beenz
huviline
Registreerunud 14.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.8
|
postitati 28.12.11 10:29
|
|
|
Katuseraami ostmine
Tere
Pöörduks siis targemate inimeste poole siin murega, et oleks vaja katuseraam osta oma autole. Autoks on Audi A6 C5 1999 a sedaan kerega. Oskate nõu
anda, kuhu võiks pöörduda sellise probleemiga.
Indrek
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.12.11 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: beenz
Tere
Pöörduks siis targemate inimeste poole siin murega, et oleks vaja katuseraam osta oma autole. Autoks on Audi A6 C5 1999 a sedaan kerega. Oskate nõu
anda, kuhu võiks pöörduda sellise probleemiga.
Indrek |
Mina kasutan THULE kola, kallis küll aga näeb hea välja, on töökindel ja hästi läbimõeldud. Ühesõnaga soovitan.
www.thule.ee
Levinud automarkide jupid peaksid olema Autoeksperdis laokaup.
Vaja läheb sul taladekompleti (must nelikant terastala või hõhedane aerodünaamilne alumiiniumtala) sinna juurde kandurid + KIT.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.12.11 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Hästi läbimõeldud katuseraamid on mul endal. Palju neis kaubanduslikku välimust on, seda otsustab nüüd igaüks ise ja samas kõik sõltub sellest,
milleks neid kasutatakse. Ma kunagi tegin Audi 100/C4-le katuseraamid aga kuna A6/C5 tuli perre juurde siis pidin nad ringi tegema universaalseks,
kuna mõõdud ei klappinud päris täpselt 100 omadega. Panen selle teema DIY-teemasse üles. Aga muidugi eeldan et sellised sulle ei sobi, sest minul on
oluline funktsionaalsus, kandevõime ja kolmandaks mulle lihtsalt meeldib paljusid asju ise teha. Ja kokku läks see pull mul maksma 18 euri (osad asjad
sebisin ise poodi külastamata) Aga lõppkokku võtteks kui mul mõlemal masinal reelinguid poleks, siis ei oleks ma oma kätetööd viljeleda anyway saanud
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105152&page=1#pid550447 ON DIY postituslink |
Lihtne oleks olnud ju otse kopeerida näiteks Thule pealt ja poleks kinnitusi teinud mitte kahest otsast kinnitatud kumerate raudadega, vaid ühe
poldiga kinnituvate kõrvadega, mida on auto tervisele oluliselt parem eemaldada. Need asjad on juba küllalt hästi kellegi poolt välja mõeldud, pole
mõtet jalgratast leiutama hakata. Poldi otsad oleks küllaltki süütult saanud raami tasapinda jätta, nagu Thulel ja siis poleks pidanud mingeid
monstrumeid sinna aretama suuremate plaatide veoks. Ma olen vist paha inimene, aga minu arust ei ole midagi DIY väärilist
Lisaks sellele tunduvad teemaalgataja masinal puudu olevat reelingud, seetõttu vist väga ise ei leiuta.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.12.11 21:18
|
|
|
Kui C4 omad ka C5'le peaks sobima ning ilu pole primaarne, siis on mul nurgas ühed Thule raamid sedaanile, mida mul ilmselt enam kunagi tarvis ei
lähe.
Eriti huvitaks muidugi vahetus universaali raamide vastu.
Huvi korral e-mail või priva.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 31.12.11 10:21
|
|
|
Ei oska sinu leiutist kuidagi viisakalt nimetada aga ütleks oma sõna ka - THULE, Mont Blanc jt tuntud tootjad näevad vaeva, testivad oma tootangut ja
annavad sulle ka sertifikaati ja garantii selle kohta, et teatud koormusega ja teatud kiirusel asi kestab ja ei lenda juppideks. Ei maksa need talad
ka nii palju tänapäeval - kasutatud asju leiab 30-60eur eest. Sinu leiutis on aga kaasliiklejatele ohtlik, kui su penoplast peaks ükspäev tükkideks
lendama ja selle konstruktsiooni abil veetav vanaema diivan nüüd tagantsõitjale esiklaasile maandub mis siis saab? Teiseks - originaalraamid on
mugavamad kasutada - püsivad koguaeg ühes tükis ja muu lisavarustus nagu jalgrattahoidja, katuseboks, suusahoidja jne sobivad sinna bolt-on, kuna kõik
kinnitused on universaalsed.
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Hästi läbimõeldud katuseraamid on mul endal. Palju neis kaubanduslikku välimust on, seda otsustab nüüd igaüks ise ja samas kõik sõltub sellest,
milleks neid kasutatakse. Ma kunagi tegin Audi 100/C4-le katuseraamid aga kuna A6/C5 tuli perre juurde siis pidin nad ringi tegema universaalseks,
kuna mõõdud ei klappinud päris täpselt 100 omadega. Panen selle teema DIY-teemasse üles. Aga muidugi eeldan et sellised sulle ei sobi, sest minul on
oluline funktsionaalsus, kandevõime ja kolmandaks mulle lihtsalt meeldib paljusid asju ise teha. Ja kokku läks see pull mul maksma 18 euri (osad asjad
sebisin ise poodi külastamata) Aga lõppkokku võtteks kui mul mõlemal masinal reelinguid poleks, siis ei oleks ma oma kätetööd viljeleda anyway saanud
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105152&page=1#pid550447 ON DIY postituslink |
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 31.12.11 10:26
|
|
|
Mulle tundub ka, et see kuulub pigem Natuke nalja teema alla kui DIY alla.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 31.12.11 11:14
|
|
|
No sellise raami tugevusele küll ei saa midagi ette heita, pigem on probleem jh kasutusmugavusega, mina ntx ei viitsiks sellise ülespidi mummudega
asjaga jamada.
Thule jm tootjad panustavad ilmselt enam turundusele, sedaanil kasutasin ntx thule raame ning ei tahaks neid sugugi ülemäära kiita. Mitmed tuttavad
kasutavad raamidele asetatavaid puitlatte. Kinnitustugevuse määrab ennekõike ikkagi auto küljes olevate raamide kinnitus ja vanaisa kiiktool saab
eralduda ennekõike koos raamide ja tükikesega katusest.
Äge, et keegi viitsib ka ise midagi teha, mu meelest ainuüksi see on igati 10p väärt. Eriti arvestades, mis ka kõige lihtsamad raamid maksavad-
ilmselgelt on need asjad täiega üle hinnatud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 31.12.11 13:38
|
|
|
Huvitav on see, et minu masina peal Thule raamid maanteekiirusel sutike ulgusid, aga trepi käsipuust ajutised raamid ei ulgunud üldse Kui millalgi aega saan, siis panen ka pildi
|
|
|
beenz
huviline
Registreerunud 14.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.8
|
postitati 03.01.12 09:45
|
|
|
raam
Kuna mul endal on vaja seda raami enamvähem korra aastas, siis ei teagi mida ette võtta. Ja kuna tegemist on mul C5 sedaaniga siis sellele nagu nii
lihtsalt neid katuseraame leida ei ole. Leidsin muidu sellise värgi netist:
Kas kellegil sellise põhimõttega katuseraami pole? Tahaks kogemustest kuulda?
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 03.01.12 17:51
|
|
|
Kui sa neid vaid kord aastas kasutad, siis on ilmselt kõige mõistlikum rentida (katuseraamide
rent). Arvestades seda, et enam-vähem igal autol (va. reelingutega autod) on erinevad kinnitused ja üldjuhul vist üle 5 aasta ühte autot ei omata,
siis 5 korra rent tuleb kindlasti odavam kui raamid osta.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 04.01.12 06:54
|
|
|
Kui THULE toodang on sinu arvates kallis, siis astu fixusest või automaailmast läbi, nemad pakkuvad teiste tootjate toodangut ja tükimaad soodsama
hinnaga. Sedaanide raamid üldjuhul kinnituvadki nii nagu sa pildil näitasid. Igale autole on erikujuga paks kummitihend mis käib käpa ja kere vahele.
Tihendi kuju on tehtud vastavalt katuseääre kujule.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 04.01.12 11:14
|
|
|
Siin pakkuda näiteks A4 sedaanile ja kui võrrelda Thule kodulehelt A4 ja A6 raame, siis erinevus ainult "Kitis"
http://www.osta.ee/23341402
Kui saab odavalt need kätte ostats siis tasuks uurida palju see Kit maksab eraldi jne. Kit on siis see metall jublakas mis läheb sinna uste ääre alla+
tihendid katuse ja raami vahele.
Ostast tasub üldse jälgida, sealt võib raame saada vahest nalja hinnaga, oma audi 80le sain ka originaal Thule raamid võilevahinnaga.
