margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.11 21:51
|
|
|
Püsikiiruse paigaldus 1.8T AJL-le
Kui suurte pingutustega on võimalik paigaldada püsikiirushoidikut trossiga käitava seguklapiga mootorile? Vaakumpumbad-klapid? Aju seda juhtima?
Lülitid pedaalide alla?
Enda sõiduk 1.8T 132kW AJL, kuid kas näiteks AEB küljest korjatud majanduse saab AJL-l käima? Keegi teinud endal kunagi? Mõni DYI viide?
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.11 11:05
|
|
|
Need läbi uuritud, kuid eelkõige sooviks siiski originaali kuidagi toimima panna.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.12 22:36
|
|
|
Ei ole keegi enda autole originaali külge ehitanud trossiga segusiibri puhul?
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.01.12 13:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Ei ole keegi enda autole originaali külge ehitanud trossiga segusiibri puhul? |
Kui kogu kupatus olemas - kang, pump, vaakumvoolikud, pedaalilülitid (võivad autol olemas olla) ja vaakumpada drosseli liigutamiseks, siis seo need
külge. Elektripoolepealt läheb auto külge süüde, kiiruseimpulss, mass ja pedaali lüliti signaal. Ülejäänud juhtmestik on kõik CC moodulite omavaheline
suhtlemine.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 07.01.12 18:49
|
|
|
AEB ja AJL mootoritega A6 näitab Etka , et cruis on intentne. Samas näiteks 98 Aasta C5 kerega A6 Cruisi ajuplokk on intentne 1992 aasta A100 C4 omaga
(remondi käigus sai omavahel katseks ära vahetatud ja jäigi nii, sest ei viitsinud neid hiljem ringi tõsta) mis peaks andma aimu sellest, et üldiselt
Audi ei muutnud cruise controlli olemust erinevatel aastatel valmistatud mudelite juures vahemikus 1991-2004. Töö põhimõte peaks neil kõigil olema üks
See mis peale C5 kerega masinat muutus, ei oska kommenteerida aga C3
kerega masina ajubloki nägemisest piisab, et aru saada, et seal oli tiba teine ehitus.
XZN M16
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.12 19:28
|
|
|
Kas on õige väide, et vabalthihngaval ja turbokal on mõlemil eraldi pumbad vaakumi jaoks? Mitte et vabalthingaval käib vaakum sisselaskest?
Kui süsteemid identsed, siis ju märgatavalt lihtsam teema kätte võtta 
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.01.12 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kas on õige väide, et vabalthihngaval ja turbokal on mõlemil eraldi pumbad vaakumi jaoks? Mitte et vabalthingaval käib vaakum sisselaskest?
Kui süsteemid identsed, siis ju märgatavalt lihtsam teema kätte võtta
|
Mõlemal on pumbad ja päris tihti on see munakas kah drosselklapi ajamil olemas vaakummembraani jaoks.
|
|
|
|