Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: tagumine kojamees ja klaasisoojendus (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1214)
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 23.12.11 18:34 Tsiteeri
tagumine kojamees ja klaasisoojendus



Tere,

Lähipäevadel tekkis minu autole selline anomaalia, et tagaakna soojendust sisse lülitades hakkab tööle ka tagumine kojamees ja vehib kogu aeg. Kui soojenduse välja lülitan, jääb ka kojamees seisma.

On keegi taolise asjaga varem kokku puutunud? Kuidas seda anomaaliat elimineerida? Ning kuidas need üldse omavahel seotud on?


Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.12.11 18:38 Tsiteeri


Juhtmed luugi ja kerevahel puruks ja lähevad kokku.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 23.12.11 18:55 Tsiteeri


Oskab keegi öelda mida ja palju vaja lammutada on et neid juhtmeid kontrollida. Mul üks see kummikaitse puudu ja juhtmed paistavad mitu korda lapitud, peaks kõik lahti võtma ja korralikult üle vaatama.
Autoks sama mis teemaalgatajal kirjas, C4 avant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.12.11 19:51 Tsiteeri


Kummiluta võta lahti ja näed. Soovitan pikemalt vahetada juhtmed ära, murdekohalt juhtmeid joota on kilplase tegevus. Näiteks B4 on vahetult enne pagassi mikeut pistik ühendus pagassiruumis. Sealt vedasin uue juhtme pagassi luuki. Pagassi luugis sees tegin ühenduse. ja kindlasti kasutada head elastset juhet mitte vana kalgistunud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teg900
huviline



Registreerunud 05.09.09
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.11 17:38 Tsiteeri


Tere. Lammutada pole ehk eriti vaja. Kummist lohvik kere ja luugi küljest lahti juhe läbi lõigata kohast kust juhe terve(ettevatlikult tuleb juhe kerest natuke välja ja luugist ka kui ei tuleb polstreid maha arutada) uus pehme juhe vahele joota. Joote kohad peaks jääma pärast kere ja luugi sisse et lohvis oleks ainult juhe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.12.11 21:09 Tsiteeri


Omast käest võin öelda, et lammujtamine on tunduvalt lihtsam ja vähem närvesööv tegevus, kui läbi selle pisikese prao neid otsi taga ajada.
Kummilutu soovitan ka uue paigaldada võimalusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teg900
huviline



Registreerunud 05.09.09
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.11 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Omast käest võin öelda, et lammujtamine on tunduvalt lihtsam ja vähem närvesööv tegevus, kui läbi selle pisikese prao neid otsi taga ajada.
Kummilutu soovitan ka uue paigaldada võimalusel.
;)Tõsi tõsi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 03.01.12 23:58 Tsiteeri


Kuna need juhtmed "annavad otsad" sealt murdekohast luugi ja kere vahel, siis on ise (eeldab viitsimist) lahendanud asja nii, et tirinud sealt luugi ja kere vahelt mõlemalt poolt seda kimpu välja nii palju kui annab, seejärel kõik juhtmed ükshaaval läbi lõiganud ja sinna jätkuks juhtmejupid (korralikud ja soovitavalt kummiisolatsiooniga) vahele paigutanud.

Enne juhtmete kokkuühendamist on selle kummiluti ka uue vastu vahetanud ja peale seda kogu juhtmekupatuse mõlemalt poolt lihtsalt tagasi tõmmanud. Peale kokkupanekut muretum elu aastateks.

Alternatiiviks on kogu kimbu vahetamine, aga see eeldab veel suuremat meisterdamist ja tulemus ei ole sugugi "pommikindlam" sellest, kui korralike ühendustega jätkamisest - ise on otsad kokku jootnud (jootekohad jäävad paika, kus juhtmed ei liigu ja sellest tulenevalt ei ole seal murdumisohtu).

P.S. Sellise anomaaliaga pikemalt edasi sõites võivad hakata suvalises järjestuses läbi põlema kõigi tagaluugi juhtmetega seotud ahelate kaitsmed ja ka tagakojamehe relee jms. agregaadid. Kuna tüüpiliselt on numbrituled ka luugi küljes ja nende juhe on samas kimbus, siis võib selle anomaalia arenedes tulla jama ka tulede poolele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.1% - SQL: 75.9%]