Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2.3 98kW - 1991 - Tenno (Vastuseid: 87 | Vaatamisi: 12711)
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.12 20:50 Tsiteeri
Audi 100 C4 2.3 98kW - 1991 - Tenno



Tere audiomanikud!

Ostsin remonti vajava Audi 100 C4 aastast 1991. Mootor 2.3E R5, 98 kW. Auto on mõningate iluvigadega, värvus hall, seisma jäänud maist 2011, kuna siis sai TÜV läbi. Ise soetasin isendi 07.01.12.

Ostmist ei kaalunud ma kaua, otsus tuli kiiresti auto müügihinna tõttu - ehk siis soodne.

Kaasa sain ka kaks jooksu valuvelgi, suve-ja talverehvidega, kapslid ka kõik olemas.

Auto ajaloost veel nii palju, et enne mind on Eestis olnud üks omanik, ajast mil auto registreeriti esmakordselt Eestis - 2007a. Eestisse toodud Rootsist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.12 21:10 Tsiteeri


Esialgne plaan on märtsi alguseks auto korda teha.

Vigadest:
*Summuti - eest plekkühendus laseb läbi ja viimane pütt selline vuhvel, et vajab vahetamist. Arvatavasti läheb terve jooks vahetusse mõne korralikuma kasutatud väljalaske süsteemi vastu.
*Pidurid - plaanis on vahetada klotsid ja veel ühtteist. Täpselt ei tea, kuna pole lammutamiseni jõudnud, aga eelmine omanik ütles, et tagumised supportid ja klotsid vajavad vahetust.
*Küljeliistude vahetus
*Kindalaeka luugi link puruks
*Aknavända ja turvavöö kinnituse korpus puudu.
*Esiistmete seljatoed logisevad.

Samuti oli huvitav see, et õlikorki töötamise ajal kergitades tekkis nagu justkui vaakum, mingi 2-4 senti kergitades, pöörded langesid. Kui korgi täitsa eemale tõmbasin siis pöörded taastusid ja püsisid ühtlasena. Pakkuge lahendusi, mis võib olla veaks (kas st kohe et surve karteris). Mida peaks üle vaatama? Või peabki nii olema?

Kuna ilmad on vihmased ja vahel ka talvised, siis spetsiaalselt "uue" audi tõttu sai puhastatud garaa˛ (kola palju), nüüd sai auto garaa˛i ja on juba 5 päeva kuivada saanud. Kuivada, sest sees oli ulme kondents ja niiskus. Koju sõitma hakates avastasin klaasidel seestpoolt nö vihmapiisad, mis kuivasid 15-20 km möödudes peaaegu ära (v.a. tagaklaas). Pagasniku luugi vahelt paiskas oma poole liitri jagu vett kui ma seda avasin. Pagasniku põhi ning salong märjad, turvavööd hallitavad. Sai siis matid välja võetud, nii salongist kui pagassist ning jäi kuivama lahtiste akendega. Plaan siis uurida kust vesi sisse saab, milles probleem. Andke nõu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 12.01.12 21:15 Tsiteeri


Salongi tuleb vesi tavaliselt ummistunud kojameeste aluste vee äravoolude tõttu. Kapoti alt kojameeste alt tõstad selle plastikust katte ja otsid äravooluaugud üles ja sorgid puhtaks. 1 on juhi pool kohe külje peal, 1 kusagil suht keskel, ma ei mäleta kas veel on.
Kui isegi muud asjad tip-top korda teed, karta on, et CO-ga ülevaatuselt läbi ei saa, lase enne kindlasti mõõta. Pritsega seotud vead on selle mootori puhul tihti probleemiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.12 21:21 Tsiteeri


Aitäh nõuannete eest!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.12 21:54 Tsiteeri


Piltide link autost:

http://public.fotki.com/Tents/audi-100-c4/p108433520120112233.html#media


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 12.01.12 23:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Samuti oli huvitav see, et õlikorki töötamise ajal kergitades tekkis nagu justkui vaakum, mingi 2-4 senti kergitades, pöörded langesid. Kui korgi täitsa eemale tõmbasin siis pöörded taastusid ja püsisid ühtlasena. Pakkuge lahendusi, mis võib olla veaks (kas st kohe et surve karteris). Mida peaks üle vaatama? Või peabki nii olema?

See mootor peabki õlikorgi eemaldamisel puterdama hakkama või välja surema. Kui mootori töös muutust ei esine, siis võiks esimese asjana karterituulutust kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 13.01.12 09:01 Tsiteeri


Mul on nii, et kui õlivarras välja võtta, siis hääl ja pöörded muutuvad, aga kui õlikork maha võtta, siis mootor kindlasti seiskub. Peakski nii olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.12 21:35 Tsiteeri


Sai siis natuke garaa˛is aega veedetud. Puhastatud pagasniku tihendi vahelt "mullastunud" lehesodi (tagaklaasi juures), lisaks avastasin, et tagaklaasi tihend lahti (kuni nurkadeni peaaegu). Kuidas tihendit kinni panna? Teenindus või silikoon, klaasiliim? Eest kapoti alt leidsin ühe keskmise vee väljavoolu augu ja puhastasin selle sodist ära. Eemaldasin esimese katkise iluvõre. Ukseliistud on kruvide ja poltidega läbi ukse lastud.:( Juhipoole supportid ka küljest ära, kattekummid katki jne - peab remontkomplektid ostma ja korda tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 13.01.12 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Salongist põhjamatte äravõttes leidsin eest põrandalt juhipool 1-e ja kundepool 2 oran˛i junni. Milleks need on?

