Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9 81 kw pumba kaane koputamine (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2662)
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 12.01.12 18:45 Tsiteeri
1,9 81 kw pumba kaane koputamine



Tervist
Küsimus oleks selline et kuidas te selle pumba kaane turvapoldi lahti olete saanud?
Ning kas peale erksuse vähenemise kütte vähemaks koputamine mingeid halbu kõrvalmõjusi tekitada võib?
Tänan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.01.12 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Tervist
Küsimus oleks selline et kuidas te selle pumba kaane turvapoldi lahti olete saanud?
Ning kas peale erksuse vähenemise kütte vähemaks koputamine mingeid halbu kõrvalmõjusi tekitada võib?
Tänan!

Kütusekulu suureneb arvatavasti ka. Ilma põhjusetta pole mõtet näppida kui just juurde ei taha panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 12.01.12 19:28 Tsiteeri


Olen aru saanud, et hoopis väheneb kuid samuti ka minek! Võta sa nüüd kinni.
Näppimise põhjus on see, et viimase paagiga (62l) sai sõta 850 km. Mootori töö on ideaalilähedane, seega arvasin et ehk ta lihtsalt saab palju kütust .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MadisT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996

postitati 12.01.12 20:38 Tsiteeri


Pumba spetspoldi jaoks võib ju osta näiteks sellise võtme, või siis teha mõnest pardunist/silmusvõtmest endale ise. Kui nüüd on samast asjast jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 12.01.12 20:57 Tsiteeri


On küll samast asjast jutt. Ühesõnaga eks ma aretan midagi ise kui ma üldsegi hakkangi koputama.
Ega kellelgi pole mingeid kogemusi, kuidas auto käitub kui maha koputada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.12 21:06 Tsiteeri


Märgi praegune asend ja proovi ära kui huvi.
Tundub jah et mingilt maalt pigeb küttekulu tõuseb, pole õiget minekut ja käivitus on halb.
Ehk vaatab keegi Sul masina arvutiga üle siis selgub ehk paremini mis kuhu tahab.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 12.01.12 21:26 Tsiteeri


See sul hea mõte tegelikult, pean uurima kellel juhe olemas ja kes oskaks ikka vaadata ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.01.12 16:27 Tsiteeri


Pumba kaane koputamisega saab küttekulu alla, aga mingit minekut ka pole. Ise proovisin A100 2,5 TDI R5 peal ära. Tõesti kütet ei lähe, aga minekut ka pole, rohkem selline kulgemise auto siis.
Mis mõte on üldse seda maha koputada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.01.12 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Pumba kaane koputamisega saab küttekulu alla, aga mingit minekut ka pole. Ise proovisin A100 2,5 TDI R5 peal ära. Tõesti kütet ei lähe, aga minekut ka pole, rohkem selline kulgemise auto siis.
Mis mõte on üldse seda maha koputada?

Siis pead sõidustiili ka muutma. Kui auto kütust ei saa ja tahad teda edasi ikka liigutada hakkab ta rohkem võtma kuna jõudu pole. 7 liitrit sajale talvel ja nelivedu pole väga halb kui just igapäev 100 km järjest ei sõida maanteel. Kui kõik toimib ja ei tahma liigselt siis ära puutu midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.01.12 17:08 Tsiteeri


Jutust ei tule välja, et oleks tegu quattroga. Aga see ei muuda argumenti, disla ei võta rohkem selle poolest kütet, et kaanest koguse maha klopsid, lihtsalt minekut pole ja kütet ka ei lähe- sõida nagu võrriga ja jalaga pead hoogu juurde andma.
Pensukatega on teised lood, proovitud värk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 13.01.12 17:10 Tsiteeri


Kõik toimib ülihästi, eks vaatab panin eile uue paagitäie, mis ta nüüd siis tuleb. Kuid ikkagi arvestades et tuttava toyota avensis 130 kw raskema auto ja jalaga saab 55l (paagimaht) 900-1000km sõita. See paneb mõtlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.01.12 17:26 Tsiteeri


Ei tasu võrrelda japse sakslasega. Kui moto ja kütte süsteem kogu juurde kuuluvaga on ok siis...
Samas võin arvustada japsi sakslasega et japs võtab rohkem- proovitud ;)
See on masinate eripära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.01.12 21:38 Tsiteeri


7,3 l/100km ja tarvis kütusekulu vähemaks?:o

Mina olen ka nende vanatüübi pumpadega nii ja naa proovinud, ning kõige väiksem kütusekulu on ikkagi paigas kütusekogusega. Nagu ikka, st kui mingid seaded on paigast ära (ntx kütusekogus liiga väike) siis reaalne kütusekulu suureneb, kusjuures masin sõidab oluliselt kehvemini.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MadisT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996

postitati 14.01.12 20:35 Tsiteeri


Minu 1,7 tonnise quattro kõrval tundub see kulu küll vist suur. Viimane 800 km keskmine tuli 8,1 per 100 km. Ja suurem aur sellest läbisõidust oli lumes/linnas müramine. Isa Passat-95 1,9 kulutab ca 4,6-5 per 100, aga tollel on lahjem mootor ka. Tollega käisin Rootsis Sälenis keskmise kuluga ca 4,8 per 100 km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 15.01.12 18:08 Tsiteeri


selle mootori kohta suhteliselt palju. endal näitab kompuuter maanteel 4.0L/100km ja linna keskmine tuleb raske jalaga 6.5l/100km. Alguses endal lõin sellele turvapoldile nr7 padruni peale lihtsalt ja pärast käiasin kandid peale sellele poldile, et padrun ilusasti peale istuks. arvutiga saab täpselt paika timmida juhendi järgi. Niisama kopsides võib asi palju hullemaks minna. Tallinnas võin kopsida su pumba pihta kui on soovi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 15.01.12 18:29 Tsiteeri


Nojah, kuradi kahju et Tallinnas ei ela. Eks näis mis see paagitäis tuleb, annan siia teada kindlasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]