AudiTD
huviline
Registreerunud 16.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 AAN + VEMS
|
postitati 14.01.12 18:51
|
|
|
UURiks !! Audi Coupe S4 tehnikaga
Terv!
Tahaks saada infot sellise masina kohta http://www.auto24.ee/used/951070 ,et kes on
ehitanud
Ja muud kui keegi midagi teab (ajaloost)
Tänud !
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.01.12 11:18
|
|
|
Kiibitud on asi minu poolt, küll aga panin ma sinna 250kpa MAP anduri, mitte 300 
Muus osas ei oska eriti midagi öelda, kui tead, mida ostad, siis mine vaata üle.
Kui ei tea, mida ostad, siis hoia suure kaarega eemale, kuna probleeme tuleb ilmselt keskmisest S2-st rohkem.
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 15.01.12 12:48
|
|
|
Selliste autode miinuseks on ülekanne ja veermik. Algselt nm mootoriga kere ülekanne on aegalane, 100-ga sõites on pöörded 3000rpm, seega kütus
maitseb hästi. 01a käigukasti kestvus on kah selline olematu sihipärasel kasutamisel, oleks s4 01e käigukast ka komplektis oleks asi oluliset parem.
Võimsust veelgi tõstes murduvad poolteljed nagu makaronid. Rool on aegalane, s2 latt on kiirem, vahel võibolla jõuad isegi enne kraavi midagi lapata
Need plekist õõtasad ei kõlba ka lahjema mootoriga isenditele, õõtsapukse
läheb 3x tihedamini, õnneks on õiged kaasa. Kere paistab kah suht õnnetu...
Samas mõned plussid on, moodne süüde, koos moodsate rs3 poolidega (vs 3b jagaja süüde), spm kepsud, eba vajalikud muidu selle jõudluse juures, seades
mootoris kestavad orginaalid ka 2x suurema võimsuse juures. Õhulugeja kui on uus on hea, vahet pole kas aan v adu oma, tavaliselt siiski uus alati
ostetakse adu-rs2 kuna see on odavam. Fmic igasugune muu on parem kui orginnal üldiselt. Sisselaske kolle oleks ägedam kui oleks aan puuritud või mõni
muu ise tehtud pööratud kolle. Katuseluugita ja kliimata kere on hea kerge kihutamiseks niis sirgelt kui kurvis, mis siis, et algaselt väham
keevitatud ja pehmemast plekist kui s2 oma. B4 nina kuluks alati "s2" juurde, luuptuled on välimuselt alati ägedamad, xenoniga vast näitavad ka
midagi. "Muud lisad" koos uue õliga käivad ikka vana ja ja kulunud auto hoolduse - remondi juurde.
Samas on ju hetkel turul 1k € kallimaid täisverelisi isendeid saada. See läti caravan 80 on juba tehasest palju praktilisem, mahub ämm ja koer kah
peale, 01e 6 käiku kast all, jagaja vaba süüde (ilmselt vahetub ka mingil ajal rs3 poolide vastu teatud põhjustel). Oluliselt parem veermik, ka taga
sild kannatab juba sõitmist, paar olulist rauajuppi lisatud, mida coupe kerel pole kunagi.... Mis põhiline "sportauto" on punast värvi 
|
|
|
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 15.01.12 12:53
|
|
|
PRJ- PS väitsid sa mulle, et tegid chipi ümber 300kpa andurile.
Lõik sinu ps-st:
Boosti chipi said custom nagunii, kuna MTM on 250kpa andurile.
Kalibreerisin ringi 300kpa andurile selle siis, et rõhk jääks samaks....
Ehitas selle siinne foorum kasutaja k6veric. Kui mina selle auto tema käest ostsin, polnud üldine vaatepilt eriti ilus kuid hind oli ka vastav.
Hetkeseisuga olen ära vahetanud terve esisilla, enamus mootori andurid, et asi üldse töötaks normaalselt, pannud uue õlijahuti koos torudega(vana
jahuti tilkus ning üks torudest oli jätkatud kummivoolikuga :O )
PRJ lasknud ära vahetada kiibi kuna eelmine kiib oli suht ulme seal.
Pmst olen terve auto käinud otsast lõpuni üle ja eks nokitsen ka vaikselt edasi. Peamine on see, et nüüdseks auto sõidab ja kui nö pähe anda, siis ka
liigub, mida enne see auto teha ei suutnud mitte ühestki asendist.
Samuti on leidnud aju endale korraliku koha ning juhtmestiku korrastatud.
Tõesti pole see auto sellele, kellele ei seisa mutrivõtmed käes- igav temaga ei hakka kuid sõidurõõm, eriti sellise ilmaga toob ikka naeratuse näole
tagasi küll 
Samuti läheb täna stange värvi alla, et poleks nii kirju enam väljast. Kere näeb ainult visuaalselt õnnetu välja, kerel rooste puudub!
Kellel on tõsine huvi, soovitan ise tulla oma silmaga üle vaadata. Omaltpoolt pakun tõstuki võimlaust, et ostja saaks ka põhja alt üle vaadata.
Andi.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 15.01.12 13:21
|
|
|
Algselt oli NM mootor, kas NM nukad on ka elles ja mootoril peal? Kui jah ,siis need on ainuüksi "kulda väärt" 
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.01.12 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: *Andu*
PRJ- PS väitsid sa mulle, et tegid chipi ümber 300kpa andurile.
Lõik sinu ps-st:
Boosti chipi said custom nagunii, kuna MTM on 250kpa andurile.
Kalibreerisin ringi 300kpa andurile selle siis, et rõhk jääks samaks.... |
Ai, õigus jah, vabandust, tuleb meelde.
MAP on seal jah 300kpa, aga käitub antud softiga täpselt samamoodi, nagu 250kpa.
Muidugi edasi ehitamisel ehk tööd pisut vähem 
|
|
|
|
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 16.01.12 08:58
|
|
|
Kasti, pooltelgede ja muu sellise vastupidavuse kohta ütlen ainult seda, et piisava tahtmise juures saab kõigest jagu.
Olen sõitnud paar kuud ka kuiva ilmaga ja oh seda imet- kast ja poolteljed on ikka veel ühes tükis! Ja kohalt starti said antud jupid tunda
küllaga!
100km/h juures on põõrded 3000rpm küll aga sellest hoolimata on maantee keskmine kulu ~9L juures. Ei nimetaks seda just januseks...
|
|
|
|