Lehekülgi: 1 2 |
AtsP
huviline
Registreerunud 02.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.12 16:03
|
|
|
Sooviks ostuabi! Audi s4 b5 1998
Autoks siis selline:
http://www.auto24.ee/used/870780
On keegi seda juba vaatamas käinud või teab auto kohta midagi rääkida? Siia juurde otsiks ka inimest Tartust kes oleks nõus sümboolse summa eest
autoaeda kaasa tulema ja kiire kontrolli tegema. (vajalik siis kaabel ja arvuti.)
Kõik kommentaarid oodatud.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.01.12 16:09
|
|
|
Natuke imelik, et välimus on vana aga sisu on juba uuema tüübi oma.
|
|
|
|
Ka1do
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: vtec
|
postitati 02.01.12 16:24
|
|
|
Siis kui endale autot otsisin siis korra viskasin pilgu peale, küll mitte eriti põhjalikult, piduriklotsid olid kulunud ja kettad roostes, seisnud
pikemat aega seal arvatavasti.
Seal olevate müüjatega saab kokkulepida, et autot kuhugi kontrolli viia. Enda S4 sealt aiast pärit.
|
|
|
AtsP
huviline
Registreerunud 02.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.12 17:48
|
|
|
Palun seleta see lahti, et mismottes on kere vana aga seest uuem?
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 02.01.12 17:55
|
|
|
Kas 98 aastal pandi sellist keskkonsooli? Mis ma ise olen kuulutusi lapates tähele pannud, et jube palju on veitsist pärit, olematu läbisõiduga,
läikivaid ja ahvatlevaid "S"-e. Kui veel müügimehega juttu ajada, siis selgub et oli a la 1930 sündinud pastori või juristi oma. Seega põhjalik
kontroll on tervislik
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.01.12 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AtsP
Palun seleta see lahti, et mismottes on kere vana aga seest uuem? |
Tuled ja liistud vana mudeli omad, kuni 99 aasta
Armatuur uuema oma, 99 aasta ja edasi.
Vastupidist kompoti on ka saksas müügil olnud, vana sisu uuema välis ilmega.
|
|
|
|
Ka1do
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: vtec
|
postitati 02.01.12 18:07
|
|
|
pre facelift välimus:

pre facelift sisu:

facelift välimus:

facelift sisu:

Pm erinevused välimuses on ukselingid, esimesed tagumised tuled, suunatuled.
Sisemuses on keskkonsool teistsugune.
Mingiaeg muutus S-i logo ja sisse Recarod.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.01.12 18:12
|
|
|
Huvitav, et ise ka kirjutad, et erinevus ainult tuledes ja uksekäepidemetes, aga ikka kirjutad, et uus kere ja vana kere Kere muutus siiski 2001!
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.01.12 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Huvitav, et ise ka kirjutad, et erinevus ainult tuledes ja uksekäepidemetes, aga ikka kirjutad, et uus kere ja vana kere Kere muutus siiski 2001! |
Siin sa natuke eksid, S4 puhul ei olnud kerevahetus aastal 2001.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.01.12 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kere muutus siiski 2001! |
B5 typ 8D 09/1997 - 09/2001, sealt edasi juba kere muutus B6 typ 8E/8H 03/2003 - 12/2004
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Uru
huviline
Registreerunud 05.02.11
Asukoht: Viljandi,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 02.01.12 20:04
|
|
|
Kuna ostsin enda auto samas olus ,et tuli svetsist ja siia tulles siis kadus ka hooldusraamat ,siis soovitan mitte ilma targemate asjatundjateta sinna
kallale minna.Tol hetkel polnud mul kedagi kaasa võtta arvuti ja kaabliga.Ja nüüd ma siis kulutan sinna auto alla seda raha.Kõik hooldused said
koheselt tehtud kuid ikkagi kulub sinna seda ylemääraselt palju.Ühesõnaga tark ei torma
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 02.01.12 21:49
|
|
|
Isegi kui see hooldusraamat on olemas, ei tähenda see seda, et see ka "legaalne" on. Tehakse ka neid usinasti järgi.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 02.01.12 22:09
|
|
|
Seda teemat on siin varem ka lahatud, natuke leiab ka otsinguga.
Tuled ja ukselingid jäävad esimesena silma lihtsalt oma uuendusega
Reaalselt siis peaks olema A4 kere puhul B5(94 kuni 99) ja B5.5 (facelift: 99 kuni 2001)
Nähtavatest kerejuppidest on samad vaid lagi ja tagatiivad, vist ka tagaluuk (kuigi numbripealne liist ja lahtikäimise viis on uuel juba hoopis
teine).
Esitiivad, kapott, uksed, sisu ja loomulikult tuled on muudatustega. Stanged vist S4 puhul samad. Eks targemad täpsustavad. A4 puhul uuemas esistanges
udukad.
Sorry väikese offtopicu pärast.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.01.12 22:53
|
|
|
Ära taha seda.
Toodud välismaalt, hoolduse kohta info puudub.
