Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 starter või süütelukk on vigane (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 912)
amorzo
huviline



Registreerunud 19.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.11 18:53 Tsiteeri
Audi 100 C4 starter või süütelukk on vigane



Juhtus selline lugu, et Audi suri ristmikul välja, keerasin võtit sain kohe tööle, järgmisel ristmikul sama teema, tühikäigu pööretel sureb välja. Panin auto uuesti tööle ja järgmisel ristmikul suri JÄLLE välja, aga seekord enam uuesti tööle ei läinud! Sain auto kuidagi teeserva ära, starter käis ringi küll kuid tööle ei läinud. Üks 20 minuti pärast keerasin uuesti võtit ja poolest pöördest asi töötas. Päeva jooksul juhtus siukest nalja kokku üks 3 korda. Õhtul koju minnes streikis täielikult, lõpuks sain käima niiet ketrasin starterit üks 30sekki ja andsin gaasi peale - alguses lubas üks 10 sekundit ja peale seda käis nagu kell. Jahedast peast läks poolest pöördest, soojast peast aga ei läinudki. Sain koju ära ja järgmine hommik jälle ei lähe tööle, aga seekord EI KÄINUD isegi starter ringi, panen süüte sisse, kõik tuled armatuuril töötavad ja käima keerates kustuvad ära ja enam põlema ei lähe, täiesti 0 seis. Vana omanik oskas väljasuremise koha pealt öelda et tüihkäiguklapp kinni, see selleks, ilmselt peab nii või teisiti diagnosti külastama. Minu küsimus pigem oleks see, et kas läbi on starter või süütelukk? Süüde sisse keerata siis lähevad kõik tuled-viled ilusti põlema aga nii kui autot käima üritan keerata on kõik surnud! Võib-olla keegi targem oskab nõu anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 23.12.11 19:18 Tsiteeri


Mis mootor? Aasta?
Kontrolli esialgu aku üle. See- tuled kustuvad ära, aga midagi ei toimu võtit keerates, viitab tühjale akule või halvale kontaktile akuklemmi ja juhtme vahel. Alusta nende puhastamisest.
Teine variant on see, et kõva käiamisega ajasid starteri nii kuumaks, et mähised lühisesse põlenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
amorzo
huviline



Registreerunud 19.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.11 21:50 Tsiteeri


Aasta on 1992 ja mootor 2.0 85kw täispritsung, kahtlustasin ise ka akut ja panin täna teise aku peale aga sama lugu, lähipäevadel vaatan kontaktid üle. Niiet põhimõtteliselt võib süüteluku välistada? Ja starterile tähelepanu pöörata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 23.12.11 21:53 Tsiteeri


Süüteluku põhja riknemine pole üldse harv juhus, pigem ikkagi tõenäolisem kui starter.;) Eks proovi kuidagi otse starterile voolu peale anda (kui oskad), kas siis teeb midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]