Nende punnide külge kinnituvad originaal põrandamatid, et paremini paigal püsiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 18:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Samuti oli huvitav see, et õlikorki töötamise ajal kergitades tekkis nagu justkui vaakum, mingi 2-4 senti kergitades, pöörded langesid. Kui korgi täitsa eemale tõmbasin siis pöörded taastusid ja püsisid ühtlasena. Pakkuge lahendusi, mis võib olla veaks (kas st kohe et surve karteris). Mida peaks üle vaatama? Või peabki nii olema?

See mootor peabki õlikorgi eemaldamisel puterdama hakkama või välja surema. Kui mootori töös muutust ei esine, siis võiks esimese asjana karterituulutust kontrollida.
Sai siis ülevaadatud ja tõepoolest nii ongi, et õlikorgi eemaldamisel sureb välja ja varda eemaldamisel pööre muutub veidi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 18:11 Tsiteeri


Selgus, et vaiba alla on sattunud jahutusvedelikku salongiradika vahetamise ajal, eelmise omaniku käes. Nüüdseks on alt võetud summuti ja eemaldatud tunneli kaitseplekk. Vahetusse lähevad käsipiduritrossid, uued klotsid (delphi), vahetatud on küünlajuhtmed (tesla).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Samuti oli huvitav see, et õlikorki töötamise ajal kergitades tekkis nagu justkui vaakum, mingi 2-4 senti kergitades, pöörded langesid. Kui korgi täitsa eemale tõmbasin siis pöörded taastusid ja püsisid ühtlasena. Pakkuge lahendusi, mis võib olla veaks (kas st kohe et surve karteris). Mida peaks üle vaatama? Või peabki nii olema?

See mootor peabki õlikorgi eemaldamisel puterdama hakkama või välja surema. Kui mootori töös muutust ei esine, siis võiks esimese asjana karterituulutust kontrollida.
Sai siis ülevaadatud ja tõepoolest nii ongi, et õlikorgi eemaldamisel sureb välja ja varda eemaldamisel pööre muutub veidi.


Kas see on peab niiolema ainult sellel mootoril või on ka teistel mootoritel?


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.01.12 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
[Kas see on peab niiolema ainult sellel mootoril või on ka teistel mootoritel?

2,6 v6-l tee, mis tahad, ei muutu suurt midagi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
[Kas see on peab niiolema ainult sellel mootoril või on ka teistel mootoritel?

2,6 v6-l tee, mis tahad, ei muutu suurt midagi:)


Ma pole enda r4-l ka midagi täheldanud niukest :) aga siis ilmselt r5 vist ainukesena on nii äkki.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 19:14 Tsiteeri


Ei oska ütelda jah. Aga lisasin veel pilte mootorist, kerest ja salongist.

http://public.fotki.com/Tents/audi-100-c4/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 16.01.12 19:16 Tsiteeri


Liistud on paljudel fantaasiat kasutades kinnitatud. Orginaal ukseliist on 45 euri kanti tükk ja B-varuosana terve ring 15 eurot (vastavalt hinnale ka kvaliteet).

Edu!


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 19:18 Tsiteeri


Kas originaalis ongi 100-l bilsteini amordid all? Minul tagumised on bilsud, esimesi pole vaadanud, kirja leidnud.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.01.12 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Kas originaalis ongi 100-l bilsteini amordid all? Minul tagumised on bilsud, esimesi pole vaadanud, kirja leidnud.:D


Sul on 20a vana auto, mis on mustmiljon km läbisõitnud ja arvad, et sul on kuluosa veel tehase oma küljes?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Kas originaalis ongi 100-l bilsteini amordid all? Minul tagumised on bilsud, esimesi pole vaadanud, kirja leidnud.:D


Sul on 20a vana auto, mis on mustmiljon km läbisõitnud ja arvad, et sul on kuluosa veel tehase oma küljes?:P
Ei, mitte seda... :) Lihtsalt imestasin, et bilsud. Väga hästi töötavad kusjuures.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.01.12 19:37 Tsiteeri


Millest järeldad, et väga hästi töötavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aht0
Liistud on paljudel fantaasiat kasutades kinnitatud. Orginaal ukseliist on 45 euri kanti tükk ja B-varuosana terve ring 15 eurot (vastavalt hinnale ka kvaliteet).

Edu!
Ma arvan, et sa said valesti aru. Ukse liistud sain lahti, need olid fantaasiat kasutades poltide ja kruvidega läbi uste pandud. :(:D Aga ma pidasin lahtisaamise all silmas just salongisiseseid piida liiste, mis eeldatavasti hoiavad vaiba servasid kinni, kuna probleem oli vaiba kätte saamises. Aga sellegipoolest, aitäh postituse eest. Hindu on alati hea teada.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Millest järeldad, et väga hästi töötavad?
Konksult maha hüpates tuleb tagaots vaikselt üles. Kui see on üldse mingi argument.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.01.12 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Millest järeldad, et väga hästi töötavad?
Konksult maha hüpates tuleb tagaots vaikselt üles. Kui see on üldse mingi argument.:D

No vot, see näitab, et ei ole veel täiesti pe.ses, aga päris nii ei saa öelda, et väga heas korras:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.12 19:54 Tsiteeri


Nojah. :D Tõepoolest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 16.01.12 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Kas see on peab niiolema ainult sellel mootoril või on ka teistel mootoritel?

See on mehhaanilise pritse eripära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]