K03 ei ole tea kui vastupidavad, umbes selle kilometraai juures, mis seal ees on lendavad nad üldjoontes.
Arvestades, et ilmselt on seda ka keritud, siis seda tõenäolisem on, et lendad kohe turbovahetuse otsa.
See kõik koos tööga on aga lõdvalt 2000+ euri selle auto puhul.
Kui ostad K03-dega S4, siis võta kindlasti auto, millel turbod vahetatatud. Või siis võta nii hea hinnaga, et turbovahetust otsa arvestades on summa
vastuvõetav.
Vaata näiteks seda:
http://www.auto24.ee/used/928120
Juhul, kui kirjutatu seal tõele vastab, siis on igal juhul mõtekam variant. Kui just kindlasti universaali ei taha.
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada. Kui ei ole plaani sealt
500+ hp kuskil 5k eur eest võtta, siis ma võtaks igal juhul vahetatud turbodega.
|
|
|
|
AtsP
huviline
Registreerunud 02.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.12 10:07
|
|
|
Nii karmilt kohe et 2ra taha. 
See sedaan kull v2idetavalt kabe auto aga universaal tunduvalt ilusam minu meelest.
Mismoodi n2eb kohapeal turbode kontroll v2lja?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.01.12 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AtsP
Nii karmilt kohe et 2ra taha. 
See sedaan kull v2idetavalt kabe auto aga universaal tunduvalt ilusam minu meelest.
Mismoodi n2eb kohapeal turbode kontroll v2lja? |
Kohapeal ei toimu suht midagi.
Eks kuulata võib ju vilinat, üldjoontes põhjakate alt ära, lõdvikud lahti IC küljest ning vaadata, kas sealt õli vastu vaatab.
Einoh, kui tahad osta sellist autot, siis arvesta lihtsalt 3k eur-i otsa hinnale. Kui selline hind on endiselt vastuvõetav, siis tuld.
Vii see auto kellegi kätte, kes esimest korda sellisele mootorile otsa ei vaata. Seal on päris palju asju üle vaadata/kuulata/kontrollida. Turbod,
õlilekked, ketipingutid, rääkimata miljonist erinevast lõdvikust mis on suure tõenäosusega puru või kohe minemas.
Näiteks minu autol rihmavahetus, õlilekete likvideerimine + ühe poole ketipinguti/kett + nukad, mõned lõdvikud, mootoripadjad - ainult jupid üle 1.3k
eur.
Plus tööraha.
Turbovahetus (neid on 2tk) = mootor maha ning ainult jupid tulevad suure tõenäosusega 1.5-3k sõltuvalt sellest, kas kõik korraga teha või mitte +
tööraha.
Siit tulebki küsimus, et kas on mõtet taguda selliseid summasid 5k eur-i maksva auto alla, kui ei ole plaanis midagi ehitada? Kui see maha kantakse
või tulevikus müüd, ei saa sa seda kunagi tagasi. Kui sellest samast 195kw-st turbovahetuse näol pole tahtmist rohkem võtta, siis võta V8 mootoriga
auto või siis selline S4, kus on turbod ja suurem hooldus ära tehtud.
prj @ RS4
|
|
|
|
Box
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.12 14:49
|
|
|
Nagu eelpool kirjutatud ainult 100% kontrollitava ajalooga võid sellise auto endale soetada!
Nende autode õiged läbisõidud on 300-400 vahel. 99% Sveitsis müüdavatel autodel on hooldusraamat ( pisikene voldik ) kaasas! Ainult "vahepeal
tagurpidi sõitnud autodel pole neid" Löö nett lahti vaata Sveitsi portaale ainult suurte läbisõitudega või kõksuga autod on parema hinnaga ( reeglina
kallimad, kui siin pakutakse ehk autol on ja peab olema mingi aga...
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 03.01.12 16:46
|
|
|
Ei tea, kas asi minus, aga sisu tundub küll kole kulunud sellise läbisõidu kohta. Mul 235k läbisõit nüüd ja sisu minu arust tunduvalt paremas korras.
Endale ostsin samuti veitsist toodud masina ilma hoolduraamatuta. Siis ei olnud veel foorumiga mitte mingit moodi seotud ka ja läks seekord õnneks.
Aga lugedes B5 S4-jade teemasid siin foorumis, siis kõigil ei ole nii hästi läinud. Fakt on see, et sellise auto puhul ei ole hea vaadata kõige
odavamat masinat. Tulevikus võib kätte maksta.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 20.01.12 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada. |
Natuke küll kontekstist välja rebitud su lause ja veidi ka OT aga siiski jäi see mind häirima kuna oled seda ka eelnevalt avalikult välja õelnud. 
"The B5 S4 claims acceleration from 0 to 100 kilometres per hour (0 to 62.1 mph) in 5.6 seconds, and had an electronically-limited top speed of 250
km/h (155.3 mph), making it both the quickest saloon/sedan in the Audi model line, and among the quickest saloon/sedans in the world at that
time."
