-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 01.01.12 20:58
|
|
|
A6 C5 elektrisüsteemi mured(enamus lahendatud)
Sõber ostis omale 2.7bit C5, aga masinal küljes palju hädasid...
Probleemideks on siis:
1) Vigane kelladeplokk: odomeeter ei tööta(mingi imelik tähis numbritest ja tähtedest oli ees), voltmeeter ei toimeta(näitab 8-9V vahel), akutuli
põleb, ABS põleb.
2) Suunatule relee(ohutulelüliti) plõgiseb täiesti nii kuis tahab. Viga tundus olema signaalis mis tuleb suunatule kangist, aga kahtlane veel.
3) Kliimaploki, õhukanalite ja muude lülitite tuled pimedad.
4) Parkimisabi ei toimeta. Tagurpidi käik sisse, siis hakkab pinisema, aga kui takistus anduritele ette tuleb ei muutu midagi.
Lammutasin täna seda masinat ja leidsin "rohelise" comfotaju. No roheliseks olid küll muutunud enamus klemmid, aga ega sisugi kõige parem välja ei
näinud. Eemaldasin ploki, aga vead olid ikka alles.
Masinal oli mingi isepaigaldatud signa ka mis oli väga kehvasti installitud. Kuna see töös polnud siis eemaldasin kogu selle süsteemi. See tegevus ka
midagi ei aidanud.
Uus aku on peal ja väidetavalt olevat kogu probleem tekkinud täkku andes.
Muidu masin sõidab kenasti ja mineku üle ka väga ei oska kurta.
Vag-com andis esmakordsel otsingul järgnevad vead:
Control Module Part Number: 4B0 907 551 S
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0001
Software Coding: 10752
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N088607 AUZ7Z0Y1634161
3 Faults Found:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0421 - 35-00 - -
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 959 655 E
Component and/or Version: Airbag Front+Kopf 1001
Software Coding: 00306
Work Shop Code: WSC 02325
3 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 920 932 N
Component and/or Version: C5-KOMBIINSTR. VDO D12
Software Coding: 00064
Work Shop Code: WSC 81000
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N088607 AUZ7Z0Y1634161
2 Faults Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
53-00 - Supply Voltage Too Low
Hiljem testides jäid silma kaks viga:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Kas keegi oskab seletada kus see gas temp sensor asub?
On mingeid ideid?
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 02.01.12 09:44
|
|
|
Suunatule mure vast relees. Relee ise asub ohutule lüliti küljes (taga). See sisu suure tõenäosusega oksüdeerunud, vajab puhastamist.
Enda allroadil hakkan seda täna tegema, ei plingi kurask. 
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 02.01.12 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Suunatule mure vast relees. Relee ise asub ohutule lüliti küljes (taga). See sisu suure tõenäosusega oksüdeerunud, vajab puhastamist.
Enda allroadil hakkan seda täna tegema, ei plingi kurask.
|
Ei taha uskuda, et relees.
Kui võtsin juhtme esimese pin'i alt ära siis kadus plõgin ära koos suundadega, aga ohukad jäid. Seega relee viga ei taha uskuda...
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 02.01.12 14:13
|
|
|
Ohukad töötavad minul ka nagu peab.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 02.01.12 14:14
|
|
|
Sellel töötavad suunad ja ohukad mõlemad kenasti, aga siis kui masin käib ja mitte midagi ei vilgutata plõgistab relee nii mis kole.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 02.01.12 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Sellel töötavad suunad ja ohukad mõlemad kenasti, aga siis kui masin käib ja mitte midagi ei vilgutata plõgistab relee nii mis kole.
|
Suunatule kangi viga, võta lahti puhasta ära, uus määre sisse ja kokku tagasi või teine variant uus kang.
|
|
|
|
me6s
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4.2
|
postitati 02.01.12 20:16
|
|
|
4) Parkimisabi ei toimeta. Tagurpidi käik sisse, siis hakkab pinisema, aga kui takistus anduritele ette tuleb ei muutu midagi.
Tundub lihtsalt katkine andur.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 02.01.12 20:24
|
|
|
Pagassis oli paremal pool katte all lahti lõigatud juhtmed ka.
Kus pool parkimisabi asub?
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 21.01.12 19:48
|
|
|
Nonii... Sai üle pika aja jälle sama autot näpitud.
1) Kelladeblokkis oli viga lihtsalt purunenud kaitsmes(kuigi eelnevalt kontrollisin, aga ju jäi kuidagi märkamata)
2) Suuna kang sai lahti võetud ja puhastatud- toimib
3) Parkimisabi jäi üldse täitsa vait!?
4) Nuppude valgus hakkas tööle, aga ära ei kustu?
Kas nuppude valgustus on kuidagi seotud juhi uksega? Juhi uksel tundub olema ukselüliti peetis.
5) Tagaistujate valgustus ei toimi nii nagu peab, aga leidsin juba "ROHTU"
6) Tiptronic vahetab paarutades väga kõrgetel pööretel käiku!? Rahulikult sõites kõik toimib.
Kellegil ideid, andke teada.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 22.01.12 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
3) Parkimisabi jäi üldse täitsa vait!?
4) Nuppude valgus hakkas tööle, aga ära ei kustu?
Kas nuppude valgustus on kuidagi seotud juhi uksega? Juhi uksel tundub olema ukselüliti peetis.
6) Tiptronic vahetab paarutades väga kõrgetel pööretel käiku!? Rahulikult sõites kõik toimib.
|
Ise küsin, ise vastan.
Parkimisabil keskmine parem andur P's.
Nuppude valgustuse mitte kustumine tingitud vigasest kelladeblokist
Sama käimariga... kelladeblokk ajab kogu auto lolliks.
Homme lähen lasen kodeerida immo teise bloki jaoks ja peakski bueno olema.
Hetkel jäi veel kummaliseks tagumine vasak uks.
3 juhet oli katki ja peale nende lappimist ukse avades hakkavad salongi tuled vilkuma!?
Äkki on ka see kuidagi seotud kelladeblokiga, aga see selgub homme.
Ikkagi uskumatu, kui käest on lastud kogu auto elektrisüsteem...
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 25.03.12 06:32
|
|
|
Nonii... on tekkinud uus probleem.
Nimelt põleb kollane õlituli, ehk siis taseme anduri tuli.
Andur on vahetatud, aga ei midagi.
Kas võib olla, et parempoolse rooliga versioonil on mingi erinevus kellade blokil võrreldes euroopa versiooniga?
Samas mingi aeg nagu töötas.
Samuti on mingi keiss vasaku tagumise uksega- ukse lahti teed ja süüte sisse paned siis displeil seda ei kuvata ning salongi tuled hakkavad vilkuma.
|
|
|