Deprecated: Implicit conversion from float 260077.99999999997 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Püsikiiruse paigaldus 1.8T AJL-le
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Püsikiiruse paigaldus 1.8T AJL-le (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1391)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.11 21:51 Tsiteeri
Püsikiiruse paigaldus 1.8T AJL-le



Kui suurte pingutustega on võimalik paigaldada püsikiirushoidikut trossiga käitava seguklapiga mootorile? Vaakumpumbad-klapid? Aju seda juhtima? Lülitid pedaalide alla?

Enda sõiduk 1.8T 132kW AJL, kuid kas näiteks AEB küljest korjatud majanduse saab AJL-l käima? Keegi teinud endal kunagi? Mõni DYI viide?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 29.12.11 08:22 Tsiteeri


Annaks sulle veidi lisamõtteainet selliste lehtede kaudu. Muus mõttes kahjuks nõu ei oska anda :)

1] http://www.alarm.ee/?4=44
2] http://www.ravolar.ee/et/mugavus/kiirusehoidja/
3] http://www.audiodesign.ee/et/Car/LISAD/LITE-ON-Kiirushoidik


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.11 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Annaks sulle veidi lisamõtteainet selliste lehtede kaudu. Muus mõttes kahjuks nõu ei oska anda :)

1] http://www.alarm.ee/?4=44
2] http://www.ravolar.ee/et/mugavus/kiirusehoidja/
3] http://www.audiodesign.ee/et/Car/LISAD/LITE-ON-Kiirushoidik


Need läbi uuritud, kuid eelkõige sooviks siiski originaali kuidagi toimima panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.12 22:36 Tsiteeri


Ei ole keegi enda autole originaali külge ehitanud trossiga segusiibri puhul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.01.12 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Ei ole keegi enda autole originaali külge ehitanud trossiga segusiibri puhul?


Kui kogu kupatus olemas - kang, pump, vaakumvoolikud, pedaalilülitid (võivad autol olemas olla) ja vaakumpada drosseli liigutamiseks, siis seo need külge. Elektripoolepealt läheb auto külge süüde, kiiruseimpulss, mass ja pedaali lüliti signaal. Ülejäänud juhtmestik on kõik CC moodulite omavaheline suhtlemine.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 07.01.12 18:49 Tsiteeri


AEB ja AJL mootoritega A6 näitab Etka , et cruis on intentne. Samas näiteks 98 Aasta C5 kerega A6 Cruisi ajuplokk on intentne 1992 aasta A100 C4 omaga (remondi käigus sai omavahel katseks ära vahetatud ja jäigi nii, sest ei viitsinud neid hiljem ringi tõsta) mis peaks andma aimu sellest, et üldiselt Audi ei muutnud cruise controlli olemust erinevatel aastatel valmistatud mudelite juures vahemikus 1991-2004. Töö põhimõte peaks neil kõigil olema üks :) See mis peale C5 kerega masinat muutus, ei oska kommenteerida aga C3 kerega masina ajubloki nägemisest piisab, et aru saada, et seal oli tiba teine ehitus.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.12 19:28 Tsiteeri


Kas on õige väide, et vabalthihngaval ja turbokal on mõlemil eraldi pumbad vaakumi jaoks? Mitte et vabalthingaval käib vaakum sisselaskest?

Kui süsteemid identsed, siis ju märgatavalt lihtsam teema kätte võtta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.01.12 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kas on õige väide, et vabalthihngaval ja turbokal on mõlemil eraldi pumbad vaakumi jaoks? Mitte et vabalthingaval käib vaakum sisselaskest?

Kui süsteemid identsed, siis ju märgatavalt lihtsam teema kätte võtta :)


Mõlemal on pumbad ja päris tihti on see munakas kah drosselklapi ajamil olemas vaakummembraani jaoks.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.8% - SQL: 76.2%]