Aga mismoodi see lukku keeramine toimis? Siis ei saa enam pagasnikut ilma lahti kui uuesti võtmega? |
Jah. Kuna tüütas ära see teema ja niikuinii ei olnud mingit erilist peale ja maha laadimist, siis keerasin võtmega täitsa lukku ära. Mingi hetk
keerasin jälle lahti ja nüüd toimib. Ainult, et see luuk seal luku augu ees jäi natuke pahasti ja nüüd on nii soppa täis visand, et võti enam sisse ei
taha minnagi. Seega kunagi on niikuinii vaja lahti kiskuda ja puhastada. Aga eks selle tegemise võtab siis ette, kui peaks jälle hullu hakkama panema.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.03.12 17:29
|
|
|
Aga kui ainult pulti kasutada, kuidas siis.
Enda omal enne värvimist luugi lülitid ka vahest töötasid, vahest mitte.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 02.03.12 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Aga kui ainult pulti kasutada, kuidas siis.
Enda omal enne värvimist luugi lülitid ka vahest töötasid, vahest mitte. |
Kui võtmega lukku keerata, siis ei toimi enam puldi nupp ju. Lahendus on muidugi see ka, et istud sisse vajutad keskluku nupust uksed lukku. Siis
lähed välja, lööd luugi kinni (minul siis enam ei teind lahti kui kesklukk peale panna) ja siis istud autosse ja sõidad. Aga selline tegutsemine
tüütas ära lõpuks.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 08.05.12 19:25
|
|
|
Sai siis lõpuks üle vaadatud mis autol hooldamist tahab. Ära sai vahetatud esimesed poolteljed, õõtsad, kõravlistuja poolne esimene sarniir, õli,
filter, pidurivoolik esimene kõrvalistuja poolne, kliima täidetud, kõrvalistuja tagumine rattalaager.
See siis rohkem endale meelespeaks.
Küsiks siis targemate käest sellist asja. Kui ma avastan ükshetk, et nüüd oleks aeg turbosi vahetada ja ei plaani osta tutikaid ja on pakkuda sama
raha eest s4 omad ja rs4 omad. Kummad võtta või kas peab kohe veel midagi kaasa aitama kui rs4 turbod panna.
Midagi lugesin 2.7biturbo tuunimisest, et väljalaset peaks aga ei saanud aru kas kindlasti peab. Ei salli nagu üldse mingit lörinat.
Raske jalaga.
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.12 19:30
|
|
|
Mul kui luugi plõksimine üle viskas...tõmbasin seestpoolt pistiku välja. Praegu on ok aga ilmselt suvel vihma ja niiskusega hakkab jälle peale.
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 08.05.12 19:32
|
|
|
Mul oli see probleem talvel ainult nädal või paar. Nüüd kõik toimib ja korras. Kunagi kui aega saan võtan luugi polstri ära ja vaatan kuhu niiskus
ligi pääseb.
Raske jalaga.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.05.12 20:11
|
|
|
Võta K04-d.
Võib teha Stage 3-. Väljalase tuleks kattidest puhtaks rookida ning veidi suuremad pihustid panna või 5 barine rõhuregulaator ja ära seadistada.
Päris RS4-ja loomulikult nii ei saa, aga 370-380 jõudu küll ning arenemisruumi jääb ka.
Seadistamise asjus võid minu poole pöörduda näiteks...
Odavam oleks muidugi lihtsalt K03-d panna. Samas K04-dega saaksid 50-70 heppa juurde ning peaksid ehk 400-600 eurot juurde maksma
(seadistus/pihustid).
Kõik on sinu enda teha. Oleneb põhiliselt rahakoti paksusest
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 08.05.12 20:16
|
|
|
No eks siis tuleb koguma hakata. Ega pikka pidu pole kui üks turbo juba õline on aga 10 000km juures õli veel juurde valama ei pea. Aga see kattidest
tühjaks tegemine mõjub ülevaatusele kuidas?
Raske jalaga.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.05.12 06:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
No eks siis tuleb koguma hakata. Ega pikka pidu pole kui üks turbo juba õline on aga 10 000km juures õli veel juurde valama ei pea. Aga see kattidest
tühjaks tegemine mõjub ülevaatusele kuidas? |
Kui tahad ÜV ametlikult läbida, siis peaks tagumised katid alles jätma.
DP-d tuleb igal juhul kattidest tühjaks tegema või siis veel parem oleks suuremad DP-d paigaldada.
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 09.05.12 18:29
|
|
|
Selgita nüüd lollile mis tähendab see DP.
Ja uus viga juures autol. Vahepeal kiirendades nagu 4000rpm juures kaoks kõik tagant ära venivad edasi pöörded lihtsalt. Tunda on seda just teise
käiguga. Ja veakoode näitab juba pikemat aega, et väljalaske gaaside juhe lahti. Kunagi kui auto venna oma veel oli siis oli sama jama ja ole
õhulugeja peetis. Vigu samuti tookord ei näidanud.
Raske jalaga.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 09.05.12 18:58
|
|
|
DP tähendab downpipe. Siin pildil kõige
ülemised torud. Väljalaske tem andur on vaja sul arvatavasti ära vahetada siis sõidab jälle. Bi turbol õhumõõtja alati viga ei pruugi näidata.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 09.05.12 19:03
|
|
|
Ja mul ideeliselt olemas originaal MAF kui EGT andur
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 09.05.12 19:04
|
|
|
Ja neid torusi mul vaja milleks? Jämedamad? Ja mul tekkis see viga peale kasti remonti, et ehk on juhe lahti aga ei tea kust otsida. Või kus see andur
on ega koos lambdaga ei ole? Ja kuda õieti ma teada saaks kas on õhulugeja koduste vahenditega? Arvuti ja kaabel on olemas aga poolik soft.
Raske jalaga.
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 09.05.12 19:05
|
|
|
Saa Prj-ga kokku ja teeb sulle puust ja punaseks, mida vaja teha.
Olemas originaal õhulugeja ja väljalaske temperatuuri andur.
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 09.05.12 19:08
|
|
|
Sa räägid siis sellest mis ma siis tegema pean kui turbosi vahetama hakkan aga ma mõtlen, et mis praegu tegema peaks liikumiseks? Et see 4k juures
ärasuremine ära jäeks. Ja seda päris pikalt teinud, et vahepeal läheb edasi vahepeal nagu läheb poole uimasemalt. Seda siis tagumike dünoga.
Raske jalaga.
|
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |