Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Sooviks ostuabi! Audi s4 b5 1998 (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 5743)
AtsP
huviline



Registreerunud 02.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.12 17:03 Tsiteeri
Sooviks ostuabi! Audi s4 b5 1998



Autoks siis selline:
http://www.auto24.ee/used/870780


On keegi seda juba vaatamas käinud või teab auto kohta midagi rääkida? Siia juurde otsiks ka inimest Tartust kes oleks nõus sümboolse summa eest autoaeda kaasa tulema ja kiire kontrolli tegema. (vajalik siis kaabel ja arvuti.)


Kõik kommentaarid oodatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 02.01.12 17:09 Tsiteeri


Natuke imelik, et välimus on vana aga sisu on juba uuema tüübi oma.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ka1do
huviline



Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: vtec

postitati 02.01.12 17:24 Tsiteeri


Siis kui endale autot otsisin siis korra viskasin pilgu peale, küll mitte eriti põhjalikult, piduriklotsid olid kulunud ja kettad roostes, seisnud pikemat aega seal arvatavasti.
Seal olevate müüjatega saab kokkulepida, et autot kuhugi kontrolli viia. Enda S4 sealt aiast pärit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AtsP
huviline



Registreerunud 02.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.12 18:48 Tsiteeri


Palun seleta see lahti, et mismottes on kere vana aga seest uuem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badman
huviline



Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal

Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v

postitati 02.01.12 18:55 Tsiteeri


Kas 98 aastal pandi sellist keskkonsooli? Mis ma ise olen kuulutusi lapates tähele pannud, et jube palju on Šveitsist pärit, olematu läbisõiduga, läikivaid ja ahvatlevaid "S"-e. Kui veel müügimehega juttu ajada, siis selgub et oli a la 1930 sündinud pastori või juristi oma. Seega põhjalik kontroll on tervislik:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 02.01.12 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AtsP
Palun seleta see lahti, et mismottes on kere vana aga seest uuem?


Tuled ja liistud vana mudeli omad, kuni 99 aasta
Armatuur uuema oma, 99 aasta ja edasi.

Vastupidist kompoti on ka saksas müügil olnud, vana sisu uuema välis ilmega.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ka1do
huviline



Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: vtec

postitati 02.01.12 19:07 Tsiteeri


pre facelift välimus:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/025/25537025.jpg
pre facelift sisu:
http://img8.auto24.ee/auto24/560/505/25413505.jpg

facelift välimus:
http://img10.auto24.ee/auto24/560/082/25525082.jpg
facelift sisu:
http://img8.auto24.ee/auto24/560/099/25525099.jpg

Pm erinevused välimuses on ukselingid, esimesed tagumised tuled, suunatuled.
Sisemuses on keskkonsool teistsugune.
Mingiaeg muutus S-i logo ja sisse Recarod.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.01.12 19:12 Tsiteeri


Huvitav, et ise ka kirjutad, et erinevus ainult tuledes ja uksekäepidemetes, aga ikka kirjutad, et uus kere ja vana kere:P Kere muutus siiski 2001!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 02.01.12 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Huvitav, et ise ka kirjutad, et erinevus ainult tuledes ja uksekäepidemetes, aga ikka kirjutad, et uus kere ja vana kere:P Kere muutus siiski 2001!


Siin sa natuke eksid, S4 puhul ei olnud kerevahetus aastal 2001.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.01.12 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kere muutus siiski 2001!


B5 typ 8D 09/1997 - 09/2001, sealt edasi juba kere muutus B6 typ 8E/8H 03/2003 - 12/2004


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uru
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.11
Asukoht: Viljandi,Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 02.01.12 21:04 Tsiteeri


Kuna ostsin enda auto samas olus ,et tuli svetsist ja siia tulles siis kadus ka hooldusraamat ,siis soovitan mitte ilma targemate asjatundjateta sinna kallale minna.Tol hetkel polnud mul kedagi kaasa võtta arvuti ja kaabliga.Ja nüüd ma siis kulutan sinna auto alla seda raha.Kõik hooldused said koheselt tehtud kuid ikkagi kulub sinna seda ylemääraselt palju.Ühesõnaga tark ei torma;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
badman
huviline



Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal

Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v

postitati 02.01.12 22:49 Tsiteeri


Isegi kui see hooldusraamat on olemas, ei tähenda see seda, et see ka "legaalne" on. Tehakse ka neid usinasti järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 02.01.12 23:09 Tsiteeri


Seda teemat on siin varem ka lahatud, natuke leiab ka otsinguga.
Tuled ja ukselingid jäävad esimesena silma lihtsalt oma uuendusega:)
Reaalselt siis peaks olema A4 kere puhul B5(94 kuni 99) ja B5.5 (facelift: 99 kuni 2001)
Nähtavatest kerejuppidest on samad vaid lagi ja tagatiivad, vist ka tagaluuk (kuigi numbripealne liist ja lahtikäimise viis on uuel juba hoopis teine).
Esitiivad, kapott, uksed, sisu ja loomulikult tuled on muudatustega. Stanged vist S4 puhul samad. Eks targemad täpsustavad. A4 puhul uuemas esistanges udukad.
Sorry väikese offtopicu pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.01.12 23:53 Tsiteeri


Ära taha seda.
Toodud välismaalt, hoolduse kohta info puudub.

K03 ei ole tea kui vastupidavad, umbes selle kilometraaži juures, mis seal ees on lendavad nad üldjoontes.
Arvestades, et ilmselt on seda ka keritud, siis seda tõenäolisem on, et lendad kohe turbovahetuse otsa.

See kõik koos tööga on aga lõdvalt 2000+ euri selle auto puhul.
Kui ostad K03-dega S4, siis võta kindlasti auto, millel turbod vahetatatud. Või siis võta nii hea hinnaga, et turbovahetust otsa arvestades on summa vastuvõetav.

Vaata näiteks seda:
http://www.auto24.ee/used/928120

Juhul, kui kirjutatu seal tõele vastab, siis on igal juhul mõtekam variant. Kui just kindlasti universaali ei taha.

Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada. Kui ei ole plaani sealt 500+ hp kuskil 5k eur eest võtta, siis ma võtaks igal juhul vahetatud turbodega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AtsP
huviline



Registreerunud 02.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.12 11:07 Tsiteeri


Nii karmilt kohe et 2ra taha. :D
See sedaan kull v2idetavalt kabe auto aga universaal tunduvalt ilusam minu meelest.
Mismoodi n2eb kohapeal turbode kontroll v2lja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.01.12 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AtsP
Nii karmilt kohe et 2ra taha. :D
See sedaan kull v2idetavalt kabe auto aga universaal tunduvalt ilusam minu meelest.
Mismoodi n2eb kohapeal turbode kontroll v2lja?


Kohapeal ei toimu suht midagi.
Eks kuulata võib ju vilinat, üldjoontes põhjakate alt ära, lõdvikud lahti IC küljest ning vaadata, kas sealt õli vastu vaatab.
Einoh, kui tahad osta sellist autot, siis arvesta lihtsalt 3k eur-i otsa hinnale. Kui selline hind on endiselt vastuvõetav, siis tuld.
Vii see auto kellegi kätte, kes esimest korda sellisele mootorile otsa ei vaata. Seal on päris palju asju üle vaadata/kuulata/kontrollida. Turbod, õlilekked, ketipingutid, rääkimata miljonist erinevast lõdvikust mis on suure tõenäosusega puru või kohe minemas.

Näiteks minu autol rihmavahetus, õlilekete likvideerimine + ühe poole ketipinguti/kett + nukad, mõned lõdvikud, mootoripadjad - ainult jupid üle 1.3k eur.
Plus tööraha.
Turbovahetus (neid on 2tk) = mootor maha ning ainult jupid tulevad suure tõenäosusega 1.5-3k sõltuvalt sellest, kas kõik korraga teha või mitte + tööraha.

Siit tulebki küsimus, et kas on mõtet taguda selliseid summasid 5k eur-i maksva auto alla, kui ei ole plaanis midagi ehitada? Kui see maha kantakse või tulevikus müüd, ei saa sa seda kunagi tagasi. Kui sellest samast 195kw-st turbovahetuse näol pole tahtmist rohkem võtta, siis võta V8 mootoriga auto või siis selline S4, kus on turbod ja suurem hooldus ära tehtud.

prj @ RS4


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Box
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.12 15:49 Tsiteeri


Nagu eelpool kirjutatud ainult 100% kontrollitava ajalooga võid sellise auto endale soetada!
Nende autode õiged läbisõidud on 300-400 vahel. 99% Sveitsis müüdavatel autodel on hooldusraamat ( pisikene voldik ) kaasas! Ainult "vahepeal tagurpidi sõitnud autodel pole neid" Löö nett lahti vaata Sveitsi portaale ainult suurte läbisõitudega või kõksuga autod on parema hinnaga ( reeglina kallimad, kui siin pakutakse ehk autol on ja peab olema mingi aga...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 03.01.12 17:46 Tsiteeri


Ei tea, kas asi minus, aga sisu tundub küll kole kulunud sellise läbisõidu kohta. Mul 235k läbisõit nüüd ja sisu minu arust tunduvalt paremas korras. Endale ostsin samuti Šveitsist toodud masina ilma hoolduraamatuta. Siis ei olnud veel foorumiga mitte mingit moodi seotud ka ja läks seekord õnneks. Aga lugedes B5 S4-jade teemasid siin foorumis, siis kõigil ei ole nii hästi läinud. Fakt on see, et sellise auto puhul ei ole hea vaadata kõige odavamat masinat. Tulevikus võib kätte maksta.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 20.01.12 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada.


