Mul on samalaadne masin ja samad probleemid ka läbi käidud või käimisel...
1. Airbagi tuli jäi põlema peale seda, kui sai iste korra välja võetud autost. Piisas arvutiga resettimisest. Kui reset ei aita siis tuleb hakata viga
otsima, selle annab ka arvuti kätte enamasti.
2. Minul on konkreetselt kellad perses ja tuli hakkab põlema samal hetkel kui sinul ja paak saab reaalselt tühjaks siis, kui seier näitab alles üle
veerandi. Seega tuli süttib täitsa õigel ajal. Kellad lahti võtta ja seierit sättida veidi, olenevalt kelle toodang kellad on. VDO'l on mootoriga
seierid ja vaja seier lahti võtta, mul on Jaegari vms kellad, kus saab lihtsalt näpuga sendale sobivasse positsiooni liigutada kellad, kuna kellad
liiguvad magnetväljaga, mitte mootoriga. Lisaks näitab välistemp mul aiateibaid (kaabliga vaadates tegelikult andur annab õige sisendi) ja miski kala
oli veel. Kui süüde väljas siis kell kukub õigesse kohta nulli? Aga kui süüde väljas aga tuled sees?
3. Service saab nullida kas arvutiga või kellade nuppude abil. Täpselt ei mäleta, mingit nuppu tuli "väljas" hoida ja siis süüde sisse keerata vms.
Otsi netist.
|
|