EDIT: 31.- on siis selle kit 1039 hind
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 04.01.12 19:38
|
|
|
Eks see olegi maitse asi milleks keegi raame kasutab. Mina eeldan seda, et kui mul on vaja suht vähe katuseraame (tööbussi saab kah kasutada koos
haagisega) siis pole mõtet tampida raha mõttetusse kohta. Mõnele meeldib, et raamid on 24/7 auto küljes ja mõni fännab suusaboxi samamoodi ning ei
keera seda ka suvel maha. Midagi ei saa ka neile härradele ette heita sest maitse üle ei vaielda. Aga enda seisukohast võttes olen igati võitnud nende
raamidega, eeskätt just seepärast, et Töötan Saku Metallis, ja metallitöö pole mulle teps mitte võõras, ja vahel on hea midagi ise luua ja sellest
rõõmu tunda kui asi toimib. Stopperi pealt aega võttes läks aega 10 min, et raamid külge keerata, seega polegi kõige hullem. Ehk siis teemat edasi
viies tekkib 6 küsimust foorumi lugejaile, enne negatiivsete kommentaaride sisestamist.
1)Kas viitsin ise teha, ja piisavalt mõistust, ning materjali selleks tööks leian?
2)Ks ma viitsin veidi rohkem aega kulutada raamide paigalduseks/eemalduseks?
3)Kas viitsin/soovin rohkem raha maksta kui asi väärt on?
4)Kas on ka piisavalt funktsionaalne minu vajadustele?
5)Kas ma tahan nende raamidega sõita 24/7 vajaduse või stiilsuse nimel?
6)Kas ma näen oma valmistatud raamidega tänavapildis suht nõme välja teiste liiklejate pilkude all ja ma tunnen ülevoolavat häbi, et mu raame ei
kaunista "THULE" firma logod?
Mina mõtlesin need küsimused läbi ja valisin omaloomingu/thats all
Kes mõtleb, et selle teema võiks huumorinurka suruda, siis selle võiks öelda, et need raamid on vedanud vägagi palju, eri kujulisi ja erineva
suurusega asju, nii et mina naljanurgaks kahjuks põhjust ei näe Samamoodi
võiks naljanurka suruda siis juba inimesed, kes oma auto originaalse rooli nahatatud S-i rooli vastu välja vahetavad Nagu ma juba ütlesin - maitse asi ja lõpetuseks (S-i rool on cool, mugav ja
ihaldusväärne aga endale pole veel soetanud, kuna ei näe piisavat mõtet raha selle alla panna) Ja mis puutub häälde ehk nö tuule ulumisse katusel, siis on see nii minimaalne, et vaevu kuulen, kui raadio vait
on nii et ka selles osa on probleem suisa olematu. 70 Kg kaaluvat ukse lehte vedades tormise ilmaga oli kütusekulu muidugi 2,5l/100-le tavapärasest
suurem ja juhitavus suht perverssne, aga selle võib veetava kauba, mitte raamide kaela ajada Samuti on enda tehtud veose tugipadjad mille peale veos toetub, kriipimisvastased, pindalalt normaalsuurusega ja
lihtsalt eri suundadesse liigutatavad vajadusele vastavalt ning veost pealtpoolt hoidvad analoogsed kriipimiskindlad padjad (OSB plaadiga pealtpoolt
polsterdatud) kannatavad koormarihmade pingutust ning vahtplastist tugi ei purune. Seega kogu combo on minu ja ka mõne mu tuttava silmis, kes neid
raame näinud on - suht hästi läbi mõeldud.
XZN M16
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.01.12 06:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Huvitav on see, et minu masina peal Thule raamid maanteekiirusel sutike ulgusid, aga trepi käsipuust ajutised raamid ei ulgunud üldse Kui millalgi aega saan, siis panen ka pildi |
Aerodünaamiline alu toru ei ulu midagi, küll aga on mu töömasinal neljakandiline Thule ja need undavad küll. Kuna enamus sõitu linnas, siis pole
hullu. |
Räägin oma kogemustest aerodünaamilise Thule alu toruga sama masina peal, kusjuures samad raamid boxiga nagu tegi vähem häält
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 05.01.12 06:39
|
|
|
Mitte raamid ei tee häält vaid kinnitusjalad, neid tuleb veits paremini sättida ja kaob see häälitsemine ära.
|
|
|
|
beenz
huviline
Registreerunud 14.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.8
|
postitati 05.01.12 09:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Kui sa neid vaid kord aastas kasutad, siis on ilmselt kõige mõistlikum rentida (katuseraamide
rent). Arvestades seda, et enam-vähem igal autol (va. reelingutega autod) on erinevad kinnitused ja üldjuhul vist üle 5 aasta ühte autot ei omata,
siis 5 korra rent tuleb kindlasti odavam kui raamid osta. |
Eks proovin nendega siin läbiajada. Tänud info eest kõigile!
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
|