Natuke küll kontekstist välja rebitud su lause ja veidi ka OT aga siiski jäi see mind häirima kuna oled seda ka eelnevalt avalikult välja õelnud. :)

"The B5 S4 claims acceleration from 0 to 100 kilometres per hour (0 to 62.1 mph) in 5.6 seconds, and had an electronically-limited top speed of 250 km/h (155.3 mph), making it both the quickest saloon/sedan in the Audi model line, and among the quickest saloon/sedans in the world at that time."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.01.12 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada.


Natuke küll kontekstist välja rebitud su lause ja veidi ka OT aga siiski jäi see mind häirima kuna oled seda ka eelnevalt avalikult välja õelnud. :)

"The B5 S4 claims acceleration from 0 to 100 kilometres per hour (0 to 62.1 mph) in 5.6 seconds, and had an electronically-limited top speed of 250 km/h (155.3 mph), making it both the quickest saloon/sedan in the Audi model line, and among the quickest saloon/sedans in the world at that time."


Asi pole mitte ainult kontekstist välja rebitud, vaid ka ehk pisut valesti mõistetud.
Tsitaat:
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada.

Ehk siis mõte oli selles, et kohe-kohe õhtale minevate turbodega pole mõtet seda osta. On mõtet osta kas juba õhtale läinud turbodega väga hea hinnaga või siis vahetatud turbodega.

See mitte eriti edasi käimise teema on põhjendatud minu enda rikutuse astmest. Kui sa regulaarselt veedaid tunde, isegi päevi alates 400 hobujõuliste masinate kõrvalistmel läpakas peos, siis 300hp 1.6 tonnise kere peal enam absoluutselt mitte mingit elamust ei paku.
Ma isiklikult vaataks selle summa eest Audi S6-t 250kw mootoriga, kui tegemist oleks igapäevaautoga ja puuduksid ehitamise plaanid, kuigi suurt C5-t ja sellest kergemat ning väiksemat B5-t võrrelda ei ole ka päris õige.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 20.01.12 18:59 Tsiteeri


Aga ehk oskad öelda ka pikk eluiga on sellisel mootoril kus üks kuiv turbo ja teine juba väheke õline kuigi 10k õlivahetusega sõites on õlitase koguaeg normis ja juurde ei taha.


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.01.12 19:00 Tsiteeri


Mis mõttes, mootori eluiga? Mootoriga ei juhtu midagi.
See, kuna sul turbo laiali läheb ei ole mõtet eriti kohvipaksu pealt ennustada. Võib minna homme või võid selle õlise turboga veel pikalt sõita.
Vaata lõtkud kasvõi üle ning tee sellest omad järeldused. Odavam oleks turbo remontida enne, kui see korpusesse käib, soovitatavalt mõlemad korraga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 20.01.12 19:02 Tsiteeri


Mida sa mõtled remontimise all? Ja turbosi on katsutud ja pole eritipalju lõtku.


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 20.01.12 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada.


Natuke küll kontekstist välja rebitud su lause ja veidi ka OT aga siiski jäi see mind häirima kuna oled seda ka eelnevalt avalikult välja õelnud. :)

"The B5 S4 claims acceleration from 0 to 100 kilometres per hour (0 to 62.1 mph) in 5.6 seconds, and had an electronically-limited top speed of 250 km/h (155.3 mph), making it both the quickest saloon/sedan in the Audi model line, and among the quickest saloon/sedans in the world at that time."


Asi pole mitte ainult kontekstist välja rebitud, vaid ka ehk pisut valesti mõistetud.
Tsitaat:
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada.

Ehk siis mõte oli selles, et kohe-kohe õhtale minevate turbodega pole mõtet seda osta. On mõtet osta kas juba õhtale läinud turbodega väga hea hinnaga või siis vahetatud turbodega.

See mitte eriti edasi käimise teema on põhjendatud minu enda rikutuse astmest. Kui sa regulaarselt veedaid tunde, isegi päevi alates 400 hobujõuliste masinate kõrvalistmel läpakas peos, siis 300hp 1.6 tonnise kere peal enam absoluutselt mitte mingit elamust ei paku.
Ma isiklikult vaataks selle summa eest Audi S6-t 250kw mootoriga, kui tegemist oleks igapäevaautoga ja puuduksid ehitamise plaanid, kuigi suurt C5-t ja sellest kergemat ning väiksemat B5-t võrrelda ei ole ka päris õige.


Antud olukorras mõistsin sind jah veidi valesti kuid samas ei avaldanud ma oma arvamust vaid sinu praeguse postituse põhjal. Põhjendus miks sa nii arvad on hea aga siis peaksid mingi nädalakese suvalise 100hp-lise autoga sõitma, et maa peale tagasi saada. :P
See nüüd juba päris OT aga minu silmis on automaat S6 C5 ikka väga emotsioonitu auto võrreldes S4 B5-ga ja lisaks on ka kütusekulu vahe väga suur. Sõidumugavus ja tavapärane lisavarustus on muidugi vastupidiselt täielikult S6-e kasuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 20.01.12 19:38 Tsiteeri


Mina ei näe just sellel S4 2.7t riisiraketil mõtet ja sõidaks heameelega just s6ga.


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]