adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 15.01.12 21:49
|
|
|
Quattro muutus
Olen uurind igalt poolt Internetist ja siit foorumist, aga rahuldavat vastust pole ikka veel saanud.
Küsimus siis järgmine:
Kas on võimalik muuta Audi 80 B4 Quattro kas siis tagaveoliseks või esiveoliseks ilma et peaks midagi alatiseks kinni keevitama ja et talve saabudes
saaks uuesti tagasi nelikuks teha.
Küsin sellepärast, et minu loll loogika ütleb, et kui autol veab aint üks sild, siis on võimalik kütust kokku hoida ?
Samas tahaks teada kas sellega võib kaasneda mingeid ohtusid sillale ?
Ärge siis vastates väga karmid olge Asi puhtas uudishimus ja kui on
võimalik kütuse pealt kokku hoida ilma, et silla juppe vms hävitaks, siis jätaks oma Audikese endale alatiseks alles.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 15.01.12 21:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: adr3naline
Olen uurind igalt poolt Internetist ja siit foorumist, aga rahuldavat vastust pole ikka veel saanud.
Küsimus siis järgmine:
Kas on võimalik muuta Audi 80 B4 Quattro kas siis tagaveoliseks või esiveoliseks ilma et peaks midagi alatiseks kinni keevitama ja et talve saabudes
saaks uuesti tagasi nelikuks teha.
Küsin sellepärast, et minu loll loogika ütleb, et kui autol veab aint üks sild, siis on võimalik kütust kokku hoida ?
Samas tahaks teada kas sellega võib kaasneda mingeid ohtusid sillale ?
Ärge siis vastates väga karmid olge Asi puhtas uudishimus ja kui on
võimalik kütuse pealt kokku hoida ilma, et silla juppe vms hävitaks, siis jätaks oma Audikese endale alatiseks alles. |
Ma tehnilist külge ei puudutaks, aga küsiks vastu, et kui suurt kütusesäästu ootad? Tehaseandmete poolest on tavaliselt quattro ja ühesillalise
kütusekulude vahe maximum 1 liiter 100 km kohta. Kas sõitu on niipalju siis, et tasub quattro eelistest loobuda?
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 15.01.12 21:55
|
|
|
Inimene küsis just nimelt tehnilist külge.
|
|
|
MadisT
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996
|
postitati 15.01.12 21:56
|
|
|
Kui kütusekulu on probleemiks, oled selgelt vale auto valinud. Ma ei usu, et see kulu sedavõrd väheneks, et see ümberehitamine end ära tasuks. Mõtlen
seda tõsiselt.
EDIT: ümberehitamise peale kulutatud rahasumma oleks tõenäoliselt suurem, kui mõne aasta kütusekulu vahest saadav võit. Seega, mina Sinu asemel ei
hakkaks isegi tehnilise teostatavuse poole kiikama.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 15.01.12 22:12
|
|
|
Niisugusi asju on siin varem tehtud ikka ka, kasvõi Henri Puhmase legendaarne auto. Ma olen ka müügikuulutuses näinud RWD Audit, millel oli jutt
juures, et soovi korral saab AWD-ks tagasi ja 40 minutiga. See paneb arvama, et midagi permanentselt seal siiski muutma ei pea.
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
postitati 15.01.12 22:34
|
|
|
Ma pole küll spetsialist, kui eksin siis parandage, aga minu arust keerad poolteljed lahti ja ongi asi korras.
Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.01.12 23:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mr.E
Ma pole küll spetsialist, kui eksin siis parandage, aga minu arust keerad poolteljed lahti ja ongi asi korras. |
Siis ei liiguks auto mitte kuskile.
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 15.01.12 23:29
|
|
|
Kui keerad poolteljed välja siis ei liigu sul auto üldse. Proovi tõsta autol esiots maast lahti ja vaata kas liigub edasi normaalselt.
edit : prj jõudis ette.
|
|
|
greatmaster
huviline
Registreerunud 11.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro
|
postitati 15.01.12 23:45
|
|
|
Sebi endale samasuguse käigukasti katkine torsen ja keevita kinni. Kui tahad üherattaveoliseks teha siis kasutad seda ja kui nelikut siis paned
korraliku torseni sisse. Eeldab muidugi natuke kauem aega tööd kui 40 minutit.
|
|
|
Siim5
klubiliige
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 16.01.12 05:27
|
|
|
Pärast kasti torseni keevitust esimesed poolteljed ka ära võtta. Rahaliselt ei lähe praktiliselt midagi maksma kui omal koht kus teha olemas.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 16.01.12 06:53
|
|
|
Kui oma aeg kallis pole siis esiveolise kast ja kardaani eemaldus. Paraku leian ka mina, et tegemist oleks lauslollusega. PS! Selle kütusekulu võidu
tambid sel juhul rehvidesse, kuna need ei kulu enam ühtlaselt vaid esimesed saavad kogu laksu endale.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 16.01.12 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Niisugusi asju on siin varem tehtud ikka ka, kasvõi Henri Puhmase legendaarne auto. Ma olen ka müügikuulutuses näinud RWD Audit, millel oli jutt
juures, et soovi korral saab AWD-ks tagasi ja 40 minutiga. See paneb arvama, et midagi permanentselt seal siiski muutma ei pea. |
Olen ise ka näinud kuulutust, vist oli Auto24'jas, et lubati tagasi AWD'ks teha umbes 40minutiga ja sellepärast ka küsimus mul tekkis.
Samuti on asi ka selles, et see auto on ikka natukene liiga kalliks saanud ja ei taha sellest lahti öelda. Sentimentaalsus
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------
Küsimus.2
Aga kas oleks võimalik samale autole külge panna uus mootor, millega oleks säästlikum sõita ja kui suurt tööd selline asi endas ette näeks ? Mõtlen
kui võtta näiteks A4 quattro 1.9tdi või A6 quattro 2.5tdi r5 mootor ja peale visata? Äkki on kellelgi kogemusi sellel alal.
Kui mingit lahendust ei leia siis pean tõesti maha müüma ja ikkagi 1.9TDi või 2.5TDi peale üle minema mõneks ajaks.
Saan ise ka aru, et suht lollid küsimused, aga uudishimu on suur Ja
küsija suu pihta ei lööda
Kunagi tulevikus hakkan lihtsalt jahtima Audi A6 2.5TDi Quattro't
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 16.01.12 17:43
|
|
|
Kui 2.3 tahad vahetada 1.9 astu, siis võta ühendust klubilise Ardo-ga. Ta teinud sellise vahetuse. Kuid igal juhul tuleb nii rahaliselt kui ka
närvikulu poolest soodsam, kui praegune maha müüa ja uus säästlikum auto osta.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=98149&page=1
|
|
|