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.01.12 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dan
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada. |
Natuke küll kontekstist välja rebitud su lause ja veidi ka OT aga siiski jäi see mind häirima kuna oled seda ka eelnevalt avalikult välja õelnud. 
"The B5 S4 claims acceleration from 0 to 100 kilometres per hour (0 to 62.1 mph) in 5.6 seconds, and had an electronically-limited top speed of 250
km/h (155.3 mph), making it both the quickest saloon/sedan in the Audi model line, and among the quickest saloon/sedans in the world at that
time." |
Asi pole mitte ainult kontekstist välja rebitud, vaid ka ehk pisut valesti mõistetud.
Tsitaat: | Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab
metsikult saada. |
Ehk siis mõte oli selles, et kohe-kohe õhtale minevate turbodega pole mõtet seda osta. On mõtet osta kas juba õhtale läinud turbodega väga hea hinnaga
või siis vahetatud turbodega.
See mitte eriti edasi käimise teema on põhjendatud minu enda rikutuse astmest. Kui sa regulaarselt veedaid tunde, isegi päevi alates 400 hobujõuliste
masinate kõrvalistmel läpakas peos, siis 300hp 1.6 tonnise kere peal enam absoluutselt mitte mingit elamust ei paku.
Ma isiklikult vaataks selle summa eest Audi S6-t 250kw mootoriga, kui tegemist oleks igapäevaautoga ja puuduksid ehitamise plaanid, kuigi suurt C5-t
ja sellest kergemat ning väiksemat B5-t võrrelda ei ole ka päris õige.
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 20.01.12 17:59
|
|
|
Aga ehk oskad öelda ka pikk eluiga on sellisel mootoril kus üks kuiv turbo ja teine juba väheke õline kuigi 10k õlivahetusega sõites on õlitase
koguaeg normis ja juurde ei taha.
Raske jalaga.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.01.12 18:00
|
|
|
Mis mõttes, mootori eluiga? Mootoriga ei juhtu midagi.
See, kuna sul turbo laiali läheb ei ole mõtet eriti kohvipaksu pealt ennustada. Võib minna homme või võid selle õlise turboga veel pikalt sõita.
Vaata lõtkud kasvõi üle ning tee sellest omad järeldused. Odavam oleks turbo remontida enne, kui see korpusesse käib, soovitatavalt mõlemad korraga.
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 20.01.12 18:02
|
|
|
Mida sa mõtled remontimise all? Ja turbosi on katsutud ja pole eritipalju lõtku.
Raske jalaga.
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 20.01.12 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Dan
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab metsikult saada. |
Natuke küll kontekstist välja rebitud su lause ja veidi ka OT aga siiski jäi see mind häirima kuna oled seda ka eelnevalt avalikult välja õelnud. 
"The B5 S4 claims acceleration from 0 to 100 kilometres per hour (0 to 62.1 mph) in 5.6 seconds, and had an electronically-limited top speed of 250
km/h (155.3 mph), making it both the quickest saloon/sedan in the Audi model line, and among the quickest saloon/sedans in the world at that
time." |
Asi pole mitte ainult kontekstist välja rebitud, vaid ka ehk pisut valesti mõistetud.
Tsitaat: | Antud mootor on minu arvates vanade K03 turbodega täiesti mõttetu ost. Edasi ta eriti ei käi ning raha tahab
metsikult saada. |
Ehk siis mõte oli selles, et kohe-kohe õhtale minevate turbodega pole mõtet seda osta. On mõtet osta kas juba õhtale läinud turbodega väga hea hinnaga
või siis vahetatud turbodega.
See mitte eriti edasi käimise teema on põhjendatud minu enda rikutuse astmest. Kui sa regulaarselt veedaid tunde, isegi päevi alates 400 hobujõuliste
masinate kõrvalistmel läpakas peos, siis 300hp 1.6 tonnise kere peal enam absoluutselt mitte mingit elamust ei paku.
Ma isiklikult vaataks selle summa eest Audi S6-t 250kw mootoriga, kui tegemist oleks igapäevaautoga ja puuduksid ehitamise plaanid, kuigi suurt C5-t
ja sellest kergemat ning väiksemat B5-t võrrelda ei ole ka päris õige. |
Antud olukorras mõistsin sind jah veidi valesti kuid samas ei avaldanud ma oma arvamust vaid sinu praeguse postituse põhjal. Põhjendus miks sa nii
arvad on hea aga siis peaksid mingi nädalakese suvalise 100hp-lise autoga sõitma, et maa peale tagasi saada. 
See nüüd juba päris OT aga minu silmis on automaat S6 C5 ikka väga emotsioonitu auto võrreldes S4 B5-ga ja lisaks on ka kütusekulu
vahe väga suur. Sõidumugavus ja tavapärane lisavarustus on muidugi vastupidiselt täielikult S6-e kasuks.
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 20.01.12 18:38
|
|
|
Mina ei näe just sellel S4 2.7t riisiraketil mõtet ja sõidaks heameelega just s6ga.
Raske jalaga.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |