Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.12 20:50
|
|
|
Audi 100 C4 2.3 98kW - 1991 - Tenno
Tere audiomanikud!
Ostsin remonti vajava Audi 100 C4 aastast 1991. Mootor 2.3E R5, 98 kW. Auto on mõningate iluvigadega, värvus hall, seisma jäänud maist 2011, kuna siis
sai TÜV läbi. Ise soetasin isendi 07.01.12.
Ostmist ei kaalunud ma kaua, otsus tuli kiiresti auto müügihinna tõttu - ehk siis soodne.
Kaasa sain ka kaks jooksu valuvelgi, suve-ja talverehvidega, kapslid ka kõik olemas.
Auto ajaloost veel nii palju, et enne mind on Eestis olnud üks omanik, ajast mil auto registreeriti esmakordselt Eestis - 2007a. Eestisse toodud
Rootsist.
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.12 21:10
|
|
|
Esialgne plaan on märtsi alguseks auto korda teha.
Vigadest:
*Summuti - eest plekkühendus laseb läbi ja viimane pütt selline vuhvel, et vajab vahetamist. Arvatavasti läheb terve jooks vahetusse mõne korralikuma
kasutatud väljalaske süsteemi vastu.
*Pidurid - plaanis on vahetada klotsid ja veel ühtteist. Täpselt ei tea, kuna pole lammutamiseni jõudnud, aga eelmine omanik ütles, et tagumised
supportid ja klotsid vajavad vahetust.
*Küljeliistude vahetus
*Kindalaeka luugi link puruks
*Aknavända ja turvavöö kinnituse korpus puudu.
*Esiistmete seljatoed logisevad.
Samuti oli huvitav see, et õlikorki töötamise ajal kergitades tekkis nagu justkui vaakum, mingi 2-4 senti kergitades, pöörded langesid. Kui korgi
täitsa eemale tõmbasin siis pöörded taastusid ja püsisid ühtlasena. Pakkuge lahendusi, mis võib olla veaks (kas st kohe et surve karteris). Mida peaks
üle vaatama? Või peabki nii olema?
Kuna ilmad on vihmased ja vahel ka talvised, siis spetsiaalselt "uue" audi tõttu sai puhastatud garaa˛ (kola palju), nüüd sai auto garaa˛i ja on
juba 5 päeva kuivada saanud. Kuivada, sest sees oli ulme kondents ja niiskus. Koju sõitma hakates avastasin klaasidel seestpoolt nö vihmapiisad, mis
kuivasid 15-20 km möödudes peaaegu ära (v.a. tagaklaas). Pagasniku luugi vahelt paiskas oma poole liitri jagu vett kui ma seda avasin. Pagasniku põhi
ning salong märjad, turvavööd hallitavad. Sai siis matid välja võetud, nii salongist kui pagassist ning jäi kuivama lahtiste akendega. Plaan siis
uurida kust vesi sisse saab, milles probleem. Andke nõu!
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 12.01.12 21:15
|
|
|
Salongi tuleb vesi tavaliselt ummistunud kojameeste aluste vee äravoolude tõttu. Kapoti alt kojameeste alt tõstad selle plastikust katte ja otsid
äravooluaugud üles ja sorgid puhtaks. 1 on juhi pool kohe külje peal, 1 kusagil suht keskel, ma ei mäleta kas veel on.
Kui isegi muud asjad tip-top korda teed, karta on, et CO-ga ülevaatuselt läbi ei saa, lase enne kindlasti mõõta. Pritsega seotud vead on selle mootori
puhul tihti probleemiks.
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.12 21:21
|
|
|
Aitäh nõuannete eest!
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 12.01.12 23:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tenno
Samuti oli huvitav see, et õlikorki töötamise ajal kergitades tekkis nagu justkui vaakum, mingi 2-4 senti kergitades, pöörded langesid. Kui korgi
täitsa eemale tõmbasin siis pöörded taastusid ja püsisid ühtlasena. Pakkuge lahendusi, mis võib olla veaks (kas st kohe et surve karteris). Mida peaks
üle vaatama? Või peabki nii olema? |
See mootor peabki õlikorgi eemaldamisel puterdama hakkama või välja surema. Kui mootori töös muutust ei esine, siis võiks esimese asjana
karterituulutust kontrollida.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 13.01.12 09:01
|
|
|
Mul on nii, et kui õlivarras välja võtta, siis hääl ja pöörded muutuvad, aga kui õlikork maha võtta, siis mootor kindlasti seiskub. Peakski nii olema.
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.12 21:35
|
|
|
Sai siis natuke garaa˛is aega veedetud. Puhastatud pagasniku tihendi vahelt "mullastunud" lehesodi (tagaklaasi juures), lisaks avastasin, et
tagaklaasi tihend lahti (kuni nurkadeni peaaegu). Kuidas tihendit kinni panna? Teenindus või silikoon, klaasiliim? Eest kapoti alt leidsin ühe
keskmise vee väljavoolu augu ja puhastasin selle sodist ära. Eemaldasin esimese katkise iluvõre. Ukseliistud on kruvide ja poltidega läbi ukse
lastud. Juhipoole supportid ka küljest ära, kattekummid katki jne - peab
remontkomplektid ostma ja korda tegema.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 13.01.12 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tenno
Salongist põhjamatte äravõttes leidsin eest põrandalt juhipool 1-e ja kundepool 2 oran˛i junni. Milleks need on? |
Nende punnide külge kinnituvad originaal põrandamatid, et paremini paigal püsiks.
