S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.01.12 15:24
|
|
|
See ostuhind ei määra suht midagi neil autodel.
Pealegi on need 12k parajad räimed seal või halva varustusega. 60 000 läbisõitu reklameerival isendil on 210k ees ja stange puru
Esimene normaalne masin nimekirjas piltidelt on see valge sisuga 13500, samas Eestisse tuues paned 1k otsa.
Ise mõtlesin ka mujalt tuua, aga ega inimesed lollid ei ole ning lähemalt vaadeldes ning arvutades ei leidnud ühtegi autot, mis oli toomist väärt.
Korralikumad isendid kõik vähe kallimad ning RS4 pidamisel ei tohi ju nagunii 1000 EUR-i eriti morjendada ning peab iga hetk võtta olema, kui sellega
reaalselt sõita tahad.
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.01.12 15:33
|
|
|
Eks suuresti määrab auto hinna vananedes kulumine ning võimalikud/tüüpilised eesootavad remonttööd ala kurikuulus 2.5TDI V6. Paljud
luksusklassimasinad on kasutatuna soodsad, samas, mis on soodne? D2 A8, 7-seeria bemari jms.
Vaadates neid odavama otsa RS4/B5-sid, siis jah, soodne selle masina ülalpidamine ei saa olema ,eriti, kui suuremosa "lapsehaiguseid" on
põdemata
150-200Tkm on selline magus läbisõit, kus hakkavad ilmnema igasugu huvitavad anomaaliad ning remont saab olema tugev rahatagumine, kas on mõtet,
otsustab juba individuaalselt.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 13.01.12 15:37
|
|
|
Juh, jutt täitsa õige, see 200 000km lähenemine toob kaasa palju peavalu. KUID, minu vaatenurk oli rohkem seal, et isegi sealmaal olevad
"vigadeparandust" ootavad masinad olid ja on mujal ju hoopis kõrgemate hindadega
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.01.12 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
On inimene Itaaliast, kes ütleb, et osad nendest masinatest seal on väga head selle hinna eest Igaljuhul ma ei tahakski näha, et kõigil RS4 oleks Eks see si** seis seal laseb kindlasti hindu kõvasti alla ja auto ei ole selles süüdi (ei pea kohe peldik olema) |
Üksasi on "masu" l-regioonis, teineasi on sealne suhtumine ja hooldus masinasse, ala pidev longlife, päheandmine, mitte jahutamine jms, see kõik
keerab p***e 2.7 V6 biturbo moootori. Tõenäoliselt defekteeriti masin, tuvastati hunnik vigasid, kulukas remont, soodsalt müüki, lahendatud. Pigem on
asi niipidi seal ehk.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 13.01.12 15:41
|
|
|
Ma lõpetan sellega, et ma ei ostaks enivei sealt ühtegi autot (Itaaliast)
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.12 16:17
|
|
|
Vähemasti minul on siiber sellisest suhtumisest, kui vaadatakse mingi mudeli kõige odavama otsa autot või autosid, seal juures ise süvenemata, mida
see odav auto ei sisalda või milliseid kulutusi ta endaga kaasa toob. Ma ei ütleks seda praegu välja, kui poleks seda suhtumist varem korduvalt
kohanud. See on mõnes mõttes nagu naise võtmine tema rinnasuuruse pärast.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|