Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Katuseraami ostmine (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3417)
beenz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8

postitati 28.12.11 11:29 Tsiteeri
Katuseraami ostmine



Tere

Pöörduks siis targemate inimeste poole siin murega, et oleks vaja katuseraam osta oma autole. Autoks on Audi A6 C5 1999 a sedaan kerega. Oskate nõu anda, kuhu võiks pöörduda sellise probleemiga.

Indrek


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 28.12.11 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: beenz
Tere

Pöörduks siis targemate inimeste poole siin murega, et oleks vaja katuseraam osta oma autole. Autoks on Audi A6 C5 1999 a sedaan kerega. Oskate nõu anda, kuhu võiks pöörduda sellise probleemiga.

Indrek


Mina kasutan THULE kola, kallis küll aga näeb hea välja, on töökindel ja hästi läbimõeldud. Ühesõnaga soovitan.

www.thule.ee

Levinud automarkide jupid peaksid olema Autoeksperdis laokaup.

Vaja läheb sul taladekompleti (must nelikant terastala või hõhedane aerodünaamilne alumiiniumtala) sinna juurde kandurid + KIT.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.12.11 15:54 Tsiteeri


Hästi läbimõeldud katuseraamid on mul endal. Palju neis kaubanduslikku välimust on, seda otsustab nüüd igaüks ise ja samas kõik sõltub sellest, milleks neid kasutatakse. Ma kunagi tegin Audi 100/C4-le katuseraamid aga kuna A6/C5 tuli perre juurde siis pidin nad ringi tegema universaalseks, kuna mõõdud ei klappinud päris täpselt 100 omadega. Panen selle teema DIY-teemasse üles. Aga muidugi eeldan et sellised sulle ei sobi, sest minul on oluline funktsionaalsus, kandevõime ja kolmandaks mulle lihtsalt meeldib paljusid asju ise teha. Ja kokku läks see pull mul maksma 18 euri (osad asjad sebisin ise poodi külastamata) Aga lõppkokku võtteks kui mul mõlemal masinal reelinguid poleks, siis ei oleks ma oma kätetööd viljeleda anyway saanud :)

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105152&page=1#pid550447 ON DIY postituslink :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 28.12.11 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Hästi läbimõeldud katuseraamid on mul endal. Palju neis kaubanduslikku välimust on, seda otsustab nüüd igaüks ise ja samas kõik sõltub sellest, milleks neid kasutatakse. Ma kunagi tegin Audi 100/C4-le katuseraamid aga kuna A6/C5 tuli perre juurde siis pidin nad ringi tegema universaalseks, kuna mõõdud ei klappinud päris täpselt 100 omadega. Panen selle teema DIY-teemasse üles. Aga muidugi eeldan et sellised sulle ei sobi, sest minul on oluline funktsionaalsus, kandevõime ja kolmandaks mulle lihtsalt meeldib paljusid asju ise teha. Ja kokku läks see pull mul maksma 18 euri (osad asjad sebisin ise poodi külastamata) Aga lõppkokku võtteks kui mul mõlemal masinal reelinguid poleks, siis ei oleks ma oma kätetööd viljeleda anyway saanud :)

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105152&page=1#pid550447 ON DIY postituslink :)


Lihtne oleks olnud ju otse kopeerida näiteks Thule pealt ja poleks kinnitusi teinud mitte kahest otsast kinnitatud kumerate raudadega, vaid ühe poldiga kinnituvate kõrvadega, mida on auto tervisele oluliselt parem eemaldada. Need asjad on juba küllalt hästi kellegi poolt välja mõeldud, pole mõtet jalgratast leiutama hakata. Poldi otsad oleks küllaltki süütult saanud raami tasapinda jätta, nagu Thulel ja siis poleks pidanud mingeid monstrumeid sinna aretama suuremate plaatide veoks. Ma olen vist paha inimene, aga minu arust ei ole midagi DIY väärilist:P

Lisaks sellele tunduvad teemaalgataja masinal puudu olevat reelingud, seetõttu vist väga ise ei leiuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.12.11 22:18 Tsiteeri


Kui C4 omad ka C5'le peaks sobima ning ilu pole primaarne, siis on mul nurgas ühed Thule raamid sedaanile, mida mul ilmselt enam kunagi tarvis ei lähe.

Eriti huvitaks muidugi vahetus universaali raamide vastu.
Huvi korral e-mail või priva.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 31.12.11 11:21 Tsiteeri


Ei oska sinu leiutist kuidagi viisakalt nimetada aga ütleks oma sõna ka - THULE, Mont Blanc jt tuntud tootjad näevad vaeva, testivad oma tootangut ja annavad sulle ka sertifikaati ja garantii selle kohta, et teatud koormusega ja teatud kiirusel asi kestab ja ei lenda juppideks. Ei maksa need talad ka nii palju tänapäeval - kasutatud asju leiab 30-60eur eest. Sinu leiutis on aga kaasliiklejatele ohtlik, kui su penoplast peaks ükspäev tükkideks lendama ja selle konstruktsiooni abil veetav vanaema diivan nüüd tagantsõitjale esiklaasile maandub mis siis saab? Teiseks - originaalraamid on mugavamad kasutada - püsivad koguaeg ühes tükis ja muu lisavarustus nagu jalgrattahoidja, katuseboks, suusahoidja jne sobivad sinna bolt-on, kuna kõik kinnitused on universaalsed.

Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Hästi läbimõeldud katuseraamid on mul endal. Palju neis kaubanduslikku välimust on, seda otsustab nüüd igaüks ise ja samas kõik sõltub sellest, milleks neid kasutatakse. Ma kunagi tegin Audi 100/C4-le katuseraamid aga kuna A6/C5 tuli perre juurde siis pidin nad ringi tegema universaalseks, kuna mõõdud ei klappinud päris täpselt 100 omadega. Panen selle teema DIY-teemasse üles. Aga muidugi eeldan et sellised sulle ei sobi, sest minul on oluline funktsionaalsus, kandevõime ja kolmandaks mulle lihtsalt meeldib paljusid asju ise teha. Ja kokku läks see pull mul maksma 18 euri (osad asjad sebisin ise poodi külastamata) Aga lõppkokku võtteks kui mul mõlemal masinal reelinguid poleks, siis ei oleks ma oma kätetööd viljeleda anyway saanud :)

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105152&page=1#pid550447 ON DIY postituslink :)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 31.12.11 11:26 Tsiteeri


Mulle tundub ka, et see kuulub pigem Natuke nalja teema alla kui DIY alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 31.12.11 12:14 Tsiteeri


No sellise raami tugevusele küll ei saa midagi ette heita, pigem on probleem jh kasutusmugavusega, mina ntx ei viitsiks sellise ülespidi mummudega asjaga jamada.

Thule jm tootjad panustavad ilmselt enam turundusele, sedaanil kasutasin ntx thule raame ning ei tahaks neid sugugi ülemäära kiita. Mitmed tuttavad kasutavad raamidele asetatavaid puitlatte. Kinnitustugevuse määrab ennekõike ikkagi auto küljes olevate raamide kinnitus ja vanaisa kiiktool saab eralduda ennekõike koos raamide ja tükikesega katusest.

Äge, et keegi viitsib ka ise midagi teha, mu meelest ainuüksi see on igati 10p väärt. Eriti arvestades, mis ka kõige lihtsamad raamid maksavad- ilmselgelt on need asjad täiega üle hinnatud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 31.12.11 14:38 Tsiteeri


Huvitav on see, et minu masina peal Thule raamid maanteekiirusel sutike ulgusid, aga trepi käsipuust ajutised raamid ei ulgunud üldse:) Kui millalgi aega saan, siis panen ka pildi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
beenz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8

postitati 03.01.12 10:45 Tsiteeri
raam



Kuna mul endal on vaja seda raami enamvähem korra aastas, siis ei teagi mida ette võtta. Ja kuna tegemist on mul C5 sedaaniga siis sellele nagu nii lihtsalt neid katuseraame leida ei ole. Leidsin muidu sellise värgi netist:
http://vininfo.eu/images/winter-2011-side-box.jpg
Kas kellegil sellise põhimõttega katuseraami pole? Tahaks kogemustest kuulda?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 03.01.12 18:51 Tsiteeri


Kui sa neid vaid kord aastas kasutad, siis on ilmselt kõige mõistlikum rentida (katuseraamide rent). Arvestades seda, et enam-vähem igal autol (va. reelingutega autod) on erinevad kinnitused ja üldjuhul vist üle 5 aasta ühte autot ei omata, siis 5 korra rent tuleb kindlasti odavam kui raamid osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 04.01.12 07:54 Tsiteeri


Kui THULE toodang on sinu arvates kallis, siis astu fixusest või automaailmast läbi, nemad pakkuvad teiste tootjate toodangut ja tükimaad soodsama hinnaga. Sedaanide raamid üldjuhul kinnituvadki nii nagu sa pildil näitasid. Igale autole on erikujuga paks kummitihend mis käib käpa ja kere vahele. Tihendi kuju on tehtud vastavalt katuseääre kujule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 04.01.12 12:14 Tsiteeri


Siin pakkuda näiteks A4 sedaanile ja kui võrrelda Thule kodulehelt A4 ja A6 raame, siis erinevus ainult "Kitis"

http://www.osta.ee/23341402

Kui saab odavalt need kätte ostats siis tasuks uurida palju see Kit maksab eraldi jne. Kit on siis see metall jublakas mis läheb sinna uste ääre alla+ tihendid katuse ja raami vahele.


Ostast tasub üldse jälgida, sealt võib raame saada vahest nalja hinnaga, oma audi 80le sain ka originaal Thule raamid võilevahinnaga.

EDIT: 31.- on siis selle kit 1039 hind


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 04.01.12 20:38 Tsiteeri


Eks see olegi maitse asi milleks keegi raame kasutab. Mina eeldan seda, et kui mul on vaja suht vähe katuseraame (tööbussi saab kah kasutada koos haagisega) siis pole mõtet tampida raha mõttetusse kohta. Mõnele meeldib, et raamid on 24/7 auto küljes ja mõni fännab suusaboxi samamoodi ning ei keera seda ka suvel maha. Midagi ei saa ka neile härradele ette heita sest maitse üle ei vaielda. Aga enda seisukohast võttes olen igati võitnud nende raamidega, eeskätt just seepärast, et Töötan Saku Metallis, ja metallitöö pole mulle teps mitte võõras, ja vahel on hea midagi ise luua ja sellest rõõmu tunda kui asi toimib. Stopperi pealt aega võttes läks aega 10 min, et raamid külge keerata, seega polegi kõige hullem. Ehk siis teemat edasi viies tekkib 6 küsimust foorumi lugejaile, enne negatiivsete kommentaaride sisestamist.

1)Kas viitsin ise teha, ja piisavalt mõistust, ning materjali selleks tööks leian?
2)Ks ma viitsin veidi rohkem aega kulutada raamide paigalduseks/eemalduseks?
3)Kas viitsin/soovin rohkem raha maksta kui asi väärt on?
4)Kas on ka piisavalt funktsionaalne minu vajadustele?
5)Kas ma tahan nende raamidega sõita 24/7 vajaduse või stiilsuse nimel?
6)Kas ma näen oma valmistatud raamidega tänavapildis suht nõme välja teiste liiklejate pilkude all ja ma tunnen ülevoolavat häbi, et mu raame ei kaunista "THULE" firma logod?

Mina mõtlesin need küsimused läbi ja valisin omaloomingu/thats all :)

Kes mõtleb, et selle teema võiks huumorinurka suruda, siis selle võiks öelda, et need raamid on vedanud vägagi palju, eri kujulisi ja erineva suurusega asju, nii et mina naljanurgaks kahjuks põhjust ei näe :) Samamoodi võiks naljanurka suruda siis juba inimesed, kes oma auto originaalse rooli nahatatud S-i rooli vastu välja vahetavad :) Nagu ma juba ütlesin - maitse asi ja lõpetuseks (S-i rool on cool, mugav ja ihaldusväärne aga endale pole veel soetanud, kuna ei näe piisavat mõtet raha selle alla panna):D Ja mis puutub häälde ehk nö tuule ulumisse katusel, siis on see nii minimaalne, et vaevu kuulen, kui raadio vait on nii et ka selles osa on probleem suisa olematu. 70 Kg kaaluvat ukse lehte vedades tormise ilmaga oli kütusekulu muidugi 2,5l/100-le tavapärasest suurem ja juhitavus suht perverssne, aga selle võib veetava kauba, mitte raamide kaela ajada :D Samuti on enda tehtud veose tugipadjad mille peale veos toetub, kriipimisvastased, pindalalt normaalsuurusega ja lihtsalt eri suundadesse liigutatavad vajadusele vastavalt ning veost pealtpoolt hoidvad analoogsed kriipimiskindlad padjad (OSB plaadiga pealtpoolt polsterdatud) kannatavad koormarihmade pingutust ning vahtplastist tugi ei purune. Seega kogu combo on minu ja ka mõne mu tuttava silmis, kes neid raame näinud on - suht hästi läbi mõeldud.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 04.01.12 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Huvitav on see, et minu masina peal Thule raamid maanteekiirusel sutike ulgusid, aga trepi käsipuust ajutised raamid ei ulgunud üldse:) Kui millalgi aega saan, siis panen ka pildi:P


Aerodünaamiline alu toru ei ulu midagi, küll aga on mu töömasinal neljakandiline Thule ja need undavad küll. Kuna enamus sõitu linnas, siis pole hullu.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.01.12 07:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Huvitav on see, et minu masina peal Thule raamid maanteekiirusel sutike ulgusid, aga trepi käsipuust ajutised raamid ei ulgunud üldse:) Kui millalgi aega saan, siis panen ka pildi:P


Aerodünaamiline alu toru ei ulu midagi, küll aga on mu töömasinal neljakandiline Thule ja need undavad küll. Kuna enamus sõitu linnas, siis pole hullu.


Räägin oma kogemustest aerodünaamilise Thule alu toruga sama masina peal, kusjuures samad raamid boxiga nagu tegi vähem häält;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 05.01.12 07:39 Tsiteeri


Mitte raamid ei tee häält vaid kinnitusjalad, neid tuleb veits paremini sättida ja kaob see häälitsemine ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
beenz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8

postitati 05.01.12 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Kui sa neid vaid kord aastas kasutad, siis on ilmselt kõige mõistlikum rentida (katuseraamide rent). Arvestades seda, et enam-vähem igal autol (va. reelingutega autod) on erinevad kinnitused ja üldjuhul vist üle 5 aasta ühte autot ei omata, siis 5 korra rent tuleb kindlasti odavam kui raamid osta.

Eks proovin nendega siin läbiajada. Tänud info eest kõigile!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.12 18:21 Tsiteeri


Nats lugemist-hooaeg algamas:

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=20299&last_page=1 ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]