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 18:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: Tenno
Samuti oli huvitav see, et õlikorki töötamise ajal kergitades tekkis nagu justkui vaakum, mingi 2-4 senti kergitades, pöörded langesid. Kui korgi
täitsa eemale tõmbasin siis pöörded taastusid ja püsisid ühtlasena. Pakkuge lahendusi, mis võib olla veaks (kas st kohe et surve karteris). Mida peaks
üle vaatama? Või peabki nii olema? |
See mootor peabki õlikorgi eemaldamisel puterdama hakkama või välja surema. Kui mootori töös muutust ei esine, siis võiks esimese asjana
karterituulutust kontrollida. | Sai siis ülevaadatud ja tõepoolest nii ongi, et õlikorgi eemaldamisel sureb välja ja varda
eemaldamisel pööre muutub veidi.
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 18:11
|
|
|
Selgus, et vaiba alla on sattunud jahutusvedelikku salongiradika vahetamise ajal, eelmise omaniku käes. Nüüdseks on alt võetud summuti ja eemaldatud
tunneli kaitseplekk. Vahetusse lähevad käsipiduritrossid, uued klotsid (delphi), vahetatud on küünlajuhtmed (tesla).
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tenno
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: Tenno
Samuti oli huvitav see, et õlikorki töötamise ajal kergitades tekkis nagu justkui vaakum, mingi 2-4 senti kergitades, pöörded langesid. Kui korgi
täitsa eemale tõmbasin siis pöörded taastusid ja püsisid ühtlasena. Pakkuge lahendusi, mis võib olla veaks (kas st kohe et surve karteris). Mida peaks
üle vaatama? Või peabki nii olema? |
See mootor peabki õlikorgi eemaldamisel puterdama hakkama või välja surema. Kui mootori töös muutust ei esine, siis võiks esimese asjana
karterituulutust kontrollida. | Sai siis ülevaadatud ja tõepoolest nii ongi, et õlikorgi eemaldamisel sureb välja ja varda
eemaldamisel pööre muutub veidi. |
Kas see on peab niiolema ainult sellel mootoril või on ka teistel mootoritel?
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.01.12 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
[Kas see on peab niiolema ainult sellel mootoril või on ka teistel mootoritel? |
2,6 v6-l tee, mis tahad, ei muutu suurt midagi
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
[Kas see on peab niiolema ainult sellel mootoril või on ka teistel mootoritel? |
2,6 v6-l tee, mis tahad, ei muutu suurt midagi |
Ma pole enda r4-l ka midagi täheldanud niukest aga siis ilmselt r5 vist
ainukesena on nii äkki.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 16.01.12 19:16
|
|
|
Liistud on paljudel fantaasiat kasutades kinnitatud. Orginaal ukseliist on 45 euri kanti tükk ja B-varuosana terve ring 15 eurot (vastavalt hinnale ka
kvaliteet).
Edu!
"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
|
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 19:18
|
|
|
Kas originaalis ongi 100-l bilsteini amordid all? Minul tagumised on bilsud, esimesi pole vaadanud, kirja leidnud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.01.12 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tenno
Kas originaalis ongi 100-l bilsteini amordid all? Minul tagumised on bilsud, esimesi pole vaadanud, kirja leidnud. |
Sul on 20a vana auto, mis on mustmiljon km läbisõitnud ja arvad, et sul on kuluosa veel tehase oma küljes?
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Tenno
Kas originaalis ongi 100-l bilsteini amordid all? Minul tagumised on bilsud, esimesi pole vaadanud, kirja leidnud. |
Sul on 20a vana auto, mis on mustmiljon km läbisõitnud ja arvad, et sul on kuluosa veel tehase oma küljes? | Ei, mitte seda...
Lihtsalt imestasin, et bilsud. Väga hästi töötavad kusjuures.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.01.12 19:37
|
|
|
Millest järeldad, et väga hästi töötavad?
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aht0
Liistud on paljudel fantaasiat kasutades kinnitatud. Orginaal ukseliist on 45 euri kanti tükk ja B-varuosana terve ring 15 eurot (vastavalt hinnale ka
kvaliteet).
Edu! | Ma arvan, et sa said valesti aru. Ukse liistud sain lahti, need olid fantaasiat kasutades poltide ja kruvidega läbi uste
pandud. Aga ma pidasin lahtisaamise all silmas just salongisiseseid piida liiste, mis eeldatavasti hoiavad vaiba servasid kinni, kuna probleem
oli vaiba kätte saamises. Aga sellegipoolest, aitäh postituse eest. Hindu on alati hea teada.
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Millest järeldad, et väga hästi töötavad? | Konksult maha hüpates tuleb tagaots vaikselt üles. Kui see on üldse mingi argument.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.01.12 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tenno
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Millest järeldad, et väga hästi töötavad? | Konksult maha hüpates tuleb tagaots vaikselt üles. Kui see on üldse mingi argument. |
No vot, see näitab, et ei ole veel täiesti pe.ses, aga päris nii ei saa öelda, et väga heas korras
|
|
|
Tenno
huviline
Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.12 19:54
|
|
|
Nojah. Tõepoolest.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 16.01.12 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
Kas see on peab niiolema ainult sellel mootoril või on ka teistel mootoritel? |
See on mehhaanilise pritse eripära.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |