Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4/b5 95a sedaan probleem kesklukuga (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2380)
M4r6us
huviline



Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4/b5 95`a sedaan

postitati 04.01.12 08:02 Tsiteeri
A4/b5 95a sedaan probleem kesklukuga



Mure siis järgmine:
Hommikul läksin poodi ja panin autol puldist uksed kinni ja tagasi tulles puldist enam uksi ei avanud.
Ka võtmega keerates avab ainult keeratava ukse. Ühesõnaga kesklukk lakkas paugust töötamast.
Arvasin, et äkki puldil patarei läbi ja vahetasin patarei, kuid jama endiselt alles.
Puldil nuppu vajutades tuluke süttib ja autol tulesid vilgutab aga uksi ei ava ega sulge (ühesõnaga side puldi ja auto vahel justkui olemas) :(
Äkki mõni tark oskab öelda, et kustkohast viga otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 04.01.12 09:02 Tsiteeri


Kas keskluku vaakumpump teeb häält kui puldiga mängida? Võimalus on, et pump lõpetas koostöö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M4r6us
huviline



Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4/b5 95`a sedaan

postitati 04.01.12 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.H
Kas keskluku vaakumpump teeb häält kui puldiga mängida? Võimalus on, et pump lõpetas koostöö.


Ei tee miskit kuskil häält, ainult tuled vilguvad :(
Kuskohal keskluku vaakumpump asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 04.01.12 09:38 Tsiteeri


Kundepoolses tagatiivas (vähemalt avant kerega masinal)
Kui lööd otsingusse "keskluku vaakumpump" saad ka üksjagu materjali lugemiseks, edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M4r6us
huviline



Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4/b5 95`a sedaan

postitati 04.01.12 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.H
Kundepoolses tagatiivas (vähemalt avant kerega masinal)
Kui lööd otsingusse "keskluku vaakumpump" saad ka üksjagu materjali lugemiseks, edu!


Tänud vastamast, hakkan vist veale sellisel juhul jälile jõudma kuna uksi lukustades on varem kostunud just parempoolsest tagatiivast sellist kummikriginat. Ise arvasin et krigiseb bensuluugi lukusti aga, kui ütled, et parempoolses tagatiivas asub vaakumpump siis tõenõoliselt tegi vaakumpump seda kummikriginat ja nüüd äkki täielikult kinni.

Keegi võiks öelda, et kus ikkagi täpselt see vaakumpump asub ja kas vaakumpump võib sellist kummikriginat tekitada!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RAIMUS20
huviline



Registreerunud 17.12.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 Quattro 3,0TDI 176 kw

postitati 04.01.12 11:38 Tsiteeri
Vaakumpump A4 B5



Vahetasin enda A4 B5 95 aasta sedaanil selle pumba eelmine aasta. Sümptomid olid täpselt samad, mis sinu masinal. Pump asub kõrvalistuja pool tagumise tiiva juures. Ligi pääsed pagasnikust. Võtad tagumise tule juurest polstri lahti ja siis seal all mingisuguse svammilaadse asjanduse sees ta ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M4r6us
huviline



Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4/b5 95`a sedaan

postitati 04.01.12 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RAIMUS20
Vahetasin enda A4 B5 95 aasta sedaanil selle pumba eelmine aasta. Sümptomid olid täpselt samad, mis sinu masinal. Pump asub kõrvalistuja pool tagumise tiiva juures. Ligi pääsed pagasnikust. Võtad tagumise tule juurest polstri lahti ja siis seal all mingisuguse svammilaadse asjanduse sees ta ongi.


Tänud vastamast :)
Kas Sinu masinal tegi ka kesklukupump enne ära lõppemist sellist kummikriginat uksi sulgedes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RAIMUS20
huviline



Registreerunud 17.12.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 Quattro 3,0TDI 176 kw

postitati 04.01.12 12:03 Tsiteeri


Ma ei mäleta, et pump enne lõppemist oleks mingeid erilisi hääli teinud. Kui oma pumba eemaldasin siis kontrolli mõttes puhusin/imesin vaakumtorru ja uksed läksid lukku. Siis oli selge, et pump õhtal omadega, see välistas selle, et vaakumtoru kuskilt katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M4r6us
huviline



Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4/b5 95`a sedaan

postitati 04.01.12 18:06 Tsiteeri


No nii sõidsin töölt koju ja autost väljudes harjumusest vajutasin puldist uksed kinni ja asi toimis taas, kusjuures päev otsa ei liigutanud midagi :o
Tõenäoliselt tuleb nädalavahetusel, kui rohkem aega see pump välja kaevata ning pistikud ära puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 04.01.12 18:20 Tsiteeri


Tegu võib olla ka külmjootega, näiteks päeva jooksul muutus temperatuur või õhuniiskus nii palju, et õhtul töötas. Pumba sees on päris palju elektroonikat, mis juhib muuhulgas ka salongivalgustust.
Asukoht on tal selline vilets seal tagatiivas, svamm on enamasti niiske.
Teinekord võivad ka ühendused või kolmikud olla viletsad-lahti, et õhuleke saab tekkida. Puhumise-imemise nipp on hea.
Minu pumba suremine oli selline, et puldist kinni tõmbas alati. Lahti ei jaksanud aga umbes pooltel juhtudel lükata. Jootsin trükkplaadi üle aga lõpuks ikka ostsin kasutatuna teise pumba sinna.
Vana pump on alles muidu, et kui kellelgi katsetamiseks vaja, võin ära anda (tlna kandis).

ps. vähemalt 94 lõpp sedaan ja 96 universaal A4 pumbad ei ole omavahel vahetatavad, pistikud on täiesti erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taaviv
huviline



Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.12 18:47 Tsiteeri
kesklukk



Selle vastu saab nii,kui tagant plastikud ära võtta ja pistikud ningk õik lukud,uksevahed ära määrida spetsiaalse vahendiga.
Siis peaks jälle toimima asi korralikult, vähemalt enda auto puhul töötas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.01.12 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic


ps. vähemalt 94 lõpp sedaan ja 96 universaal A4 pumbad ei ole omavahel vahetatavad, pistikud on täiesti erinevad.


Kui on mootor läbi, siis piisab ainult selle vahetusest, väikese näputööna sobib pea kõikide selle aja VAG masinate omad.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.01.12 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Kui on mootor läbi, siis piisab ainult selle vahetusest, väikese näputööna sobib pea kõikide selle aja VAG masinate omad.

Sai isegi omal ajal nii tehtud. Samas soovitan ka enne kuuma kolviga kahtlasemad jooted üle käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M4r6us
huviline



Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4/b5 95`a sedaan

postitati 04.01.12 19:41 Tsiteeri


Tänud taaskord kaasa mõtlemast :)
Katsun nädalavahetusel leida aja ja pump maha kiskuda, ei meeldi mulle sellised "võib olla töötavad asjad". mad:
Mõtlesin ise ka, kui taas tööle hakkas, et on kaks varianti: kas külmakas või pistikud oksüdeerunud. ;)
Valgustusega pole mingisuguseid probleeme olnud.
Ainuke asi, kui hästi meenutama hakata siis ükskord on seistes (süüde väljas, uksed lukus) katuseluugi tuulutus asendisse lahti lükanud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres23a
huviline



Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.12 17:58 Tsiteeri
Keskluku jama



Mul enamvähem sama jama - tegu 1996a 1.9 mootor A4ga. Üldjuhul kesklukk töötab, ent mõnikord lambist lakkab salongivalgustus töötamas ning kui see juhtub, siis on teada, et ka kesklukk ei funkka. Aitab masina käivitamine + uste lahti-kinni paugutamine. Kas ka siinpuhul võib targemate hinnangul olla tegu pumba külmjootega, või peaks hoopis uksed kriitilise pilguga üle vaatama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 08.01.12 21:44 Tsiteeri


Ma pakuks usteandureid. Need väiksed mustad jullad ustepiitadel, liiguta neid kui salongivalgus ei tööta enam ja vaheta vigane välja. Täpselt ei oska öelda miks siis kesklukk enam ei toimeta, aga valguse võid nii küll korralikult tööle saada. Vanal 100-l olid kõikide uste andurid läbi omadega :D õnneks doonoril olid kõik korras:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M4r6us
huviline



Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4/b5 95`a sedaan

postitati 09.01.12 10:10 Tsiteeri


No nii. Sai siis laupäeval asi ette võetud ja hetkeseisuga asi tundub korras olevat, vähemalt nüüd paar-päeva pole enam jamanud :)
Asi käib jube kergelt lahti:
Kõigepealt küljepolster välja ja juba poroloon paistab. Poroloon käib ka kaheks osaks, tõstad pealmise poole ära ja pump vahibki vastu. Pumbalt kaks pistikut tagant ära, keskluku vaakumvoolik küljest ära ja tuulutuse voolik ka ning käes ta ongi.
Ütlen siinkohal kohe ära, et elektroonikas kuigi tugev ei ole aga jootekolbi olen käes hoidnud küll :)
Pumbakorpus käib iseenesest ka lihtsalt lahti ning seest tõmmata üks voolikuots lahti ja ongi käes elektroonika ja pumbamootor.
Jootsin siis mootorijuhtmed bloki küljest lahti ning proovisin aku peal, et kas mootor korras - toimis :)
Keerasin mootori pumbalabade poolse otsa ka igaks-juhuks lahti (kolm kruvi), et kontrollida kas labad korras ning liiguvad vabalt, kõik toimis laitmatult :) Pumba kokkupaneku juures on üks oluline moment see, et kuna asi käib koku kihtidena siis peab jälgima, et need omavahel täpselt kokku laheksid ning rootor vabalt pärast ka ringi käib.
Järgmiseks võtsin ette elektroonikabloki. Kuna polnud käepärast seda kõige väiksemat jootekolbi siis ei hakanud ka bloki peal olevate "sajajalgsete" jooteid näppima (iseenesest paistsid need ka korralikud olema) vaid jootsin üle just need suuremad jooted. Paaris kohas (just nende suuremate joodete juures) oli küll selline "kahtlane" joode.
Rohkem ei osanud seal midagi enam kontrollida-teha ning jootsin mootoriotsad bloki külge tagasi ning asi kokku.
Imestama pani mind see, et pumba korpuse sees olevatel voolikutel on vooliku sees ka metallkõri, et poleks vähimatki võimalust voltide tekkeks :) Sakslaste põhjalikkus ;)
Pumba küljest lahtivõetud voolikust puhudes-imedes kontrollisin ka ära, et kõik uksed ilusti avavad-sulguvad ning vaatasin ka üle pistikute otsad, et ei oleks oksüdeerunud.
Keskluku karp oma kohale tagasi, pistikud voolikud külge ja asi toimetab :D
Kogu see esmakordne toimetamine võttis aega umbes kaks tundi.
Loodetavasti on kellelgi veel kasu sellest "kirjatükist" kellel kesklukk jamab.
Niipalju kui ise alguses foorumis keskluku probleemile lahendust otsisin ja erinevaid teemasid lugesin siis paistab see külmjoote probleem elektroonikablokis olema tüüpviga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]